Pæddan Skrevet 29. oktober 2018 #6041 Skrevet 29. oktober 2018 Kjøper konsekvent ikke noe ræl som bloggere bare ELSKER......😖Kan reklamere til jorda blir flat hu der, og resten av de andre bloggere uten utdannelse, og de allle fremstår like lite troverdig som alltid. Mulig småjentene på 12 til 17 år lar seg lure, eller livets harde skole.... 13
Jolanda Skrevet 30. oktober 2018 #6042 Skrevet 30. oktober 2018 Litt morsomt at hun sier at hun ikke er i permisjon, også blogger hun så lite og så uinteressant. Det er kun helt uinteressant reklame eller svar på spørsmål. 21
lenebu Skrevet 30. oktober 2018 #6043 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg skjønte ikke hva hun mente med "misunnelse"-greiene på Instagram? Hvem er misunnelig? Morten Hegseth (som såvidt meg bekjent ikke har noen barn, men er mer kjent enn pilotfrua)? Eller er det oss KG-kjerringer som ikke bryr oss om hvorvidt en rosa kake forekommer i barnedåpen fordi vi er opptatt av dåpsbarnet ovenfor hvor "Instagram-vennlig" dåpen er? Eller er det hele Norges befolkning som helhet? Tror jeg er for blendet av misunnelighet, kan noen forklare? 26
Gjest xx girl xx Skrevet 30. oktober 2018 #6044 Skrevet 30. oktober 2018 1 time siden, lenebu skrev: Jeg skjønte ikke hva hun mente med "misunnelse"-greiene på Instagram? Hvem er misunnelig? Morten Hegseth (som såvidt meg bekjent ikke har noen barn, men er mer kjent enn pilotfrua)? Eller er det oss KG-kjerringer som ikke bryr oss om hvorvidt en rosa kake forekommer i barnedåpen fordi vi er opptatt av dåpsbarnet ovenfor hvor "Instagram-vennlig" dåpen er? Eller er det hele Norges befolkning som helhet? Tror jeg er for blendet av misunnelighet, kan noen forklare? Jeg lurer på det samme.
Lulu21 Skrevet 31. oktober 2018 #6045 Skrevet 31. oktober 2018 På 13.10.2018 den 11.49, Pernice skrev: Flere enn meg som tror «Kristin og Ulrik» i NRK serien parterapi er en parodi på pilotparet? 100%!!!! Han er jo klinlik! 11
hvermerjeg Skrevet 1. november 2018 #6046 Skrevet 1. november 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/yv2wEE/julianne-pilotfrue-nygaard-om-barnespons-debatten-feigt-at-alle-gjemmer-seg?utm_content=row-1&utm_source=vgfront hun skal ha for at hun stiller opp, tøft gjort! 24
pøbelsara Skrevet 1. november 2018 #6047 Skrevet 1. november 2018 2 minutter siden, hvermerjeg skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/yv2wEE/julianne-pilotfrue-nygaard-om-barnespons-debatten-feigt-at-alle-gjemmer-seg?utm_content=row-1&utm_source=vgfront hun skal ha for at hun stiller opp, tøft gjort! Helt enig. Det er skikkelig bra. Og jeg skjønner godt at hun synes de andre også burde stille i debatten. Hun må jo ta støyten helt alene. 21
Gjest Asti Skrevet 1. november 2018 #6048 Skrevet 1. november 2018 Sitat fra VG: "Hun mener at hun ikke bruker sønnen som reklameplakat - nettopp fordi ansiktet ikke synes." Både hun og mannen har vist bilder av ansiktet på IG, men tenker hun at det er greit så lenge de ikke viser frem barnet i reklameinnlegg? Kritikken til Morten Hegseth gikk jo ikke på det, slik jeg forstod ham - https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/m62E5v/morten-hegseth-kritiserer-bloggere-for-baby-spons?utm_content=row-2&utm_source=vgfront&utm_term=df-86-dced99bf:df-86-x5f9c4e8: . Utvalgt sitat "I diskusjonen om retningslinjene til det nye «bloggpolitiet» har ingen nevnt det problematiske rundt å tjene penger på egne barn, som ikke har en døyt å si når mamma eller pappa skal tjene penger og fremstå vellykket på Instagram. Det bør de gjøre. ". Dvs. har Pilotfruen mottatt spons eller reklamepenger knyttet til det at de har fått barn, så bør de føle seg truffet, og svare ut fra det, men enig det er de som er verre, men ikke skjul "deg" bak det.
Veslefrikk Skrevet 1. november 2018 #6049 Skrevet 1. november 2018 13 minutter siden, hvermerjeg skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/yv2wEE/julianne-pilotfrue-nygaard-om-barnespons-debatten-feigt-at-alle-gjemmer-seg?utm_content=row-1&utm_source=vgfront hun skal ha for at hun stiller opp, tøft gjort! Greit at det muligens er tøft gjort av henne, men samtidig så må vi ikke glemme at dette medfører store oppslag i VG og dermed økt trafikk til bloggen. Beklager, men jeg tror hun har en baktanke med å stille opp. 16
hvermerjeg Skrevet 1. november 2018 #6050 Skrevet 1. november 2018 23 minutter siden, Veslefrikk skrev: Greit at det muligens er tøft gjort av henne, men samtidig så må vi ikke glemme at dette medfører store oppslag i VG og dermed økt trafikk til bloggen. Beklager, men jeg tror hun har en baktanke med å stille opp. Det stemmer nok, tror hun trenger all hjelp hun kan få sånn sett. Jeg synes uansett det er en veldig viktig debatt, og jeg håper selve debatten rundt bloggerbarna får minst like mye PR som pilotfrue! 3
Gjest Fvonk Skrevet 1. november 2018 #6051 Skrevet 1. november 2018 Et (halvt - klarte visst ikke å gi et helt) poeng til Pilotfrue som stiller opp og deltar i debatten, uansett hvor mange baktanker hun måtte ha.
Supah Skrevet 1. november 2018 #6052 Skrevet 1. november 2018 Jeg velger å gi pilotfrue et helt poeng i dag! Nei, de er ikke perfekt, vi har ikke helt samme syn på hva eksponering er, og hva det innebærer å bruke barna i reklame. Men grunnen til at jeg velger å akkurat i dag gi henne et poeng er at hun og piloten har kommet så langt. De har tidligere, (for under et år siden) uttalt at de skulle eksponere sønnen så mye som mulig og at det ville gi han så mange muligheter. De har FAKTISK tatt noen runder på dette, og vært tøff nok til å gå ut igjen å meddele at de har ombestemt seg. De har virkelig en tanke om at de skal skjerme sønnen sin. Kanskje trår de litt feil, men når hun også velger å ta denne kampen, så synes jeg det er bra! 47
pøbelsara Skrevet 1. november 2018 #6053 Skrevet 1. november 2018 Jeg unner gjerne pilotfruen mer trafikk jeg, og gir henne to poeng, fordi hun faktisk deltar i debatten. Selv om jeg ikke er enig i at hun skjermer sønnen, synes jeg det er kjempebra hun deltar i debatten og jeg ER enig med henne i at de andre er feige som ikke stiller opp. Å gå utenom sin egen blogg, der hun har 100 % kontroll over alt som postes, til å debattere i det offentlige rom, er et viktig steg. En av grunnene til at mange er så kritiske til rosa- ov mammabloggerne, er jo nettopp at de driver etter :jegposterhvajegviloghørerikkepånoen:-prinsippet. 25
Gjest Macimba Skrevet 1. november 2018 #6054 Skrevet 1. november 2018 Jeg makter ikke å gi henne et eneste poeng fordi om hun stiller opp i VG.
pøbelsara Skrevet 1. november 2018 #6055 Skrevet 1. november 2018 Jeg er så happy for at hun tar debatten. Men jeg mener ikke at hun har rett. 11
Unika Skrevet 2. november 2018 #6056 Skrevet 2. november 2018 (endret) Synes også det er bra hun stiller seg åpen til å ta debatten. Langt bedre enn svada-svarene til mange av de andre kollegaene hennes. Edit: leste bloggen hennes nå, og ble overrasket over siste innlegget - det var reflektert og bidro til å belyse debatten. Hun sier på en fin måte at "hadde mammaen min blogget om meg, så hadde ikke jeg fått starte på nytt i barndommen". Flott innlegg. Men. Så leste jeg innlegget før det, der skriver hun som svar på hva hun mener om kronikken til Hegseth: "har ikke noe kommentar til det styret der". Atte hæ?? Endret 2. november 2018 av Unika 12
Sol79 Skrevet 2. november 2018 #6057 Skrevet 2. november 2018 Syns ikke det virker som hun heller skjønner poenget jeg. 14
Oline12 Skrevet 2. november 2018 #6058 Skrevet 2. november 2018 Hvis du sammenligner Funkygine og Pilotfrue sine innlegg om eksponering så syns jeg Pilotfrue vinner min stemme denne gangen. 9
Basil Skrevet 2. november 2018 #6059 Skrevet 2. november 2018 Fortsatt sjokkert og provosert over stakkars tanten sin rosa kake som ikke var «bildevennlig» nok til Instagram 😳 jeg selv var så utrolig takknemlig for at mine venner og slektninger faktisk orka å bake kake til oss i dåpen! Uansett farge og form! Flott hun tar debatten. Det er mer enn de andre bloggerfruene gjør, men eksponeringen vil nok fortsette. 22
Gjest ti10 Skrevet 9. november 2018 #6060 Skrevet 9. november 2018 Synes det er sympatisk av henne å skryte av andre bloggere. Kan virke som at hun faktisk mener det også, så kan man jo være enig eller uenig i det hun skriver. De fleste bloggerne snakker så fint om positivitet og "framsnakking", men det virker ikke som det er så mange som faktisk unner konkurrentene sine suksess. Bra, Julianne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå