Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Marotsia skrev (12 timer siden):

Det er litt sånn at har du sett snappen hennes en dag så trenger du ikke se alle andre 364 dagene i året 🙈 

Helt enig. Hun snapper jo om akkurat det samme hver eneste dag. Vi får se hun rydder kjøkkenet, soler seg, sykler og spiser lunsj:-) Givende dager gitt:-)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoker45 skrev (3 timer siden):

Helt enig. Hun snapper jo om akkurat det samme hver eneste dag. Vi får se hun rydder kjøkkenet, soler seg, sykler og spiser lunsj:-) Givende dager gitt:-)

Jeg gjør også stort sett det samme hver dag. Er på jobb, lager raske middager, kjører på fotballtrening/kamp, handler, vasker klær og rydder. Ingen tvil om at hennes repeterende gjøremål er langt mer givende enn mine. 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abrahima skrev (På 16.9.2024 den 22.50):

Jeg har ingen voldsomme meninger hverken for eller imot Pilotparet. Men til å dele så mye som de gjør om dagene sine synes jeg det er påfallende hvor lite de gjør på barnas premisser. 

Nå har jeg avfulgt frua, men det var det var også noe jeg reagerte på. Kan ikke dra på stranden for det er så slitsomt med en treåring...? Hvorfor er de ikke i mange av de fine bade parkene i område? Eller lekeplasser? Mulig de har vært men ikke filmet, selv om jeg har liten tro på det... Handling skal jo skje uten barn, spise uten barn og så sliten hun blir fordi hun er alene i 5 dager å må levere i bhg og skole. Kjære j, det kalles hverdag ! Fått en følelse at frua og piloten er litt late å er meget fornøyde når barna sitter på I pad eller telefon å de kan legge seg på solsenger. 

Tror denne flyttingen er basert på at de ønsker ferie hele året å lite forberedt på hva som ville møte dem.

BH er jo ett lite spetakkel, men hun og mannen virker som har forberedt seg, sjekket og planlagt bedre. De skal også ha for å finne på en del med barna å ta de med overalt.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (15 timer siden):

Att hun ikke gjør annet dag ut og dag inn er på en måte greit men att de tjener så enormt mye penger på all denne snappingen er helt sykt.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notthatbad skrev (1 time siden):

Nå har jeg avfulgt frua, men det var det var også noe jeg reagerte på. Kan ikke dra på stranden for det er så slitsomt med en treåring...? Hvorfor er de ikke i mange av de fine bade parkene i område? Eller lekeplasser? Mulig de har vært men ikke filmet, selv om jeg har liten tro på det... Handling skal jo skje uten barn, spise uten barn og så sliten hun blir fordi hun er alene i 5 dager å må levere i bhg og skole. Kjære j, det kalles hverdag ! Fått en følelse at frua og piloten er litt late å er meget fornøyde når barna sitter på I pad eller telefon å de kan legge seg på solsenger. 

Tror denne flyttingen er basert på at de ønsker ferie hele året å lite forberedt på hva som ville møte dem.

BH er jo ett lite spetakkel, men hun og mannen virker som har forberedt seg, sjekket og planlagt bedre. De skal også ha for å finne på en del med barna å ta de med overalt.

Hvem er BH?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Notthatbad skrev (7 timer siden):

Ja, virker lite engasjerte som foreldre dessverre. Der blir skjermbruk prioritert sånn at de selv skal få mest mulig fred, det har de jo vist fram fra de var veldig små. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le i går når de var på byggeplassen. Begge sto og filmet mot hverandre:-) Det er så utrolig kleint:-) Tenk at de begge nå dokumenterer alt gjennom dagen da de begge har fått reklame på snap-kanalene sine. For en hverdag det må være:-)

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
Snoker45 skrev (På 25.9.2024 den 11.36):

Måtte le i går når de var på byggeplassen. Begge sto og filmet mot hverandre:-) Det er så utrolig kleint:-) Tenk at de begge nå dokumenterer alt gjennom dagen da de begge har fått reklame på snap-kanalene sine. For en hverdag det må være:-)

Å du og flere er med å sørger for at penger kommer inn🥹å se på de .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig avfulgt frua men sveipet innom idag for å se om det var noe nytt. Har ikke skjedd en d... var som å det fortsatte der det slapp for 3-4 uker siden. Gjesp.... At noen finner ho vært å følge å sørge for at hun får million lønn er uforståelig 🙄

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, lenge siden jeg har hørt og sett om Pilotfruen! Det gjelder det samme for henne som andre jeg kan følge: dersom de faktisk lever et kjedeligere liv enn meg orker jeg ikke å bruke tid på å følge. Jada hun bor i Spania og jeg i Norge men synes likevel jeg har mer innholdet i livet enn hun har. Det gjelder for så vidt mange av de store influensene, de gjør jo ikke noe som er så artig/viktig at det er gøy å følge med på? 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 24.9.2024 den 23.56):

Att hun ikke gjør annet dag ut og dag inn er på en måte greit men att de tjener så enormt mye penger på all denne snappingen er helt sykt.

Enig! Helt sykt faktisk, at vanlige mennesker sponser dette! 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (1 time siden):

«Hei, kan du filme oss mens vi casually går nedover stranda?» 😂🤦🏻‍♀️

Gudbedre😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stargaze skrev (1 minutt siden):

For et gørrkjedelig liv, lurer på hvor fort de blir lei av å være «på ferie»

Livet hennes består av kun ferie.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (På 4.10.2024 den 23.25):

For et gørrkjedelig liv, lurer på hvor fort de blir lei av å være «på ferie»

Synes det ser helt hærlig ut jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 24.9.2024 den 23.56):

Og det er jo alle følgerne på snap som gir henne denne inntekten.

Men hva er egentlig greia med den oppfyllingen av kjøleskap og fryser, med drikke og is?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...