Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutter siden, Inocybe skrev:

Nemlig! 

Høy kvalitet på extentions krever menneskehår som ikke har vært vasket jevnlig, stylet eller farget. Hvilke selvstendige, velbemidlede kvinner med slikt ubehandlet langt hår er det som brått får lyst på å selge det for å fylle den styling-utslitte manken til rosabloggere og fans? Neppe flust av dem nei. 

Dette håret kommer fra kvinner som tvinges  av ekstrem nød eller av fedre/brødre/ektefeller til å klippe av seg håret. Prisen de får er peanuts. Hårbransjen er kynisk utnytting av fattige kvinner for å tilfredstille velbemidledes egosentriske behov. Har Pilotfrue tenkt seg å reklamere for trafikking og slavehandel også nå hun er i gang med den type uetiske produkter?

Det siste er satt på spissen ja, men det er noen tanker hun burde gjøre seg når hun nå velger å reklamere for extensions. 

Takk, tenkte i de samme baner, men jeg fikk assosiasjoner til organhandel og så for meg reklame for nyrer, lunger og "skinnjakke av menneskehud". Og joda, vi setter det på spissen og vel så det, men jeg synes det trengs, for det går faktisk an å a) være litt kritisk til hva man setter navnet sitt på og b) reflektere over at det finnes mennesker som er dårligere stilt enn en selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
19 timer siden, Lidis88 skrev:

Har du prøvd å suge inn en høygravid mage? 😅

Jeg har vært gravid tre ganger og for meg var det enkelt å suge inn/rette opp ryggen/posere vekk flere kilo. Min gravidmage var også mindre på morgenen enn på kvelden. Og om man legger på litt lys/skygge slik LKE har for vane så er det også enkelt å se slankere ut. Dette er enkle triks som sitter i ryggmargen på de som er opptatte av å fremvise kroppen som så slanke som mulig, selv mens de går gravide. Jeg var heldigvis ikke spesielt opptatt av dette selv, men eksperimenterte litt foran speilet i klassiske CBE-positurer og ble overrasket over forskjellen. 

Endret av Ultiva
  • Liker 5
Skrevet

Jeg håper hun vaksiner barnet sitt :) 

• Liker 3
Skrevet
28 minutter siden, Elevbruker skrev:

Står det noe annet på bloggen?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Takida skrev:

Står det noe annet på bloggen?

Nei men det er jo de som er i mot det også var ikke ment frekt :) 

Skrevet
Akkurat nå, Elevbruker skrev:

Nei men det er jo de som er i mot det også var ikke ment frekt :) 

Jeg bare lurte på om jeg hadde gått glipp av noe:)

tror nok Julianne vaksinerer. Ville overrasket meg om hun ikke gjør det:-)

• Liker 3
Skrevet

Jomfruhår gir definitivt ekle assosiasjoner.

• Liker 13
Skrevet
4 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg har vært gravid tre ganger og for meg var det enkelt å suge inn/rette opp ryggen/posere vekk flere kilo. Min gravidmage var også mindre på morgenen enn på kvelden. Og om man legger på litt lys/skygge slik LKE har for vane så er det også enkelt å se slankere ut. Dette er enkle triks som sitter i ryggmargen på de som er opptatte av å fremvise kroppen som så slanke som mulig, selv mens de går gravide. 

Man er forskjellig - uansett om man har vært gravid en gang eller tusen ganger, på samme måte som noen har store mager og andre små. For meg hjelper det verken å rette ryggen eller suge inn magen, den kan ikke bli mindre, uavhengig om triksene sitter i ryggmargen fra tidligere.

poenget var vel heller at det er topp at hun viser magen (etter å ha ønsket å bli gravid i så lang tid ville det nesten vært merkelig om hun ikke gjorde det), trist at hennes syn på det hele er at det bare kan fikses etterpå - får nesten følelsen av at magen vises frem for klikk/det passer inn i det bloggen handler om akkurat nå men når baby er ute er ikke det storylinen lenger og da skal man ikke se det. "nytt kapittel".

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Elevbruker skrev:

Det tror jeg faktisk hun  gjør

• Liker 1
Skrevet

Så nettopp på instastory hun viste klær som hun hadde fått sponset, har hun kun sponset klær til den ungen eller? Sponset vogn sponset dit og datt altså er hun så fattig at hun ikke kan kjøpe med egne penger uten det er sponset?

Skrevet

Fra spørsmålsrunden idag sier hun at han skal få gå i klær i rosa og gult,men det blir ikke noe Barbie og dukker av den grunn.

Hva er problemet om (feks) 3 åringen ønsker å leke med dukke?

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Fra spørsmålsrunden idag sier hun at han skal få gå i klær i rosa og gult,men det blir ikke noe Barbie og dukker av den grunn.

Gutter kan vel leke med dukker også vi må slutte å gjøre alt så kjønns begrenset å la barn leke med hva de vil.

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, Elevbruker skrev:

Gutter kan vel leke med dukker også vi må slutte å gjøre alt så kjønns begrenset å la barn leke med hva de vil.

Nettopp.

Hun sier grunnen er at "det bør og skal være forskjell på gutt og jente."

Men den forskjellen er jo der uavhengig av hvilke leker barnet leker med.

• Liker 20
Skrevet

Så lenge det er blogg vennlig og Instagram vennlig 😂😂😂 det er jo faktisk det som er det som telles da ;) 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, marthes skrev:

Så lenge det er blogg vennlig og Instagram vennlig 😂😂😂 det er jo faktisk det som er det som telles da ;) 

Å gud nei om hun ikke har noe som er blogg vennlig og instagram vennlig så er det jo  ikke vært noe i hennes øyne. Money money sier jeg bare.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Kanskje ikke Barbie, men Ken! Denne får han nok leke med: http://tailoreddollpatterns.com/product/pilot-ken/ 😄

Skrevet (endret)
7 minutter siden, marthes skrev:

Ulrik giftet seg i tights.... trenger ikke si mer Hehe 

Er endel den fyren gjør som er lite mandig. Til og med når han er på jobb i Norwegian! Det blir endel selfier fra både cockpit, heisspeil og lign. både med og uten uniform. For min del fikk jeg krypp av at han «ble mobbet til å fylle Restylane i leppene» 🙄 At menn som mister hår går for transplantasjon kan jeg fullstendig forstå, men en mann som ikke lever av utseendet sitt og som fyller botox og fillers i ansiktet har jeg mindre til overs for. Han burde hvertfall ikke publisert at han bedriver slikt! Er fint lite manne-mann ved Ulrik. Han og Julianne med hver sin veskehund. 

Endret av Viking-girl
tilføyelse
  • Liker 19
Skrevet

Altså mannen fyller botox i leppene men sønnen skal ikke leke med dukker? Vet ikke hva som er mest femi jeg... 😂

• Liker 43
Skrevet
25 minutter siden, marthes skrev:

Ulrik giftet seg i tights.... trenger ikke si mer Hehe 

Godt poeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...