Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest xx girl xx
Skrevet
31 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det var ikke det hun sa at hun gjorde, hun tok covercharge Dvs inngangspenger til et gratis utested og stakk pengene i egen lomme/delte med venninna. Hun gjorde dette i tillegg til å jobbe i garderoben. 

Det gjør ikke saken bedre. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, xx girl xx skrev:

Det gjør ikke saken bedre. 

Nei. Nettopp. Det er å lure folk for penger. 

• Liker 8
Skrevet

Men dette er ganske mange år siden, da.....

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, Takida skrev:

Men dette er ganske mange år siden, da.....

Du synes hun har forandret seg?

Skrevet

Å kom igjen, dette er en historie fra mange år tilbake og dette var vel hennes første jobb. Vi gjør alle teite ting når vi er unge. 

• Liker 24
Skrevet

"Hun var ung og dum,da er alt lov."

Visstnok.

• Liker 11
Skrevet

Alle har vel gjort ting som ikke var helt innafor som unge/i løpet av livet. 

• Liker 11
Gjest Brielle
Skrevet
2 timer siden, Jolanda skrev:

Alle har vel gjort ting som ikke var helt innafor som unge/i løpet av livet. 

Ikke alle, og dette var jo egentlig litt alvorlig... Blir man tatt så blir man tatt som ung også, og da hadde dette blitt sett på som tyveri/svindel. Fra 15 år er man strafferettslig ansvarlig for sine handlinger, og her var hun vel myndig, mtp hvor hun jobbet. Hun kunne risikert å få det på rullebladet og at det ville ha påvirket resten av livet hennes, hvis hun hadde blitt anmeldt for det. Syntes ikke dette var noe å le bort, det var ikke en særlig empatisk handling ovenfor de som betalte/ble lurt, ingen liker å bli stjålet fra.

Skrevet

Har mistet helt sansen for flyfrua. Det bloggomtoppbloggere skrev om reklamen for verisure og drittprat om konkurrenten var dråpen. Hun er sikkert snill og naiv som person men her er det noe som virkelig skurrer. At hun er lat har det vel aldri vært tvil om, flere års blogginnhold har jo vist det. Ser noen synes hun har behagelig stemme på bloggerne, den har jeg alltid syntes er tilgjort. Hadde veldig sympati i prøvetiden men nå føler jeg både bloggen og flyparet er i overkant overfladiske og  utspekulerte 😊

• Liker 31
Gjest xx girl xx
Skrevet
34 minutter siden, Justlooking skrev:

Har mistet helt sansen for flyfrua. Det bloggomtoppbloggere skrev om reklamen for verisure og drittprat om konkurrenten var dråpen. Hun er sikkert snill og naiv som person men her er det noe som virkelig skurrer. At hun er lat har det vel aldri vært tvil om, flere års blogginnhold har jo vist det. Ser noen synes hun har behagelig stemme på bloggerne, den har jeg alltid syntes er tilgjort. Hadde veldig sympati i prøvetiden men nå føler jeg både bloggen og flyparet er i overkant overfladiske og  utspekulerte 😊

Enig!

Skrevet

Jeg tror den bloggen hadde gjort seg bedre med piloten mer i bakgrunnen! Han kunne vært litt sånn tøff, maskulin pilot i bakgrunnen! Nå er han nesten hovedpersonen, i hvert fall i bloggerne, går rundt og puser med veskehundene, tar fillers i leppene og fremstår som alt annet enn det jeg forbinder med en flykaptein... de burde rendyrket han som en tøff type!

• Liker 30
Skrevet

Jøss her var det mye piss snakk! 😅 kjære dere, 

trist å se at voksne mennesker ikke har bedre ting å finne på. 

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, J.. skrev:

Ja det syns jeg faktisk at man er.

Må man si prosent og hvem vedkommende er da,sånn egentlig?

Hadde stusset på hva mer vedkommende forteller folk.

Det kom opp fordi jeg lurte på hvorfor jeg aldri så henne på den andre jobben nå for tiden.

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, Pås skrev:

Jeg tror den bloggen hadde gjort seg bedre med piloten mer i bakgrunnen! Han kunne vært litt sånn tøff, maskulin pilot i bakgrunnen! Nå er han nesten hovedpersonen, i hvert fall i bloggerne, går rundt og puser med veskehundene, tar fillers i leppene og fremstår som alt annet enn det jeg forbinder med en flykaptein... de burde rendyrket han som en tøff type!

Jeg kan være enig i at paret tar valg som jeg kanskje ikke ville tatt, at de virker både overfladiske og materialistiske, men dette syns jeg blir usaklig. Er det et sånt samfunn vi vil ha? Han har lyst å ordne på utseende sitt som alle blogger-damene gjør, han kunne vært mer macho men herregud. Jeg syns det er deilig at han ikke føler at han bør være mer macho enn det han er. Han skader ingen med akkurat de valgene der (kanskje dårlig innflytelse på «forbilder» men tror ikke akkurat det er hovedproblemet her). Skal vi skjerpe oss litt her inne? Om man vil oppnå noe forandring er dette iallfall ikke veien å gå.

• Liker 8
Gjest BordetErSnudd
Skrevet (endret)
9 timer siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:

Jeg kan være enig i at paret tar valg som jeg kanskje ikke ville tatt, at de virker både overfladiske og materialistiske, men dette syns jeg blir usaklig. Er det et sånt samfunn vi vil ha? Han har lyst å ordne på utseende sitt som alle blogger-damene gjør, han kunne vært mer macho men herregud. Jeg syns det er deilig at han ikke føler at han bør være mer macho enn det han er. Han skader ingen med akkurat de valgene der (kanskje dårlig innflytelse på «forbilder» men tror ikke akkurat det er hovedproblemet her). Skal vi skjerpe oss litt her inne? Om man vil oppnå noe forandring er dette iallfall ikke veien å gå.

Jeg syns restylane, botox og "forskjønnende" kirurgi (som hårtransplantasjon) er i-landsidioti uansett om det er menn eller kvinner som driver med det. Her har vel også Ulrik gått ut og sagt at det er "nettroll som fikk ham til å gjøre det".

Det er så usjarmerende med folk som albuer seg seg frem i mediene uten å ha en eneste vettug ting å komme med, for så å gå i fosterstilling når de får respons på oppmerksomhetssyken sin.

Endret av BordetErSnudd
Skrevet

Sterkt å se fødselsfremdriften i dagens episode. Som å se min første fødsel, seig som faen. Jeg var veldig ung og ungen skulle ut, okke som! Ikke én av de 7 personene jeg hadde rundt senga nevnte ordet keisersnitt, men brukte makt. Er fortsatt bitter på hvordan den fødselen ble håndtert, og over hvilke alvorlige skader barnet fikk. Glad på Julianne sine vegne at hun fikk keisersnitt. Kjekt å se at helsevesenet også har gått på fram og at de gjorde fornuftige grep hele veien inn mot mål. 

• Liker 13
Gjest BordetErSnudd
Skrevet
2 minutter siden, Viking-girl skrev:

Sterkt å se fødselsfremdriften i dagens episode. Som å se min første fødsel, seig som faen. Jeg var veldig ung og ungen skulle ut, okke som! Ikke én av de 7 personene jeg hadde rundt senga nevnte ordet keisersnitt, men brukte makt. Er fortsatt bitter på hvordan den fødselen ble håndtert, og over hvilke alvorlige skader barnet fikk. Glad på Julianne sine vegne at hun fikk keisersnitt. Kjekt å se at helsevesenet også har gått på fram og at de gjorde fornuftige grep hele veien inn mot mål. 

💚 Håper det går greit med dere begge.

Skrevet
2 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

💚 Håper det går greit med dere begge.

Takk, det gjør det. Men det gikk over 10 år før jeg vågte å få barn igjen. Da forlangte jeg keisersnitt, og alt gikk strålende. Noe jeg også burde fått med førstemann. Kjipt å tenke på hvor annerledes livet hadde vært, spesielt for barnet! H*n klarer seg fint, men har sine utfordringer og vil slite med det resten av livet. 

• Liker 8
Skrevet

Ååh, jeg får nesten traumer av å se fødselen hennes, og da fødte jeg selv for snart fem måneder siden og burde vite hva det går i..Verre å se andre gå igjennom det enn å være der selv tydeligvis.. Glad de ga henne keisersnitt og at det gikk bra! ❤

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, Pås skrev:

Hvorfor skal han fremstå som noe han ikke er, blir ikke det veldig feil? Hvis han trives med fillers og pusing med hundene hvorfor kan han ikke få gjøre det....tydelig at du ikke kjenner så mange kapteiner😐

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...