Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, orfeus skrev:

At han ble mobbet tror jeg er en sannhet med modifikasjoner. Han hadde nok bare lyst til å pynte litt på seg. Lært av kona 😅

Jepp - strategien "skyld på andre!" er nok noe av det første man lærer i bli-en-rosablogger-skolen. Omdiskuterte inngrep for å fikse på utseende kan ALLTID forklares med en "jeg ble mobbet"-tåredryppende historie. Det funker for restylanelepper, silikon, rompeløft, fettsuging, botox, nosejobs (sett inn hva som passer deg best).

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, decker skrev:

Ser hun har moderert seg litt etter den massive kritikken. Jeg er langt fra noen Burøe fan, men synes han og kona har gode holdninger akkurat når det kommer til utforskning og lek. Det er jo bare lek, og det er ikke noe galt i at en jente leker med biler eller en gutt går i Elsa-kjole. 

Pilotfrue har et svært snevert syn på veldig mange ting. Det beviser hun gang på gang! Les dette: http://m.pilotfrue.blogg.no/1426247214_det_er_det_verste_jeg.html

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Malum skrev:

Barbiedukker ville jeg ikke kjøpt til hverken sønnen eller datteren min i dag (for 20 + år siden, da mine var små, var vi ikke så bevisste). Babydukke, derimot, det ville jeg kjøpt til dem begge (og gjorde også, da de var små). Både jenter og gutter vil få noe ut av å leke med en babydukke, og det å gi stell og omsorg, og holde på med rollelek som innebærer utvikling av slike egenskaper er da virkelig for begge kjønn?

Så bevisste var jo mange allerede på 70-tallet. Jeg fikk ikke Barbiedukker (født på slutten av sekstitallet).

Skrevet
22 minutter siden, Lopploella skrev:

Så bevisste var jo mange allerede på 70-tallet. Jeg fikk ikke Barbiedukker (født på slutten av sekstitallet).

Vel, foreldrene mine var nok mer av den gammeldagse skolen. Moren min var ikke blant dem som brant BH'ene sine eller gikk ut i jobb. Hun var for travelt opptatt med å lære døtrene sine å lage saus og vaske gulv, mens faren min lærte brødrene mine å måke snø og klippe gress. ;)

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Aubree skrev:

Jeg blir nå heller ikke å kjøpe barbiedukker og babydukker til sønnen min. Men han må gjerne leke med det når han begynner i barnehagen 😛 

Når gutter kjøper seg rosa klær heter det ikke rosa, da heter det lakserosa 😂

Jeg er helt enig. Det som blir dumt er å snakke Barbie. Jeg har to gutter, aldri brydd seg om biler (gutteleker) gikk mye i Lego... 

Og Action men...  (Barbie for gutter?)🤣

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet

Utspillet var jo bare noe hun sa for å få flere treff :)  Og det funket som alltid 😂😂 i ettertid modererer hun seg og det viser seg at hun blir en helt normal og grei mamma likevel. Selvfølgelig. 

• Liker 1
Gjest BordetErSnudd
Skrevet
1 time siden, Cezanne skrev:

Utspillet var jo bare noe hun sa for å få flere treff :)  Og det funket som alltid 😂😂 i ettertid modererer hun seg og det viser seg at hun blir en helt normal og grei mamma likevel. Selvfølgelig. 

Jeg er usikker på om hun er såpass utspekulert. Hun har kommet med provoserende utsagn flere ganger og jeg tror heller det handler om umodenhet.. F eks uttalelsene hennes om Dubai, om at hun hadde sex med gifte menn før hun traff Ulrik, om at det er kvinnenes jobb å vaske huset (selv om hun personlig betaler for vaskehjelp) osv.

Gjest The ceiling lamp
Skrevet
2 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Jeg er usikker på om hun er såpass utspekulert. Hun har kommet med provoserende utsagn flere ganger og jeg tror heller det handler om umodenhet.. F eks uttalelsene hennes om Dubai, om at hun hadde sex med gifte menn før hun traff Ulrik, om at det er kvinnenes jobb å vaske huset (selv om hun personlig betaler for vaskehjelp) osv.

Enig med deg. Tror det er hennes oppriktige syn på saken.

Skrevet
2 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Hva sa hun om dubai? og hvaa hadde hun sex med andre menn som var gift? Jaja blir ikke sjokkert om ulrikk har det med andre damer er vell normalt i hennes verden.

• Liker 2
Gjest BordetErSnudd
Skrevet (endret)
32 minutter siden, Elevbruker skrev:

Hva sa hun om dubai? og hvaa hadde hun sex med andre menn som var gift? Jaja blir ikke sjokkert om ulrikk har det med andre damer er vell normalt i hennes verden.

Dubai:

https://www.dagbladet.no/kultur/hvorfor-dubai-trenger-pilotfrue/69194747

Sex med gifte menn:

http://m.pilotfrue.blogg.no/1422356671_the_other_woman.html

Endret av BordetErSnudd
Skrevet
På 15.6.2018 den 22.51, Malum skrev:

Men kjære vene, er det virkelig nødvendig å kommentere kropp i negative ordelag - attpåtil en gravid kvinnekropp!?? 

Skam dere dypt og inderlig, altså. Man kan mene mye og mangt om pilotfrua og hennes livsstil, holdninger, osv, men det dere driver med her er bare trist og stygt. Hun er gravid, hun er stolt av magen sin, hun gleder seg over babyen som skal komme, og det gjør hun helt uten å forsøke å skjule at det nødvendigvis har kommet på noen kilo, i motsetning til visse andre, direkte usunne forbilder. Det burde hun få cred for!

Så enig med deg. Det er lov å være stolt av at en er gravid

• Liker 6
Skrevet
4 hours ago, The ceiling lamp said:

Enig med deg. Tror det er hennes oppriktige syn på saken.

Jeg tror hun mener det men med vilje formulerer seg på en usympatisk måte som er lett å tolke litt verre enn det hun egentlig mener. F.eks «jeg kommer ikke til å kjøpe dukke til gutten uoppfordret, men hvis han har lyst til å leke med det skal han få lov», da skriver hun «selvsagt kommer jeg ikke til å fylle opp rommet til gutten med barbier og dukker, det er forskjell på kjønnene!» 

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for hetsende innlegg og svar til dette.

Edie, mod.

Gjest Pernice
Skrevet

Har Ulrik slettet Snapchat? Finner han ikke når jeg søker på Mrulriknygaard

Skrevet
På 16.6.2018 den 16.10, Jolanda skrev:

Og hvorfor sier jordmødre sånt? 

Irriterende! Før termin så sendte min jordmor henvisning for overtidskontroll, så sa hun «men jeg tviler på du kommer til å trenge den!» vell. 11 dager over termin kom poden.  Så skjønner GODT om Julianne er skuffet nå! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...