Tiara07 Skrevet 19 timer siden #12701 Del Skrevet 19 timer siden ragna-råkk skrev (19 minutter siden): U er på Tinder... Vel, da tenker jeg det det er noen som utgir seg for å være ham. Det regner jeg med alle forstår…. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 17 timer siden #12702 Del Skrevet 17 timer siden Det sies at dette paret gjør alt for å få opp klikk og få folk til å gå inn å se på. La dere ikke lure. Skjer det noe stort med de to der. Kan dere lese det i Se og hør😂 håper folk bruker tiden sin på bedre folk å følge . 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 14 timer siden #12703 Del Skrevet 14 timer siden Tiara07 skrev (4 timer siden): Vel, da tenker jeg det det er noen som utgir seg for å være ham. Det regner jeg med alle forstår…. Kanskje paret er sammen om det ? Mange par som kjeder seg og søker etter en 3. person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 10 timer siden #12704 Del Skrevet 10 timer siden Veldig interessant at Ulrik la ut 641 snapper av kjøreturen de var på. Herremin🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet 9 timer siden #12705 Del Skrevet 9 timer siden Hva har skjedd med tennene hennes? Filter på snap håper jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 6 timer siden #12706 Del Skrevet 6 timer siden Snoker45 skrev (4 timer siden): Veldig interessant at Ulrik la ut 641 snapper av kjøreturen de var på. Herremin🙈 Jeg fikk nesten epilepsi anfall så måtte logge ut fra snappen hans. Han er desperat nå når han får ekstra fakturaer fra utbyggeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Della Skrevet 5 timer siden #12707 Del Skrevet 5 timer siden Guris skrev (1 time siden): Jeg fikk nesten epilepsi anfall så måtte logge ut fra snappen hans. Han er desperat nå når han får ekstra fakturaer fra utbyggeren. Hvorfor støtte i det hele tatt? 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 4 timer siden #12708 Del Skrevet 4 timer siden Della skrev (36 minutter siden): Hvorfor støtte i det hele tatt? Det her. Hvis du finner inspirasjon og glede i det, selvfølgelig. Men å gi mer penger i kassa til noen som man ikke har interesse av, er grunnen til at slike holder det gående. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 2 timer siden #12709 Del Skrevet 2 timer siden Betale såå mye penger for å leie der i gamlebyen? Djiises....ville heller brukt de på fremtidige utgifter til huset som vil ta en evighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 2 timer siden #12710 Del Skrevet 2 timer siden Lineaaa skrev (6 timer siden): Hva har skjedd med tennene hennes? Filter på snap håper jeg? Hun har satt på fasetter. Det er så stygt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 57 minutter siden #12711 Del Skrevet 57 minutter siden Piloten ble lang i masken i dag når han fant ut at en utbygger med loven på sin side kan være minimum 3 måneder forsinket fra avtalt ferdigstillelses dato. Og etter de ekstra 3 månedene så er det en del dokumenter som må ordnes, så rundt Juni/Juli bør de kunne flytte inn is det Nye huset. De får testet mange fine hus i tiden fremover da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet 39 minutter siden #12712 Del Skrevet 39 minutter siden hvaduikkeser skrev (2 timer siden): Hun har satt på fasetter. Det er så stygt. Ojojoj!!! Huff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå