Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å herregud, er dette hvordan man holder en babyshower?? Tror ikke utdrikningslaget mitt var så polert en gang 😳

pilotfrua forteller at det var veldig blogg/ Instagramvennlig akkurat som hun liker det, og st hun hadde bedt jentene om å bruke "noen av sine faste sponsorer". Kjenner at jeg ikke orker å være en del av dette sirkuset mer, er litt munnlam faktisk. 

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for hetsende innlegg og svar til dette.

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Moi04 skrev:

Å herregud, er dette hvordan man holder en babyshower?? Tror ikke utdrikningslaget mitt var så polert en gang 😳

pilotfrua forteller at det var veldig blogg/ Instagramvennlig akkurat som hun liker det, og st hun hadde bedt jentene om å bruke "noen av sine faste sponsorer". Kjenner at jeg ikke orker å være en del av dette sirkuset mer, er litt munnlam faktisk. 

Helt enig med deg! Hun blir vartet opp som en kongelig, alt skal være så «perfekt» og sponsorer skal være  en sentral del av feiringen. Det er så overflatisk og snobbete som det kan bli.. 

• Liker 23
Skrevet

Jeg kjenner at jeg er en smule bekymret for at folk som dette skal gi verdiene sine videre. :overrasket:

• Liker 19
Skrevet
7 timer siden, Moi04 skrev:

Herregud, hadde ikke orket å hatt en slik venninne. Takler ikke snobber. Fikk nok av de på ungdomsskolen. Hun virker fryktelig overfladisk og stiv. Vi hadde nok ikke passet sammen, siden jeg er mye mer laidback og driter i om ting er Instagram vennig og snapchatvennlig 🙄 

• Liker 15
Skrevet

Hun må være sååååå letta nå, når alt ble som planlagt med både sponsorer og Instagram vennlige bilder! Tenkt om det liksom bare hadde vært noen venner hjemme på kjøkkenet med en hjemmelaget kake liksom! Skjønner hun er letta for å slippe det ass, det hadde jo ikke blitt blogg vennlig å vise noe så «enkelt»... 

• Liker 36
Skrevet
1 time siden, Malum skrev:

Jeg kjenner at jeg er en smule bekymret for at folk som dette skal gi verdiene sine videre. :overrasket:

Hvilke verdier???

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Nussepus skrev:

Hvilke verdier???

Money, money, money

• Liker 8
Skrevet
52 minutter siden, marthes skrev:

Hun må være sååååå letta nå, når alt ble som planlagt med både sponsorer og Instagram vennlige bilder! Tenkt om det liksom bare hadde vært noen venner hjemme på kjøkkenet med en hjemmelaget kake liksom! Skjønner hun er letta for å slippe det ass, det hadde jo ikke blitt blogg vennlig å vise noe så «enkelt»... 

Gud forby, det må jo være så flott og perfekt som overhode mulig. Ellers er det bare bortkastet og da hadde hun vel gått ned i kjelleren. 

Hun sa for en stund tilbake hun faktisk forventet at venninnene skulle stelle i stand babyshower til henne. Tenk å forvente noe sånt? Hvis de ikke hadde stelt i stand, så hadde hun blitt sur da? Greit nok hvis de bodde i USA (det er det helt vanlig) men rart å forvente noe sånt når enn bor i Norge 

• Liker 16
Skrevet

Hun kommer alltid av som hun kun bryr seg om seg selv og ingen andre. Jeg håper virkelig hun ikke skipper å amme fordi hun vil ha fri. Barnet får mye næring av melken som er nødvendig vanlig melk gir ikke samme næring og styrke som melk fra mor.

• Liker 7
Skrevet

Er det virkelig stas å få Babyshower når hun har bedt om å få det og det er sponset ihjel? 

• Liker 21
Skrevet

Jeg har tenkt at hun kommer til å få seg en realitycheck i barseltiden men jeg har innsett at det kommer hun jo ikke til, hun vasker hverken hus eller klær og kommer sikkert til å få seg nanny også. 

• Liker 23
Skrevet

Hun har tidligere sagt at hun har forventet å bli vartet opp med denne »babydusjen», og i går skrev hun at hun ble overrasket.. Vel, jeg kan skjønne at hun ikke visste hvilken dag det ble, men når hun nærmest forventet det, kom det vel ikke som verdens største overraskelse? 😂

• Liker 20
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 time siden, Jolanda skrev:

Er det virkelig stas å få Babyshower når hun har bedt om å få det og det er sponset ihjel? 

Akkurat dette tok kaka ja, rett og slett kleint. 

Skrevet
3 timer siden, LeilaS skrev:

Gud forby, det må jo være så flott og perfekt som overhode mulig. Ellers er det bare bortkastet og da hadde hun vel gått ned i kjelleren. 

Hun sa for en stund tilbake hun faktisk forventet at venninnene skulle stelle i stand babyshower til henne. Tenk å forvente noe sånt? Hvis de ikke hadde stelt i stand, så hadde hun blitt sur da? Greit nok hvis de bodde i USA (det er det helt vanlig) men rart å forvente noe sånt når enn bor i Norge 

Babyshower er nok blitt veldig vanlig her i Norge også. Alle jeg kjenner som har fått barn de siste åra har hatt det. 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i all verden endrer hun ikke headeren på bloggen? Bildet med dunjakke og gigantisk hette skriker vinter og kaldt og virker veldig malplassert nå når det er sommer og varmt.

Skrevet
1 minutt siden, ti10 skrev:

Hvorfor i all verden endrer hun ikke headeren på bloggen? Bildet med dunjakke og gigantisk hette skriker vinter og kaldt og virker veldig malplassert nå når det er sommer og varmt.

Sikkert en dyr jakke. Melkes det som melkes kan (no pun intended) 

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, ti10 skrev:

Det har jeg spurt meg om også..

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, elisaday skrev:

Sikkert en dyr jakke. Melkes det som melkes kan (no pun intended) 

Godt mulig. Jeg tenker ofte at det virker som at hun leker "være blogger" og forsøker å gjøre det hun tror en "ordentlig" blogger skal gjøre, men så blir resultatet likevel ganske kunstig og rart.

Skrevet
1 time siden, Jenki skrev:

Babyshower er nok blitt veldig vanlig her i Norge også. Alle jeg kjenner som har fått barn de siste åra har hatt det. 

Ingen jeg kjenner har hatt babyshower. Så vet ikke hvor vanlig det er. Synes det litt teit når Nordmenn skal ta Amerikansk trender og tradisjoner. Uansett tullete hun forventet at venninnene måtte stelle i stand

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...