Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Anno1969 skrev (2 minutter siden):

Jo, det er Julianne og 3 damer til. Da veit eg med sekerhet frå sekre kilde.

Ja, i tillegg har Pilotfrua avfulgt Christine.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livetskjer skrev (17 timer siden):

Det er fort gjort å tro at det var f.eks. J hun snakket om siden hun sa det med å bruke kjendisstatusen sin osv. men mulig det er andre «kjendiser» i denne vennegjengen der nede også. 

Selvfølgelig var det blant andre J hun snakket om. Ref det J la ut på Insta i etterkant av rangen. Noe med koble på hjernen før du åpner kjeften.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å legge på seg noen kilo, gå ned noen kilo, spise mye eller lite er ikke i seg selv nødvendigvis et problem, men når J til daglig snakker om hvor kvalm hun er, hvor dårlig hun føler seg, at hun ikke klarer å bevege seg o.s.v. fordi hun har spist for mye, ja da er det faktisk et problem og dette er ikke greit å fronte og normalisere, for det er ikke greit eller bra å ikke kunne stoppe å spise før man blir kvalm og uvel. Og all den 'driten' hun dytter i seg og ungene sine hver eneste dag er ekstremt kritikkverdig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (3 timer siden):

Christine sa nettopp at hun hadde skravlet en time med Julianne i dag. Så de er fortsatt venner. Å ranten hennes handler ikke om Julianne. Vil tippe at mye av drittsnakkingen hun nevner er fra andre damer der nede om Julianne. Er nok de hun har kutta ut å ikke Julianne. 

Mulig de har skværet opp den timen da, for jeg vet at det var blant andre J hun snakket om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet Caroline skrev (3 timer siden):

Ok, en offentlig person skrev du i innlegget jeg svarte på.

Har vel aldri hatt oppfatningen av at Pilotfrue flasher kropp eller har fokus på vekt. 

Og nei, man skal ikke kommentere vekt eller utseende til noen, selv om de slanker seg, spiser seg fyldige, har fregner, en dårlig hårdag eller lignende.

Hva ønsker du å oppnå ved å skrive at Pilotfrue har lagt på seg? Og hvorfor føler du at det er greit? 

Eeeh det var IKKE jeg som skrev det, så det er umulig for meg å svare på.

Jeg har sluttet å følge både henne og U for lenge siden, så jeg har heller ingen forutsetninger for å vite om det, med mindre jeg leser det her.

Jeg kommenterer både vekt og utseende til de som legger opp til det selv, jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drama i Paradis…kan se ut som slangen er C som prøver alt hun kan for å sjarmere seg inn for selv å kunne leve av å være Influenser. Men, å bruke sin venninne for å fremheve seg selv er lavmål. Hva som har skjedd i dag vites ikke, men jeg vil tro og håpe at J og U holder henne på lang avstand etter dette. Jeg følger ingen av de, men er innom de forskjellige for å se hvordan hverdagen deres er i vakre Albir/ Althea området av ren nysgjerrighet. C bør sitte med en veeeeeldig dårlig smak i munnen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...