Tiara07 Skrevet 16. november 2024 #12441 Skrevet 16. november 2024 Tough cookie skrev (27 minutter siden): Jeg er ikke bergenser men har bodd i Bergen i 30 år, og jeg har ikke hørt dette uttrykket hverken fra min mann som er bergenser, mine bergenske venner eller svigerfamilie. Kanskje det er vanlig i noen miljøer… 1
MissCortado Skrevet 16. november 2024 #12442 Skrevet 16. november 2024 Tiara07 skrev (1 time siden): Kanskje det er vanlig i noen miljøer… Det er et vanlig uttrykk flere steder i Norge, på tvers av miljøer og samfunnslag. 2
shab Skrevet 17. november 2024 #12443 Skrevet 17. november 2024 Var det ikke de som var i avisen under pandemien da Ulrik var permittert? at rentehevingen var vanskelig? Altså.. Dette er to mennesker som beskriver det meste som er galt i dagens Norge.. 1 8
Tiara07 Skrevet 17. november 2024 #12444 Skrevet 17. november 2024 MissCortado skrev (17 timer siden): Det er et vanlig uttrykk flere steder i Norge, på tvers av miljøer og samfunnslag. Ja, det vil jeg tro. Tenkte at siden noen i Bergens-området ikke visste om dette, så var det kanskje i litt miljø.
J_1990 Skrevet 22. november 2024 #12445 Skrevet 22. november 2024 Herregud som de skryter på Snapchat. Blir helt sjokkert. Eier liksom ingen skam 😅 4 1 1
bonsaijenta Skrevet 23. november 2024 #12446 Skrevet 23. november 2024 Jeg mistenker at en av de er på KG og skriver clickbait når seertallene synker på Snapchat. Jeg fulgte fruen da de flyttet til Spania men etter en uke var det zzznork for min del og har ikke klikket inn der siden. 5 8
Kristine79 Skrevet 24. november 2024 #12447 Skrevet 24. november 2024 Jeg har avfulgt nå. Orker de ikke. Vil heller ikke være med på å finansiere livsstilen deres. 9 10
Gjest Milla1717 Skrevet 25. november 2024 #12448 Skrevet 25. november 2024 Kristine79 skrev (18 timer siden): Jeg har avfulgt nå. Orker de ikke. Vil heller ikke være med på å finansiere livsstilen deres. Håper mange gjør det samme.
Sol79 Skrevet 25. november 2024 #12449 Skrevet 25. november 2024 Får håpe barna får like god økonomi (og forbrenning) når de blir store. De får gode vaner med restaurantbesøk og/eller takeaway hver dag hele uka. For ikke å snakke om den sinnsyke mengden med godteri, men det er mulig at det er de voksne som spiser mesteparten. 4 2
Tripptrapp1 Skrevet 25. november 2024 #12450 Skrevet 25. november 2024 Tiara07 skrev (På 17.11.2024 den 17.20): Ja, det vil jeg tro. Tenkte at siden noen i Bergens-området ikke visste om dette, så var det kanskje i litt miljø. Jeg har heller ikke inntrykk av at dette er et «vanlig uttrykk på tvers av miljøer og samfunnslag». For meg fremstår det som et uttrykk fra en viss sosiolekt. Jeg har bodd i Bergen i mange år, og har også forskjellig familie herfra som representer et greit utvalg av ulike lag og miljøer i byen. Jeg kan forstå uttrykket, men har aldri hørt noen bruke det. For meg høres det litt ut som noe et barn som ikke helt har forstått begreper kan si 🤷♀️ 3 1
Tripptrapp1 Skrevet 25. november 2024 #12451 Skrevet 25. november 2024 K_mb skrev (På 16.11.2024 den 22.03): Dere folk på 45 pluss som ikke er belyste bør egentlig bare holde kjeft for "rakettforskerne" Ulrik og Julianne tar dere ikke seriøst! Ref: Intervju av dette unikumet av et par! Synd at ikke denne enorme opplystheten til radarparet ikke har gitt utspring i engang alminnelige evner til selvinnsikt. 2 3
GhostHug Skrevet 26. november 2024 #12452 Skrevet 26. november 2024 Har de sagt noe mer om de fremdeles tenker det er realistisk at huset skal være ferdig til februar? Byggingen ser ut til å gå utrolig sakte. Jeg hadde stresset veldig om det var meg, og hadde nok laget meg en plan B😅 2 1
