Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

En positiv ting en kan si om Pilotparet i forhold til andre influensere er at de er bevisste og flinke på å skjerme barna. Ja, de har ikke alltid vært det, men vi er alle mennesker, og la de få den cred’en at de nå gjør det🙌🏼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (12 timer siden):

Måtte sjekke hvor langt de hadde kommet med huset.. å nei🙈 aldri i verden om de er inne der før 1 mars

Eller flytte dit kan de jo men da flytter de til ett ubeboelig hus🙄

Det er ikke lov å flytte inn i et hus som ikke har ferdigstillelses dokumenter, noe de ikke får før myndighetene har vært på inspeksjon. Det tar noen uker å få de dokumentene samt deretter tilkobling av vann og strøm etc. Ser ikke ut som paret har tenkt på dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetskjer skrev (8 timer siden):

Bare lurer…. Er ikke pilotfruen noe mer sammen med hun Christine mer? De gikk jo så mye turer sammen osv….

Jeg ventet på det. C ble jo helt oppslukt av J så det ble vel for intenst for J. C hadde Jo kun J som hun ville treffe hele tiden mens J liker å omgåes med veldig mange, og ikke alle hele tiden. Samt at C kritiserte livsstilen og syns punkter som J har, så kanskje ikke så hyggelig for J å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (1 time siden):

Jeg ventet på det. C ble jo helt oppslukt av J så det ble vel for intenst for J. C hadde Jo kun J som hun ville treffe hele tiden mens J liker å omgåes med veldig mange, og ikke alle hele tiden. Samt at C kritiserte livsstilen og syns punkter som J har, så kanskje ikke så hyggelig for J å høre.

Hvordan vet du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (16 timer siden):

Lotto millionærer fra 'bøggda' !

Nei, lottomillionærer fra bøgda er fornøyde med et nytt fortelt og en tur til varmere strøk, og kanskje en ny paraply😅

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me0987 skrev (53 minutter siden):

Hvordan vet du dette?

Jeg sjekket snapppen til C en del tidligere og hun snakket om J i annenhver setning, kritiserte det å spise mye ute, drikke alkohol, kjøpe dyre ting, ikke filme barna på snap etc. egentlig alt J gjør/ikke gjør! Samt at hun snakket om hvor mye J betydde for henne, at J er hennes klippe i livet, ville flytte til huset ovenfor J, ville flytte inn hos J etc. totalt oppslukt og alt for mye etter så kort tid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskomsnusk skrev (16 timer siden):

Det er sikkert stygt av meg å si dette høyt, og ikke bare tenke det - men dette paret fremstår som vemmelige på meg. Hvordan kan noen leve et sånt dølt liv.

Spise ute, vise kvitteringen - det er til å le av  

Slutter folk å klikke på de, så blir det kanskje mere mat hjemme på de😅 Følger kun tråden her. Snapchat er sletta her. God følelse å ikke være med å gi klikk til noen av disse mer🤩

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guris skrev (4 timer siden):

Jeg sjekket snapppen til C en del tidligere og hun snakket om J i annenhver setning, kritiserte det å spise mye ute, drikke alkohol, kjøpe dyre ting, ikke filme barna på snap etc. egentlig alt J gjør/ikke gjør! Samt at hun snakket om hvor mye J betydde for henne, at J er hennes klippe i livet, ville flytte til huset ovenfor J, ville flytte inn hos J etc. totalt oppslukt og alt for mye etter så kort tid.

Oj, er det sant? Men er de ikke venner lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me0987 skrev (8 timer siden):

Hvordan vet du dette?

Åja. Trodde det var hun C som tok med seg J rundt på forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine79 skrev (2 timer siden):

For nå nevner de jo aldri hverandre mer… 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (6 timer siden):

Slutter folk å klikke på de, så blir det kanskje mere mat hjemme på de😅 Følger kun tråden her. Snapchat er sletta her. God følelse å ikke være med å gi klikk til noen av disse mer🤩

Det kan nok bli kjedelig å ensformig vil jeg tro…men kanskje ikke for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine79 skrev (9 timer siden):

De er jo aldri sammen lenger, selv ikke når J treffer de andre damene de traff sammen tidligere. Jeg er ikke overrasket, C er ekstremt intens og det orker ikke de fleste i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...