Gjest O.G. Skrevet 1. oktober 2018 #5821 Skrevet 1. oktober 2018 15 timer siden, Skunk skrev: Reklameinnlegget for maybeauty som hun postet i dag er så si klipp og lim fra reklameinnlegget «mine 3 favorittmasker» som hun skrev 28.12.2017. Teksten er modifisert noen plasser for å passe hennes nye livssituasjon, men bilder og øvrig tekst er helt likt. 🙄 Pinlig.
Aurora** Skrevet 1. oktober 2018 #5822 Skrevet 1. oktober 2018 På 25.9.2018 den 1.43, Brielle skrev: Hva så? Hva er problemet med at hundene også er med overalt? Det er faktisk vanlig i de fleste andre land, det er bare vi i Norge som er så "ååå giiid a meg" og får helt oppheng. Og ingen er så allergiske som norske barn, barn har faktisk godt av å vokse opp med dyr og uten foreldre med støv på hjernen 😉 Noen ganger lurer jeg på hvordan vi i det hele tatt kom oss forbi huleboer-stadiet, for i følge enkelte så skulle det jo nærmest ha vært umulig for menneskebarn å overleve og vokse opp tidligere 😏 Signerer 👏👏👏 4
vintage Skrevet 1. oktober 2018 #5823 Skrevet 1. oktober 2018 22 timer siden, Puny skrev: Merkelig hvordan hun «knapt har tid til å blogge» men reklameinnlegg, de finner hun alltid tid til🤔 Det rare er at hun holder seg i toppsjiktet, selv med 95% reklame. Lettjente penger, da. 12
Lalala123 Skrevet 1. oktober 2018 #5824 Skrevet 1. oktober 2018 På 20.9.2018 den 18.41, Zenhouse skrev: Julianne har en kjempe behagelig og fin stemme synes jeg- hadde gjort seg veldig bra på radio/lydbøker. Typ «natt-ønsket» på radio. Kanskje hun burde satse en karriere innen de feltene istedet, for etter fødselen har bloggen blitt usedvanlig kjedelig. 4
Jordbærogfløte Skrevet 1. oktober 2018 #5825 Skrevet 1. oktober 2018 13 minutter siden, Lalala123 skrev: Kanskje hun burde satse en karriere innen de feltene istedet, for etter fødselen har bloggen blitt usedvanlig kjedelig. Enig! Jeg hadde med glede hørt stemmen hennes på radio 🤗. 4
Nussepus Skrevet 1. oktober 2018 #5826 Skrevet 1. oktober 2018 9 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Enig! Jeg hadde med glede hørt stemmen hennes på radio 🤗. Gud bedre, nei.... 11
Jordbærogfløte Skrevet 1. oktober 2018 #5827 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg hører henne heller på radio en sen kveld enn å se henne på TV. 2
Speedmaster Skrevet 1. oktober 2018 #5828 Skrevet 1. oktober 2018 1 minutt siden, Jordbærogfløte said: Jeg hører henne heller på radio en sen kveld enn å se henne på TV. Hva mener du?🤔
Jordbærogfløte Skrevet 1. oktober 2018 #5829 Skrevet 1. oktober 2018 54 minutter siden, Speedmaster skrev: Hva mener du?🤔 Heller lyd enn bilde... 1
Speedmaster Skrevet 1. oktober 2018 #5830 Skrevet 1. oktober 2018 2 minutter siden, Jordbærogfløte said: Heller lyd enn bilde... Rapportert. 3
Softstatic Skrevet 1. oktober 2018 #5831 Skrevet 1. oktober 2018 Synes det er flott hvis hun klipp/limer fra tidligere innlegg, har fått en kjedelig blogg, bare poster reklame, og alt det andre noen av dere klager på. Det tyder jo bare på at hun bruker tid på å kose seg med familien. Reklame må hun jo få lov til å poste for å tjene penger? 5
Gjest xx girl xx Skrevet 2. oktober 2018 #5832 Skrevet 2. oktober 2018 8 timer siden, Daisy_B skrev: Synes det er flott hvis hun klipp/limer fra tidligere innlegg, har fått en kjedelig blogg, bare poster reklame, og alt det andre noen av dere klager på. Det tyder jo bare på at hun bruker tid på å kose seg med familien. Reklame må hun jo få lov til å poste for å tjene penger? Ingentin galt i å bruke tid med familien. Men hun kan ikke forvente å fortsette på toppen over tid. Jeg leste bloggen fast. Men nå har jeg sluttet helt. Det blir kanskje flere som meg etterhvert? Og da kan det bli vanskelig å få oss tilbake.
