Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dorey
Skrevet

Huff, hun skrev "jordmor sier hun ikke blir overrasket om baby kommer i helgen' på insta her forleden. Hun blir så sykt skuffet om dette ikke skjer.  Og å gå offentlig ut med det i tillegg da... Hvorfor legger alltid disse bloggerskene sten til byrden på seg selv? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud,klage på hvordan magen avbildes...? Er det mulig? Hun er høygravid og flott!!

• Liker 18
Skrevet
3 timer siden, Dorey skrev:

Huff, hun skrev "jordmor sier hun ikke blir overrasket om baby kommer i helgen' på insta her forleden. Hun blir så sykt skuffet om dette ikke skjer.  Og å gå offentlig ut med det i tillegg da... Hvorfor legger alltid disse bloggerskene sten til byrden på seg selv? 

Og hvorfor sier jordmødre sånt? 

• Liker 4
Gjest Dorey
Skrevet
Akkurat nå, Jolanda skrev:

Nei, det er jo bare slemt.

Skrevet
1 time siden, Jolanda skrev:

Fordi hun ser nok at barnet er så pass stort og vil nok komme ut løpede av helgen.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikkje heilt sånn det funkar. Storleik har lite å seie, det har meir med om ungen har «festet seg», dvs hovudet er fast plassert nede i bekkenet, modning og eventuell opning av mormunnen. 

• Liker 15
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Ler meg i hjel av holdningene til gutter og dukker når de kommer fra ei som er gift med en mann i pastellfarget dress,Hermes-armbånd,veskehund og puffy lips.

Gjest orfeus
Skrevet

Syns det er kult at en som har et såpass machoyrke tør være litt myk. Fruen er utrolig herlig, og med en litt naiv stil på det hun gjør. 

Søtinger :) De blir sikkert snille foreldre, men jeg håper de velger å skjerme junior likevel.

Skrevet
2 minutter siden, orfeus skrev:

Syns det er kult at en som har et såpass machoyrke tør være litt myk. Fruen er utrolig herlig, og med en litt naiv stil på det hun gjør. 

Søtinger :) De blir sikkert snille foreldre, men jeg håper de velger å skjerme junior likevel.

Når du sier skjermer junior mener du ingen bilder av ansikte på bloggen da? :) 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Elevbruker skrev:

Fordi hun ser nok at barnet er så pass stort og vil nok komme ut løpede av helgen.

Uavhengig av hva man ser og tror bør man ikke si sånt. De fleste høygravide er ganske leie og utålmodige og får man en sånn beskjed får man seg gjerne en knekk om det ikke skjer. 

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, orfeus skrev:

I utgangspunktet enig i at det er tøft at macho menn kan være litt myke, men jeg synes ikke det er spesielt "mykt" å fylle leppene med Restylane... det er noe utrolig usexy med menn som er sutrete: 'alle mobber meg for mine tynne lepper, derfor MÅTTE jeg gjøre det'. Herlighet, mannen min har også tynne lepper, tror han har reflektert over dette i kanskje 1 nanosekund. 

• Liker 36
Skrevet

En jordmor undersøker jo den gravide. Om hun er stor eller ikke har ingenting å si. Hvis hun er moden, derimot, vet jo jordmor at det nærmer seg. 

• Liker 11
Gjest BordetErSnudd
Skrevet
3 timer siden, Elevbruker skrev:

Sier som @decker at dette har ikke noe med str på babyen å gjøre 😊 Lengde på mormunn, om hodet har festet seg, om slimproppen har gått, om kynnerne er i ferd med å gå over i rier osv. 

Gjest BordetErSnudd
Skrevet
40 minutter siden, pøbelsara skrev:

En jordmor undersøker jo den gravide. Om hun er stor eller ikke har ingenting å si. Hvis hun er moden, derimot, vet jo jordmor at det nærmer seg. 

Pilotfrue er uansett ikke større enn en gjennomsnittlig gravid. Hun er på størrelse med hva jeg var (selv on magen min var nok var litt større mot slutten) og jeg brukte str 38/40 i gravidbukser fra Hennes & Mauritz. Da er man ikke så krisestor akkurat. Helt normal! Det er heller det at enkelte bloggere var nærmest sykelig opptatte av å fremstå som mindre under svangerskapene enn de egentlig var, og som da ødelegger for de andre bloggerne som velger å vise virkeligheten.

Skrevet

Det er ihvertfall en spennende (for de) og evig lang liten tid igjen.

Ønsker henne uansett lykke til når det først setter i gang!

Da kommer det virkelig noen timer der man lurer på hva i helvete man har begitt seg ut på.

• Liker 7
Skrevet

Når har hun termin? 

Skrevet
1 minutt siden, Blålilla skrev:

Når har hun termin? 

24 juni.

• Liker 1
Gjest Trynefaktor
Skrevet
2 timer siden, marthes skrev:

Du glemte thights... 

Ja,søren! 

Gjest orfeus
Skrevet
2 timer siden, Pås skrev:

I utgangspunktet enig i at det er tøft at macho menn kan være litt myke, men jeg synes ikke det er spesielt "mykt" å fylle leppene med Restylane... det er noe utrolig usexy med menn som er sutrete: 'alle mobber meg for mine tynne lepper, derfor MÅTTE jeg gjøre det'. Herlighet, mannen min har også tynne lepper, tror han har reflektert over dette i kanskje 1 nanosekund. 

At han ble mobbet tror jeg er en sannhet med modifikasjoner. Han hadde nok bare lyst til å pynte litt på seg. Lært av kona 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...