anno19 Skrevet 9. november #12381 Del Skrevet 9. november Får håpe at de er flinke til å spare, for det er jo ikke mye hun har å falle tilbake på når snap-hypen er over. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. november #12382 Del Skrevet 9. november KroniskEngasjert skrev (58 minutter siden): Flåsete par. Han er jo fra nær Sunnmøre, så… Jeg kunne blitt imponert, men er det ikke. Han er fra Måløy i Nordjord/ Vestland Fylke 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 9. november #12383 Del Skrevet 9. november Det huset kan umulig stå ferdig i januar? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroniskEngasjert Skrevet 9. november #12384 Del Skrevet 9. november Tough cookie skrev (2 timer siden): Han er fra Måløy i Nordjord/ Vestland Fylke Vet, Måløy er mye det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 9. november #12385 Del Skrevet 9. november Hadde jeg hatt så masse penger som de har, hadde jeg kjøpt så mye helsefremmende kvalitetsmat uten å se på kassalappen! Fatter ikke at «rike» folk som dem kjøper så mye dårlig mat (kaller en spade for en spade) 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. november #12386 Del Skrevet 9. november KroniskEngasjert skrev (5 timer siden): Flåsete par. Han er jo fra nær Sunnmøre, så… Jeg kunne blitt imponert, men er det ikke. Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ærlige Ærna Skrevet 9. november #12387 Del Skrevet 9. november Skjønner ikke at folk i det hele tatt gidder å bruke av sin tid på å gå inn på Snapchat for å følge andres liv. Hva med å fokusere på eget liv? Har ikke tik-tok og er veldig sjelden innom snap og fb. Veldig deilig! 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. november #12388 Del Skrevet 9. november Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celia Skrevet 9. november #12389 Del Skrevet 9. november snute skrev (11 timer siden): Sånn jeg forstår det er det fordi de tjener mer når de bor i Spania, fordi flere vil følge livet deres. Nå tjener hun ca 300.000 i mnd mot 60.000 da de bodde i Norge. Ok. Veldig leit at hun fronter holdninger som ikke å gidde å kildesortere, alkohol foran barna og Snap tid før barna. Med 200 Snap om dagen er det ikke noen mulighet for at barna ka føle seg sett 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 9. november #12390 Del Skrevet 9. november Jeg skjønner ikke hvordan så mange kan gidde å bruke tid på å følge en så uinteressant person! Det er for meg en gåte. Blir desillusjonert, folk har jo null kvaltietskrav til hva de ser på på mobilen. 11 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 9. november #12391 Del Skrevet 9. november Folk som kjøper en IPhone til ett lite barn orker jeg ikke å følge med på. 🤢 Å nei, Jeg er ikke sjalu 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 10. november #12392 Del Skrevet 10. november Pussig at Pilotparet gikk ut i media og la seg flate for dette med iphone i julekalenderen. Der sa de at dette ble helt feil, og at telefonene var donert til veldedig formål og ble en julegave til noen som kanskje ikke hadde så mye. Nå sier de at "han har den enda..." Usmakelig ting å lyve om. 10 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroniskEngasjert Skrevet 10. november #12393 Del Skrevet 10. november Orly skrev (På 9.11.2024 den 16.28): Hva har det med saken å gjøre? Liker bare ikke at influensere skryter av økonomi på denne måten som de gjør. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 11. november #12394 Del Skrevet 11. november hvalstad45 skrev (På 9.11.2024 den 22.14): Jeg skjønner ikke hvordan så mange kan gidde å bruke tid på å følge en så uinteressant person! Det er for meg en gåte. Blir desillusjonert, folk har jo null kvaltietskrav til hva de ser på på mobilen. Det er så sant. Det er de som følger ect som faktisk er årsaken til at disse tjener penger. Veldig mange som kansje burde tenkt seg om litt. Denne personen ,hva har hun gjort som er verdt å få med seg ?????? Må innrømme at ikke vet så mye bortsett fra at mannen må være pilot i en eller annen form. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet mandag kl 20:08 #12395 Del Skrevet mandag kl 20:08 KroniskEngasjert skrev (21 timer siden): Liker bare ikke at influensere skryter av økonomi på denne måten som de gjør. Så da måtte du dra inn nærme Sunnmøre?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet fredag kl 09:55 #12396 Del Skrevet fredag kl 09:55 Såå utrolig lite sjarmerende og frekke de framstår i VG..vel, godt at de viser sitt sanne jeg..forstår ikke folk som følger og heier på de der to..håper en del følgere våkner opp!! Vel, får sitte der i sitt luftslott i januar..klin umulig at det er ferdig til da i hvertfall!! 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damen86 Skrevet fredag kl 10:24 #12397 Del Skrevet fredag kl 10:24 Håper så mange som mulig boikotter de! 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 10:56 #12398 Del Skrevet fredag kl 10:56 Moongirl skrev (59 minutter siden): Såå utrolig lite sjarmerende og frekke de framstår i VG..vel, godt at de viser sitt sanne jeg..forstår ikke folk som følger og heier på de der to..håper en del følgere våkner opp!! Vel, får sitte der i sitt luftslott i januar..klin umulig at det er ferdig til da i hvertfall!! Står det i vg app? Jeg fant det ikke. Men så ett lite klipp av hans uttalelser om folk på kvinneguiden. Står på H.Troy sin Instagram 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet fredag kl 15:05 #12399 Del Skrevet fredag kl 15:05 Såg på utforsk at han har delt et bilde av en bil og at det var en gave fra fruen??? Klikker meg ikke inn…. Har hun kjøpt en bil til han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet fredag kl 15:23 #12400 Del Skrevet fredag kl 15:23 (endret) elskersommer skrev (4 timer siden): Står det i vg app? Jeg fant det ikke. Men så ett lite klipp av hans uttalelser om folk på kvinneguiden. Står på H.Troy sin Instagram Søk på pilotfrue inne på vg.no, så dukker det opp. Hun hadde også en housetour fra nye huset..vgtv....som jo bare er murvegger til nå...haha....hvor hun fortalte om prisen på det og all luksusen de skulle boltre seg i, mens folk satt hjemme i kjipe Norge og fulgte med...mens pengene rant inn hos de! Viktig å få fram hvor mye alt koster gitt...så lite klasse. https://tv.vg.no/video/313098/pilotfrue-avsloerer-summen-for-spania-villaen?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR20evS2wmyVJPCY0zzRzz3djAWho4tORctQyw6f8j4D9fc0MAP8t0VWBuM_aem_-UeSG5e7OPUIyQ2z3T4u0g Endret fredag kl 15:27 av Moongirl 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå