Kollontaj Skrevet 15. november 2024 #12421 Del Skrevet 15. november 2024 Tough cookie skrev (39 minutter siden): Hadde det ikke vært for meg og dere andre, hadde ikke piloten fått hentet seg ny fancy bil i dag. Det er helt utrolig at det å sitte og skravle til telefonen sin x antall timer hver dag, filme kaffemaskinen, filme at persiennen går opp hver morgen, filme gåturer med Ramp og filme maten sin, gir så mye klingende mynt i kassen at man kan kjøpe seg to dyre biler i løpet av et par uker, og i tillegg bygge seg hus til 20 mill. Vel, noen kritikere har ikke nødvendigvis sett en eneste snap, kan jeg forsikre. 😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. november 2024 #12422 Del Skrevet 15. november 2024 elskersommer skrev (30 minutter siden): Jeg har sett for siste gang hos de begge i dag Jeg har faktisk lyst å melde meg av hele sirkuset jeg også, for det blir for mye statusjag 🙉 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. november 2024 #12423 Del Skrevet 15. november 2024 Tough cookie skrev (8 minutter siden): Jeg har faktisk lyst å melde meg av hele sirkuset jeg også, for det blir for mye statusjag 🙉 Denne uttalelsen til vg gjorde att jeg ikke vil følge de mer... 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 16. november 2024 #12424 Del Skrevet 16. november 2024 Følger ikke noen av disse «superinfluenserene» på snap , ikke etter det ble reklamepenger å tjene. Eller følger EN da, Line Victoria Husby, så hun kikker eg innom innimellom. Nekter å bidra til at influensa folk skal velte seg i luksus hjulpet av meg , så nekter å kjøpe produkter m deres navn på og . 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 16. november 2024 #12425 Del Skrevet 16. november 2024 Moongirl skrev (17 timer siden): Søk på pilotfrue inne på vg.no, så dukker det opp. Hun hadde også en housetour fra nye huset..vgtv....som jo bare er murvegger til nå...haha....hvor hun fortalte om prisen på det og all luksusen de skulle boltre seg i, mens folk satt hjemme i kjipe Norge og fulgte med...mens pengene rant inn hos de! Viktig å få fram hvor mye alt koster gitt...så lite klasse. https://tv.vg.no/video/313098/pilotfrue-avsloerer-summen-for-spania-villaen?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR20evS2wmyVJPCY0zzRzz3djAWho4tORctQyw6f8j4D9fc0MAP8t0VWBuM_aem_-UeSG5e7OPUIyQ2z3T4u0g Fy faen så grunn hun fremstår i den filmsnutten🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 16. november 2024 #12426 Del Skrevet 16. november 2024 (endret) Skjønner ikke hvorfor disse folk dukker opp alle steder. De fremstår som ultraharry i mine øyne. Både fordi de framstår som temmelig dumme og grunne, men å eksponere seg og sitt lit slik - og skryte av hvor mye penger de bruker - det er ikke noe som er mer harry enn det. Endret 16. november 2024 av Johan uten land 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 16. november 2024 #12427 Del Skrevet 16. november 2024 Godt poeng det der med Isabel R. Hun kjøpte seg vel også ny bil (mener jeg såg det). Jeg syns Isabel har en helt annen tilnærming og jeg syns av en eller annen grunn at hun ikke fremstår som arrogant. Desse her to prøver for hardt (føler jeg) Kanskje de går for samme strategi som Isabel. Tjener på å bruke penger. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 16. november 2024 #12428 Del Skrevet 16. november 2024 Moongirl skrev (21 timer siden): haha....hvor hun fortalte om prisen på det og all luksusen de skulle boltre seg i, mens folk satt hjemme i kjipe Norge og fulgte med Hun sier hun skal "...gå rett ut på terrassen og misunne alle i Norge". Er ikke det å bruke verbet "misunne" feil vei? Hun ønsker vel at alle i Norge skal misunne dem, altså at hun skal vekke/skape misunnelse hos alle i Norge? Jeg er født med rødblyant i hånden og tåler ikke influenseres pjatt. Derfor følger jeg ingen. 16 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 16. november 2024 #12429 Del Skrevet 16. november 2024 baldrian skrev (14 minutter siden): Hun sier hun skal "...gå rett ut på terrassen og misunne alle i Norge". Er ikke det å bruke verbet "misunne" feil vei? Hun ønsker vel at alle i Norge skal misunne dem, altså at hun skal vekke/skape misunnelse hos alle i Norge? Jeg er født med rødblyant i hånden og tåler ikke influenseres pjatt. Derfor følger jeg ingen. Helt rett . Hun burde sagt og alle i Norge misunner meg . Her sier hun at hun misunner alle i Norge fex kulde og regn 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 16. november 2024 #12430 Del Skrevet 16. november 2024 Og hva er egentlig greia med julegave til mannen midt i november? Kall det bare gave, er ikke jul nå. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 16. november 2024 #12431 Del Skrevet 16. november 2024 baldrian skrev (3 timer siden): Hun sier hun skal "...gå rett ut på terrassen og misunne alle i Norge". Er ikke det å bruke verbet "misunne" feil vei? Hun ønsker vel at alle i Norge skal misunne dem, altså at hun skal vekke/skape misunnelse hos alle i Norge? Jeg er født med rødblyant i hånden og tåler ikke influenseres pjatt. Derfor følger jeg ingen. Dette hengte jeg meg opp i også, men hun sa nok bare feil. Jeg tror hun var litt nervøs og prøvde å være litt kul og cocky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 16. november 2024 #12432 Del Skrevet 16. november 2024 Hun har talefeil i annenhver setning. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibetha Skrevet 16. november 2024 #12433 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg blir litt fascinert av folk der penger virker å brenne i lommene deres så snart de får noen. De må bruke, bruke, bruke. Hva med å spare litt til de ikke er så hotte på Snap lengre? Til seg selv, guttenes framtid og utdannelser etc. Men nei, her må alt ut i en fykende fei. Jeg tenker også at å kjøpe et hus i Spania er en mye mer usikker investering enn i Norge, og at plutselig sitter de om 5 år og vil hjem, men får ikke solgt, og kan ikke språket, så de havner i en masse styr. Jeg føler ofte at jeg sitter og ser på noen som befinner seg en i en boble, og mens de fleste av oss vet at bobler ofte sprekker når de er skapt på luft og ingenting (dvs i dette tilfellet Snap), så fyker disse folkene bare avgårde uten en tanke i hodet. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 16. november 2024 #12434 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg har aldri sett en eneste snap av en influenser... Eller jeg lyver.. så kanskje 2-3 snapper fra Marna Men ihvertfall aldri sett en eneste snap fra pilotfrue, Isabell, Fotballfrue eller hun med silikonrumpa. Jeg har heller aldri kjøpt noen av produktene de promotorer Hvis bare folk hadde sluttet å stirre på disse folkene så hadde ikke heller bransjen vært lukrativ stopp å følg!! 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 16. november 2024 #12435 Del Skrevet 16. november 2024 Altså, jeg har ikke veldig mye til overs for disse og måten de tjener penger på, men fra der hvor jeg kommer fra i Bergen, sa vi ofte: «nå skal jeg misunne deg» med betydning «nå skal jeg gjøre deg misunnelig». Rett og slett sagt som et uttrykk, og som jeg ofte har hørt i hele mitt liv i Bergen og omegn. Helt vanlig for mange vestlendinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 16. november 2024 #12436 Del Skrevet 16. november 2024 Tiara07 skrev (20 minutter siden): Altså, jeg har ikke veldig mye til overs for disse og måten de tjener penger på, men fra der hvor jeg kommer fra i Bergen, sa vi ofte: «nå skal jeg misunne deg» med betydning «nå skal jeg gjøre deg misunnelig». Rett og slett sagt som et uttrykk, og som jeg ofte har hørt i hele mitt liv i Bergen og omegn. Helt vanlig for mange vestlendinger. Ja,det stemmer men det er et negativt uttrykk som er ment for å få andre til å føle seg liten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 16. november 2024 #12437 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg tok unfollow forrige uke. Når Pilotfrue uttalte i den artikkelen som sto på vg da at de ønsket/ drømmen er å kjøpe en stor og dyr yatch og skulle filme fra den og tjene penger. Noen som har kontroll på om de i løpet av den siste uken har mistet følgere på insta og snap? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 16. november 2024 #12438 Del Skrevet 16. november 2024 (endret) Velinda skrev (54 minutter siden): Ja,det stemmer men det er et negativt uttrykk som er ment for å få andre til å føle seg liten Helt sant. Det er jo absolutt negativt å bevisst gjøre andre misunnelig. Endret 16. november 2024 av Tiara07 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 16. november 2024 #12439 Del Skrevet 16. november 2024 Tiara07 skrev (1 time siden): Altså, jeg har ikke veldig mye til overs for disse og måten de tjener penger på, men fra der hvor jeg kommer fra i Bergen, sa vi ofte: «nå skal jeg misunne deg» med betydning «nå skal jeg gjøre deg misunnelig». Rett og slett sagt som et uttrykk, og som jeg ofte har hørt i hele mitt liv i Bergen og omegn. Helt vanlig for mange vestlendinger. Jeg er ikke bergenser men har bodd i Bergen i 30 år, og jeg har ikke hørt dette uttrykket hverken fra min mann som er bergenser, mine bergenske venner eller svigerfamilie. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. november 2024 #12440 Del Skrevet 16. november 2024 (endret) Dere folk på 45 pluss som ikke er belyste bør egentlig bare holde kjeft for "rakettforskerne" Ulrik og Julianne tar dere ikke seriøst! Ref: Intervju av dette unikumet av et par! Endret 16. november 2024 av K_mb 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå