Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter at de flyttet til Spania så har jeg egentlig glemt pilot-familien. 

Jeg fulgte litt med den første uka deres i Spania, men jeg gikk fort lei. Jeg får alt av oppdateringer via denne tråden og det holder i massevis😅

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summerwinter skrev (2 timer siden):

Noen som har fulgt med i det siste? 

Sist jeg var innom så skrøt Ulrik over at Julianne hadde stått på kjøkkenet i flere timer og laget mat. Så hva slags herremåltid var det Julianne laget som tok så lang tid?  Jo, hjemmelaget potetmos og pølser 🙄Svigermor virket ikke veldig imponert over måltidet. Virket ikke som det var noe god kjemi/stemning mellom folket under måltidet heller. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, pølser og potetmos.. Nei, det går vel i take away som før? 
Hørte de fikk sko i gave fra hverandre. Gucci til 10 000 kr per par? Det er så sykt at jeg blir kvalm. 🤢 10 000 kr for et harry skopar. Kunne kjøpt et til halvparten av prisen og heller gitt 5000 til et godt formål. 
Og denne galskapen støtter alle de som trykker innom desse menneskene som kun viser oss hverdagen sin. Måtte folk slutte å støtte dem! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (2 timer siden):

Haha, pølser og potetmos.. Nei, det går vel i take away som før? 
Hørte de fikk sko i gave fra hverandre. Gucci til 10 000 kr per par? Det er så sykt at jeg blir kvalm. 🤢 10 000 kr for et harry skopar. Kunne kjøpt et til halvparten av prisen og heller gitt 5000 til et godt formål. 
Og denne galskapen støtter alle de som trykker innom desse menneskene som kun viser oss hverdagen sin. Måtte folk slutte å støtte dem! 

Jeg sluttet og følge den dagen pilotmannen  snakket så dritt om folk på kvinneguiden i ett intervju til VG. Å har ikke sett på storyen til noen av de etter det.

Det samme med Benedicte Haugaard. Orker bare ikke måten hun er på

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 4.1.2025 den 14.33):

Jeg sluttet og følge den dagen pilotmannen  snakket så dritt om folk på kvinneguiden i ett intervju til VG. Å har ikke sett på storyen til noen av de etter det.

Det samme med Benedicte Haugaard. Orker bare ikke måten hun er på

Håper alle andre også gjør det.  Harry og flashende livsstil, for å vise at de er bedre enn andre🤣

Snuser piloten, eller har han bare en naturlig snusleppe?

elskersommer skrev (På 4.1.2025 den 14.33):

Det samme med Benedicte Haugaard. Orker bare ikke måten hun 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...