Jordbærogfløte Skrevet 2. oktober 2018 #5833 Skrevet 2. oktober 2018 (endret) 11 timer siden, Speedmaster skrev: Rapportert. Ojsann... Jeg kunne ha utdypet hva jeg mente. Jeg synes hun og mannen fremstår som overflatiske på bloggen og i Bloggerne. Da tenker jeg at hun hadde vært mer interessant å høre på radio. Fritt for stæsj og duppedingser. Da tenker jeg ikke på den gleden som har med familieforøkelsen å gjøre. For det er flott 🤗. Endret 2. oktober 2018 av Jordbærogfløte 8
Diamant20 Skrevet 2. oktober 2018 #5834 Skrevet 2. oktober 2018 3 minutter siden, xx girl xx skrev: Ingentin galt i å bruke tid med familien. Men hun kan ikke forvente å fortsette på toppen over tid. Jeg leste bloggen fast. Men nå har jeg sluttet helt. Det blir kanskje flere som meg etterhvert? Og da kan det bli vanskelig å få oss tilbake. Har gjort det samme, fulgte henne mye før men nå gidder jeg ikke 4
Solskinnsbolle Skrevet 2. oktober 2018 #5835 Skrevet 2. oktober 2018 Det er veldig mange som spør meg om hvordan det var "å føde på tv". Helt ærlig så føler jeg ikke at jeg vet noe om det ennå, fordi episoden ikke har gått på tv og fordi vi da ikke har fått den oppmerksomheten jeg vet det vil få. Dette er tatt ut fra hennes blogg. Lurer på hvordan hun hadde reagert hvis ingen skrev noe om det til henne, ikke spurte henne, eller snakket noe om det. De er jo tross alt ikke kongelige. 8
Oppland Skrevet 2. oktober 2018 #5836 Skrevet 2. oktober 2018 7 timer siden, Diamant20 skrev: Har gjort det samme, fulgte henne mye før men nå gidder jeg ikke Jeg leser ikke bloggen hennes lenger, for mye reklame og kjedelige innlegg også utenom reklamen. 13
lulus Skrevet 3. oktober 2018 #5837 Skrevet 3. oktober 2018 Må si det siste reklameinnlegget hennes var rimelig spesielt. Først totalslakt av Sector Alarm som konkret bedrift, før lovprisning av et annet selskap som hun da altså får betalt for. Dette er vel ikke helt stueren reklame? Denne andre bedriften burde virkelig være misfornøyd med vinklingen hennes. 20
Gjest Forumassistent Skrevet 3. oktober 2018 #5838 Skrevet 3. oktober 2018 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Hanne Mari, forumansvarlig
Mainecoon Skrevet 3. oktober 2018 #5839 Skrevet 3. oktober 2018 I det nyeste reklame innlegget skriver hun at noen prøvde å bryte seg inn hos dem når hun var høygravid. Jeg synes det høres ut som noe hun har diktet opp. Rart vi ikke har hørt noe om det tidligere... 23
Solskinnsbolle Skrevet 3. oktober 2018 #5840 Skrevet 3. oktober 2018 1 time siden, Mainecoon skrev: I det nyeste reklame innlegget skriver hun at noen prøvde å bryte seg inn hos dem når hun var høygravid. Jeg synes det høres ut som noe hun har diktet opp. Rart vi ikke har hørt noe om det tidligere... Ja jeg tenkte også det, jeg stusset på at hun ikke ringte politiet men mannen sin. Hun kan jo si hva hun vil om det andre selskapet fordi hun vet godt at de ikke kan gi et motsvar. Jeg har dårligere erfaring med verisure enn med noe annet selskap. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå