Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Rastebenk skrev (5 minutter siden):

Hvorfor har du fulgt henne i snart halvannen måned (og dermed vært med på å finansiere livsstilen hennes) hvis innholdet er så kjedelig? Pilotfrue har vel aldri lagt ut noe annet enn repetitivt og intetsigende innhold? 

Fordi jeg synes det var litt spennende å følge med flyttingen til Spania og det nye livet der. Nå kutter jeg pga som nevnt over, det blir for ensformig. Kommer nok til å følge litt med igjen når de flytter inn i det nye huset.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VEGAN forever skrev (17 timer siden):

Paret burde være på byggeplassen for tett oppfølging noen timer hver dag og ikke bare kjøre forbi huset noen ganger i uken for å se om noe har skjedd. Er alle interne vegger kun med gips plater, til og med til badene ?  I så fall blir det problemer hvis de skulle ha vann lekkasje. De burde nok ha kjøpt er ferdigstilt hus.

Det er nok latskapen som rår. Finnes vel knapt et latere menneske enn Julianne aka Pilotfrue, og da gidder man ikke å følge med på en "kjedelig" byggeprosess, men tar det for gitt at alt står klart og ferdigstilt på oppgitt dato. Og før jeg blir slukt av fans her, jeg kaller bare en spade for en spade. 

Endret av K_mb
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket innom snap, men det er jo en endeløs og helt meningsløs snapping fra helt hverdagslige rutiner. Lurer på hvem som orker å se på dette i lengden. De har flyttet til Spanias kjedeligste turistby hvor man vasser i nordmenn. Jeg valgte å starte ferien det et år, men kjørte videre etter bare en natt. Hadde aldri turt å bygge en +20 mill villa i Albir. Men om man flytter for å menge seg i en norsk ghetto er det sikkert greit. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig snapchat justerer ned de syke summene folk kan tjene på fjas. 

Endret av Moongirl
  • Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Oppland said:

Jeg kan ikke forstå det kan gå ann å tjene så mye på å vise fram soling, bading, innkjøp og lage litt mat. Stort mer er det ikke, små glimt av det nye huset og ellers svært lite variert.  Begynte å følge henne for 5 - 6 uker siden, men fortsetter det som nå med så lite variert innhold kutter jeg henne ut.

På tross av.. kan man vel si her. Innholdet er trivielt, men hun klarer å fenge (ref denne tråd), samt tjene godt på det hun deler. Hun må være noenlunde flink til det hun driver med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (6 timer siden):

Om man skipper gjennom disse 300 storyene, får de fortsatt penger? Altså om man ikke ser 1 sekund på de engang 

De tjener kun penger om man ser på hele snappen. Skipper man rask forbi snappene, så tjener de ikke noen kroner. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaytee skrev (5 timer siden):

De tjener kun penger om man ser på hele snappen. Skipper man rask forbi snappene, så tjener de ikke noen kroner. 

Håper du har rett!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (På 24.8.2024 den 18.26):

I følge henne selv tjener hun mellom 12-30.000 per dag på snap, og på 12 dager i August har hun tjent 188.000! Tror de klarer seg økonomisk for å si det sånn… Helt vilt at det går an å tjene så mye på å vise frem hverdagsliv! 

Det dummeste her er jo ar folk sitter og ser på hverdagslivet.

Kutte ut et par dager så skjønner man at det ikke tilførte livet noe og at det er deilig uten.

Snapeventyret kommer ikke til å vare evig, og særlig ikke når det de snapper om er - ingenting

• Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (7 minutter siden):

Kutte ut et par dager så skjønner man at det ikke tilførte livet noe og at det er deilig uten.

Snapeventyret kommer ikke til å vare evig, og særlig ikke når det de snapper om er - ingenting

Helt enig! Flott for de at de kan leve sitt drømmeliv, men jeg vil ikke bidra. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (28 minutter siden):

Helt enig! Flott for de at de kan leve sitt drømmeliv, men jeg vil ikke bidra. 

Ikke jeg heller. Det de fleste influencerne deler nå er bare tidtrøyte for å tjene mye penger. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/26/2024 at 7:33 AM, Stargaze said:

stemmer bra det så blir det 2,2 på et år.  hadde 1,5 i 2023 og tok ut 800 000 i lønn tall og livstil  henger vel ikke helt sammen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (På 24.8.2024 den 21.38):

Hvorfor har du fulgt henne i snart halvannen måned (og dermed vært med på å finansiere livsstilen hennes) hvis innholdet er så kjedelig? Pilotfrue har vel aldri lagt ut noe annet enn repetitivt og intetsigende innhold? 

Litt spennende å se med en gang, kanskje? Jeg har ikke fulgt henne før hun flyttet.  Jeg synes det var spennende og gøy med en gang de flyttet, men etterhvert er det begrenset hvor mange ganger jeg synes det er interessant å se «gardinene» gå opp og de henter drikke i kjøleskapet, for deretter se hundelufting med drikkeflaske med vann for hver gang hunden tisser…. For igjen deretter å se dagens matinnkjøp, 3-4 svømmetak i bassenget, dagens kleskjøp og matlaging. Samme hver dag. Så jeg forstår ikke at folk ønsker å bidra med at hun skal leve livet med å «dulle» og ikke gjøre noe som helst som andre mennesker gjør etter/utenom skoletid (barnehagetid) for barna…. Skjønner folk reagerer/ikke ønsker å bidra økonomisk. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiara07 skrev (18 timer siden):

Litt spennende å se med en gang, kanskje? Jeg har ikke fulgt henne før hun flyttet.  Jeg synes det var spennende og gøy med en gang de flyttet, men etterhvert er det begrenset hvor mange ganger jeg synes det er interessant å se «gardinene» gå opp og de henter drikke i kjøleskapet, for deretter se hundelufting med drikkeflaske med vann for hver gang hunden tisser…. For igjen deretter å se dagens matinnkjøp, 3-4 svømmetak i bassenget, dagens kleskjøp og matlaging. Samme hver dag. Så jeg forstår ikke at folk ønsker å bidra med at hun skal leve livet med å «dulle» og ikke gjøre noe som helst som andre mennesker gjør etter/utenom skoletid (barnehagetid) for barna…. Skjønner folk reagerer/ikke ønsker å bidra økonomisk. 

Haha spot on. Samme om igjen og om igjen🤣 misunner henne ikke et sekund, virker forholdsvis ensformig og trist spør du meg. Deilig med varme, men når alt man har å vise frem er at man åpner kjøleskapet og å tar seg en brus, samt at ma må prate ekstremt lenge og tydelig om alle temaer bare for å dra ut tiden og tjene mer penger. Hvorfor boikotter vi ikke alle disse influenserne som tjener ufortjent mye på alt fjas de foretar seg🤷‍♀️ 🙈

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (På 24.8.2024 den 18.26):

I følge henne selv tjener hun mellom 12-30.000 per dag på snap, og på 12 dager i August har hun tjent 188.000! Tror de klarer seg økonomisk for å si det sånn… Helt vilt at det går an å tjene så mye på å vise frem hverdagsliv! 

Hjelpes, er det mulig med nesten to hundre tusen i måneden på henne? Jeg følger ingen, men det er jo de som følger som bidrar til den enorme inntekten for ingenting (som skrives her).

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å slutt å se på influensere! De tilfører ikke samfunnet noe godt. 
Rå kapitalisme.

Har det så mye bedre etter jeg sluttet å se på snap/instagram. Nå følger jeg kun venner. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 hours ago, Justlooking said:

Hjelpes, er det mulig med nesten to hundre tusen i måneden på henne? Jeg følger ingen, men det er jo de som følger som bidrar til den enorme inntekten for ingenting (som skrives her).

188,000,- på 12 dager ! en halv million i måneden! Ikke rart hun stråler og er så blid mot alle.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (14 timer siden):

Vær så snill å slutt å se på influensere! De tilfører ikke samfunnet noe godt. 
Rå kapitalisme.

Har det så mye bedre etter jeg sluttet å se på snap/instagram. Nå følger jeg kun venner. 

Vi trenger ikke dem men de trenger oss. 🫠

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaytee skrev (På 26.8.2024 den 1.18):

Håper dette stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Håper dette stemmer?

Dette har jeg prøvd å finne ut av, men til nå ikke funnet et godt svar på det. Noen mener at har man trykket inn på en snap så teller den som en views og ikke resten hvis man trykker seg fort gjennom🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...