Gjest Malmfrid Skrevet 9. oktober 2024 #12341 Del Skrevet 9. oktober 2024 Svanemom2024 skrev (På 26.9.2024 den 17.23): Å du og flere er med å sørger for at penger kommer inn🥹å se på de . Enig - kutt ut å se på dette tullet så blir det snart en stopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airam. Skrevet 9. oktober 2024 #12342 Del Skrevet 9. oktober 2024 elskersommer skrev (På 24.9.2024 den 23.56): Att hun ikke gjør annet dag ut og dag inn er på en måte greit men att de tjener så enormt mye penger på all denne snappingen er helt sykt. Og det er jo alle følgerne på snap som gir henne denne inntekten. Men hva er egentlig greia med den oppfyllingen av kjøleskap og fryser, med drikke og is? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airam. Skrevet 9. oktober 2024 #12343 Del Skrevet 9. oktober 2024 Håper for hennes del at hun begynner å spare litt, noe hun sa her om dagen at hun aldri hadde gjort. For Snapchat inntekten varer ikke for alltid 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sikkerpådet Skrevet 11. oktober 2024 #12344 Del Skrevet 11. oktober 2024 Ikke så god på merking av reklame heller.... Hun går med øretelefoner uten å merke det som reklame , mens andre ganger merkes de med reklame. Samme øretelefoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 11. oktober 2024 #12345 Del Skrevet 11. oktober 2024 Sovet i bikinitruse… 🥴 lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibetha Skrevet 12. oktober 2024 #12346 Del Skrevet 12. oktober 2024 Synes det er litt rart de insisterer sånn på å leve i sin egen Norges-ghetto, når hun samtidig sier de aldri skal tilbake til Norge. Sønnene skal på norsk skole, de møter bare og blir kjent med nordmenn. Sønnene er ikke påmeldt noen aktiviteter der de faktisk kan bli kjekt med spanske barn og lære seg språket i landet der de skal bo hele barndommen og ungdommen. De har ikke meldt seg på noe spansk-kurs og hun blogger null om spansk kultur, væremåte eller noe. Jeg tror flere vil følge henne lengre hvis hun prøver å lage litt mer spennende innhold enn timesvis ved bassengkanten. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airam. Skrevet 12. oktober 2024 #12347 Del Skrevet 12. oktober 2024 Lillibetha skrev (2 timer siden): Synes det er litt rart de insisterer sånn på å leve i sin egen Norges-ghetto, når hun samtidig sier de aldri skal tilbake til Norge. Sønnene skal på norsk skole, de møter bare og blir kjent med nordmenn. Sønnene er ikke påmeldt noen aktiviteter der de faktisk kan bli kjekt med spanske barn og lære seg språket i landet der de skal bo hele barndommen og ungdommen. De har ikke meldt seg på noe spansk-kurs og hun blogger null om spansk kultur, væremåte eller noe. Jeg tror flere vil følge henne lengre hvis hun prøver å lage litt mer spennende innhold enn timesvis ved bassengkanten. Ja det er kun om hvordan de vil leve sitt liv på sin måte, type «ferieliv». Uten forpliktelser. Han har fått seg en ny venninne. Hun virker som å ha litt andre «verdier» kanskje hun kan påvirke dem litt positivt med tanke på spansk kultur og aktiviteter for barn. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 12. oktober 2024 #12348 Del Skrevet 12. oktober 2024 Synes det har blitt veldig mye kroppsfokus fra de to. Er posering og haul og ræl fra Temu som skal vises både fram og bak. For ikke å snakke om filming av henne bakfra mens hun går opp disse fjelltoppene. Synes i verste fall at en mann i hans alder burde holdt seg for god for den type «vise-meg-fram». Er bare pinlig. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 13. oktober 2024 #12349 Del Skrevet 13. oktober 2024 Blir gal av den smattingen til Ulrik. Etter hver setning han sier så smatter han. Klarer ikke å konsentrere meg om hva han sier:-) Hadde blitt gal skulle jeg hørt på dette dag ut og dag inn. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 17. oktober 2024 #12350 Del Skrevet 17. oktober 2024 Snoker45 skrev (På 13.10.2024 den 15.48): Blir gal av den smattingen til Ulrik. Etter hver setning han sier så smatter han. Klarer ikke å konsentrere meg om hva han sier:-) Hadde blitt gal skulle jeg hørt på dette dag ut og dag inn. Helt enig med deg , ble oppriktig irritert over det 😅,men tror jammen han/de leser her inne for var inne nå og så litt … ingen smatting😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 17. oktober 2024 #12351 Del Skrevet 17. oktober 2024 Skal vi tippe at det i dag er overtagelse av huset i Vollen kl 17? Eller er det noe annet spennende møte Ulrik skal delta på? Jaja, alt er nå mer interessant enn å se video av Ulrik syklende over halve byen i Spania:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. oktober 2024 #12352 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hvem er egentlig hun venninne hennes i Spania? Er hun også influencer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 20. oktober 2024 #12353 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har sluttet å følge henne for lenge siden. Ble kvalm når de skjemte bort barna hele tiden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 20. oktober 2024 #12354 Del Skrevet 20. oktober 2024 Følger kun tråden her🙄 Å skjønner ikke at folk finner det så spennende å se på denne familien . Det eneste de hadde var noen skjønne hunder. Vet ikke om de har de enda🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 23. oktober 2024 #12355 Del Skrevet 23. oktober 2024 Da er huset overdratt til nye eiere. Interessant å se hvem de nye eierne er. Når man googler mannen så ser man at han har vært innblandet i endel konkurser, firmaet hans gikk konkurs i fjor. Interessant å vite hvordan han kan kjøpe et hus til 29 mill. Dette må man følge litt videre:-) 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 23. oktober 2024 #12356 Del Skrevet 23. oktober 2024 Snoker45 skrev (44 minutter siden): Da er huset overdratt til nye eiere. Interessant å se hvem de nye eierne er. Når man googler mannen så ser man at han har vært innblandet i endel konkurser, firmaet hans gikk konkurs i fjor. Interessant å vite hvordan han kan kjøpe et hus til 29 mill. Dette må man følge litt videre:-) Hva lå det ute til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 23. oktober 2024 #12357 Del Skrevet 23. oktober 2024 Klump skrev (15 minutter siden): Hva lå det ute til? 32 mill tror eg. Så fikk godt betalt. Utsikt selger, ellers var eg lite imponert. Trenger nok pengene i Spania...hvordan går byggingen der? Klarer de det til februar? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 23. oktober 2024 #12358 Del Skrevet 23. oktober 2024 Moongirl skrev (20 minutter siden): 32 mill tror eg. Så fikk godt betalt. Utsikt selger, ellers var eg lite imponert. Trenger nok pengene i Spania...hvordan går byggingen der? Klarer de det til februar? Det et mye penger i Vollen ja! aner ikke med det andre! Følger ikke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 23. oktober 2024 #12359 Del Skrevet 23. oktober 2024 Klump skrev (1 time siden): Det et mye penger i Vollen ja! aner ikke med det andre! Følger ikke med Det er merkelig at noen vil betale 29 mill for det huset. Veldig merkelig. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. oktober 2024 #12360 Del Skrevet 24. oktober 2024 De er heldige om de fikk 29 mill for huset De ga vel 20 mill for noen år siden. Utsikten er helt fantastisk og det betyr sikkert mye Når det gjelder å bo i Spania i det området kjenner jeg flere som har gjort det for ett år. Leier ut bolig hjemme, leier leilighet i feks altea. Har hjemmekontor, barn går på norsk skole. Alle koser seg det ene året og reiser så hjem igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå