Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, førstedamen skrev:

Trist å se en så liten baby i vippestol foran tven... ref Ulrik sin instastory

Og det er ikke akkurat første gang heller..

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest xx girl xx
Skrevet
14 minutter siden, Jolanda skrev:

Og det er ikke akkurat første gang heller..

Jeg har reagert på det samme. Men så tenker jeg at de gjør det nok for å provosere. Pilotfrue ligger på 12. plass på blogglisten nå. 

Skrevet
4 minutter siden, xx girl xx skrev:

Jeg har reagert på det samme. Men så tenker jeg at de gjør det nok for å provosere. Pilotfrue ligger på 12. plass på blogglisten nå. 

Det er i så fall helt kvalmt! Ille uansett, men er en sak å være dum/uvitende, men å gjøre det med vilje.... 😳😳

• Liker 7
Skrevet

Han gjør det kun for å provosere,neste gang bør du slenge med litt pupper på tv’n og Ulrik! 😄 da blir det liksom enda mer voksent 😄

• Liker 14
Skrevet
4 timer siden, xx girl xx skrev:

Gjør det for å provosere for å komme høyere opp listen. Smakløst

• Liker 7
Skrevet

Neimen jøssenavn, hun er da verken første eller siste som gjør det. Kanskje han lå i 2 minutter mens hun hentet seg mat eller gikk på do. Er da ikke nødvendig og male fanden på veggen for at ungen lå foran tv-en. Nå må dere rulle inn kritikken altså.

• Liker 25
Gjest xx girl xx
Skrevet
2 timer siden, Rabbenreka skrev:

Neimen jøssenavn, hun er da verken første eller siste som gjør det. Kanskje han lå i 2 minutter mens hun hentet seg mat eller gikk på do. Er da ikke nødvendig og male fanden på veggen for at ungen lå foran tv-en. Nå må dere rulle inn kritikken altså.

Hadde det vært engangstilfelle er jeg enig. Men vi har sett en god del bilder av babyen foran TV. 

Skrevet
34 minutter siden, xx girl xx skrev:

Hadde det vært engangstilfelle er jeg enig. Men vi har sett en god del bilder av babyen foran TV. 

Det er sagt fra PF at de har kjøpt disney kanalen nå nettopp, så ja det stemmer at det er masse bilder av han foran tv, også når de spiser.

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, Rabbenreka skrev:

En ting er å gjøre det, en annen ting er å brette det ut i SoMe.

• Liker 12
Skrevet

Utrolig hvor tidlig de bruker tven!!😳Det er jo for mye større barn....skjønner ikke hvorfor de synes at det er aktuelt og nødvendig for en 3 mnd gammel BABY!!😳 Da er det foreldre og andre naturlige impulser som gjelder...orker de ikke å være med sin egen unge?

(mine brydde seg ikke om tv før de var over 2 år....var nok for eg ikke introduserte det såå tidlig...🙄 )

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, Moongirl skrev:

Utrolig hvor tidlig de bruker tven!!😳Det er jo for mye større barn....skjønner ikke hvorfor de synes at det er aktuelt og nødvendig for en 3 mnd gammel BABY!!😳 Da er det foreldre og andre naturlige impulser som gjelder...orker de ikke å være med sin egen unge?

(mine brydde seg ikke om tv før de var over 2 år....var nok for eg ikke introduserte det såå tidlig...🙄 )

Jeg er helt enig, jeg synes de har gjort mye rart (mye borte fra baby og mye TV-titting blant annet) siden de fikk ham. Av redsel for å bli kalt mammapoliti har jeg ikke sagt noe, men synes de tar merkelige valg i blant!

• Liker 24
Skrevet

Syns vi skal holde oss for gode til å indirekte kritisere mammarollen hennes, men min baby er også 3 mnd snart og jeg får vondt i meg når han snur seg mot TV. Lar han ikke se på det, for han blir overstimulert og det får man bare igjen for på natta 😅 En 3 mnd baby har nok med nærhet, ansikter, stemmer, sang og kanskje en babygym. Utover det er det nok lite de klarer å få utbytte av. 

• Liker 25
Skrevet
28 minutter siden, Milio skrev:

Syns vi skal holde oss for gode til å indirekte kritisere mammarollen hennes, men min baby er også 3 mnd snart og jeg får vondt i meg når han snur seg mot TV. Lar han ikke se på det, for han blir overstimulert og det får man bare igjen for på natta 😅 En 3 mnd baby har nok med nærhet, ansikter, stemmer, sang og kanskje en babygym. Utover det er det nok lite de klarer å få utbytte av. 

Du synes ikke folk bør høre det når de gjør noe skikkelig feil med ungene?

Gjest xx girl xx
Skrevet

I dagens episode av bloggerne viste de klipp fra babyshoweren. Det er ikke så veldig høy moral der i gården... 

Skrevet
13 minutter siden, xx girl xx skrev:

I dagens episode av bloggerne viste de klipp fra babyshoweren. Det er ikke så veldig høy moral der i gården... 

Hvordan da?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Hvordan da?

Regner med at det siktes til at hun stjal på jobb og delte med en venninde.

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, J.. skrev:

Regner med at det siktes til at hun stjal på jobb og delte med en venninde.

Ojsann.. Ikke bra i så tilfelle.

• Liker 2
Gjest xx girl xx
Skrevet
2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hvordan da?

Bare det å ta betalt i garderoben på utested , for å beholde pengene selv. 

Skrevet
1 minutt siden, xx girl xx skrev:

Bare det å ta betalt i garderoben på utested , for å beholde pengene selv. 

Det var ikke det hun sa at hun gjorde, hun tok covercharge Dvs inngangspenger til et gratis utested og stakk pengene i egen lomme/delte med venninna. Hun gjorde dette i tillegg til å jobbe i garderoben. 

• Liker 4
Skrevet

Utrolig at hun syns dette er en morsom ting å dele på TV.

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...