Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest BordetErSnudd
Skrevet

På Ulrik sin instastory ligger et bilde hvor Julianne puster lystgass nå for ti min siden. Så fødselen er tydeligvis godt i gang. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, BordetErSnudd skrev:

På Ulrik sin instastory ligger et bilde hvor Julianne puster lystgass nå for ti min siden. Så fødselen er tydeligvis godt i gang. 

Herregud. Kan de ikke ha noe for seg selv?! 

• Liker 37
Gjest Sjokomilkshake
Skrevet
2 minutter siden, Hege899 skrev:

Herregud. Kan ikke folk få lov til å dele det de vil?!😊

Skrevet

Så spennende! Lest bloggen en god stund, og har heiet på henne. Dette unner jeg dem virkelig, begge to. Synes også det er tøft av dem av å dele litt under fødselen, selv om det er noe jeg personlig ville holdt privat når det er min tur i desember. Sosiale medier er tross alt jobben hennes, så jeg forstår at de deler deler av fødselen til barnet som er på vei. Da vet også alle som følger henne at det er noe på gang :) 

• Liker 5
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Marisana skrev:

Så spennende! Lest bloggen en god stund, og har heiet på henne. Dette unner jeg dem virkelig, begge to. Synes også det er tøft av dem av å dele litt under fødselen, selv om det er noe jeg personlig ville holdt privat når det er min tur i desember. Sosiale medier er tross alt jobben hennes, så jeg forstår at de deler deler av fødselen til barnet som er på vei. Da vet også alle som følger henne at det er noe på gang :) 

Enig med deg. Det er jo også flere kjendiser som har vist frem fødselen sin på tv, f.eks. Sigrid B T. Det er kanskje ikke helt det samme som sosiale medier, men. Likevel håper jeg for deres skyld at når det virkelig nærmer seg, så legger de vekk telefonene og "nyter" øyeblikket. Det er tross alt en opplevelse man aldri får igjen.

Endret av Hattifnatten
  • Liker 7
Skrevet
18 minutter siden, Hattifnatten skrev:

Enig med deg. Det er jo også flere kjendiser som har vist frem fødselen sin på tv, f.eks. Sigrid B T. Det er kanskje ikke helt det samme som sosiale medier, men. Likevel håper jeg for deres skyld at når det virkelig nærmer seg, så legger de vekk telefonene og "nyter" øyeblikket. Det er tross alt en opplevelse man aldri får igjen.

Det håper jeg også. Når fødselen virkelig er i gang, bør fokuset kun være på den og den lille som kommer, og ikke dokumentasjon - det gjelder egentlig alle, uansett om man er kjendis eller ikke :) 

• Liker 11
Skrevet

Blir spennende å se hvor mye den ungen vil bli eksponert. Håoer for Guds skyldat de tenker seg om. Bloggbarn har rett på privatliv 

• Liker 17
Skrevet

Spennende, håper de får en fin fødselopplevelse 🙂

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Sjokomilkshake skrev:

Herregud. Kan ikke folk få lov til å dele det de vil?!😊

enig! Hvorfor må folk bry seg med alt 😂🙏🏻

• Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Blir spennende å se hvor mye den ungen vil bli eksponert. Håoer for Guds skyldat de tenker seg om. Bloggbarn har rett på privatliv 

Du leser ikke bloggen ser jeg?

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Bambi1995 said:

😂

Skrevet
21 minutter siden, Bambi1995 skrev:

enig! Hvorfor må folk bry seg med alt 😂🙏🏻

Fordi de ønsker å finne ting å kritisere. Uansett

• Liker 2
Skrevet

Tipper bloggerne er der inne med kamera og så det blir nok godt dokumentert :) og krøllene holder nok stand, siden det ble instastory bilde. 

• Liker 7
Gjest Vitting
Skrevet
21 minutter siden, Honey Dew skrev:

Fordi de ønsker å finne ting å kritisere. Uansett

Når man offentliggjør alt, må man forvente seg tilbakemeldinger i alle varianter. Avhengig av hva man hittil har skapt, vil folk evt. være ekstra kritiske til deg. Er man både en person som offentliggjør hvert eneste krumspring i livet, som også bruker kontrovers for å ligge øverst på blogglista, så vil man være mottaker av mye kritikk. Et fellestrekk for alle bloggerne som diskuteres hyppig på KG. De har redd senga si sjøl, og får ligge i den med all den kritikk de har åpnet for i gjennomtrekken de skaper i livet sitt.

Skrevet
53 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Du ser rett. Er ikke fast leser av bloggen. Bloggen er ikke så interessant 

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, Hege899 skrev:

Nope.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aurora** skrev:

Nope.

3 timer siden, Hege899 skrev:

Nope. Må tjene penger så fruen får ny louis vuitton vettu. 

• Liker 11
Skrevet
17 timer siden, Moi04 skrev:

Forøvrig, det er interessant hvordan vi hele tiden skal huske at "dette er et veldig etterlengtet barn", akkurat som det endrer noe og man derfor ikke skal kunne kritisere (saklig, selvfølgelig). Mennesker som ikke bruker 1-2 år på å få et barn kan da stadig få et veldig etterlengtet barn, er jo ikke sånn at man er likeglad bare fordi man ikke gikk igjennom en prøverørsprosses? Akkurat som man blir fredet og derfor kommer til å bli en fantastisk mor, fordi barnet er "så etterlengtet". Det har vært andre ting i mitt liv som har gjort at det har tatt tid, men da vi satte i gang gikk det forholdsvis fort. Har ingen planer om å kaste barnet mitt i bakken eller overse det av den grunn... 

Jeg er kanskje litt hormonell om dagen, men det er noe jeg har merket meg at kommer opp nesten hver gang det er en diskusjon rundt paret, helt siden det ble kjent at de var gravide.

Mulig jeg også er litt hormonell selv,men trur du har tatt ting utav kontekst. Det er ingen som sier at de som blir gravid bare ved å se på mannen,ikke har lengtet etter barn.

men når man må betale titusenvis av kroner,stappe kroppen med alt mulig av hormoner, få negative tester hver måned,tør jeg påstå at disse barna er jobbet hardt for og er etterlengtet i aller høyeste grad av foreldrene? 

Hvis det er noe barn fortjener,er det foreldre som ønsker seg barn? Det er nok dem som ikke vil ha barn,men skulket under prevensjonskurset på skolen.

• Liker 7
Gjest BordetErSnudd
Skrevet
4 timer siden, Hege899 skrev:

De lever av å utlevere livene sine da. Er du virkelig overrasket? 

Gjest BordetErSnudd
Skrevet
17 timer siden, Moi04 skrev:

Forøvrig, det er interessant hvordan vi hele tiden skal huske at "dette er et veldig etterlengtet barn", akkurat som det endrer noe og man derfor ikke skal kunne kritisere (saklig, selvfølgelig). Mennesker som ikke bruker 1-2 år på å få et barn kan da stadig få et veldig etterlengtet barn, er jo ikke sånn at man er likeglad bare fordi man ikke gikk igjennom en prøverørsprosses? Akkurat som man blir fredet og derfor kommer til å bli en fantastisk mor, fordi barnet er "så etterlengtet". Det har vært andre ting i mitt liv som har gjort at det har tatt tid, men da vi satte i gang gikk det forholdsvis fort. Har ingen planer om å kaste barnet mitt i bakken eller overse det av den grunn... 

Jeg er kanskje litt hormonell om dagen, men det er noe jeg har merket meg at kommer opp nesten hver gang det er en diskusjon rundt paret, helt siden det ble kjent at de var gravide.

Ja det blir litt uheldig av Ulrik å si at våkenetter osv blir null problem da barnet er så etterlengtet. Som om de blir mer glad i sitt barn enn andre er i sine. Det er også uheldig mtp at fødselsdepresjon ikke er unormalt, og da er det dumt å ha gått ut og sagt at her blir alt veldig lett fordi vi elsker vårt barn så innmari mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...