Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enda ett gjesteinnlegg fra Ulrik hvor han babler i vei om hvor mye han har grudd seg til dagens episode, mtp hvordan han blir oppfattet under fødselen.
Runder av innlegget med å fiske etter flere følgere til snap/insta.

Er det egentlig Julianne eller Ulrik sin blogg/kjendisstatus?

Noe så pinlig,er jo bare irriterende.

• Liker 29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning/spekulasjoner og personangrep. 

Mynona, mod.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, J.. skrev:

Enda ett gjesteinnlegg fra Ulrik hvor han babler i vei om hvor mye han har grudd seg til dagens episode, mtp hvordan han blir oppfattet under fødselen.
Runder av innlegget med å fiske etter flere følgere til snap/insta.

Er det egentlig Julianne eller Ulrik sin blogg/kjendisstatus?

Noe så pinlig,er jo bare irriterende.

Han er definitivt den meste PR-kåte i "Bloggerne". Han elsker å sette ansiktet opp i kameraet og ville vel helst sett at de fikk seg en egen spinn-off, "Pilot + Frue" .For min del hadde det ikke brydd meg om de ikke fortsatte inn i ny sesong, men det er ønsketekning. Uavhengig av han, er Julianne forferdelig kjedelig. Om jeg vil se serier med foreldre og barn, så er det nok å velge i.

• Liker 26
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Miranda16 skrev:

Han er definitivt den meste PR-kåte i "Bloggerne". Han elsker å sette ansiktet opp i kameraet og ville vel helst sett at de fikk seg en egen spinn-off, "Pilot + Frue" .For min del hadde det ikke brydd meg om de ikke fortsatte inn i ny sesong, men det er ønsketekning. Uavhengig av han, er Julianne forferdelig kjedelig. Om jeg vil se serier med foreldre og barn, så er det nok å velge i.

Helt enig.

Også kleint å se det promobilde han har delt på Insta,der alle de andre bloggdamene står alene,mens Julianne og Ulrik står sammen.

Alle mennene denne sesongen er jo bare "bakgrunnsstøy" så ser jo bare helt merkelig ut.

Endret av J..
  • Liker 26
Gjest solstråle
Skrevet (endret)

Så mye sjalusi og stygge kommentarer i denne tråden.. Hvorfor kan ikke folk få leve livet sitt på sin måte? Er ingen fasitt på det.  Heier på pilotfrue❤️

Endret av solstråle
Skrevet
3 timer siden, solstråle skrev:

Så mye sjalusi og stygge kommentarer i denne tråden.. Hvorfor kan ikke folk få leve livet sitt på sin måte? Er ingen fasitt på det.  Heier på pilotfrue❤️

Helt enig. Ønsker meg en sånn kjærlighet som det er de to i mellom. De er med i bloggerne sammen, ser ikke problemet med det.

• Liker 4
Skrevet (endret)
10 timer siden, Miranda16 skrev:

Enig. De var kjedelige å følge med forrige sesong og samme med denne. Håper over de. Nei, jeg er ikke sjalu.

Endret av Minnie23
  • Liker 4
Skrevet

Alt man er uenig/kritisk til

trenger vel

ikke 

å handle

om sjalusi?

• Liker 23
Skrevet

Man kan si mye rart om piloten, men det var veldig fint å se hvor omtenksom han var under fødselen. De har det nok veldig fint sammen😊

• Liker 14
Skrevet
8 timer siden, Birdo skrev:

Man kan si mye rart om piloten, men det var veldig fint å se hvor omtenksom han var under fødselen. De har det nok veldig fint sammen😊

En omtenksom og snill mann som elsker kona si og som vil henne vel. I likhet med veldig mange andre menn. Hvorfor er det overraskende? (eller tolket jeg kommentaren din feil?) 

• Liker 8
Skrevet
21 minutter siden, Gulleplutt skrev:

En omtenksom og snill mann som elsker kona si og som vil henne vel. I likhet med veldig mange andre menn. Hvorfor er det overraskende? (eller tolket jeg kommentaren din feil?) 

Det gjorde du da ja, jeg skrev ingenting om at det var overraskende...

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, Birdo skrev:

Det gjorde du da ja, jeg skrev ingenting om at det var overraskende...

Ok, den er grei! Kommentaren din "man kan si mye rart om piloten, men..", gjorde at jeg tenkte så. :) 

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)
22 hours ago, Miranda16 said:

Julianne hadde vel sannsynligvis aldri blitt kjendis uten ham heller? Hele hennes kjendis-tilværelse bygger på ønsket om å få en baby (eventuelt det å være sammen med en pilot). De fleste er oppegående nok til å skjønne at man bør være to når man planlegger barn. Ja, jeg skjønner at det går an å reise til Danmark alene og så videre, men det er jo ikke det beste utgangspunktet for tilværelsen som forelder. Poenget mitt er, at uten Ulrik hadde ikke hun hatt noe å "komme med". Det å være sammen med en pilot, er i seg selv ikke så fryktelig interessant. Harde ord, men slik er det. 

Fotballfrue var smart da hun prøvde å kvitte seg med frue-stempelet. Mamma til Michelle prøver sakte, om enn ikke så sikkert, å skape sitt eget navn uten sin datter. Nå er Julianne neste på det området. Forhåpentligvis? 

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Julianne hadde vel sannsynligvis aldri blitt kjendis uten ham heller? Hele hennes kjendis-tilværelse bygger på ønsket om å få en baby (eventuelt det å være sammen med en pilot). De fleste er oppegående nok til å skjønne at man bør være to når man planlegger barn. Ja, jeg skjønner at det går an å reise til Danmark alene og så videre, men det er jo ikke det beste utgangspunktet for tilværelsen som forelder. Poenget mitt er, at uten Ulrik hadde ikke hun hatt noe å "komme med". Det å være sammen med en pilot, er i seg selv ikke så fryktelig interessant. Harde ord, men slik er det. 

Fotballfrue var smart da hun prøvde å kvitte seg med frue-stempelet. Mamma til Michelle prøver sakte, om enn ikke så sikkert, å skape sitt eget navn uten sin datter. Nå er Julianne neste på det området. Forhåpentligvis? 

Diskusjonen om hvorvidt det å reise til Danmark som enslig er egoistisk eller ikke, er ikke relevant for diskusjonen, men er enig de har klart hun har fått stor drahjelp fra piloten. Oppmerksomheten rundt disse vil etterhvert dale, uten eksponering av avkommet på alle mulige måter  Så de vil ikke bli noe unntak fra reglen dette her. Bloggnavnet ser jeg derfor heller ikke forsvinne for som du sier, hun er ikke interessant nok i ettspann, uten barn og pilot.

Ingen av de overnevnte bloggerne har klart å holde seg på topp uten barn og mann. Nå ser det ut som disse kortene også ser ut til å feile.

Endret av Miranda16
  • Liker 6
Skrevet
38 minutter siden, Miranda16 skrev:
Ingen av de overnevnte bloggerne har klart å holde seg på topp uten barn og mann. 

Hun hadde sikkert ikke blogget hadde det ikke vært for Pilotmannen, det var han som oppfordret til at hun skulle starte. Det er tydelig å se hans motivasjon bak det, lettere å bli toppblogger som ung og blond dame enn eldre mann. #endeligkjendis #nyrikrusser

• Liker 13
Skrevet (endret)
10 timer siden, Birdo skrev:

Syns du virkelig? Jeg hadde klikket om mannen min hadde snakket konstant under hele fødselen. Han hang over henne og kyssa på henne og skravla ustoppelig mens hun lå der og hadde så vondt. Når jordmora kom så skulle man tro det var han som var i fødsel. Til slutt så avbrøt jordmora han og snakket direkte til henne. Også når Julianne sier "trodde jeg var ferdig snart", så korrigerer han til "vi". Hadde seriøst klikka. 

Og hva er greia med alle promobildene der han er eneste samboeren/mannen som er med?

Endret av Sol79
  • Liker 47
Skrevet
3 minutter siden, Sol79 skrev:

Syns du virkelig? Jeg hadde klikket om mannen min hadde snakket konstant under hele fødselen. Han hang over henne og kyssa på henne og skravla ustoppelig mens hun lå der og hadde så vondt. Når jordmora kom så skulle man tro det var han som var i fødsel. Til slutt så avbrøt jordmora han og snakket direkte til henne. Også når Julianne sier "trodde jeg var ferdig snart", så korrigerer han til "vi". Hadde seriøst klikka. 

Og hva er greia med alle promobildene der han er eneste samboeren/mannen som er med?

Akkurat det samme tenkte jeg. Gjennom hele episoden tenkte jeg kun hvor irriterende han var og hvor mye stakkars Julianne prøvde å fokusere, men måtte liksom svare. Ble helt forstyrra jeg og tenkte hvis min mann hadde holdt på sånn i mine fødsler hadde jag sparka han midt i smørøyet!

• Liker 25
Skrevet
17 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Hun hadde sikkert ikke blogget hadde det ikke vært for Pilotmannen, det var han som oppfordret til at hun skulle starte. Det er tydelig å se hans motivasjon bak det, lettere å bli toppblogger som ung og blond dame enn eldre mann. #endeligkjendis #nyrikrusser

Ler og ler.

Skrevet
2 minutter siden, Sol79 skrev:

Samme tenkte jeg! Han er god på å skifte fokuset tilbake på seg selv. Synes han også kan være kontrollerende. Bare det å forlate en 3 uker gammel baby for å være med på "kjendisfest" TV2s høstlansering...Regner han var en drivkraft der også. Har aldri hørt om noen som har barnevakt før barnet er minst 6 måneder, mange ikke før året, da de ikke vil forlate barnet. De hadde garantert fått unntak fra TV2 gitt situasjonen. Innflyttningsfest noen uker etter det, for å kunne flashe det på some?

• Liker 23
Skrevet
4 minutter siden, Rabbenreka skrev:

Akkurat det samme tenkte jeg. Gjennom hele episoden tenkte jeg kun hvor irriterende han var og hvor mye stakkars Julianne prøvde å fokusere, men måtte liksom svare. Ble helt forstyrra jeg og tenkte hvis min mann hadde holdt på sånn i mine fødsler hadde jag sparka han midt i smørøyet!

Nå så vi kun noen få minutter fra en lang fødsel. Min mann kunne sikkert virket like irriterende om vi klippet ut 10 min av min 36  timer lange fødsel. Blir ikke like bra TV av å bare vise Julianne som vrir seg i smerte. Er ingen fan av Ulrik, men tenker bare man må huske på at dette er klippet for at vi skal sitte her å diskutere det. 

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...