Livetskjer Skrevet tirsdag kl 19:55 #12601 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 Kristine79 skrev (8 minutter siden): Ser ut som frua har respondert på insta. Det var sånn hun ønsket å svare på den saken🥱🥱🥱🥱🥱 Jeg trodde de var gode venninner jeg…. Men det er de kanskje ikke allikevel…. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet tirsdag kl 20:00 #12602 Del Skrevet tirsdag kl 20:00 Sjarmerende dame...akkurat dette gjelder henne og Ulrik og!😆 Livet i Spania er ikke idyll, nei!😎 Og det blir leenge til overtagelse! Så bare til å finne seg en leilighet, for et hotell kan man ikke bo lenge på. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet tirsdag kl 20:07 #12603 Del Skrevet tirsdag kl 20:07 Livetskjer skrev (11 minutter siden): Det var sånn hun ønsket å svare på den saken🥱🥱🥱🥱🥱 Jeg trodde de var gode venninner jeg…. Men det er de kanskje ikke allikevel…. Er det mulig å gjengi hvordan eller hva hun svarte. Jeg klikker ikke inn på hun. Ikke på han heller🤮 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravidnr1 Skrevet tirsdag kl 20:12 #12604 Del Skrevet tirsdag kl 20:12 Hva sier C og hva sier J som tilsier at de ikke er venner? Er ikke mange dagene siden de satt på cafe sammen. Er det bare fake alt sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet tirsdag kl 20:15 #12605 Del Skrevet tirsdag kl 20:15 Så nå på Insta hva hun har skrevet. Hun er vel ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen selv. Tenk å synke så dypt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet tirsdag kl 20:19 #12606 Del Skrevet tirsdag kl 20:19 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet tirsdag kl 20:21 #12607 Del Skrevet tirsdag kl 20:21 Ser ut som om hun har lagt på seg ganske mye og. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet tirsdag kl 20:27 #12608 Del Skrevet tirsdag kl 20:27 Hufsetrollet skrev (6 minutter siden): Ser ut som om hun har lagt på seg ganske mye og. Julianne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet tirsdag kl 20:42 #12609 Del Skrevet tirsdag kl 20:42 Hufsetrollet skrev (13 minutter siden): Ser ut som om hun har lagt på seg ganske mye og. En evig «ferie» med wining and dining, Starbucks, Tacobell +++ så blir det vel sånn. Litt verre med feriekilo når ferien varer hele året. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet tirsdag kl 21:24 #12610 Del Skrevet tirsdag kl 21:24 Hva heter C på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet tirsdag kl 21:30 #12611 Del Skrevet tirsdag kl 21:30 Tiara07 skrev (5 minutter siden): Hva heter C på snap? Christine Tufte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet tirsdag kl 22:02 #12612 Del Skrevet tirsdag kl 22:02 intervju med J og U I VG. Hun sier hun kan tjene 30.000kr på en dag på Snapchat. Og tar ut 200.000,- pr mnd 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guris Skrevet 19 timer siden #12613 Del Skrevet 19 timer siden U bekrefter nå at utbygger skulle ferdigstille til 1. April, og allikevel lager de styr og presser på at det skal være klart til Februar/mars fordi det passer parret best. Det blir ikke klart til April heller så det blir nok mye stress fremover. Skjønner ikke at de ikke bare fortsetter å leie der de er siden de kan leie på måneds basis, de har jo penger nok til det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izibelli Skrevet 19 timer siden #12614 Del Skrevet 19 timer siden Hufsetrollet skrev (12 timer siden): Ser ut som om hun har lagt på seg ganske mye og. Seriøst?? Hva er det for en kommentar?? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 18 timer siden #12615 Del Skrevet 18 timer siden Izibelli skrev (1 time siden): Seriøst?? Hva er det for en kommentar?? Ikke annet enn at jeg registrerer at hun lever godt i Spania og har tydelig lagt på seg…. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende123 Skrevet 17 timer siden #12616 Del Skrevet 17 timer siden Hufsetrollet skrev (45 minutter siden): Ikke annet enn at jeg registrerer at hun lever godt i Spania og har tydelig lagt på seg…. Pleier du alltid å være så sosialt tilbakestående at du kommenterer andre menneskers kropp og vekt, eller bare når du kan være anonym på nett? Begge deler er pinlig - for deg. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravidnr1 Skrevet 17 timer siden #12617 Del Skrevet 17 timer siden Guris skrev (2 timer siden): U bekrefter nå at utbygger skulle ferdigstille til 1. April, og allikevel lager de styr og presser på at det skal være klart til Februar/mars fordi det passer parret best. Det blir ikke klart til April heller så det blir nok mye stress fremover. Skjønner ikke at de ikke bare fortsetter å leie der de er siden de kan leie på måneds basis, de har jo penger nok til det. De kan ikke leie videre, da noen andre skal ta over rett etter de hadde planer om å flytte inn i huset. Hun sa det I en snap for en stund siden 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 17 timer siden #12618 Del Skrevet 17 timer siden Gravidnr1 skrev (20 minutter siden): De kan ikke leie videre, da noen andre skal ta over rett etter de hadde planer om å flytte inn i huset. Hun sa det I en snap for en stund siden 😃 Jeg syntes det er trist hvis ikke C og J er venner mer. De har jo gått så mange turer sammen og virket iallfall som de hadde blitt gode venner selv om de er forskjellige. Og J virker ikke på meg som en som snakker stygt om andre. Men jeg kan jo ta helt feil… kjenner ingen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izibelli Skrevet 16 timer siden #12619 Del Skrevet 16 timer siden Hufsetrollet skrev (2 timer siden): Ikke annet enn at jeg registrerer at hun lever godt i Spania og har tydelig lagt på seg…. Hun har jo ikke lagt på seg nevneverdig akkurat! og uansett om hun hadde gått opp eller ned i vekt så er vell ikke det noe man skal kommentere? Ikke rart at dere blir kalt for troll her inne! og vet du at anoreksi er det som tar mest liv i norge? Slike kommentarer som det du driver kan i værste fall føre til at noen får det! Tenk litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 16 timer siden #12620 Del Skrevet 16 timer siden Undrende123 skrev (1 time siden): Pleier du alltid å være så sosialt tilbakestående at du kommenterer andre menneskers kropp og vekt, eller bare når du kan være anonym på nett? Begge deler er pinlig - for deg. Nå er det vel du som bør være flau - som kaller noen du ikke kjenner for sosialt tilbakestående. Jeg har aldri sagt at det er feil om hun har lagt på seg, tvert imot. Det viser jo bare at hun koser seg og nyter det nye livet de har i Spania og det er jo ikke annet enn positivt. Skjerp deg! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå