J.. Skrevet 13. juni 2018 #4281 Skrevet 13. juni 2018 Kjære vene.... Hun gjør og sier mye kritikkverdig og teit,men posering og gravidbukse.. Er det virkelig noe å diskutere i 3 sider? 33
Jolanda Skrevet 14. juni 2018 #4282 Skrevet 14. juni 2018 21 timer siden, Klokkereim skrev: Går det ikke an å ta et eneste bilde uten at hun må holde hendene klemt under magen? La henne få være stolt av og ville vise frem magen, da. Det er vel ganske vanlig. 30
Elevbruker Skrevet 14. juni 2018 #4283 Skrevet 14. juni 2018 Så nettopp på bloggen hennes fått nytt design og ser ut som hun skal få podcast snart
Gjest BordetErSnudd Skrevet 14. juni 2018 #4284 Skrevet 14. juni 2018 (endret) 23 timer siden, Klokkereim skrev: Går det ikke an å ta et eneste bilde uten at hun må holde hendene klemt under magen? Det er jo fordi hun er stolt av gravidmagen sin og ønsker å fremheve den fremfor å slankeredigere og posere den mindre som en viss annen toppblogger gjorde.. 😱Nydelige bilder i det nyeste blogginnlegget og jeg vil gi henne applaus for at hun er så åpen om at bildene er redigerte. For det er jammen meg nok av andre bloggere med veldig redigerte bilder som ikke nevner det med et ord. Blir spennende å se om hun føder snart, nå er det en drøy uke igjen til termin 🤗 Endret 14. juni 2018 av BordetErSnudd
Gjest Ms. Daisy Skrevet 15. juni 2018 #4285 Skrevet 15. juni 2018 Noen av kommentarene ovenfor om at hun holder for mye på magen og hvordan hun kler seg er rett og slett ganske tarvelig synes jeg. Ærlig talt måte på hva man skal ta damen på. Flott at hun er stolt over magen sin. You go girl! Hun bærer på en uvurderlig skatt tross alt.
Bambi1995 Skrevet 15. juni 2018 #4286 Skrevet 15. juni 2018 21 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Noen av kommentarene ovenfor om at hun holder for mye på magen og hvordan hun kler seg er rett og slett ganske tarvelig synes jeg. Ærlig talt måte på hva man skal ta damen på. Flott at hun er stolt over magen sin. You go girl! Hun bærer på en uvurderlig skatt tross alt. Helt enig. ALT skal kritiseres si... huff. Jeg elsket selv å holde meg på magen både til vanlig og på bilder, når jeg var gravid, så forstår henne godt 13
gjest91 Skrevet 15. juni 2018 #4287 Skrevet 15. juni 2018 Skjønner heller ikke hvorfor hun står i 45 graders vinkel hver gang hun skal fotograferes, for å booste magen utover hele bildet. Er det nødvendig? Man ser jo vitterlig at hun er gravid om hun står normalt óg!
Gjest xx girl xx Skrevet 15. juni 2018 #4288 Skrevet 15. juni 2018 6 minutter siden, gjest91 skrev: Skjønner heller ikke hvorfor hun står i 45 graders vinkel hver gang hun skal fotograferes, for å booste magen utover hele bildet. Er det nødvendig? Man ser jo vitterlig at hun er gravid om hun står normalt óg! Hun har skrevet på bloggen at hun ikke liker å bli tatt bilde av nå. Kanskje hun har funnet en vinkel hun synes er mest flaterende?
Populært innlegg Malum Skrevet 15. juni 2018 Populært innlegg #4290 Skrevet 15. juni 2018 Men kjære vene, er det virkelig nødvendig å kommentere kropp i negative ordelag - attpåtil en gravid kvinnekropp!?? Skam dere dypt og inderlig, altså. Man kan mene mye og mangt om pilotfrua og hennes livsstil, holdninger, osv, men det dere driver med her er bare trist og stygt. Hun er gravid, hun er stolt av magen sin, hun gleder seg over babyen som skal komme, og det gjør hun helt uten å forsøke å skjule at det nødvendigvis har kommet på noen kilo, i motsetning til visse andre, direkte usunne forbilder. Det burde hun få cred for! 101
pøbelsara Skrevet 15. juni 2018 #4291 Skrevet 15. juni 2018 HELT enig, Malum. Har mordene tatt sommerferie? Slik bodyshaming pleier ikke akkurat få stå så veldig lenge. 18
Gjest Janus Skrevet 15. juni 2018 #4293 Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, Malum skrev: Men kjære vene, er det virkelig nødvendig å kommentere kropp i negative ordelag - attpåtil en gravid kvinnekropp!?? Skam dere dypt og inderlig, altså. Man kan mene mye og mangt om pilotfrua og hennes livsstil, holdninger, osv, men det dere driver med her er bare trist og stygt. Hun er gravid, hun er stolt av magen sin, hun gleder seg over babyen som skal komme, og det gjør hun helt uten å forsøke å skjule at det nødvendigvis har kommet på noen kilo, i motsetning til visse andre, direkte usunne forbilder. Det burde hun få cred for! Helt enig, mange har stygge kommentarer
MarianneE Skrevet 16. juni 2018 #4294 Skrevet 16. juni 2018 Synes hun ser flott ut, fint å se at hun gleder seg over gravidmagen! 17
Edie Skrevet 16. juni 2018 #4295 Skrevet 16. juni 2018 (endret) Ryddet for brukerdebatt. Edie, mod. Edit: Ryddet for kommentar til moderering. Edie, mod. Endret 16. juni 2018 av Edie 1
Bloggleseren Skrevet 16. juni 2018 #4296 Skrevet 16. juni 2018 On 6/14/2018 at 9:49 PM, BordetErSnudd said: Det er jo fordi hun er stolt av gravidmagen sin og ønsker å fremheve den fremfor å slankeredigere og posere den mindre som en viss annen toppblogger gjorde.. 😱Nydelige bilder i det nyeste blogginnlegget og jeg vil gi henne applaus for at hun er så åpen om at bildene er redigerte. For det er jammen meg nok av andre bloggere med veldig redigerte bilder som ikke nevner det med et ord. Blir spennende å se om hun føder snart, nå er det en drøy uke igjen til termin 🤗 Veldig koselige bilder, synes jeg. Nå har hun vært borte fra bloggen i tre dager. Kanskje skjer det noe? 2
fjær Skrevet 16. juni 2018 #4297 Skrevet 16. juni 2018 9 minutter siden, Bloggleseren said: Veldig koselige bilder, synes jeg. Nå har hun vært borte fra bloggen i tre dager. Kanskje skjer det noe? Synes hun er kjempeherlig som er stolt over den flotte magen sin... Om det ikke er noe som skjer nå, så har hun iallefall brukt den samme "fella" som de fleste høygravide bloggere, holde seg unna bloggen, noe som gir økt trafikk inn Ellers så har hun vell sagt at hun skulle ha permisjon?! 8
Mars09 Skrevet 16. juni 2018 #4298 Skrevet 16. juni 2018 13 minutter siden, fjær skrev: Synes hun er kjempeherlig som er stolt over den flotte magen sin... Om det ikke er noe som skjer nå, så har hun iallefall brukt den samme "fella" som de fleste høygravide bloggere, holde seg unna bloggen, noe som gir økt trafikk inn Ellers så har hun vell sagt at hun skulle ha permisjon?! Hun har permisjon og trenger ville. Var dessuten aktiv på snap igår. 1
Christy89 Skrevet 16. juni 2018 #4299 Skrevet 16. juni 2018 20 minutter siden, Mars09 skrev: Hun har permisjon og trenger ville. Var dessuten aktiv på snap igår. Hvile mener du? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå