SKE87 Skrevet 29. mai 2018 #4061 Skrevet 29. mai 2018 12 timer siden, formula skrev: Det forstår ikke jeg heller. Og hva med det hygieniske i dette? Det finnes jo ikke noe renere enn en nyfødt baby, og det vil vel være naturlig å ta barnet opp i sengen av og til. Og der er det hundehår og gud vet hva...har hund selv, babyer har jeg også hatt, men kunne aldri tenkt meg et sånt opplegg. Ja æsj! Aldri om møkkete hunderumper (eller katt e.l. for den saks skyld) skulle fått være i samme seng som babyen min. Helt merkelig av dem. Til Julianne og Ulrik: Begynn avvenning nå sier nå jeg bare, så slipper dere 3 som sutrer om natten. 7
Gjest Saul Skrevet 29. mai 2018 #4062 Skrevet 29. mai 2018 17 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, ikke sant? Det er så lett å tenke seg hvordan det vil bli på forhånd.. Jeg har vært der med en nyfødt jente selv, og så og si alt jeg trodde ville skje på forhånd, skjedde ikke av ulike grunner. Her synes jeg hun har vært litt vel bastant med tanke på hundene.. Hun har sagt det med hundene og sengen flere ganger, og har forsvart seg i kommentarfeltet da det var åpent. De fleste førstegangsmødre har vel måtte svelge noen kameler og trekke tilbake noen bastante utsagn. Virkeligheten stemmer ikke alltid overens med intensjonen.
Jordbærogfløte Skrevet 29. mai 2018 #4063 Skrevet 29. mai 2018 9 minutter siden, Saul skrev: De fleste førstegangsmødre har vel måtte svelge noen kameler og trekke tilbake noen bastante utsagn. Virkeligheten stemmer ikke alltid overens med intensjonen. Absolutt! Har selv vært der 😁. 4
Gjest Janus Skrevet 29. mai 2018 #4064 Skrevet 29. mai 2018 På 27.5.2018 den 18.18, J.. skrev: Startet forholdet deres virkelig som en ons? Det skjer jo sikkert det altså,men så utrolig kleint å fortelle hele verden det.. 😂 Hva er så kleint me det?
Skorpion89 Skrevet 29. mai 2018 #4065 Skrevet 29. mai 2018 Gud, så klein reklame hun har for/med Boots på YouTube. Criiiinge. 3
Bambi1995 Skrevet 29. mai 2018 #4066 Skrevet 29. mai 2018 På 24.5.2018 den 9.33, smalls skrev: Har ingenting til overs for de som kler barna i designerklær og har tilbehør i LV, Chanel, Dior osv. Det er flere barn som sliter verden over. 😕 Også synes LV er et veldig harry merke. Bagen var helt forferdelig stygg. Men smak og behag Skal man tenke sånn så er det mye ALLE kunne gjort. Men det er sikkert bare pilotfrue som kunne gjort noe annerledes. Andre her inne er tydeligvis perfekte 😂 2
Bambi1995 Skrevet 29. mai 2018 #4067 Skrevet 29. mai 2018 På 26.5.2018 den 18.58, Miranda16 skrev: Hun vil mest sannsynlig ansette et menneske som kan hjelpe henne med barnet. Dessuten er hun ikke vant med å løfte en finger. Hun må jo også være opplagt og velstelt når mannen kommer hjem fra jobb også. Kan heller ikke tenke meg at hun takler å være alene i det svære huset heller. Syntes det er ganske drøyt at feks du kan sitte her å si at hun ikke er vant med å løfte en finger. Du kjenner da henne ikke, bloggen viser ikke alt i hennes liv? Altså 😂 skulle trodd alle her visste alt om henne. 5
reiseglad Skrevet 29. mai 2018 #4068 Skrevet 29. mai 2018 På 28.5.2018 den 19.38, Saul skrev: Men planene om å ha to hunder i senga skjønner jeg ikke. Selv om de ikke samsover så vil det jo bli nattamming, evt. flaskemating om natta. Skal to hunder ligge stille mens baby spiser? Du snakker om prioritering! Her velger de å prioritere allergifremmede hunder i senga mens babyen aldri skal få oppleve kos i senga med mamma og pappa. Forstå det dem som kan! 8
smalls Skrevet 29. mai 2018 #4069 Skrevet 29. mai 2018 26 minutter siden, Bambi1995 skrev: Skal man tenke sånn så er det mye ALLE kunne gjort. Men det er sikkert bare pilotfrue som kunne gjort noe annerledes. Andre her inne er tydeligvis perfekte 😂 Hva får deg til å tro vi er så perfekte? INGEN er perfekte. Jeg tror ikke jeg er perfekt. Nei, det faktisk ikke bare PF som kunne gjort noe anderledes, men denne tråden handler om PF. Har man ræva full av penger, så synes det er flott at man donerer litt penger til gode saker. Synes fortsatt det kvalmt å se baby og barn kledd i designerklær 9
J.. Skrevet 29. mai 2018 #4070 Skrevet 29. mai 2018 Akkurat nå, Janus skrev: Hvem sa jeg ble sjokkert? 😂
