Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg driter i hvor hundene og babyen sover, men noe jeg synes er kritikkverdig og trafikkfarlig er å ha 2 løse hunder og en Macbook på fanget når de kjører bil. 

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Oline12 skrev:

Ligger de med hunder i senga? Det er noe av det mest uhygeniske jeg har hørt. Da tenker jeg det er bra at babyen ligger på eget rom. Good call! 

Herregud altså. Hvordan skal det gå?? Hva vil skje tror du? Hvilke sykdommer snuser vi på her? 

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, neiognei skrev:

Herregud altså. Hvordan skal det gå?? Hva vil skje tror du? Hvilke sykdommer snuser vi på her? 

Definitivt svartedauen.

• Liker 14
Skrevet
7 timer siden, Birdo skrev:

Definitivt svartedauen.

😂

Skrevet

Overrasket over hvor unge leserne som møtte opp på notabene var. De som er avbildet ser jo ut som de har en gjennomsnittsalder på 13, og ikke akkurat målgruppen for bloggen, men kanskje eldre lesere ikke vil bli avbildet🤔

• Liker 21
Skrevet

Hun er glad i sennepsgult for tiden 😀

Skrevet
3 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun er glad i sennepsgult for tiden 😀

Det er jo en fin farge,så hvorfor ikke?

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, J.. skrev:

Ja, hvorfor ikke? 

• Liker 1
Gjest Carina Maria
Skrevet
På 20.11.2018 den 2.21, Birdo skrev:

Definitivt svartedauen.

😄

Skrevet
På 19.11.2018 den 17.23, reiseglad skrev:

Ja, det kan du kanskje si, og særlig når de har lagt gutten på eget rom slik at hun må opp hver eneste gang og over på guttungens rom for å amme, mens bikkjene ligger igjen i dobbeltsenga med de voksne.....

Helt spreng det der. Ler og ler.

Skrevet
På 20.11.2018 den 23.21, J.. skrev:

Fint mot grått og burgunder, ellers helt jævlig.

Skrevet
På 18.11.2018 den 14.16, cassio skrev:

De fleste med babyer her ikke noe valg, de MÅ fungere med så lite sammenhengende søvn. Pilotfrua slipper i tillegg unna huasarbeid og klesvask, men det er klart det kan være hardt å gå fra en tilværelse der du diller rundt og bruker all tid på deg selv og ditt eget utseende, til en tilværelse der babyen styrer alt. Kjenner ikke jeg syns så voldsomt synd på henne, hun har jo fått babyen hun ønsket seg så intenst.

Jobber hun som modell? I forbindelse med Black Friday er det en modell hos Haust.no som ligner Pilotfrua på en prikk. 

Skrevet
57 minutter siden, Jeezebel skrev:

Jobber hun som modell? I forbindelse med Black Friday er det en modell hos Haust.no som ligner Pilotfrua på en prikk. 

Som kommersiell bloggbedrift så har Julianne reklamesamarbeid med mange ulike annonsører, blant annet Haust. En del av reklameavtalen dem i mellom er sikkert at Haust får bruke bilder av henne på hjemmesiden sin. Caroline Berg Eriksen har hatt lignende samarbeid med blant annet Get Inspired. 

• Liker 1
Skrevet
På 23.11.2018 den 20.37, Ultiva skrev:

Som kommersiell bloggbedrift så har Julianne reklamesamarbeid med mange ulike annonsører, blant annet Haust. En del av reklameavtalen dem i mellom er sikkert at Haust får bruke bilder av henne på hjemmesiden sin. Caroline Berg Eriksen har hatt lignende samarbeid med blant annet Get Inspired. 

Ok. Takk for svar. Jeg har lest at CBE har hatt samarbeide med Get Inspired og har vist frem treningstøy. Synes ikke det var så mye "modell"  over det. Pilotfrua så mye mer "modellaktiv" ut i den reklamen. Jeg lurte derfor på om hadde en karriere som modell før hun begynte å blogge. Jeg tenker at det å ha et samarbeid med diverse aktører og derved reklamere for deres varer ikke automatisk gjør noen til en modell. 

Skrevet
På 19.11.2018 den 18.08, Nobile skrev:

Jeg driter i hvor hundene og babyen sover, men noe jeg synes er kritikkverdig og trafikkfarlig er å ha 2 løse hunder og en Macbook på fanget når de kjører bil. 

Løse hunder i bilen som veier et halvt kilo hver er nok ikke så stor fare

Skrevet
5 minutter siden, kvinneguide skrev:

Blir 25 kilo det ved en kollisjon i 50 km/t.

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, kvinneguide skrev:

La oss bare drite i hundenes sikkerhet? De er kjøpt av to mennesker, og er avhengig av at menneskene som har kjøpt ansvaret for de to individene faktisk TAR det ansvaret. Det inkluderer også sikring i bil.

Forøvrig https://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/i/2rRg4/vannflaske-paa-hattehyllen-kan-drepe

Sitat

" Som en tommelfingerregel kan du gange vekten på det usikrede objektet inni bilen med 30 for å få en pekepinn på hvilke skade det forvolder dersom det treffer deg".

En gjennomsnittlig chihuahua veier mellom 1.5-3kg,

https://www.nkk.no/raser/chihuahua-kortharet-article8350-815.html

Altså veier en chihuahua i en krasj mellom 45kg og 90kg. Ikke noe du vil ha i bakhodet eller inn i babystolen.

Skrevet

Enda mer diskusjon om hunder? 😌

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, kvinneguide skrev:

De veier ikke en halv kilo, chihuahuaer veier ca 1,5-3 kg pr stk. Anbefaler deg forøvrig å lese dette: https://www.naf.no/tips-og-rad/bilferie-og-reise/reisetips/pakking-av-bagasje-til-bilferien/

I tillegg til livsfarlig vekt, så kommer det sekundære skader en hund som er redd eller skadet kan påføre andre.

Ambulansepersonell kan faktisk nekte å hjelpe folk med løse hunder i bilen med begrunnelse om egen sikkerhet.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...