Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære vene....

Hun gjør og sier mye kritikkverdig og teit,men posering og gravidbukse..

Er det virkelig noe å diskutere i 3 sider?

• Liker 33
Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 timer siden, Klokkereim skrev:

Går det ikke an å ta et eneste bilde uten at hun må holde hendene klemt under magen?

La henne få være stolt av og ville vise frem magen, da. Det er vel ganske vanlig. 

• Liker 30
Skrevet

Så nettopp på bloggen hennes fått nytt design og ser ut som hun skal få podcast snart :) 

Gjest BordetErSnudd
Skrevet (endret)
23 timer siden, Klokkereim skrev:

Går det ikke an å ta et eneste bilde uten at hun må holde hendene klemt under magen?

Det er jo fordi hun er stolt av gravidmagen sin og ønsker å fremheve den fremfor å slankeredigere og posere den mindre som en viss annen toppblogger gjorde.. 😱Nydelige bilder i det nyeste blogginnlegget og jeg vil gi henne applaus for at hun er så åpen om at bildene er redigerte. For det er jammen meg nok av andre bloggere med veldig redigerte bilder som ikke nevner det med et ord.

Blir spennende å se om hun føder snart, nå er det en drøy uke igjen til termin 🤗

Endret av BordetErSnudd
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Noen av kommentarene ovenfor om at hun holder for mye på magen og hvordan hun kler seg er rett og slett ganske tarvelig synes jeg. Ærlig talt måte på hva man skal ta damen på. Flott at hun er stolt over magen sin. You go girl! Hun bærer på en uvurderlig skatt tross alt.

Skrevet
21 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Noen av kommentarene ovenfor om at hun holder for mye på magen og hvordan hun kler seg er rett og slett ganske tarvelig synes jeg. Ærlig talt måte på hva man skal ta damen på. Flott at hun er stolt over magen sin. You go girl! Hun bærer på en uvurderlig skatt tross alt.

Helt enig. ALT skal kritiseres si... huff.

Jeg elsket selv å holde meg på magen både til vanlig og på bilder, når jeg var gravid, så forstår henne godt ;)

• Liker 13
Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor hun står i 45 graders vinkel hver gang hun skal fotograferes, for å booste magen utover hele bildet. Er det nødvendig? Man ser jo vitterlig at hun er gravid om hun står normalt óg!

Gjest xx girl xx
Skrevet
6 minutter siden, gjest91 skrev:

Skjønner heller ikke hvorfor hun står i 45 graders vinkel hver gang hun skal fotograferes, for å booste magen utover hele bildet. Er det nødvendig? Man ser jo vitterlig at hun er gravid om hun står normalt óg!

Hun har skrevet på bloggen at hun ikke liker å bli tatt bilde av nå. Kanskje hun har funnet en vinkel hun synes er mest flaterende? 

Skrevet

Det ser alt annet enn flatterende ut.

Skrevet

HELT enig, Malum.

Har mordene tatt sommerferie? Slik bodyshaming pleier ikke akkurat få stå så veldig lenge. 

• Liker 18
Skrevet

Jøsses navn da. Enig med pøbelsara. 

• Liker 4
Gjest Janus
Skrevet
1 time siden, Malum skrev:

Men kjære vene, er det virkelig nødvendig å kommentere kropp i negative ordelag - attpåtil en gravid kvinnekropp!?? 

Skam dere dypt og inderlig, altså. Man kan mene mye og mangt om pilotfrua og hennes livsstil, holdninger, osv, men det dere driver med her er bare trist og stygt. Hun er gravid, hun er stolt av magen sin, hun gleder seg over babyen som skal komme, og det gjør hun helt uten å forsøke å skjule at det nødvendigvis har kommet på noen kilo, i motsetning til visse andre, direkte usunne forbilder. Det burde hun få cred for!

Helt enig, mange har stygge kommentarer

Skrevet

Synes hun ser flott ut, fint å se at hun gleder seg over gravidmagen!

• Liker 17
Skrevet (endret)

Ryddet for brukerdebatt.

Edie, mod.

Edit: Ryddet for kommentar til moderering. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 1
Skrevet
On 6/14/2018 at 9:49 PM, BordetErSnudd said:

Det er jo fordi hun er stolt av gravidmagen sin og ønsker å fremheve den fremfor å slankeredigere og posere den mindre som en viss annen toppblogger gjorde.. 😱Nydelige bilder i det nyeste blogginnlegget og jeg vil gi henne applaus for at hun er så åpen om at bildene er redigerte. For det er jammen meg nok av andre bloggere med veldig redigerte bilder som ikke nevner det med et ord.

Blir spennende å se om hun føder snart, nå er det en drøy uke igjen til termin 🤗

Veldig koselige bilder, synes jeg.

Nå har hun vært borte fra bloggen i tre dager. Kanskje skjer det noe?

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Bloggleseren said:

Veldig koselige bilder, synes jeg.

Nå har hun vært borte fra bloggen i tre dager. Kanskje skjer det noe?

Synes hun er kjempeherlig som er stolt over den flotte magen sin...

Om det ikke er noe som skjer nå, så har hun iallefall brukt den samme "fella" som de fleste høygravide bloggere, holde seg unna bloggen, noe som gir økt trafikk inn ;) 

Ellers så har hun vell sagt at hun skulle ha permisjon?!

• Liker 8
Skrevet
13 minutter siden, fjær skrev:

Synes hun er kjempeherlig som er stolt over den flotte magen sin...

Om det ikke er noe som skjer nå, så har hun iallefall brukt den samme "fella" som de fleste høygravide bloggere, holde seg unna bloggen, noe som gir økt trafikk inn ;) 

Ellers så har hun vell sagt at hun skulle ha permisjon?!

Hun har permisjon og trenger ville. Var dessuten aktiv på snap igår.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Mars09 skrev:

Hun har permisjon og trenger ville. Var dessuten aktiv på snap igår.

Hvile mener du?

• Liker 4
Skrevet

Når har hun termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...