Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, eksiltronder skrev:

Å vokse opp med dyr styrker immunforsvaret og forebygger allergier og astma.

Hunden vår sover i fotenden av senga, og jeg har ingen problemer med å ha baby oppi der sammen med oss. Faktisk har vi 2 katter som stikker innom senga innimellom også! Ring barnevernet! 😛

Enig. Vokste opp med både hund og katt. Kunne ligge å kose i senga med dyra. Har verken allergier eller astma. Enig at folk er så hysteriske.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, smalls skrev:

Hva får deg til å tro vi er så perfekte? INGEN er perfekte. Jeg tror ikke jeg er perfekt. Nei, det faktisk ikke bare PF som kunne gjort noe anderledes, men denne tråden handler om PF. Har man ræva full av penger, så synes det er flott at man donerer litt penger til gode saker. Synes fortsatt det kvalmt å se baby og barn kledd i designerklær

men hvorfor skal man sitte her å syte over hva hun gjør, om man kunne gjort noe annet selv? Samma f* om tråden er om henne eller ikke. Det er dobbeltmoralsk som bare det. 

Jeg syntes det er kvalmt å se sånne folk som dere sitte å spy ut dritt og idioti anonymt på forum. Vedder på det er flere her som kjører rundt i feks tesla og ikke donerer noe uansett, og fortsatt griner over at pilotfrue ikke donerer penger å bruker penger på unødvendige ting. Vi vet ikke en gang om hun faktisk donerer penger, det er jo bare dere som går ut i fra at de ikke gjør det, og tenker kun på seg selv? 

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Bambi1995 skrev:

men hvorfor skal man sitte her å syte over hva hun gjør, om man kunne gjort noe annet selv? Samma f* om tråden er om henne eller ikke. Det er dobbeltmoralsk som bare det. 

Jeg syntes det er kvalmt å se sånne folk som dere sitte å spy ut dritt og idioti anonymt på forum. Vedder på det er flere her som kjører rundt i feks tesla og ikke donerer noe uansett, og fortsatt griner over at pilotfrue ikke donerer penger å bruker penger på unødvendige ting. Vi vet ikke en gang om hun faktisk donerer penger, det er jo bare dere som går ut i fra at de ikke gjør det, og tenker kun på seg selv? 

Kjører rundt i Tesla og ikke donerer noe selv? Jeg donerer faktisk både til dyrebeskyttelsen og Redd Barna jeg 😊 Ikke griner jeg over Pilotfrue. Når man er en offentlig person, så blir man diskutert. Både på godt og vondt. Blir du så forbanna over det, så får du lå hver å lese tråden og heller finne på noe annet 

• Liker 13
Skrevet
7 minutter siden, Aurora** skrev:

Kjører rundt i Tesla og ikke donerer noe selv? Jeg donerer faktisk både til dyrebeskyttelsen og Redd Barna jeg 😊 Ikke griner jeg over Pilotfrue. Når man er en offentlig person, så blir man diskutert. Både på godt og vondt. Blir du så forbanna over det, så får du lå hver å lese tråden og heller finne på noe annet 

Jeg sa ikke at det gjelder alle. Jeg sier de som feks kjører i tesla og IKKE donerer, er nok flere av de her. Hva vet egentlig du om pilotfrue donerer eller ikke? Bare går ut i fra at hun ikke gjør det?

Jeg leser hva jeg vil uten at du skal trenge å henge deg opp i det :) 

Skrevet
15 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Jeg sa ikke at det gjelder alle. Jeg sier de som feks kjører i tesla og IKKE donerer, er nok flere av de her. Hva vet egentlig du om pilotfrue donerer eller ikke? Bare går ut i fra at hun ikke gjør det?

Jeg leser hva jeg vil uten at du skal trenge å henge deg opp i det :) 

Fordi da hadde hun så klart sagt det på bloggen. Når bloggere gjør noe bra, så skriver de om det på bloggen. Hva folk kjører rundt i og om de donerer penger vet jo du ingenting om. 

• Liker 9
Skrevet
16 timer siden, eksiltronder skrev:

Hunden vår sover i fotenden av senga, og jeg har ingen problemer med å ha baby oppi der sammen med oss. Faktisk har vi 2 katter som stikker innom senga innimellom også! Ring barnevernet! 😛

Støtter! Har også opplevd at venner som ikke var allergiske mot katter når de var små ble det med årene, noen mot alle pelsdyr men ei ble kun mot katt ikke hund 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror farging av håret er verre en en kopp med kaffe 😊 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hører at Mads Hansen kommer med et sleivspark til Ulrik i den nyeste låten sin: 

"Jeg har appelsinhud og rynkefjes,
så fyller man med Botox i ny og ned.
Begynt å miste håret, men samma det!
Alt kan transplanteres!"
:fnise:

Endret av Milio
  • Liker 25
Skrevet
6 timer siden, Aurora** skrev:

De fleste som diskuterer Pilotfrue lar seg jo provosere av hennes meninger. Skal de la være å følge bloggen hennes også da? 

• Liker 2
Gjest CecilieX
Skrevet

Det blir for dumt når folk argumenterer ut fra egne erfaringer som om det skulle være mulig å trekke bastante konklusjoner om barn og allergi, det gjelder begge veier. 

Hva med å google frem noen forskning på området, for å få litt tyngde i diskusjonen. 

«Mora mi røykte 50 sigaretter hver dag og begynte da hun var 16. Hun levde til hun var 90. Konklusjon: røyking er ikke farlig»

Just saying.

Gjest xx girl xx
Skrevet
2 timer siden, CecilieX skrev:

Det blir for dumt når folk argumenterer ut fra egne erfaringer som om det skulle være mulig å trekke bastante konklusjoner om barn og allergi, det gjelder begge veier. 

Hva med å google frem noen forskning på området, for å få litt tyngde i diskusjonen. 

«Mora mi røykte 50 sigaretter hver dag og begynte da hun var 16. Hun levde til hun var 90. Konklusjon: røyking er ikke farlig»

Just saying.

Enig! 

Skrevet

Jeg er kritisk til båtferie kun utifra egne erfaringer, har dessverre ikke noe forskning på område å vise til... jeg leser jo her at andre har andre erfaringer og slik er det jo med alt: jeg kan kun vise til min oppleving med å ha et nyfødt barn! 

Skrevet
5 timer siden, Milio skrev:

Hører at Mads Hansen kommer med et sleivspark til Ulrik i den nyeste låten sin: 

"Jeg har appelsinhud og rynkefjes,
så fyller man med Botox i ny og ned.
Begynt å miste håret, men samma det!
Alt kan transplanteres!"
:fnise:

Jeg ser ikke stygt på Mads her.

Skrevet (endret)
23 timer siden, eksiltronder skrev:

For min del er jeg mer bekymret for at hund/katt/dyr skal skade barnet enn allergi og astma. Det handler ikke om å være hysterisk men å ha respekt for naturen og at dyr har instinkter vi ikke rår over uansett hvor godt vi kjenner dyrene. 

I Pilotfrues tilfelle har jeg reagert mer på at hun har vært så bastant på at hundene skal være i sengen men ikke babyen. 

Endret av Miss.Wildfox
Skrivefeil
  • Liker 17
Skrevet

Leser hun ikke gjennom innleggene før hun publiserer dem? Hun har  slurvefeil som det skal være lett å luke ut..

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lei for det, men jeg klarer ikke innleggene til Ulrik. Vet ikke hvorfor, men det bare..vet ikke om det er dialekten eller måten han formulerer seg på, men det blir litt "smør på flesk" for meg når det ikke bare er en, men to fra samme husholdning som skal fortelle om graviditeten. Kanskje er jeg bare dømmende, det beklager jeg isåfall, men han fremstår ofte som litt usympatisk og skrytete i innleggene sine, gjerne krydret med litt påståelighet, akkurat som sin kone. Jeg forstår at de er glade og gleder seg, men de har jo ingenting annet å komme med en informasjon om graviditeten (gjerne det samme igjen og igjen), lurer på hva de skal fylle bloggen med etter han er født. Først bryllup, så prøverør, så graviditet - hva blir det neste? De går liksom 100% inn for å snakke om det samme temaet til det ikke er et tema mer...

• Liker 14
Skrevet (endret)

De klokkene fra Daniel Wellington synes jeg er ihjelannonsert av en rekke bloggere. Ikke noe er eksklusivt med de.. Og svart og brunt kan godt kombineres. Det var et klønete formulert innlegg, synes jeg.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 16
Skrevet
På 1.6.2018 den 23.23, Jordbærogfløte skrev:

De klokkene fra Daniel Wellington synes jeg er ihjelannonsert av en rekke bloggere. Ikke noe er eksklusivt med de.. Og svart og brunt kan godt kombineres. Det var et klønete formulert innlegg, synes jeg.

Aldri hørt om merket en gang. Er det meningen det skal være eksklusivt? Siden flyfrua & Co reklamerer for det, så skal jeg aldri handle det merket.

Skrevet
19 minutter siden, O.G. skrev:

Aldri hørt om merket en gang. Er det meningen det skal være eksklusivt? Siden flyfrua & Co reklamerer for det, så skal jeg aldri handle det merket.

Nei, det merket var ikke spesielt kjent før diverse bloggere begynte å «elske» de klokkene 😂. «Jeg er så heldig som kan gi dere en rabatt på hele 15 %», er en strofe som går om og om igjen.. Haha! Holder meg i likhet med deg langt unna det de vil kaste etter oss 😄.

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Nei, det merket var ikke spesielt kjent før diverse bloggere begynte å «elske» de klokkene 😂. «Jeg er så heldig som kan gi dere en rabatt på hele 15 %», er en strofe som går om og om igjen.. Haha! Holder meg i likhet med deg langt unna det de vil kaste etter oss 😄.

Ja, det begynner å bli for dumt rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...