Gjest Janus Skrevet 29. mai 2018 #4071 Skrevet 29. mai 2018 2 minutter siden, J.. skrev: Hvem sa jeg ble sjokkert? 😂 Trur du nevnte ordet kleint🙄
J.. Skrevet 29. mai 2018 #4072 Skrevet 29. mai 2018 (endret) 3 minutter siden, Janus skrev: Trur du nevnte ordet kleint🙄 Når ble det å synes noe er kleint synonymt med å bli sjokkert/krenket eller overrasket? Det står bare dårlig i stil med den "ordentlige stilen" de holder seg ved. "Her er ett snikbilde av det jeg trodde bare var en ons men så varre kjærleik gitt." Endret 29. mai 2018 av J.. 18
Gjest eksiltronder Skrevet 29. mai 2018 #4073 Skrevet 29. mai 2018 1 time siden, reiseglad skrev: Du snakker om prioritering! Her velger de å prioritere allergifremmede hunder i senga mens babyen aldri skal få oppleve kos i senga med mamma og pappa. Forstå det dem som kan! Å vokse opp med dyr styrker immunforsvaret og forebygger allergier og astma. Hunden vår sover i fotenden av senga, og jeg har ingen problemer med å ha baby oppi der sammen med oss. Faktisk har vi 2 katter som stikker innom senga innimellom også! Ring barnevernet! 😛
Nussepus Skrevet 29. mai 2018 #4074 Skrevet 29. mai 2018 9 minutter siden, eksiltronder skrev: Å vokse opp med dyr styrker immunforsvaret og forebygger allergier og astma. Hunden vår sover i fotenden av senga, og jeg har ingen problemer med å ha baby oppi der sammen med oss. Faktisk har vi 2 katter som stikker innom senga innimellom også! Ring barnevernet! 😛 Støtter denne. Unger tåler litt pels og skitt altså. De fleste her virker jo helt hysteriske. Vi har flere katter, de ligger i senga når de har lyst. Har 4 barn. Ingen av de er allergiske eller syke. 20
Edie Skrevet 30. mai 2018 #4075 Skrevet 30. mai 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett og svar til dette. Edie, mod.
miore Skrevet 30. mai 2018 #4076 Skrevet 30. mai 2018 10 timer siden, smalls skrev: Hva får deg til å tro vi er så perfekte? INGEN er perfekte. Jeg tror ikke jeg er perfekt. Nei, det faktisk ikke bare PF som kunne gjort noe anderledes, men denne tråden handler om PF. Har man ræva full av penger, så synes det er flott at man donerer litt penger til gode saker. Synes fortsatt det kvalmt å se baby og barn kledd i designerklær I et globalt perspektiv har jo alle i Norge ræva full av penger, strengt tatt. Enig i at alle som har mer enn nok burde donere til dem som trenger det, men som folk har påpekt vet vi jo ikke hva hun gjør på det feltet. Mine fordommer mot frp-stemmere tilsier at hun sikkert ikke bidrar så alt for mye, men hvem vet Jeg er for øvrig helt enig i at det ser dust ut med babyer i LV og armani. Klærne blir jo bare fulle av bæsj og gulp uansett, så det er både dumt og unødvendig. 9
Korsihalsen Skrevet 30. mai 2018 #4077 Skrevet 30. mai 2018 12 timer siden, Janus skrev: Hva er så kleint me det? Lirer jeg også på. Hvorfor vente med sex, tror de fleste mine har begynt med ons. Ikke noe å spare på. 1
J.. Skrevet 30. mai 2018 #4078 Skrevet 30. mai 2018 18 minutter siden, Korsihalsen skrev: Lirer jeg også på. Hvorfor vente med sex, tror de fleste mine har begynt med ons. Ikke noe å spare på. Hadde du sett bilde jeg postet som ble ryddet vekk,hadde du forstått det. Men ryddingen her inne er jo latterlig,da ikke alt blir fjernet,bare svarene tydeligvis. 3
Korsihalsen Skrevet 30. mai 2018 #4079 Skrevet 30. mai 2018 Akkurat nå, J.. skrev: Hadde du sett bilde jeg postet som ble ryddet vekk,hadde du forstått det. Men ryddingen her inne er jo latterlig,da ikke alt blir fjernet,bare svarene tydeligvis. Ok 😊
J.. Skrevet 30. mai 2018 #4080 Skrevet 30. mai 2018 2 minutter siden, Korsihalsen skrev: Ok 😊 For å oppsummere - hadde kjæresten min lagt ut ett snikbilde av meg halvnaken i senga fra det som egentlig var en ons,skrevet at "hvem skulle tro denne skulle vise seg å være drømmedama,da det egentlig var ment som en ons.. hadde jo egentlig en date i parken dagen derpå,men.." (ikke ordrett sitert) .. Det er faktisk kleint. Både bilde og teksten er langt mer enn hvermannsen trenger å lese/se om starten av det som skulle bli Pilotparet. Bilde ligger på Ulriks Insta så du kan jo sjekke selv. 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå