Korpsnerden Skrevet 9. juni 2018 #4181 Skrevet 9. juni 2018 6 timer siden, Lilleprinsesse skrev: Hun har jo snappet i dag, så tror ikke hun har født enda. Men det ser sannelig ut til at hun har begynt å få strekkmerker på magen. Ulrik la ut magebildet av Julianne med synlige strekkmerker på magen😬 lurer på om hun blir å fikse på dette etter fødsel.. (jeg har ingenting i mot strekkmerker. Syns det er en vakker ting. Men siden hun har skrevet at «det er jo bare å fikse på det man er missfornøyd med») Jeg så ikke et eneste strekkmerker (heldige Julianne), kun synlige blodårer. 2
smalls Skrevet 9. juni 2018 #4182 Skrevet 9. juni 2018 2 timer siden, J.. skrev: Har du sett Kylie i det siste eller? Hva har hun IKKE gjort,foråsidetsånn. Hele Kylie er kjøpt og betalt. Enig, hva er det hun ikke har gjort liksom? Bare 21 år gammel Men synes paret blir verre og verre jeg. De er noen skikkelig snobber. Juliane har ikke særlig empati for andre, når hun ikke bryr seg som om ting så lenge det ikke rammer henne eller sine. Sa rett ut hun ikke brydde seg om det i Dubai siden det ikke gikk utover henne. 18
Gjest Maizena Skrevet 9. juni 2018 #4183 Skrevet 9. juni 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Maizena
Gjest BordetErSnudd Skrevet 9. juni 2018 #4184 Skrevet 9. juni 2018 (endret) 8 timer siden, Korpsnerden skrev: Jeg så ikke et eneste strekkmerker (heldige Julianne), kun synlige blodårer. Hun har en nydelig gravidmage! Jeg syns det er så flott at hun ikke suger inn og poserer for å få den så liten som mulig. Men det er jo kjempetrist at hun har gått ut offentlig og sagt at hun "bare fikser på det" ved kroppen som hun ikke er fornøyd med når graviditeten er over. Da blir jeg litt "team fotballfrue" likevel, som heller trener masse og spiser veldig sunt i graviditeten (om jeg må velge mellom disse to ytterpunktene altså). Endret 9. juni 2018 av BordetErSnudd
Speedmaster Skrevet 9. juni 2018 #4185 Skrevet 9. juni 2018 9 hours ago, Korpsnerden said: Jeg så ikke et eneste strekkmerker (heldige Julianne), kun synlige blodårer. Dette. Julianne ser helt nydelig ut. Frisk og vakker, uten å forsøke å skjule at kroppen forandrer seg. Er ingen stor fan av mannen, som fremstår i overkant forfengelig, men heier virkelig på Julianne og ser frem i mot de første bildene av mor og barn💓 10
Bambi1995 Skrevet 9. juni 2018 #4186 Skrevet 9. juni 2018 På 6.6.2018 den 13.54, Sommerfugl90 skrev: Jeg har fått en kolikkbaby som gråter konstant med mindre hun bæres, vugges eller spiser. Elektrisk babyvugge betyr at jeg får mulighet til å spise eller å gjøre nødvendige ting som å betale regninger osv. Jada, har bæresele, og er masse med babyen min, men vuggen har vært en livredning for oss Amen, samme her!!! Var GULL verdt!! 3
Korsihalsen Skrevet 9. juni 2018 #4187 Skrevet 9. juni 2018 17 timer siden, Lilleprinsesse skrev: Hun har jo snappet i dag, så tror ikke hun har født enda. Men det ser sannelig ut til at hun har begynt å få strekkmerker på magen. Ulrik la ut magebildet av Julianne med synlige strekkmerker på magen😬 lurer på om hun blir å fikse på dette etter fødsel.. (jeg har ingenting i mot strekkmerker. Syns det er en vakker ting. Men siden hun har skrevet at «det er jo bare å fikse på det man er missfornøyd med») Får ikke gjort noe med strekkmerker. 6
shikarni12 Skrevet 9. juni 2018 #4188 Skrevet 9. juni 2018 1 time siden, Korsihalsen skrev: Får ikke gjort noe med strekkmerker. Jeg har nå sett en klinikk på insta som har fått noe som het carboxyterapi eller noe i den duren. Dette skal visst hjelpe mye på strekkmerker blant annet
Korsihalsen Skrevet 9. juni 2018 #4189 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, Sienna85 skrev: Jeg har nå sett en klinikk på insta som har fått noe som het carboxyterapi eller noe i den duren. Dette skal visst hjelpe mye på strekkmerker blant annet Har aldri hørt om noe som fungerer mot det, er nok bare noe sprøyt. Da tviler jeg på Kim Kardasian hadde gått rundt å sett sånn ut med de strekkmerkene hun har. 5
Moi04 Skrevet 9. juni 2018 #4190 Skrevet 9. juni 2018 (endret) 6 timer siden, BordetErSnudd skrev: Hun har en nydelig gravidmage! Jeg syns det er så flott at hun ikke suger inn og poserer for å få den så liten som mulig. Men det er jo kjempetrist at hun har gått ut offentlig og sagt at hun "bare fikser på det" ved kroppen som hun ikke er fornøyd med når graviditeten er over. Da blir jeg litt "team fotballfrue" likevel, som heller trener masse og spiser veldig sunt i graviditeten (om jeg må velge mellom disse to ytterpunktene altså). Hahaha - er selv gravid og kunne ikke sugd inn magen for å gjøre den mindre om jeg ville en gang, det er rett og slett umulig 😂 hva fotballfrue angår både spiste hun sunt og trente, men hun hadde også en mann som sugde inn magen for henne, ved bruk av photoshop.. Endret 9. juni 2018 av Moi04 19
Speedmaster Skrevet 9. juni 2018 #4191 Skrevet 9. juni 2018 1 hour ago, Sienna85 said: Jeg har nå sett en klinikk på insta som har fått noe som het carboxyterapi eller noe i den duren. Dette skal visst hjelpe mye på strekkmerker blant annet Det stemmer det. Stureplanskliniken har gjort dette i en årrekke.
Lidis88 Skrevet 9. juni 2018 #4192 Skrevet 9. juni 2018 7 timer siden, BordetErSnudd skrev: Hun har en nydelig gravidmage! Jeg syns det er så flott at hun ikke suger inn og poserer for å få den så liten som mulig. Men det er jo kjempetrist at hun har gått ut offentlig og sagt at hun "bare fikser på det" ved kroppen som hun ikke er fornøyd med når graviditeten er over. Da blir jeg litt "team fotballfrue" likevel, som heller trener masse og spiser veldig sunt i graviditeten (om jeg må velge mellom disse to ytterpunktene altså). Har du prøvd å suge inn en høygravid mage? 😅 7
Speedmaster Skrevet 9. juni 2018 #4193 Skrevet 9. juni 2018 Just now, Lidis88 said: Har du prøvd å suge inn en høygravid mage? 😅 Tror nok det @BordetErSnudd forsøkte å si var "flott at pilotfruemannen ikke forsøker å photosoppe inn en gravidmage" 🤗 9
Inocybe Skrevet 9. juni 2018 #4194 Skrevet 9. juni 2018 2 timer siden, Moi04 skrev: Hahaha - er selv gravid og kunne ikke sugd inn magen for å gjøre den mindre om jeg ville en gang, det er rett og slett umulig 😂 hva fotballfrue angår både spiste hun sunt og trente, men hun hadde også en mann som sugde inn magen for henne, ved bruk av photoshop.. Prøv en fotballfrue-positur i stedet. Vri kroppen så hoftene er ca 45 grader mens overkroppen er rett fram mot kamera (kan utføres mot speil om du mot formodning ikke har din egen fulltidsansatte fotograf). Overkroppen skyves opp opp opp og armene holdes enten bak hodet eller kan holde en grønnsak foran magen (selv om armene går ned for å holde squashen må overkroppen fortsatt peke opp og puppene skyves fram). Benet som vender mot kamera kan gjerne få en ekstra vrid og lett knekk i kneet. Aldri stå flatt på begge føtter. Minst en hel må holdes oppe. Vips nå har du "tapt" minst 4 gravidkg. OBS denne øvelsen kan være anstrengende for gravide som ikke er trent opp til hard poseringstrening slik fotballfrue er. 30
My <3 Skrevet 9. juni 2018 #4195 Skrevet 9. juni 2018 Jeg hadde en helt normal gravidmage. Ikke av de største, men likevel skikkelig mage. Kunne fiiint "suge inn" magen så den så mye mindre ut, også helt på slutten. Så det lar seg absolutt gjøre! Og med rett posering i tillegg - voila : CBE's "kul". 7
Vinglass Skrevet 10. juni 2018 #4196 Skrevet 10. juni 2018 19 timer siden, J.. skrev: Har du sett Kylie i det siste eller? Hva har hun IKKE gjort,foråsidetsånn. Tenkte heller på det at hun sa at barna så eldre ut enn oppgitt fødselsdato , forsto ikke sammenhengen med det. 3
Malum Skrevet 10. juni 2018 #4197 Skrevet 10. juni 2018 (endret) 14 timer siden, Vinglass skrev: Tenkte heller på det at hun sa at barna så eldre ut enn oppgitt fødselsdato , forsto ikke sammenhengen med det. Min tanke er at helt nyfødte ikke alltid er så vakre (for andre enn foreldrene selvsagt), men blir mer "flowless" og insta-vennligere etter noen dager? Eventuelt at man ønsker å ha de aller første dagene privat. Håper det siste. Endret 10. juni 2018 av Malum skrivefeil 5
Korpsnerden Skrevet 10. juni 2018 #4198 Skrevet 10. juni 2018 6 timer siden, Vinglass skrev: Tenkte heller på det at hun sa at barna så eldre ut enn oppgitt fødselsdato , forsto ikke sammenhengen med det. Jeg tenker at hun mener at mammaene trenger tid på å gå ned i vekt, komme til seg selv så man ser bra ut, slik at man kan presentere babyen med et pent utseende og ikke en utslitt "fødelook, men vet ikke. 7
Gjest ti10 Skrevet 10. juni 2018 #4199 Skrevet 10. juni 2018 (endret) På 05.06.2018 den 14.58, Inocybe skrev: Hvis pengene går til den som opprinnelige hadde håret er det vel greit nok, men det gjør det neppe. Uff, synes det er trist å tenke på at hun velger en slik samarbeidspartner. Var inne på siden og ble enda mer frastøtt: "Vårt nye hår i Virgin kvalitet er vår helt nye serie lansert I 2017. Sist ute i serien er vår nye kolleksjon by Julianne Nygård, hvor du får dobbelt så mye hår som normalt i hver pakke (60 biter). Dette er vår topp kvalitet i 100% Virgin Hair laget av europeisk menneskehår, (...)" "Virgin Hair" og "europeisk menneskehår". Er det bare jeg som får ekstremt negative assosiasjoner av dette? Tror hun virkelig at håret kommer fra ressurssterke mennesker som tenkte at "Oi, i dag skal jeg jammen klippe av meg det lange, fine håret mitt slik at noen bortskjemte bimboer med mer penger enn vett kan fiffe seg opp litt"? En ting er å fronte overfladiske produkter, det får så være, men det å utnytte de svakeste i samfunnet for at velstående mennesker skal få pynte seg, det er rett og slett en av de mest smålige forretningsmodellene jeg kan tenke meg. Endret 10. juni 2018 av ti10
Inocybe Skrevet 10. juni 2018 #4200 Skrevet 10. juni 2018 7 minutter siden, ti10 skrev: Uff, synes det er trist å tenke på at hun velger en slik samarbeidspartner. Var inne på siden og ble enda mer frastøtt: "Vårt nye hår i Virgin kvalitet er vår helt nye serie lansert I 2017. Sist ute i serien er vår nye kolleksjon by Julianne Nygård, hvor du får dobbelt så mye hår som normalt i hver pakke (60 biter). Dette er vår topp kvalitet i 100% Virgin Hair laget av europeisk menneskehår, (...)" "Virgin Hair" og "europeisk menneskehår". Er det bare jeg som får ekstremt negative assosiasjoner av dette? Tror hun virkelig at håret kommer fra ressurssterke mennesker som tenkte at "Oi, i dag skal jeg jammen klippe av meg det lange, fine håret mitt slik at noen bortskjemte bimboer med mer penger enn vett kan fiffe seg opp litt"? En ting er å fronte overfladiske produkter, det får så være, men at det å utnytte de svakeste i samfunnet for at velstående mennesker skal få pynte seg, det er rett og slett en av de mest smålige forretningsmodellene jeg kan tenke meg. Nemlig! Høy kvalitet på extentions krever menneskehår som ikke har vært vasket jevnlig, stylet eller farget. Hvilke selvstendige, velbemidlede kvinner med slikt ubehandlet langt hår er det som brått får lyst på å selge det for å fylle den styling-utslitte manken til rosabloggere og fans? Neppe flust av dem nei. Dette håret kommer fra kvinner som tvinges av ekstrem nød eller av fedre/brødre/ektefeller til å klippe av seg håret. Prisen de får er peanuts. Hårbransjen er kynisk utnytting av fattige kvinner for å tilfredstille velbemidledes egosentriske behov. Har Pilotfrue tenkt seg å reklamere for trafikking og slavehandel også nå hun er i gang med den type uetiske produkter? Det siste er satt på spissen ja, men det er noen tanker hun burde gjøre seg når hun nå velger å reklamere for extensions. 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå