Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Også spurte Ulrik ho i bilen « er du klar?» da sitter ho med håndkle på fanget og sier « krølla og klar» 😍 Hun er så nydelig som gravid! Og ellers også synes jeg. Håper virkelig alt går bra 🌸

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
45 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Shit ass. No vart je reve med. Litt spennende da :) :babysmokk:

Jeg driter glatt i fødselen hennes ja. 

Gjest BordetErSnudd
Skrevet

Hun skrev på bloggen i går at hun kanskje kom til å bli satt i gang i dag på grunn av tegn på svangerskapsforgiftning (høyt blodtrykk og proteiner i urinprøvene). Nåt var termindatoen? 18. juni? Ønsker henne masse lykke til i dag!

Gjest Dorey
Skrevet

Men det sier litt om hvor pr-kåte de er. At de må legge ut dette og, liksom. De fleste andre har villet hatt dette i fred.

Skrevet
1 minutt siden, Dorey skrev:

Men det sier litt om hvor pr-kåte de er. At de må legge ut dette og, liksom. De fleste andre har villet hatt dette i fred.

Jeg kan tenke meg at i en sånn sårbar situasjon så er det greit med litt privatliv.

Skrevet
33 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg driter glatt i fødselen hennes ja. 

Solstråla der ja. 

• Liker 30
Gjest chisandra
Skrevet
2 minutter siden, Dorey skrev:

Business as usual - driver`n butikk, så driver`n butikk!  :icon_lol:

Skrevet
1 minutt siden, TulleJenny skrev:

Solstråla der ja. 

Ja.

Skrevet
16 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Hun skrev på bloggen i går at hun kanskje kom til å bli satt i gang i dag på grunn av tegn på svangerskapsforgiftning (høyt blodtrykk og proteiner i urinprøvene). Nåt var termindatoen? 18. juni? Ønsker henne masse lykke til i dag!

24 juni er termin.

Skrevet

Krølla og klar? Viktig med Instagram vennlig fødsel og ? 

• Liker 15
Skrevet
29 minutter siden, marthes skrev:

Krølla og klar? Viktig med Instagram vennlig fødsel og ? 

Vi får se om ikke virkeligheten innhenter henne med blod, svette og tårer :ler:

• Liker 10
Skrevet

Det er en del samer (damer, men telefonens autokorrelt skal få stå, det ble litt søtt) som ser misunnelsesverdig flotte ut på barsel. Kilde: tre opphold der. 

Også er det faktisk mange som ser freshe ut mens de føder også. Kilde: fødeavdelingen kanal Fem. 

Men, hva betyr vel det midt i alt, man kan se fresh ut og føle seg utrygg, sliten og ha det vondt. 

Krysser fingrene for at de får babyen ut trygt og godt og skåler i mozell i løpet av et par dager. Igangsetting er ofte et maraton av maserier, vondt og venting. Håper hun (og alle andre gravide som måtte lese dette) får det mye, mye lettere enn gjennomsnittet som blir igangsatt ved første. 

*forsøker å spre positive vibber i alle retninger*

• Liker 19
Skrevet

Lykke til med å holde deg så fresh og instagramvennlig.. Håper hun ikke får en like lang fødsel som meg - 50 timer, for da blir nok det en stor utfordring.

• Liker 7
Skrevet

Hun har jo skrevet at Det skal være andre med på fødselen så det kan jo være at bloggerne er med, sammen med stylist/hår/sminke. For det viktigste er jo at det er Instagram vennlig... og TV vennlig. Tror ikke de vil vise seg svette og slitne på TV..

• Liker 9
Skrevet
46 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Lykke til med å holde deg så fresh og instagramvennlig.. Håper hun ikke får en like lang fødsel som meg - 50 timer, for da blir nok det en stor utfordring.

Man kan jo like gjerne være heldig og få en rask og ukomplisert fødsel, da kan man fort føle seg både relativt fresh (i alle fall etter en dusj) og ganske sprek etterpå. 

• Liker 5
Gjest BordetErSnudd
Skrevet (endret)
37 minutter siden, miore skrev:

Man kan jo like gjerne være heldig og få en rask og ukomplisert fødsel, da kan man fort føle seg både relativt fresh (i alle fall etter en dusj) og ganske sprek etterpå. 

Jepp. Hadde slike fødsler selv, helt uten å ha trent eller spist spesielt sunt i svangerskapene 🍀Heldig med genene 🍀

Endret av BordetErSnudd
Gjest Regnskapssekretær
Skrevet

Synes vi skal ønske henne lykke til jeg, dette er et veldig etterlengtet barn :) så får hun lov til å være ufresh og sliten etter fødselen. Det er bare bra det :)

Gjest BordetErSnudd
Skrevet
20 minutter siden, Regnskapssekretær skrev:

Synes vi skal ønske henne lykke til jeg, dette er et veldig etterlengtet barn :) så får hun lov til å være ufresh og sliten etter fødselen. Det er bare bra det :)

Helt enig! Håper hun gjør som Linni Meister og viser virkeligheten, og ikke rosapudrer og idylliserer absolutt alt fra ende til annen.

Gjest BordetErSnudd
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Jeg synes de er likens de der fruene.

Bloggtoppen er full av oppmerksomhetskåte damer med lav utdannelse og masse fake både inni og utenpå.

Skrevet
5 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Bloggtoppen er full av oppmerksomhetskåte damer med lav utdannelse og masse fake både inni og utenpå.

Ja, blogging har blitt arbeiderklasse deluxe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...