Lillibetha Skrevet 26. november 2024 #12453 Skrevet 26. november 2024 (endret) GhostHug skrev (8 timer siden): Har de sagt noe mer om de fremdeles tenker det er realistisk at huset skal være ferdig til februar? Byggingen ser ut til å gå utrolig sakte. Jeg hadde stresset veldig om det var meg, og hadde nok laget meg en plan B😅 Det virker som om de ikke er helt realitetsorienterte. Det gjelder vel mye i livet deres. Hva om huset ikke blir ferdig? Eller er full av feil? De tror Spania er som Norge, virker det som. Og ellers virker de å ha NULL tanker om at pengestrømmen kan stanse opp om ikke så lenge. Slike kontoer på Snap er voldsomt i vinden akkurat nå, men vi ser jo at trender skifter utrolig fort. Hva med å spare og trygge seg selv til seinere i livet, og ikke minst tenke på framtiden til guttene? Neida. Endret 26. november 2024 av Lillibetha 6 1
J_1990 Skrevet 26. november 2024 #12454 Skrevet 26. november 2024 Lillibetha skrev (1 time siden): Det virker som om de ikke er helt realitetsorienterte. Det gjelder vel mye i livet deres. Hva om huset ikke blir ferdig? Eller er full av feil? De tror Spania er som Norge, virker det som. Og ellers virker de å ha NULL tanker om at pengestrømmen kan stanse opp om ikke så lenge. Slike kontoer på Snap er voldsomt i vinden akkurat nå, men vi ser jo at trender skifter utrolig fort. Hva med å spare og trygge seg selv til seinere i livet, og ikke minst tenke på framtiden til guttene? Neida. Hun sa i en snap for ikke så lenge siden at hun aldri har spart en krone i sitt liv og ikke hadde tenkt å begynne med det nå heller. Så lenge hun har penger bruker hun dem. Merkelig tankegang 🤷🏻♀️ 3 2
Moongirl Skrevet 26. november 2024 #12455 Skrevet 26. november 2024 J_1990 skrev (32 minutter siden): Hun sa i en snap for ikke så lenge siden at hun aldri har spart en krone i sitt liv og ikke hadde tenkt å begynne med det nå heller. Så lenge hun har penger bruker hun dem. Merkelig tankegang 🤷🏻♀️ Hahahahaha...er ikke akkurat overrasket! Ingen sparing og låse over 20 mill i en bolig i noe tvilsomme Spania? Dumheten lenge leve!🥳 5 4
MacadamiaNut Skrevet 4. desember 2024 #12456 Skrevet 4. desember 2024 Jeg er ferdig med influensere av alle slag. Synes det er et tulleyrke, og ingen av dem får så mye som et rødt øre fra meg, noensinne igjen. innser at jeg har MYE bedre ting å bruke tiden min på enn Ulrik og Julianne og div andre influensere. Jeg er bare drittlei..😅🫢 Så idag slettet jeg rubbel å bit på snap.. 💪🏻 #boikottinfluensere 26 2 10
Pakini Skrevet 4. desember 2024 #12457 Skrevet 4. desember 2024 MacadamiaNut skrev (56 minutter siden): Jeg er ferdig med influensere av alle slag. Synes det er et tulleyrke, og ingen av dem får så mye som et rødt øre fra meg, noensinne igjen. innser at jeg har MYE bedre ting å bruke tiden min på enn Ulrik og Julianne og div andre influensere. Jeg er bare drittlei..😅🫢 Så idag slettet jeg rubbel å bit på snap.. 💪🏻 #boikottinfluensere Så enig. Lenge siden jeg slettet alle influensere jeg fulgte, både på Instagram og snap. Jeg nekter å sponse de med penger, en dag må det jo stoppe opp for de. Jeg leser litt innpå her da. 7 1 3
anno19 Skrevet 4. desember 2024 #12458 Skrevet 4. desember 2024 Nå har ikke jeg sett på deres snap, men leste om de i avisen. Skjønner ikke hvorfor de har en så nedlatende holdning til andre mennesker. De er jo helt avhengig av desse menneskene for å kunne få mat på bordet. De er jo overhode ikke bedre enn noen av oss andre, det er jo bare pinlig å lese om de to🙈 19 5
ForumMaria Skrevet 11. desember 2024 #12459 Skrevet 11. desember 2024 Hvorfor sier han Spania på en sånn måte. Avfølger han bare for det jeg. Piloten altså. Fulgte han pga gøy å se når han flyr, men å se han spise agurk og pusse tenna, nei det skal ikke han tjene penger på fra meg nei 5 5
Outandabout Skrevet 12. desember 2024 #12460 Skrevet 12. desember 2024 Ser han har clickbait om sykehusbesøk. Desperat etter klikk? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå