Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Outandabout skrev (18 minutter siden):

Såg på utforsk at han har delt et bilde av en bil og at det var en gave fra fruen??? Klikker meg ikke inn…. Har hun kjøpt en bil til han? 

Såg også det men klikker ikke inn heller,de har jo hintet til denne "gaven"men tror ikke de er en overrakelse,heller et planlagt stunt for å få flere klikk(penger)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moongirl skrev (2 minutter siden):

Søk på pilotfrue inne på vg.no, så dukker det opp. 

Hun hadde også en housetour fra nye huset...som jo bare er murvegger tio nå...haha....hvor hun fortalte om prisen på det og all luksusen de skulle boltre seg i, mens folk satt hjemme i kjipe Norge og fulgte med...mens pengene rant inn hos de! Det var et klipp fra vgtv, fant ikke det akkurat nå.

🤮

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (På 15.11.2024 den 16.23):

Søk på pilotfrue inne på vg.no, så dukker det opp. 

Hun hadde også en housetour fra nye huset..vgtv....som jo bare er murvegger til nå...haha....hvor hun fortalte om prisen på det og all luksusen de skulle boltre seg i, mens folk satt hjemme i kjipe Norge og fulgte med...mens pengene rant inn hos de! Viktig å få fram hvor mye alt koster gitt...så lite klasse.

https://tv.vg.no/video/313098/pilotfrue-avsloerer-summen-for-spania-villaen?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR20evS2wmyVJPCY0zzRzz3djAWho4tORctQyw6f8j4D9fc0MAP8t0VWBuM_aem_-UeSG5e7OPUIyQ2z3T4u0g

Den så jeg.. men jeg var ute etter dette intervjuet hvor mannen i huset uttaler seg🙈

Endret av elskersommer
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Pilotmannen synes at vi ikke er så belyst her inne.

:fnise:

:hoho:

:rulle:

Helt utrolig att det er mulig og komme med så mye vås...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pøbelsara skrev (4 minutter siden):

Pilotmannen synes at vi ikke er så belyst her inne.

:fnise:

:hoho:

:rulle:

Første fniste jeg av det, og så lo jeg godt av tanken på det helt sikkert var en bevisst handling av journalisten å ikke rette på han. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg trykke avfølg på begge to... Ønsker dere lykke til videre pilotpar. Snakk om att pengene har gått rett i huet på de🙈

• Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et klipp.

Tillegg: De sier også at de leier dyrt og flott for det gir flere følgerne på snap.

Et tillegg til: Det er helt vanvittig at snap gjør at de og andre influensere tjener flere hundre tusener i måneden.  Har ikke snap selv og skjønner ikke greia med å følge ….

IMG_0343.jpeg

Endret av Justlooking
Tillegg pluss tillegg
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Såg på utforsk at han har delt et bilde av en bil og at det var en gave fra fruen??? Klikker meg ikke inn…. Har hun kjøpt en bil til han? 

Isabel var vel å så på biler i går, så da hermer hun litt da. Må jo ha klikk klikk. Følger kun tråden her. Håper flere og flere slutter å følge dette. De her skulle hatt fokus på ungene sine😢

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Den så jeg.. men jeg var ute etter dette intervjuet hvor mannen i huset uttaler seg🙈

Bilde fra Henrik Troy sin Instagram 

Screenshot_20241115-164744.png

Han (Ulrik) er jo litt dum han også, da veldig mange som «sitter på Jodel eller Kvinneguiden» er helt vanlige folk i alle slags varianter… Men, selvsagt, det er jo viktig for ham å prøve å overbevise overfor følgerne hvor dum kritikere er. De er jo helt avhengige av at trofaste følgerne ikke slutter å være trofaste lenger. De han beskriver, er sikker endel av de som gir han penger i kassa også 😅😅

Endret av Tiara07
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke belyst! 🤗 Digger det! Pilotmannen er så søt og språksterk! 🤩 

(Sikkert fordomsfullt, men tror vel helst det er deler av følgerne deres han beskriver. Uansett: de kan le hele veien til banken!) 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiara07 skrev (19 minutter siden):

Han (Ulrik) er jo litt dum han også, da veldig mange som «sitter på Jodel eller Kvinneguiden» er helt vanlige folk i alle slags varianter… Men, selvsagt, det er jo viktig for ham å prøve å overbevise overfor følgerne hvor dum kritikere er. De er jo helt avhengige av at trofaste følgerne ikke slutter å være trofaste lenger. De han beskriver, er sikker endel av de som gir han penger i kassa også 😅😅

For en arrogant og kvalm måte å uttale . Jøss håper virkelig folk slutter å følge slike folk. 🤬. Jeg synes denne influencer verden blir bare verre og verre.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (13 minutter siden):

For en arrogant og kvalm måte å uttale . Jøss håper virkelig folk slutter å følge slike folk. 🤬. Jeg synes denne influencer verden blir bare verre og verre.

Jeg bare håper att snapchat snart tar grep og slutter med disse utbetalingene. Her tjener pilotfrue opp mot 30 tusen i døgnet. Altså 200 tusen pr måned.. Hun gjør jo ingenting... Gidder ikke å vaske huset en gang 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Jeg bare håper att snapchat snart tar grep og slutter med disse utbetalingene. Her tjener pilotfrue opp mot 30 tusen i døgnet. Altså 200 tusen pr måned.. Hun gjør jo ingenting... Gidder ikke å vaske huset en gang 

Helt sykt! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Milla1717 skrev (16 minutter siden):

Tror han alltid har vært ganske så arrogant. Mannen min har vokst opp i samme miljø/fotballmiljø som han, og han var en ufyselig mobber i ungdomstiden.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må flire, av Ulrik sine uttalelser om at KG sine bruker ikke er belyste. Vel han skulle bare visst at minst 2 av hans kollegier, hvor den ene er pilot er her inne og leser og faktisk også har vært innpå med sine meninger.  Jeg vet ikke bruker navnet deres men jeg kom i snakk om pilotparet på en samling vi var på i helgen, hvor disse 2 er.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for meg og dere andre, hadde ikke piloten fått hentet seg ny fancy bil i dag.

Det er helt utrolig at det å sitte og skravle til telefonen sin x antall timer hver dag, filme kaffemaskinen, filme at persiennen går opp hver morgen, filme gåturer med Ramp og filme maten sin, gir så mye klingende mynt i kassen at man kan kjøpe seg to dyre biler i løpet av et par uker, og i tillegg bygge seg hus til 20 mill.

Endret av Tough cookie
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (37 minutter siden):

Hadde det ikke vært for meg og dere andre, hadde ikke piloten fått hentet seg ny fancy bil i dag.

Det er helt utrolig at det å sitte og skravle til telefonen sin x antall timer hver dag, filme kaffemaskinen, filme at persiennen går opp hver morgen, filme gåturer med Ramp og filme maten sin, gir så mye klingende mynt i kassen at man kan kjøpe seg to dyre biler i løpet av et par uker, og i tillegg bygge seg hus til 20 mill.

Jeg har sett for siste gang hos de begge i dag

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...