Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Hennes to siste blogginnlegg;

Hva om det er det hun har orket å gjøre mht deres nye livssituasjon? At det ikke er for å erte eller «melke kua».. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke problemet at de har vaskehjelp. Hadde selv lett anskaffet meg vaskehjelp om jeg hadde hatt råd. Så får folk mene sitt om det. Hadde virkelig ikke brydd om noen mente jeg var lat 

Men hadde vasket klærne mine selv da. Synes det er litt ekkelt at andre skal ta i mine skitne truser 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Minnie23 skrev:

Ser ikke problemet at de har vaskehjelp. Hadde selv lett anskaffet meg vaskehjelp om jeg hadde hatt råd. Så får folk mene sitt om det. Hadde virkelig ikke brydd om noen mente jeg var lat 

Men hadde vasket klærne mine selv da. Synes det er litt ekkelt at andre skal ta i mine skitne truser 

Helt enig!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Diamant skrev:

Nei, ingenting galt med vaskehjelp når man er ute i full jobb, men en ung, frisk, hjemmeværende jente/dame klarer vel å vaske litt selv (ihvertfall sine egne klær).

Synes det er helt greit da også jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vaskehjelp selv, og flere i vennekretsen har det. 

Det genererer jo bare flere arbeidsplasser at  flere skaffer vaskehjelp. Klærne mine vasker jeg selv, men jeg betaler ekstra for stryking og bretting av klær. Lat er jeg aldeles ikke😊 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, bonsaijenta said:

Vi har vaskehjelp selv, og flere i vennekretsen har det. 

Det genererer jo bare flere arbeidsplasser at  flere skaffer vaskehjelp. Klærne mine vasker jeg selv, men jeg betaler ekstra for stryking og bretting av klær. Lat er jeg aldeles ikke😊 

For meg er det omvendt. Stryker heller enn å vaske leiligheten☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, norskehavet skrev:

Bare jeg som ikke helt skjønner det med å ikke skal utlevere barnet, men samtidig så sitter han å flimer gulpet som han har fått på seg? Hadde heller lagt ut okey bilder av barnet mitt, enn å filmet gulpet. Kan hende det bare er meg da. 

Holder med deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er vitsen med å alltid filme når det ammes?
Selv med den idiotiske ansiktssensuren er det vel strengt tatt øyeblikk de kan ha for seg selv.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva slags sykehus hun har født på siden det kommer leger hver gang de ringte i snora, ref. siste blogginnlegg om fødselshistorien 😅 Evt. er hun usedvanlig dårlig opplyst om hvordan helsevesenet er organisert. Ganske overraskende da Pilotfrue og mannen har vært med i videointervju som ble vist under konferansen til de nye retningslinjene for svangerskapsomsorg. Litt burde de ha fått med seg når de først engasjerer seg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Lurer på hva slags sykehus hun har født på siden det kommer leger hver gang de ringte i snora, ref. siste blogginnlegg om fødselshistorien 😅 Evt. er hun usedvanlig dårlig opplyst om hvordan helsevesenet er organisert. Ganske overraskende da Pilotfrue og mannen har vært med i videointervju som ble vist under konferansen til de nye retningslinjene for svangerskapsomsorg. Litt burde de ha fått med seg når de først engasjerer seg.

Tja, da jeg hadde en komplisert fødsel nå sist kom det leger hver gang jeg ringte,  sammen med jordmor.  Kanskje du skal flisespikke på noe annet?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Sto 2 leger hos meg og en haug barnepleiere + jordmor. Og to studenter. Slå den pilotfrue. Lol. Nei da. Men siden det muligens ble kritisk og det ble foreslått at det kan ha blitt hastekeisersnitt, så skal man ikke se bort ifra at det kan stemme. Det var like før keisersnitt med meg og barnet hadde, uten at jeg visste det, navlestreng rundt halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Takida skrev:

Tja, da jeg hadde en komplisert fødsel nå sist kom det leger hver gang jeg ringte,  sammen med jordmor.  Kanskje du skal flisespikke på noe annet?

Det jeg refererer til er fra hun er innlagt til observasjon før fødselen har startet. Hvis det er sånn at det er leger fremfor sykepleiere og jordmødre som har tatt klokkene deres har det måttet gå på bekostning av andre fødende par isåfall. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miss.Wildfox skrev:

Det jeg refererer til er fra hun er innlagt til observasjon før fødselen har startet. Hvis det er sånn at det er leger fremfor sykepleiere og jordmødre som har tatt klokkene deres har det måttet gå på bekostning av andre fødende par isåfall. 

Hun var innlagt med svangerskapsforgiftning, igangsatt osv. Helt vanlig med leger på visitt. Ikke vet du hvor ofte de ringte heller så dette ville jeg ikke pirket på.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Takida skrev:

Hun var innlagt med svangerskapsforgiftning, igangsatt osv. Helt vanlig med leger på visitt. Ikke vet du hvor ofte de ringte heller så dette ville jeg ikke pirket på.

Hun skriver jo selv hva hun har ringt på for. Hun var ikke satt igang på dette tidspunktet. Hun var forespeilet å enten bli satt igang dagen etterpå eller skrives ut og reise hjem, så så kritisk har det ikke vært på dette tidspunktet. Les i det minste innlegget. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Hun skriver jo selv hva hun har ringt på for. Hun var ikke satt igang på dette tidspunktet. Hun var forespeilet å enten bli satt igang dagen etterpå eller skrives ut og reise hjem, så så kritisk har det ikke vært på dette tidspunktet. Les i det minste innlegget. 

Var det så nøye da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Hun skriver jo selv hva hun har ringt på for. Hun var ikke satt igang på dette tidspunktet. Hun var forespeilet å enten bli satt igang dagen etterpå eller skrives ut og reise hjem, så så kritisk har det ikke vært på dette tidspunktet. Les i det minste innlegget. 

Det er jo noe av det som er litt komisk her på KG; alle skryter av at de ikke har lest innleggene for å ikke gi klikk til bloggerne, men diskutere det som står skrevet skal de. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er del tre ute. Mest intense delen hittil. Fikk flasback til min egen fødselsopplevelse 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...