Pølsevann Skrevet 30. juni 2018 #4762 Skrevet 30. juni 2018 4 minutter siden, Birdo skrev: Håper de hadde flytevest på i båten?😳 Fordi den nyfødte plutselig hopper over rekka? Satt han ikke i bilstolen også? 7
marthes Skrevet 30. juni 2018 #4763 Skrevet 30. juni 2018 5 minutter siden, Birdo skrev: Håper de hadde flytevest på i båten?😳 Jeg så ingen flytevest på bilstolen og de minste for babyer går vel fra 5kg og opp (jeg er ikke skrå sikker men de jeg har sett er fra 5 kg). Men håper da virkelig de hadde noe vi ikke ser. 2
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 30. juni 2018 #4764 Skrevet 30. juni 2018 3 minutter siden, Birdo skrev: Håper de hadde flytevest på i båten?😳 Er det ikke sånn at man ikke behøver å ha på vest (bare ha vest i båten) om båten er en viss størrelse? Selv ville jeg aldri dratt med meg datteren min i en båt, uansett størrelse det hadde vært på båten, uten at hun hadde hatt på vest hele tiden.. 1 minutt siden, Omo skrev: Fordi den nyfødte plutselig hopper over rekka? Satt han ikke i bilstolen også? Hvis båten hadde sunket da? Svømme med ungen på armen, eller hatt bilstolen på hodet? Synes det virker skummelt jeg🙈
Jordbærogfløte Skrevet 30. juni 2018 #4765 Skrevet 30. juni 2018 7 minutter siden, Birdo skrev: Håper de hadde flytevest på i båten?😳 Ja, får håpe og tro det 😅. 1
marthes Skrevet 30. juni 2018 #4766 Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, Omo skrev: Fordi den nyfødte plutselig hopper over rekka? Satt han ikke i bilstolen også? Man får heldigvis flyte utstyr til bilstoler mye kan skje en båt i fart (og uten) og da er det like viktig å sikre store som små . 14
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 30. juni 2018 #4767 Skrevet 30. juni 2018 3 minutter siden, marthes skrev: Man får heldigvis flyte utstyr til bilstoler mye kan skje en båt i fart (og uten) og da er det like viktig å sikre store som små . Jøss. Aldri sett det før! Vil tro de har noe slikt til han da, virker jo som om de er mye ute med båten (de har i alle fall vært tidligere), så regner med de da har funnet det nyttig å investere i slikt utstyr😊
marthes Skrevet 30. juni 2018 #4768 Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, Sjokomilkshake skrev: Jøss. Aldri sett det før! Vil tro de har noe slikt til han da, virker jo som om de er mye ute med båten (de har i alle fall vært tidligere), så regner med de da har funnet det nyttig å investere i slikt utstyr😊 Vi får håpe de har det men ikke hadde det på på videoen før i dag :), hvis ikke så begynner jeg virkelig å lure! 4
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 30. juni 2018 #4769 Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, marthes skrev: Vi får håpe de har det men ikke hadde det på på videoen før i dag :), hvis ikke så begynner jeg virkelig å lure! Måtte jo sjekke det ut, hehe. Svigermor har båt og vi venter et barn til, men ser det at det flyteelementet man fester på er ganske synlig - og at bilsetet ikke hadde det på seg i den videoen i alle fall😕
Gjest Vitting Skrevet 30. juni 2018 #4770 Skrevet 30. juni 2018 Selv spedbarn ombord på fly får ekstra flytevester kun til spedbarn, rart om kaptein Norwegian ikke har tenkt over det. Men hvem vet, kanskje de gjør alt for å få ekstra oppmerksomhet og ekstra klikk. "Everything for the money".
Miss.Wildfox Skrevet 30. juni 2018 #4771 Skrevet 30. juni 2018 Hjelper vel uansett ikke å ha flytevest på bilstolen hvis det ikke ligger noen oppi bilstolen? 😅 Den var nemlig tom. Til info kan snuttene på instastory fryses. 5
Birdo Skrevet 1. juli 2018 #4772 Skrevet 1. juli 2018 4 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Hjelper vel uansett ikke å ha flytevest på bilstolen hvis det ikke ligger noen oppi bilstolen? 😅 Den var nemlig tom. Til info kan snuttene på instastory fryses. Det finnes heldigvis flytevest både til babyen og til stolen, så de kan fint bytte på etter behov. 2
yabbadoo Skrevet 1. juli 2018 #4773 Skrevet 1. juli 2018 Oh my god! Siste blogginnlegg 😮😮😮 om jeg hadde sett 50% så hot ut 11 dager etter fødsel..... eller nå, 15 mnd etter 😂 4
Jordbærogfløte Skrevet 1. juli 2018 #4774 Skrevet 1. juli 2018 7 minutter siden, yabbadoo skrev: Oh my god! Siste blogginnlegg 😮😮😮 om jeg hadde sett 50% så hot ut 11 dager etter fødsel..... eller nå, 15 mnd etter 😂 Enig! Så nydelig hår og de stråler jo sammen 🤗 4
Edie Skrevet 1. juli 2018 #4775 Skrevet 1. juli 2018 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, adm.
marthes Skrevet 1. juli 2018 #4776 Skrevet 1. juli 2018 Dere følger iallefall godt med her inne haha! Men det er bra dere kanskje vurderer mer sikkerhet på båten da! Gleder meg til bilder av ett stk skikkelig sikret barn! (Helst sladdet), dette er så viktig og noe dere ikke bør tulle bort! Tenk istedet på hvor heldige dere er som har så mange øyne som i bunn og grunn bare vil at dere sikrer barn (og voksne) i tilfelle en ulykke skulle skje! 5
Gjest Vitting Skrevet 1. juli 2018 #4777 Skrevet 1. juli 2018 "Hun fortjener litt fri fra all jobb nå, synes eg." sorry, jeg får bestandig dette så intenst i vranghalsen. Tenk å ha en jobb som er så slitsom at du kan sitte i sofaen hjemme å skrive reklameinnlegg for gratisprodukter du får sendt på døra, mens gratishushjelpa di vasker huset og gratis-vaskefirmaet vasker alle klærne dine. Da er det viktig å få slappet av... Takk gud at det finnes kvinner der ute som går på jobb for å pleie våre eldre, pleie de syke, de som er i barnehage og de som tømmer søpla vår. (Nei, jeg sier ikke det finnes vanskelige svangerskap og slitsomme graviditeter med mye sykdom, men om det er én jobb i verden hvor du - selv med svangerskapsforgiftning og null søvn - kunne fortsatt med også etter å ha fått barn, så er det da visserlig å være en blogger. Når man er frisk nok til å kle på seg og dra ut på båttur, så er man frisk nok til å skrive noen setninger på en pc... De vet å gjøre seg spesielle....
Gjest Janus Skrevet 1. juli 2018 #4778 Skrevet 1. juli 2018 5 minutter siden, marthes skrev: Dere følger iallefall godt med her inne haha! Men det er bra dere kanskje vurderer mer sikkerhet på båten da! Gleder meg til bilder av ett stk skikkelig sikret barn! (Helst sladdet), dette er så viktig og noe dere ikke bør tulle bort! Tenk istedet på hvor heldige dere er som har så mange øyne som i bunn og grunn bare vil at dere sikrer barn (og voksne) i tilfelle en ulykke skulle skje! Trur nok ungen hadde vest på seg uavhengig av mammapolitiet😊
Gjest Janus Skrevet 1. juli 2018 #4779 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, Vitting skrev: "Hun fortjener litt fri fra all jobb nå, synes eg." sorry, jeg får bestandig dette så intenst i vranghalsen. Tenk å ha en jobb som er så slitsom at du kan sitte i sofaen hjemme å skrive reklameinnlegg for gratisprodukter du får sendt på døra, mens gratishushjelpa di vasker huset og gratis-vaskefirmaet vasker alle klærne dine. Da er det viktig å få slappet av... Takk gud at det finnes kvinner der ute som går på jobb for å pleie våre eldre, pleie de syke, de som er i barnehage og de som tømmer søpla vår. (Nei, jeg sier ikke det finnes vanskelige svangerskap og slitsomme graviditeter med mye sykdom, men om det er én jobb i verden hvor du - selv med svangerskapsforgiftning og null søvn - kunne fortsatt med også etter å ha fått barn, så er det da visserlig å være en blogger. Når man er frisk nok til å kle på seg og dra ut på båttur, så er man frisk nok til å skrive noen setninger på en pc... De vet å gjøre seg spesielle.... Du har ikke mye medfølelse, har du barn selv? La folk få bruke den tiden de ønsker etter fødsel, hun må få prioritere babyen de har ventet så lenge på
Gjest Vitting Skrevet 1. juli 2018 #4780 Skrevet 1. juli 2018 (endret) 6 minutter siden, Janus skrev: Du har ikke mye medfølelse, har du barn selv? La folk få bruke den tiden de ønsker etter fødsel, hun må få prioritere babyen de har ventet så lenge på Så hun er mer spesiell enn vi andre med barn, bare fordi hun laget et stort oppstyr om at de ikke fikk til å lage barn etter 6mnd prøving? Hun og alle andre mødre har akkurat like mye rett til å prioritere babyen sin, som hvem som helst. Ikke alle har luksusen av å få gratis husvask, gratis klesvask, gratis babyprodukter, gratis matlevering, gratis treningsprodukter - andre folk må tenke på lønn og inntekt i måneden så man får råd til babyproduktene, til å holde seg frisk og sunn, så man har råd til strøm og vaskemiddel. Ikke alle har tid til å få gjort alt, man må prioritere og man stresser seg ihjel av det, og man fanges mellom barken (at man ønsker å prioritere barnet sitt) og mellombarken (man må ha tid til å gjøre det man vil prioritere) og veden (man må jobbe for å ha råd til det man vil prioritere). Andre mennesker må nedprioritere tid med barnet sitt for å både få råd til å gi barnet sitt den beste oppveksten, og for å få gjort unna ting som alle mennesker må gjøre i normale liv (vaske, rydde, lage mat, holde seg frisk og sunn). Her får bloggerne alt servert på sølvfat, sogar gratis selv om de tjener mer pr. måned enn gjennomsnittsmennesket i europa tjener i året -- og allikevel så blir de så overarbeida at de ikke klarer å skrive omtrent det jeg gjorde nå på 1,5 minutter. De må ta seg fri, til å filme seg selv på snapchat mens de farter rundt i båten sin med den grelle LV-baggen og kunstige kropper. Nei, har ikke medfølelse i det hele tatt, når folk får og får, og har alle verdens muligheter - og allikevel bare lener seg tilbake og er "sååååååå" overarbeida. Det er kvalmende. Endret 1. juli 2018 av Vitting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå