Miranda16 Skrevet 18. juni 2018 #4341 Skrevet 18. juni 2018 (endret) Å vie et innlegg om at det er ufyselig at en butikkarbeider ikke barberer seg er latterlig. Mulig det er clickbait, men hun stiller seg selv i et forferdelig dårlig lys som rimelig usympatisk og dum Det er ingen sak å leve på "50-tallet" hvor kvinnen skal varte opp mannen, når hun har folk som gjør jobben for henne. At mannen ikke får ha jentevenner er jo tegn på sterk sjalusi og er overhode ikke positivt. J er en sånn dame som har alle passordene til partneren. Hun tar opp dette med 50-talls fruen som om hun er en helgen eller whatever. Uansett ser det ut som hun elsker å gå på stell så vær så god. Hun er ekstremt uinteressant å følge på bloggerne. De lever også i en alternativ virkelighet hvor alt handler om a "flashe med casha" Er det noen som synes dette er underholdende? Ryddet for krenkende utsagn. Edie, mod. Endret 19. juni 2018 av Edie 30
Christy89 Skrevet 18. juni 2018 #4342 Skrevet 18. juni 2018 26 minutter siden, Miranda16 skrev: Hun er ekstremt uinteressant å følge på bloggerne. De lever også i en alternativ virkelighet hvor alt handler om a "flashe med casha" Er det noen som synes dette er underholdende? Nei, de var kjedelige å følge på Bloggerne. Stort gjesp. 10
Ultiva Skrevet 18. juni 2018 #4343 Skrevet 18. juni 2018 (endret) Jeg tror hun bare har levd et veldig privilegert liv uten å ha lest en eneste seriøs bok eller nyhetsartikkel. Endret 18. juni 2018 av Ultiva 26
Miranda16 Skrevet 18. juni 2018 #4344 Skrevet 18. juni 2018 Jeg glemte selvfølgelig "jente og gutte" uttalelsene. Hun har ingen interesse av å være opplyst og eier ingen evne for refleksjon 9
Trude.lutt Skrevet 18. juni 2018 #4345 Skrevet 18. juni 2018 (endret) 13 timer siden, Miranda16 skrev: Å vie et innlegg om at det er ufyselig at en butikkarbeider ikke barberer seg er latterlig. Mulig det er clickbait, men hun stiller seg selv i et forferdelig dårlig lys som rimelig usympatisk og dum Det er ingen sak å leve på "50-tallet" hvor kvinnen skal varte opp mannen, når hun har folk som gjør jobben for henne. At mannen ikke får ha jentevenner er jo tegn på sterk sjalusi og er overhode ikke positivt. J er en sånn dame som har alle passordene til partneren. Hun tar opp dette med 50-talls fruen som om hun er en helgen eller whatever. Uansett ser det ut som hun elsker å gå på stell så vær så god. Hun er ekstremt uinteressant å følge på bloggerne. De lever også i en alternativ virkelighet hvor alt handler om a "flashe med casha" Er det noen som synes dette er underholdende? Om det å barbere seg.... "jeg er feminin og vil kun være rundt andre feminine jenter...." Hun minner meg om de kvinnene/jentene som må dyrkes. Av venner og partnere. Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod. Endret 19. juni 2018 av Edie 18
elisaday Skrevet 18. juni 2018 #4347 Skrevet 18. juni 2018 Hun er kjempeskjønn som gravid og dette er et veldig etterlengtet barn. Håper bare hun bruker vett når barnet komner til verden. Det er aldri for sent å snu, selv om jeg har mine tanker om hvordan dette kommer til å gå mtp tidligere uttalelser. Håper bare jeg tar feil. 9
Edie Skrevet 19. juni 2018 #4349 Skrevet 19. juni 2018 Ryddet for krenkende utsagn og persondebatt. Edie, mod.
Elhaym Skrevet 19. juni 2018 #4350 Skrevet 19. juni 2018 12 timer siden, Honey Dew skrev: Hvorfor har hun stengt kommentarfeltet? Kan tenke meg det er slitsomt å ha åpent kommentarfelt hvis man får mye dritt feks. I tillegg får hun sikkert tusen spm om 'har du født'. Hun er jo veldig gravid og orker vel ikke styre med det nå:) 2
Hummingbird2 Skrevet 19. juni 2018 #4351 Skrevet 19. juni 2018 2 timer siden, Takida skrev: Kan tenke meg det er slitsomt å ha åpent kommentarfelt hvis man får mye dritt feks. I tillegg får hun sikkert tusen spm om 'har du født'. Hun er jo veldig gravid og orker vel ikke styre med det nå:) Kommentarfeltet har vært stengt lenge. Tipper det er fordi folk klikker i vinkel når hun lirer av seg det dummeste utsagnet etter hverandre. 6
Lillekråka Skrevet 19. juni 2018 #4352 Skrevet 19. juni 2018 Ååå nåååå skjer det noe ❤️ krysser fingrene for att alt går bra🤞🏻🤞🏻 1
Miss.Wildfox Skrevet 19. juni 2018 #4353 Skrevet 19. juni 2018 De hyllene over barnesenga på barnerommet, var ikke den veldig dårlig sikret? 😳 2
Elhaym Skrevet 19. juni 2018 #4354 Skrevet 19. juni 2018 25 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Kommentarfeltet har vært stengt lenge. Tipper det er fordi folk klikker i vinkel når hun lirer av seg det dummeste utsagnet etter hverandre. Ah. Trodde det var bare nå jeg:) skjønner egentlig at folk har stengt kommentarfelt uansett:p
Gjest O.G. Skrevet 19. juni 2018 #4355 Skrevet 19. juni 2018 19 timer siden, Miranda16 skrev: Å vie et innlegg om at det er ufyselig at en butikkarbeider ikke barberer seg er latterlig. Mulig det er clickbait, men hun stiller seg selv i et forferdelig dårlig lys som rimelig usympatisk og dum Det er ingen sak å leve på "50-tallet" hvor kvinnen skal varte opp mannen, når hun har folk som gjør jobben for henne. At mannen ikke får ha jentevenner er jo tegn på sterk sjalusi og er overhode ikke positivt. J er en sånn dame som har alle passordene til partneren. Hun tar opp dette med 50-talls fruen som om hun er en helgen eller whatever. Uansett ser det ut som hun elsker å gå på stell så vær så god. Hun er ekstremt uinteressant å følge på bloggerne. De lever også i en alternativ virkelighet hvor alt handler om a "flashe med casha" Er det noen som synes dette er underholdende? Ryddet for krenkende utsagn. Edie, mod. Nei, jeg har sluttet å følge Flyfrua fordi jeg fikk bare lyst til å fike de begge opp når jeg var innom blekka deres.
Ella Grisella Skrevet 19. juni 2018 #4356 Skrevet 19. juni 2018 38 minutter siden, Lillekråka skrev: Ååå nåååå skjer det noe ❤️ krysser fingrene for att alt går bra🤞🏻🤞🏻 ?? 1
J.. Skrevet 19. juni 2018 #4357 Skrevet 19. juni 2018 1 minutt siden, Ella Grisella skrev: ?? Ulriks Insta-story.. Hun er innlagt. 2
Ella Grisella Skrevet 19. juni 2018 #4358 Skrevet 19. juni 2018 2 minutter siden, J.. skrev: Ulriks Insta-story.. Hun er innlagt. 😲😲😲 1
Ella Grisella Skrevet 19. juni 2018 #4360 Skrevet 19. juni 2018 Shit ass. No vart je reve med. Litt spennende da 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå