Jordbærogfløte Skrevet 17. november 2018 #6101 Skrevet 17. november 2018 Hun lager jo annonseinnlegg så jeg synes ikke synd på henne pga manglende søvn.. 8
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. november 2018 #6102 Skrevet 17. november 2018 1 hour ago, Jordbærogfløte said: De tre p’ene; piloten, prøvingen og provoseringer 😅 Du glemte PR. (Hun har vært noen ganger på God morgen Norge.)
Jordbærogfløte Skrevet 17. november 2018 #6103 Skrevet 17. november 2018 28 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Du glemte PR. (Hun har vært noen ganger på God morgen Norge.) 👍🏻😁
Gjest xx girl xx Skrevet 17. november 2018 #6104 Skrevet 17. november 2018 2 timer siden, AnonymNN skrev: Kan være uenig med Julianne om mye, men fikk litt sympati når jeg leste hvor lite babyen sover. 6-7 timer på natta med 3/4 oppvåkninger og 10-20 minutters strekk på dagen! Folk forventer at bloggen skal være som før, men jeg hadde ikke klart å fungere på jobb med så lite sammenhengende søvn.. De gikk jo ut i forkant og sa at søvnmangel ble ikke noe problem, for babyen var så ønsket...
Sol79 Skrevet 18. november 2018 #6105 Skrevet 18. november 2018 3 timer siden, AnonymNN skrev: Kan være uenig med Julianne om mye, men fikk litt sympati når jeg leste hvor lite babyen sover. 6-7 timer på natta med 3/4 oppvåkninger og 10-20 minutters strekk på dagen! Folk forventer at bloggen skal være som før, men jeg hadde ikke klart å fungere på jobb med så lite sammenhengende søvn.. Ikke noe spesielt unormalt det. Andre folk med ordentlige jobber lever fint med det søvnmønsteret gjennom flere år. 19
Nussepus Skrevet 18. november 2018 #6106 Skrevet 18. november 2018 15 timer siden, AnonymNN skrev: Kan være uenig med Julianne om mye, men fikk litt sympati når jeg leste hvor lite babyen sover. 6-7 timer på natta med 3/4 oppvåkninger og 10-20 minutters strekk på dagen! Folk forventer at bloggen skal være som før, men jeg hadde ikke klart å fungere på jobb med så lite sammenhengende søvn.. Høres ut som en helt normal babytid gitt 36
cassio Skrevet 18. november 2018 #6107 Skrevet 18. november 2018 16 timer siden, AnonymNN skrev: Kan være uenig med Julianne om mye, men fikk litt sympati når jeg leste hvor lite babyen sover. 6-7 timer på natta med 3/4 oppvåkninger og 10-20 minutters strekk på dagen! Folk forventer at bloggen skal være som før, men jeg hadde ikke klart å fungere på jobb med så lite sammenhengende søvn.. De fleste med babyer her ikke noe valg, de MÅ fungere med så lite sammenhengende søvn. Pilotfrua slipper i tillegg unna huasarbeid og klesvask, men det er klart det kan være hardt å gå fra en tilværelse der du diller rundt og bruker all tid på deg selv og ditt eget utseende, til en tilværelse der babyen styrer alt. Kjenner ikke jeg syns så voldsomt synd på henne, hun har jo fått babyen hun ønsket seg så intenst. 38
Gresshoppa Skrevet 18. november 2018 #6108 Skrevet 18. november 2018 (endret) Jeg har hatt barn som hverken sover lenge eller mye, men jeg hadde lett klart å skrive 10 linjer med hvorfor et produkt er så sabla bra, og samtidig tjene (hvor mye tar hun for én annonsering?) 40k..?🙈 Endret 18. november 2018 av Gresshoppa 23
Moi04 Skrevet 18. november 2018 #6109 Skrevet 18. november 2018 18 timer siden, AnonymNN skrev: Kan være uenig med Julianne om mye, men fikk litt sympati når jeg leste hvor lite babyen sover. 6-7 timer på natta med 3/4 oppvåkninger og 10-20 minutters strekk på dagen! Folk forventer at bloggen skal være som før, men jeg hadde ikke klart å fungere på jobb med så lite sammenhengende søvn.. Hadde Julianne hatt permisjon hadde jeg ikke "forventet" noen ting, men når hun velger å ikke ta ut permisjon fordi hun trenger pengene burde hun kunne produsere noe annet enn re-posting av gamle annonseinnlegg og nærmest KUN annonser. Det føler jeg er en litt kynisk måte å drive butikk på. Og som tidligere nevnt her har både pilot og frue sagt at søvnen ikke kom til å bli et problem, ettersom baby var så ønsket, så da burde vel fru pilot klare å publisere noe annet enn reklame for may beauty. 22
Gjest SelinaKyle Skrevet 18. november 2018 #6110 Skrevet 18. november 2018 1 time siden, Moi04 skrev: Hadde Julianne hatt permisjon hadde jeg ikke "forventet" noen ting, men når hun velger å ikke ta ut permisjon fordi hun trenger pengene burde hun kunne produsere noe annet enn re-posting av gamle annonseinnlegg og nærmest KUN annonser. Det føler jeg er en litt kynisk måte å drive butikk på. Og som tidligere nevnt her har både pilot og frue sagt at søvnen ikke kom til å bli et problem, ettersom baby var så ønsket, så da burde vel fru pilot klare å publisere noe annet enn reklame for may beauty. De mente helt sikkert ikke at de ikke kom til å bli påvirket av lite søvn da! De mente sikkert at det er en liten pris å betale for å få drømmen sin oppfylt. De er vel like slitne og uopplagt som de fleste småbarnsforeldre.
Jenki Skrevet 18. november 2018 #6111 Skrevet 18. november 2018 2 timer siden, Moi04 skrev: Hadde Julianne hatt permisjon hadde jeg ikke "forventet" noen ting, men når hun velger å ikke ta ut permisjon fordi hun trenger pengene burde hun kunne produsere noe annet enn re-posting av gamle annonseinnlegg og nærmest KUN annonser. Det føler jeg er en litt kynisk måte å drive butikk på. Og som tidligere nevnt her har både pilot og frue sagt at søvnen ikke kom til å bli et problem, ettersom baby var så ønsket, så da burde vel fru pilot klare å publisere noe annet enn reklame for may beauty. Hvorfor plager det deg at hun blogger for lite, eller for uinteressant? Kan du ikke bare slutte å lese den? Det er vel ikke akkurat sånn at du har betalt masse penger for å få et visst antall innlegg? -Og hva mener du med at det er en kynisk måte å drive butikk på? Det er vel hun som taper på det hvis leserne hennes mister interessen (for da vil annonsørene også forsvinne), leserne taper ikke annet enn at de mister muligheten til å lese en "kjedelig blogg" 3
AnonymNN Skrevet 18. november 2018 #6112 Skrevet 18. november 2018 Uavhengig av om babyen får ipad eller om mora får godt betalt for å skrive reklame. Søvnmangel er til å bli gal av. Så tenkte bare å slå et slag for trøtte nybakte mødre 10
Olava Skrevet 19. november 2018 #6113 Skrevet 19. november 2018 (endret) Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten og svar til dette. Olava, mod. Edit: Tråden er også ryddet for persondebatt. Endret 19. november 2018 av Olava
Moi04 Skrevet 19. november 2018 #6114 Skrevet 19. november 2018 18 timer siden, Jenki skrev: Hvorfor plager det deg at hun blogger for lite, eller for uinteressant? Kan du ikke bare slutte å lese den? Det er vel ikke akkurat sånn at du har betalt masse penger for å få et visst antall innlegg? -Og hva mener du med at det er en kynisk måte å drive butikk på? Det er vel hun som taper på det hvis leserne hennes mister interessen (for da vil annonsørene også forsvinne), leserne taper ikke annet enn at de mister muligheten til å lese en "kjedelig blogg" Det plager meg absolutt ikke og jeg kan heller ikke se at jeg har skrevet det noe sted. Hun kan spy ut reklameinnlegg til hun blir blå for min del. men det er trist at hun ikke tar full permisjon og heller velger halvgjorte reklameinnlegg for å kunne fortsette å velte seg i luksus, fremfor en pause hvor all tid går til baby. Hadde det vært hverdagsinnlegg ville leserne i det minste fått noe tilbake, men nå er det kun pilotfrua som vil ha noe av leserne sine. Det mener jeg er kynisk, da det tross alt er leserne som har gjort at hun kan ta ut en lønn på 60.000 før skatt. Og du har helt rett, jeg kan bare slutte å lese den - den perfekte argumentasjon til en hver kritisk sjel. 18
Justlooking Skrevet 19. november 2018 #6115 Skrevet 19. november 2018 På 17.11.2018 den 20.36, Rosmarin(ert) skrev: Hvordan kom hun seg egentlig på topplisten? For meg var det dette, eller et lignende innlegg som en avis slo opp, som fikk meg innom http://pilotfrue.blogg.no/1422356671_the_other_woman.html 1
Jordbærogfløte Skrevet 19. november 2018 #6116 Skrevet 19. november 2018 3 timer siden, Moi04 skrev: Det plager meg absolutt ikke og jeg kan heller ikke se at jeg har skrevet det noe sted. Hun kan spy ut reklameinnlegg til hun blir blå for min del. men det er trist at hun ikke tar full permisjon og heller velger halvgjorte reklameinnlegg for å kunne fortsette å velte seg i luksus, fremfor en pause hvor all tid går til baby. Hadde det vært hverdagsinnlegg ville leserne i det minste fått noe tilbake, men nå er det kun pilotfrua som vil ha noe av leserne sine. Det mener jeg er kynisk, da det tross alt er leserne som har gjort at hun kan ta ut en lønn på 60.000 før skatt. Og du har helt rett, jeg kan bare slutte å lese den - den perfekte argumentasjon til en hver kritisk sjel. 👍🏻 2
reiseglad Skrevet 19. november 2018 #6117 Skrevet 19. november 2018 På 17.11.2018 den 21.39, AnonymNN skrev: Kan være uenig med Julianne om mye, men fikk litt sympati når jeg leste hvor lite babyen sover. 6-7 timer på natta med 3/4 oppvåkninger og 10-20 minutters strekk på dagen! Folk forventer at bloggen skal være som før, men jeg hadde ikke klart å fungere på jobb med så lite sammenhengende søvn.. Ja, det kan du kanskje si, og særlig når de har lagt gutten på eget rom slik at hun må opp hver eneste gang og over på guttungens rom for å amme, mens bikkjene ligger igjen i dobbeltsenga med de voksne..... 32
Oline12 Skrevet 19. november 2018 #6118 Skrevet 19. november 2018 7 minutter siden, reiseglad skrev: Ja, det kan du kanskje si, og særlig når de har lagt gutten på eget rom slik at hun må opp hver eneste gang og over på guttungens rom for å amme, mens bikkjene ligger igjen i dobbeltsenga med de voksne..... Ligger de med hunder i senga? Det er noe av det mest uhygeniske jeg har hørt. Da tenker jeg det er bra at babyen ligger på eget rom. Good call! 7
Jolanda Skrevet 19. november 2018 #6119 Skrevet 19. november 2018 På 18.11.2018 den 13.21, Nussepus skrev: Høres ut som en helt normal babytid gitt Det betyr ikke at det ikke er slitsomt. 2
Jolanda Skrevet 19. november 2018 #6120 Skrevet 19. november 2018 21 minutter siden, Oline12 skrev: Ligger de med hunder i senga? Det er noe av det mest uhygeniske jeg har hørt. Da tenker jeg det er bra at babyen ligger på eget rom. Good call! Here we go again.. 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå