Anno1969 Skrevet 30. januar #12621 Del Skrevet 30. januar At Christine og Julianne ikke er venner mere synes eg ikke er rart. Det måtte jo skje, for som C poengterte er di helt ulike. J er jo så overfladisk og har kun materialistiske verdier i livet, bruke mest mulig penger og mat på resturant. C er jordnær og reflekterende, og har helt andre verdier i livet. Barneoppdragelse er C veldig opptatt av, mens J og U lar ungene oppdra seg selv. Det eg reagerer på er at ikke C forstår at di menneskene hun pratet om reagerte med å bli sår og skuffet. Hun sa jo mye i den snappen som aldri kan misforstås og som gikk direkte på di det gjalt. Di snakket med 2 tunge, di var ikke dyp nok og pustet fra brystet og opp mm. Selvfølgelig vil di det gjelder bli såret og forbannet. Men eg er enig med C. Di er for forskjellig til å omgås som venner. Rart at C ikke trodde at di det gjalt ville reagere slik dem gjør. Disse vennskapene er nok ødelagt for alltid må hun nok innse tenker eg. Håpe det stemme at hun har flere gode venner der. Hun fortjene virkelig å ha det bra. Like å høre på snappene til C. Ho er veldig god å reflektere over livet, og har god kunnskap om ting eg også er opptatt av, og kjenne meg igjen i. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 30. januar #12622 Del Skrevet 30. januar Hva er egentlig greia mellom de? Noen som vet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina83 Skrevet 30. januar #12623 Del Skrevet 30. januar Anno1969 skrev (1 time siden): At Christine og Julianne ikke er venner mere synes eg ikke er rart. Det måtte jo skje, for som C poengterte er di helt ulike. J er jo så overfladisk og har kun materialistiske verdier i livet, bruke mest mulig penger og mat på resturant. C er jordnær og reflekterende, og har helt andre verdier i livet. Barneoppdragelse er C veldig opptatt av, mens J og U lar ungene oppdra seg selv. Det eg reagerer på er at ikke C forstår at di menneskene hun pratet om reagerte med å bli sår og skuffet. Hun sa jo mye i den snappen som aldri kan misforstås og som gikk direkte på di det gjalt. Di snakket med 2 tunge, di var ikke dyp nok og pustet fra brystet og opp mm. Selvfølgelig vil di det gjelder bli såret og forbannet. Men eg er enig med C. Di er for forskjellig til å omgås som venner. Rart at C ikke trodde at di det gjalt ville reagere slik dem gjør. Disse vennskapene er nok ødelagt for alltid må hun nok innse tenker eg. Håpe det stemme at hun har flere gode venner der. Hun fortjene virkelig å ha det bra. Like å høre på snappene til C. Ho er veldig god å reflektere over livet, og har god kunnskap om ting eg også er opptatt av, og kjenne meg igjen i. Ja jeg er enig i at hun var litt vel klar i talen om de andre jentene, men kan ikke noe for at jeg liker det også 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 30. januar #12624 Del Skrevet 30. januar Julianne og Christine er gode venner. Det er ikke Julianne Christine prater om i den ranten. Christine har hatt besøk fra Norge den siste tiden og har da naturligvis tatt seg av gjesten sin og tilbrakt tid med henne. Det bor veldig mange nordmenn i Albir. Virker som om enkelte her på forumet tror alt kretser rundt en håndfull norske influensere og trekker sine egne konklusjoner og lager drama som ikke er reelt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilami Skrevet 30. januar #12625 Del Skrevet 30. januar Guris skrev (9 timer siden): Er det bare Jeg som synes at farge kombinasjonen de har valgt på flisene i det nye i huset er 'drit stygt' ? Det styggeste Jeg har sett, det er så stygt at det tok tid før Jeg skjønte hva jeg så på. De 'trasher' hele huset med den smakløse stilen sin. De vet ikke hvilken farge inngangsdøren har engang, og de nitriste dørene til heisen. Så mye flotte heis dører på markedet, så velger de dører som brukes i offentlige kommunale bygg og garasjeanlegg, og som ikke er fint å ha i et hjem. Selv med en interiørarkitekt så blir huset veldig stygt, innvendig. Kan kanskje være lurt å vente til du ser helheten når huset er klart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 30. januar #12626 Del Skrevet 30. januar Admdir skrev (1 time siden): Julianne og Christine er gode venner. Det er ikke Julianne Christine prater om i den ranten. Christine har hatt besøk fra Norge den siste tiden og har da naturligvis tatt seg av gjesten sin og tilbrakt tid med henne. Det bor veldig mange nordmenn i Albir. Virker som om enkelte her på forumet tror alt kretser rundt en håndfull norske influensere og trekker sine egne konklusjoner og lager drama som ikke er reelt. Det er fort gjort å tro at det var f.eks. J hun snakket om siden hun sa det med å bruke kjendisstatusen sin osv. men mulig det er andre «kjendiser» i denne vennegjengen der nede også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 31. januar #12627 Del Skrevet 31. januar Admdir skrev (2 timer siden): Julianne og Christine er gode venner. Det er ikke Julianne Christine prater om i den ranten. Christine har hatt besøk fra Norge den siste tiden og har da naturligvis tatt seg av gjesten sin og tilbrakt tid med henne. Det bor veldig mange nordmenn i Albir. Virker som om enkelte her på forumet tror alt kretser rundt en håndfull norske influensere og trekker sine egne konklusjoner og lager drama som ikke er reelt. Tro meg. Hun snakker om blandt annet Julianne. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 31. januar #12628 Del Skrevet 31. januar (endret) Kilami skrev (9 timer siden): Kan kanskje være lurt å vente til du ser helheten når huset er klart? Jeg ser at alle flisene på badene er kjempe stygge i helt grusomme farge kombinasjoner og at heis dørene er samme de bruker i garasjer og kommunale bygg, dette blir ikke noe finere selv om andre ting blir klart!. Jeg synes heller ikke det er fint med grå fliser utenfor huset når huset har beige og brune detaljer. Grått og brunt sammen er ett stort nei. Trappen fra taket er også veldig stygg og minner om en brannrednings trapp. Den kunne blitt gjort så mye finere i samme stil som huset. Så det mer Jeg ser blir klart, det styggere synes Jeg huset blir, fordi J har null stil sans. Se bare hvor stygt huset deres i Norge var innredet. Huset i seg selv er kjempefint men alt J og U har endret/bestemt, er rett og slett grusomt. Endret 31. januar av Guris 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 31. januar #12629 Del Skrevet 31. januar Guris skrev (4 timer siden): Jeg ser at alle flisene på badene er kjempe stygge i helt grusomme farge kombinasjoner og at heis dørene er samme de bruker i garasjer og kommunale bygg, dette blir ikke noe finere selv om andre ting blir klart!. Jeg synes heller ikke det er fint med grå fliser utenfor huset når huset har beige og brune detaljer. Grått og brunt sammen er ett stort nei. Trappen fra taket er også veldig stygg og minner om en brannrednings trapp. Den kunne blitt gjort så mye finere i samme stil som huset. Så det mer Jeg ser blir klart, det styggere synes Jeg huset blir, fordi J har null stil sans. Se bare hvor stygt huset deres i Norge var innredet. Huset i seg selv er kjempefint men alt J og U har endret/bestemt, er rett og slett grusomt. Enig, de flisene er jo bare helt grusomme. Og den trappen er et kapittel for seg selv:-) 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende123 Skrevet 31. januar #12630 Del Skrevet 31. januar Guris skrev (5 timer siden): Jeg ser at alle flisene på badene er kjempe stygge i helt grusomme farge kombinasjoner og at heis dørene er samme de bruker i garasjer og kommunale bygg, dette blir ikke noe finere selv om andre ting blir klart!. Jeg synes heller ikke det er fint med grå fliser utenfor huset når huset har beige og brune detaljer. Grått og brunt sammen er ett stort nei. Trappen fra taket er også veldig stygg og minner om en brannrednings trapp. Den kunne blitt gjort så mye finere i samme stil som huset. Så