Malum Skrevet 24. september 2018 #5801 Skrevet 24. september 2018 1 minutt siden, chiki skrev: Jeg tenker hunder drar med seg temmelig mye rart. Min hund prøvde å rulle og gni seg på en død mus da vi gikk tur tidligere i uken. Heldigvis var han i bånd så vi oppdaget det. Vi også sjekker for flått, men er ikke alle man oppdager vi lar hunden ligge i sofaen og er ikke hysteriske. Men vi har den ikke i sengene og han har ikke fått bruke liggeplassene til barna da de var babyer. tenker det er forskjell på la den ligge om i babynestet til babyen, og la den ligge på sofaen med 4 åringen. men skjønner mange nok er uenige:) Men kjære vene, nå er det vel heller ikke sånn at man har sett at babynestet har blitt liggeplassen til hunden? Man har sett pilotfruefyren legge ut en snap av at hunden ligger på rygg i babynestet med et teppe over seg! Én gang! Det er virkelig ikke verre enn at babyen f.eks ligger på samme sted i sofaen som hunden har ligget. Jeg synes det er helt utrolig at så mange mennesker greier å hause opp dette så til de grader. Hva i huleste er dette for kjerringtakter? Det har ikke skjedd noe farlig, babyen tok ikke skade av det, de er ikke uansvarlige foreldre pga dette. 20
Gjest chiki Skrevet 24. september 2018 #5802 Skrevet 24. september 2018 6 minutter siden, Malum skrev: Men kjære vene, nå er det vel heller ikke sånn at man har sett at babynestet har blitt liggeplassen til hunden? Man har sett pilotfruefyren legge ut en snap av at hunden ligger på rygg i babynestet med et teppe over seg! Én gang! Det er virkelig ikke verre enn at babyen f.eks ligger på samme sted i sofaen som hunden har ligget. Jeg synes det er helt utrolig at så mange mennesker greier å hause opp dette så til de grader. Hva i huleste er dette for kjerringtakter? Det har ikke skjedd noe farlig, babyen tok ikke skade av det, de er ikke uansvarlige foreldre pga dette. Jeg synes det sier nok når de samsover med hundene, mens babyen har måtte ligge i egen seng. De har med hundene til frisøren, på restaurant osv.
Malum Skrevet 24. september 2018 #5803 Skrevet 24. september 2018 1 minutt siden, chiki skrev: Jeg synes det sier nok når de samsover med hundene, mens babyen har måtte ligge i egen seng. De har med hundene til frisøren, på restaurant osv. Det er ikke dét jeg diskuterer.
Zenhouse Skrevet 24. september 2018 #5804 Skrevet 24. september 2018 31 minutter siden, Malum skrev: Men kjære vene, nå er det vel heller ikke sånn at man har sett at babynestet har blitt liggeplassen til hunden? Man har sett pilotfruefyren legge ut en snap av at hunden ligger på rygg i babynestet med et teppe over seg! Én gang! Det er virkelig ikke verre enn at babyen f.eks ligger på samme sted i sofaen som hunden har ligget. Jeg synes det er helt utrolig at så mange mennesker greier å hause opp dette så til de grader. Hva i huleste er dette for kjerringtakter? Det har ikke skjedd noe farlig, babyen tok ikke skade av det, de er ikke uansvarlige foreldre pga dette. Enig. Denne tråden er den verste synes jeg, i å ta en blogger for ting som egentlig er uvesentlige,ikke eksponerer hun babyen i den grad som ble fryktet,ikke har hun provoserende, frekke innlegg heller. Deres livsstil er fjern fra min, men hva så?? De har vel ikke stjålet alle pengene de bruker, da har vel ikke noen noe med hva de brukes på. Om de har penger nok til hus, båt og port( og sparkesykkel) so what? Unner de all lykke og et godt familieliv, de lever som de trives best med og jeg mitt. Med el uten hunder i senga! 17
Gjest Brielle Skrevet 24. september 2018 #5805 Skrevet 24. september 2018 1 time siden, chiki skrev: Jeg synes det sier nok når de samsover med hundene, mens babyen har måtte ligge i egen seng. De har med hundene til frisøren, på restaurant osv. Hva så? Hva er problemet med at hundene også er med overalt? Det er faktisk vanlig i de fleste andre land, det er bare vi i Norge som er så "ååå giiid a meg" og får helt oppheng. Og ingen er så allergiske som norske barn, barn har faktisk godt av å vokse opp med dyr og uten foreldre med støv på hjernen 😉 Noen ganger lurer jeg på hvordan vi i det hele tatt kom oss forbi huleboer-stadiet, for i følge enkelte så skulle det jo nærmest ha vært umulig for menneskebarn å overleve og vokse opp tidligere 😏
Elevbruker Skrevet 25. september 2018 #5806 Skrevet 25. september 2018 Syntes hun skrev godt innlegg i går om kroppen etter graviditeten 3
Varmeba Skrevet 25. september 2018 #5807 Skrevet 25. september 2018 Store deler av mine første levemåneder ble tilbragt i en "fjosvogn" blant kyr og sauer. Jeg tok null skade av det, og det gjorde heller ikke mine søsken eller noen av naboene våre som også ble "oppdratt" på samme måte. Man hadde en vanlig vogn og en gammel vogn til bruk mens pappa var i fjosen. Denne hadde sikkert både silo, høy og helt sikkert litt fugleskit oppi til tider også. Hundene til pilotfrue blir helt sikkert kuret med hårkur fra Kerastase. Med mindre barnet er allergisk, så ser jeg ikke grunnen til hysteriet. De om det. 14
Elevbruker Skrevet 25. september 2018 #5808 Skrevet 25. september 2018 Bare jeg så syntes det var rart og unødvenig å filme henne når hun dusjet i dagens episode i bloggerne? 7
Gjest BethD Skrevet 25. september 2018 #5809 Skrevet 25. september 2018 (endret) 6 minutter siden, Elevbruker skrev: Bare jeg så syntes det var rart og unødvenig å filme henne når hun dusjet i dagens episode i bloggerne? syns det var ganske morsomt Endret 25. september 2018 av BethD
Speedmaster Skrevet 25. september 2018 #5810 Skrevet 25. september 2018 7 minutter siden, BethD said: syns det var ganske morsomt Enig. Hun er ganske artig, faktisk😅 7
Softstatic Skrevet 25. september 2018 #5811 Skrevet 25. september 2018 Ja, hun kan være ganske festlig. Likte godt da hun minnet mannen om at det ikke var han det skulle handle om på boklanseringen, han stresset jo veldig med utseendet. Jeg mener - kort nakke?! Hvem legger merke til sånt? 😳 17
Jordbærogfløte Skrevet 25. september 2018 #5812 Skrevet 25. september 2018 Nå åpner hun opp for «Ukens spørsmål» igjen 👍🏻 1
Cati Skrevet 25. september 2018 #5813 Skrevet 25. september 2018 19 timer siden, skruf skrev: Jeg synes fortsatt det er sært at de samsover med bikkjene mens babyen var de bastante på skulle sove i egen seng fra dag 1 og er allerede nå i egen seng på eget soverom Hun skriver riktignok at de sover selv i en periode på gjesterommet i samme etasje som den lille. Og bra er det, jeg hadde ikke turt å sove i en helt annen etasje enn babyen iallefall, selv ikke med en god babycall. Hva om det begynner å brenne? Vi har hatt vårt barn på eget rom i en annen etasje fra 6 mnd alder. Med babycall går det helt finfint! 4
Gjest Saul Skrevet 28. september 2018 #5814 Skrevet 28. september 2018 Har ikke fått med meg disse på en stund. Har hun/ de holdt det de sa om eksponering av barnet? Altså at de ikke skulle eksponere han. Husker jeg ble imponert da de tok den avgjørelsen, og håper at de har fulgt det opp.
Speedmaster Skrevet 29. september 2018 #5815 Skrevet 29. september 2018 6 hours ago, Saul said: Har ikke fått med meg disse på en stund. Har hun/ de holdt det de sa om eksponering av barnet? Altså at de ikke skulle eksponere han. Husker jeg ble imponert da de tok den avgjørelsen, og håper at de har fulgt det opp. De har vært veldig flinke. Anbefaler deg å gå inn på bloggen deres å se.
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2018 #5816 Skrevet 29. september 2018 På 24.9.2018 den 23.40, skruf skrev: Jeg synes fortsatt det er sært at de samsover med bikkjene mens babyen var de bastante på skulle sove i egen seng fra dag 1 og er allerede nå i egen seng på eget soverom Hun skriver riktignok at de sover selv i en periode på gjesterommet i samme etasje som den lille. Og bra er det, jeg hadde ikke turt å sove i en helt annen etasje enn babyen iallefall, selv ikke med en god babycall. Hva om det begynner å brenne? Godt poeng.
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2018 #5817 Skrevet 29. september 2018 På 25.9.2018 den 9.33, Varmeba skrev: Store deler av mine første levemåneder ble tilbragt i en "fjosvogn" blant kyr og sauer. Jeg tok null skade av det, og det gjorde heller ikke mine søsken eller noen av naboene våre som også ble "oppdratt" på samme måte. Man hadde en vanlig vogn og en gammel vogn til bruk mens pappa var i fjosen. Denne hadde sikkert både silo, høy og helt sikkert litt fugleskit oppi til tider også. Hundene til pilotfrue blir helt sikkert kuret med hårkur fra Kerastase. Med mindre barnet er allergisk, så ser jeg ikke grunnen til hysteriet. De om det. Hææææ? Ble du ikke plassert i en kalvebinge heller?
Puny Skrevet 30. september 2018 Forfatter #5818 Skrevet 30. september 2018 Merkelig hvordan hun «knapt har tid til å blogge» men reklameinnlegg, de finner hun alltid tid til🤔 18
Gjest Saul Skrevet 30. september 2018 #5819 Skrevet 30. september 2018 På 29.9.2018 den 7.01, Speedmaster skrev: De har vært veldig flinke. Anbefaler deg å gå inn på bloggen deres å se. Så bra! Flott at de ikke utleverer. Det er mye viktigere (synes jeg) enn at hun har mye reklameinnlegg og lite andre innlegg. Det er slik hun prioriterer jobben sin nå i barselperioden.
Skunk Skrevet 30. september 2018 #5820 Skrevet 30. september 2018 Reklameinnlegget for maybeauty som hun postet i dag er så si klipp og lim fra reklameinnlegget «mine 3 favorittmasker» som hun skrev 28.12.2017. Teksten er modifisert noen plasser for å passe hennes nye livssituasjon, men bilder og øvrig tekst er helt likt. 🙄 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå