Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Kaisamaia skrev (12 timer siden):

Ok. Min har brukt det siden h*n var 1,5. Er ikke noe bedre å bruke telefon enn nettbrett... og er mange som bruker nettbrett fra lav alder, selv om de selv kanskje ikke står som eiere på papiret. 😆

Er vel ikke det at de ser på mobil/tv/data mange av oss er kritiske til. Jeg tror vel mange barn ser på en skjerm iløpet av dagen. Men det er jo d at de faktisk kjøper en ny iPhone 14 til ett barn på snaue 2 år som er sykt🙈 jeg har to døtre på 19 og 23 år som nå kjøpte seg ny iPhone 14 for første gang. Håper du ser forskjellen her?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (4 timer siden):

Mads Hansen har så langt i desember samlet inn godt over en million kroner til Rett Frem Opplevelser, som skal gi en bedre jul til barn og familier i en vanskelig økonomisk situasjon. I går var det et aldri så lite stikk til Pilotfrue og deres "kalendergave" i hans Instastory (ligger der ennå). Legger ikke ut noe screenshot da det er en filmsnutt fra Pilotfrues gaveåpning og begge barna er eksponert.

Hadde bare mange av disse såkalte influencere gjort som Mads Hansen ❤️ selv jeg har gitt litt penger til det formålet. 

Håper alle andre her inne gjør det samme ❤️

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke forsvaret hun har delt🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Skjønner jo at man må være redusert for å omgås disse menneskene. Og denne smyklemyr bekrefter det så til de grader.
Det er jo bare synd på slike mennesker. Tomme eggeskall. Fasade, null innhold. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (13 timer siden):

Men altså.. er vel ikke noe "verre" å få en telefon enn et nettbrett? Barna bruker den jo tydeligvis til å se film på? Har ikke barna deres ipad/nettbrett? Jeg trodde det var ganske vanlig, og jeg ser ikke problemet med at de får en telefon i stedet. Eneste problemet jeg ser, er at det hadde vært bedre å bruke en større skjerm, for øyehelsa sin del. 💖

De har vel både nettbrett og telefon. Og jeg tror ikke det er så vanlig med bare nettbrett heller. Vet kun om ett vennepar av oss som har gitt barnehagebarn iPad, og da er det de voksnes gamle som gis til barna. De fleste av oss er vel opplyst om at pad og småbarn ikke er det lureste man gjør som forelder.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (25 minutter siden):

Måtte sjekke forsvaret hun har delt🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Skjønner jo at man må være redusert for å omgås disse menneskene. Og denne smyklemyr bekrefter det så til de grader.
Det er jo bare synd på slike mennesker. Tomme eggeskall. Fasade, null innhold. 

Jeg visnet innvendig av det innlegget der🫠🫠🫠

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (59 minutter siden):

Omg, de synker stadig og prøver å hente seg inn med en donasjon..🙈🤮

Synes det var bra! 10 lapper ekstra til MHs innsamling er kun positivt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står respekt av donasjonen, det skal ingen få lov å ta fra dem - men det virker helt ærlig som noe de bare valgte å gjøre for å redde eget skinn.. Og den såkalte reposten av forsvaret var bare flaut. Vedkommende som posta det i utgangspunktet må være like kort mellom ørene som J&U, for hvis de virkelig tror at folk reagerer av sjalusi, så er dem utpå jordet altså 🥹

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (20 minutter siden):

Jeg følger ingen men vet vi at de virkelig ga denne donasjonen? De som gir fem tusen eller mer blir listet opp på spleisen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (8 minutter siden):

Jeg følger ingen men vet vi at de virkelig ga denne donasjonen? De som gir fem tusen eller mer blir listet opp på spleisen.

Det er listet på spleisen, fra et firma det virker som de har startet 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympeline skrev (4 minutter siden):

Ok, det er jo supert. Ser bare tre firmaer så da har de startet det tredje da eller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om de heller kunne gitt alle pengene de har kjøpt julekalender gaver for og donert til Mads Hansen sitt formål? Kun gitt barna små rimelige enkle gaver? Barna gir da blaffen å er nok like glad om de får en tegnebok eller termos til 400 kr

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det idiotiske mehet frua har reposta i storyen sin? 
Skal love deg, det er absolutt ingen misunnelse herifra. 
Jeg verdsetter takknemlige og ydmyke barn. 
Jeg verdsetter en barndom hvor ungene vet å sette pris på det de får. 
Jeg vil se hennes barn om noen år. 

Og tro dere meg! 
Hadde jeg hatt råd til en iPhone til barnet mitt på 3,hadde hun ALDRI fått det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga de en iPhone 14 i kalendergave til minste unge? Samtidig som de sutrer over strømprisene? 🤪🤣😂🥺🙃

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympeline skrev (1 time siden):

Fin måte å få reklamert for sitt nye firma på det. Både her og fru pilot har jo delt storyen til Mads, der det kommer frem en donasjon fra dette firma. Sikkert til det firma de har skaffet seg kontorer til nå.

Men tommel opp for 10 000 kr mer til innsamlingen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ville91 skrev (3 timer siden):

Fint med donasjon men det er jo kun for å redde sin egen ræv!

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (18 timer siden):

Ok, men det er veldig mange som gjør det fordi. 😆

Ungene har både iPad og iPhone. Nødvendig?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (17 minutter siden):

Fint med donasjon men det er jo kun for å redde sin egen ræv!

Spiller det noen rolle? De har donert og det er fint uansett grunn

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...