det mer Jeg ser blir klart, det styggere synes Jeg huset blir, fordi J har null stil sans. Se bare hvor stygt huset deres i Norge var innredet. Huset i seg selv er kjempefint men alt J og U har endret/bestemt, er rett og slett grusomt. Snoker45 skrev (52 minutter siden): Enig, de flisene er jo bare helt grusomme. Og den trappen er et kapittel for seg selv:-) Flaks at det ikke er dere som skal bo der da...? Hvorfor ikke gjøre noe positivt med livene deres, fremfor å bruke tid på å snakke stygt om andre menneskers måte å innrede huset sitt på? Om ikke lenge kan barna til fruen og mannen lese her inne. Tenk så vondt det vil være for dem å lese at det sitter voksne folk og snakker om foreldrene deres på denne måten. Det er vanskelig å oppdra barn til å bli gode med sine medmennesker, respektere at vi alle er ulike - og at det er HELT greit - når det sitter voksne kvinner og snakker på denne måten om andre mennesker. Skjerp dere, rett og slett. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 31. januar #12631 Del Skrevet 31. januar Snoker45 skrev (1 time siden): Enig, de flisene er jo bare helt grusomme. Og den trappen er et kapittel for seg selv:-) Flis kombinasjonene er så stygge at det er vanskelig å skjønne hva man ser på og den trappen er noe man bruker på baksiden av et hus for brannredning, ikke midt på fasaden og i alles øyesyn. De 'trasher' rett og slett hele huset. Utbyggeren må jo gremmes av å se dette og kan nå ikke bruke huset som en rereferanse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 31. januar #12632 Del Skrevet 31. januar MacadamiaNut skrev (På 29.1.2025 den 14.17): Jeg mener at er man er offentlig person, så må man finne seg i at folk har en mening om deg - både hvordan du er som person og hvordan du ser ut. Hvis man ikke liker det, får man slutte å være en offentlig person. Med det sagt, så skal man ikke oppføre seg stygt. Men å kommentere kropp/vekt er i seg selv ikke stygt. Jeg mener at uansett om man er en offentlig person eller ikke, skal kropp og utseende være noe man holder seg for god til å kommentere. Selv om akkurat disse har valgt å være offentlige selv, finnes det nok av mennesker som blir det fordi de presterer på andre ting. Se på Marit Bjørgen da hun stilte i kjole, så jævlig mye dritt hun fikk. Synes du det er greit å kommentere kroppen til Therese Johaug? Eller Ingeborg Senneset? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 31. januar #12633 Del Skrevet 31. januar Undrende123 skrev (1 time siden): Om ikke lenge kan barna til fruen og mannen lese her inne. Tenk så vondt det vil være for dem å lese at det sitter voksne folk og snakker om foreldrene deres på denne måten. Det er vanskelig å oppdra barn til å bli gode med sine medmennesker, respektere at vi alle er ulike - og at det er HELT greit - når det sitter voksne kvinner og snakker på denne måten om andre mennesker. Skjerp dere, rett og slett. Seriøst? Mener du virkelig at voksne mennesker skal måtte legge bånd på seg når det gjelder interiørvalg to offentlige personer viser frem i det offentlige? Da burde disse foreldrene la være å eksponere seg og sitt, om de er bekymret for at barna på et tidspunkt får vondt av å lese at mennesker har forskjellig smak. Disse to har levd så lenge i offentligheten nå at de vet at alle valg de tar blir gjenstand for oppmerksomhet. Noen hyller de, andre kritiserer de. Men det er kun de to som er ansvarlig for at barna deres vokser opp med foreldre som liker å flashe seg og sitt. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet fredag kl 13:33 #12634 Del Skrevet fredag kl 13:33 Sweet Caroline skrev (2 timer siden): Jeg mener at uansett om man er en offentlig person eller ikke, skal kropp og utseende være noe man holder seg for god til å kommentere. Selv om akkurat disse har valgt å være offentlige selv, finnes det nok av mennesker som blir det fordi de presterer på andre ting. Se på Marit Bjørgen da hun stilte i kjole, så jævlig mye dritt hun fikk. Synes du det er greit å kommentere kroppen til Therese Johaug? Eller Ingeborg Senneset? Jeg mener, som jeg sa, at hvis du er en influenser som liker å flashe kropp og/eller har fokus på vekt, så må man tåle kommentarer. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet fredag kl 13:48 #12635 Del Skrevet fredag kl 13:48 Zena33 skrev (2 timer siden): Seriøst? Mener du virkelig at voksne mennesker skal måtte legge bånd på seg når det gjelder interiørvalg to offentlige personer viser frem i det offentlige? Da burde disse foreldrene la være å eksponere seg og sitt, om de er bekymret for at barna på et tidspunkt får vondt av å lese at mennesker har forskjellig smak. Disse to har levd så lenge i offentligheten nå at de vet at alle valg de tar blir gjenstand for oppmerksomhet. Noen hyller de, andre kritiserer de. Men det er kun de to som er ansvarlig for at barna deres vokser opp med foreldre som liker å flashe seg og sitt. Enig, de klarer fint selv å.gjøre barna flaue. Husker en gang U la ut et bilde av en halvnaken J. Han hadde smug fotografert henne for å sende skrytebilde til kompisene morgenen etter. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet fredag kl 13:55 #12636 Del Skrevet fredag kl 13:55 Christine sa nettopp at hun hadde skravlet en time med Julianne i dag. Så de er fortsatt venner. Å ranten hennes handler ikke om Julianne. Vil tippe at mye av drittsnakkingen hun nevner er fra andre damer der nede om Julianne. Er nok de hun har kutta ut å ikke Julianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet fredag kl 14:01 #12637 Del Skrevet fredag kl 14:01 MacadamiaNut skrev (24 minutter siden): Jeg mener, som jeg sa, at hvis du er en influenser som liker å flashe kropp og/eller har fokus på vekt, så må man tåle kommentarer. Ok, en offentlig person skrev du i innlegget jeg svarte på. Har vel aldri hatt oppfatningen av at Pilotfrue flasher kropp eller har fokus på vekt. Og nei, man skal ikke kommentere vekt eller utseende til noen, selv om de slanker seg, spiser seg fyldige, har fregner, en dårlig hårdag eller lignende. Hva ønsker du å oppnå ved å skrive at Pilotfrue har lagt på seg? Og hvorfor føler du at det er greit? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet fredag kl 14:10 #12638 Del Skrevet fredag kl 14:10 Undrende123 skrev (4 timer siden): Flaks at det ikke er dere som skal bo der da...? Hvorfor ikke gjøre noe positivt med livene deres, fremfor å bruke tid på å snakke stygt om andre menneskers måte å innrede huset sitt på? Om ikke lenge kan barna til fruen og mannen lese her inne. Tenk så vondt det vil være for dem å lese at det sitter voksne folk og snakker om foreldrene deres på denne måten. Det er vanskelig å oppdra barn til å bli gode med sine medmennesker, respektere at vi alle er ulike - og at det er HELT greit - når det sitter voksne kvinner og snakker på denne måten om andre mennesker. Skjerp dere, rett og slett. At det var…? Dette er et diskusjonsforum😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anno1969 Skrevet fredag kl 15:14 #12639 Del Skrevet fredag kl 15:14 Admdir skrev (16 timer siden): Julianne og Christine er gode venner. Det er ikke Julianne Christine prater om i den ranten. Christine har hatt besøk fra Norge den siste tiden og har da naturligvis tatt seg av gjesten sin og tilbrakt tid med henne. Det bor veldig mange nordmenn i Albir. Virker som om enkelte her på forumet tror alt kretser rundt en håndfull norske influensere og trekker sine egne konklusjoner og lager drama som ikke er reelt. Jo, det er Julianne og 3 damer til. Da veit eg med sekerhet frå sekre kilde. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet fredag kl 15:17 #12640 Del Skrevet fredag kl 15:17 Anno1969 skrev (2 minutter siden): Jo, det er Julianne og 3 damer til. Da veit eg med sekerhet frå sekre kilde. Ja, i tillegg har Pilotfrua avfulgt Christine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå