Gjest nicecar Skrevet 1. desember 2018 #6181 Skrevet 1. desember 2018 Bloggen hennes har blitt en ren reklameblogg nå, er nesten ingen personlige innlegg - med unntak av Q & A, men de sletter hun nå tydeligvis også..
Lottilott Skrevet 2. desember 2018 #6182 Skrevet 2. desember 2018 Jeg forstår ikke at bloggen hennes er på topplisten lengre.. Hele bloggen er totalt endret. Tidligere var dette en blogg som var kjekk å klikke inn på, personlig og koselig.. nå er det som å lese en av reklameavisen som detter ned i postkassen.. Det eneste jeg sitter igjen med etter å ha lest på bloggen er hvor mye spons de må ha i og med at bloggen stort sett bare består av reklamer. Blir faktisk overrasket de gangene det kommer et blogginnlegg uten reklame.. Men blir like fort skuffet da de er så innholdsløse og upersonlige.. 18
Nussepus Skrevet 2. desember 2018 #6183 Skrevet 2. desember 2018 Kjenner jeg er glad jeg har en mann som ikke reklamerer for skjønnhetsprodukter🙈 16
Justlooking Skrevet 2. desember 2018 #6184 Skrevet 2. desember 2018 18 minutter siden, Nussepus skrev: Kjenner jeg er glad jeg har en mann som ikke reklamerer for skjønnhetsprodukter🙈 Og jeg kjenner jeg er glad for at jeg glemmer å stikke innom denne bloggen 😊 13
Jordbærogfløte Skrevet 2. desember 2018 #6185 Skrevet 2. desember 2018 (endret) Huff! I tillegg er det varer mange andre bloggere også reklamerer for.. Hun er liksom snill som gir ut rabattkoder! Altså, vi er ikke idioter.. Det er en del av dealen med annonsørene.. Endret 2. desember 2018 av Jordbærogfløte 10
Pås Skrevet 2. desember 2018 #6186 Skrevet 2. desember 2018 Ha ha, jeg hadde glemt hele pilotfruen! 😂 7
Jordbærogfløte Skrevet 2. desember 2018 #6187 Skrevet 2. desember 2018 Pilotfrue ble til Annonsefrue 😅 23
Oline12 Skrevet 2. desember 2018 #6188 Skrevet 2. desember 2018 Men dette er jo likt til de fleste bloggere. 90% av innleggene har blitt til reklame. Syns forøvrig det er litt gøy å følge med på at bloggerne reklamerer for de samme produktene. Det gjør produktene så veldig troverdige. Ser at Maybeauty, Ecco, Daniel klokkene, Norli og diverse tannbleking er hyppig frontet på blogger for tiden. Og jeg som trodde at når vi ikke så reklame på tv lengre så kom den bransjen til å gå under.. kakkerlakk-opplegg! 6
Jolanda Skrevet 2. desember 2018 #6189 Skrevet 2. desember 2018 Det er ikke bare upersonlig men også så uinteressant! Hun reklamerer i tillegg ofte for sære/ukjente ting med dårlig rabatt, type 10%. Zzz. Er aldri innom bloggen lenger. 6
Lillemini Skrevet 2. desember 2018 #6190 Skrevet 2. desember 2018 På 26.11.2018 den 10.30, Cissacissa skrev: Uavhengig om det er farlig for barn eller ikke...jeg synes bare det er ekkelt å ha hundene i sengen. De er vel ikke alltid helt rene i baken, er de vel? Det er også ekkelt med de som "susser" med hundene og lar de slikke seg i fjeset. Jeg grøsser hver gang jeg ser det. Hilsen cat person Har to katter, hund, kanin og ungen i senga. Resten av flokken (er en del til tider, avhengig av årstid og hjelpebehov) bor på stua. Vi lever og sover godt. Hilsen animal person og mor. 4
konkelimonke Skrevet 4. desember 2018 #6191 Skrevet 4. desember 2018 Ok så hu liker ikke å vaske klær og hus, ikke lage mat eller lage barnemat, bruker TV og iPad som barnevakt. Hva gjør hun om dagen da? Mini sover smått på dagen og er oppe 5 gng om natta. trur rett å slett virkeligheten har kommet til vollen 🤦🏻♀️ 23
LoveTrain Skrevet 5. desember 2018 #6192 Skrevet 5. desember 2018 9 timer siden, konkelimonke skrev: Ok så hu liker ikke å vaske klær og hus, ikke lage mat eller lage barnemat, bruker TV og iPad som barnevakt. Hva gjør hun om dagen da? Mini sover smått på dagen og er oppe 5 gng om natta. trur rett å slett virkeligheten har kommet til vollen 🤦🏻♀️ Leker med barnet sitt? 3
Jolanda Skrevet 5. desember 2018 #6193 Skrevet 5. desember 2018 3 timer siden, LoveTrain skrev: Leker med barnet sitt? Han sitter jo i vippestolen foran TV-en. 8
Jordbærogfløte Skrevet 5. desember 2018 #6194 Skrevet 5. desember 2018 Når hun ikke leverer noe særlig innhold utenom annonsene så fremstår bloggen kun som en reklameplakat... 5
Justlooking Skrevet 5. desember 2018 #6195 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev: Når hun ikke leverer noe særlig innhold utenom annonsene så fremstår bloggen kun som en reklameplakat... Det ER jo en reklameplakat 😊 4
Jordbærogfløte Skrevet 5. desember 2018 #6196 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, Justlooking skrev: Det ER jo en reklameplakat 😊 Nettopp! Har aldri vært så TETT med annonser tidligere.. 4
Pæddan Skrevet 5. desember 2018 #6197 Skrevet 5. desember 2018 Likte bloggen før og nå er den bare dørgende kjedelig med null substans.🙄 7
LoveTrain Skrevet 5. desember 2018 #6198 Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, Jolanda skrev: Han sitter jo i vippestolen foran TV-en. Og dette vet du fordi du bor i samme hus? Pilotfrue: "Jeg benytter meg av hjelpemidler som tv og ipad i de situasjonene hvor jeg “må”, som når jeg er alene hjemme og skal lage meg mat foreksempel eller når vi kjører bil og Severin ikke vil roe seg med vann, leker eller annet." 4
Jolanda Skrevet 5. desember 2018 #6199 Skrevet 5. desember 2018 Jeg har akkurat vært i permisjon selv og vet godt hvor altoppslukende og krevende det er å ha en baby (jeg vet at noen synes det er kjempelett men jeg synes ikke det). Jeg har full forståelse for at hun ikke blogger noe særlig og jeg kan forstå at hun synes dagene er fulle selv om hun hverken vasker hus eller klær. Men det er jo en grunn til at man har permisjon og det burde hun kanskje ha tatt, for det hun ”leverer” nå er både latterlig dårlig og fullstendig uinteressant og skal hun fortsette sånn så kommer hun til å miste mange lesere. 11
lulus Skrevet 5. desember 2018 #6200 Skrevet 5. desember 2018 23 minutter siden, Jolanda skrev: Jeg har akkurat vært i permisjon selv og vet godt hvor altoppslukende og krevende det er å ha en baby (jeg vet at noen synes det er kjempelett men jeg synes ikke det). Jeg har full forståelse for at hun ikke blogger noe særlig og jeg kan forstå at hun synes dagene er fulle selv om hun hverken vasker hus eller klær. Men det er jo en grunn til at man har permisjon og det burde hun kanskje ha tatt, for det hun ”leverer” nå er både latterlig dårlig og fullstendig uinteressant og skal hun fortsette sånn så kommer hun til å miste mange lesere. Hun hadde mistet flere lesere av å ta full permisjon. Mange selvstendige næringsdrivende må gradere perm eller ha kort perm for å beholde kundemasse osv. Ellers er jeg enig i at blogginnleggene kunne vært mer interessante 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå