Jordbærogfløte Skrevet 24. mai 2018 #4001 Skrevet 24. mai 2018 Den ene hunden falt uti vannet.. Kan noen få ut fingeren ved å printe inn hundens initialer på en sikkerhetsvest? Helst innen tre måneder.. Gjerne med en logo fra et kjent motehus! 12
LunaPuna1 Skrevet 24. mai 2018 #4002 Skrevet 24. mai 2018 Jeg leser så og si aldri denne bloggen, fordi jeg blir bare provosert over å se hvor lite hun gjør, annet enn å shoppe og stelle seg. La merke til at hun ved minst to anledninger den siste måneden har skrevet «hvis dere har et tips, send mail xxx». Dette gjaldt både privat fødekurs og solskjerming/aircondition. Jeg blir helt flau og kvalm jeg. Snakk om å fiske etter spons. At de ikke skammer seg, der se sitter oppe i borgen sin med alle de stygge LV-veskene sine! 7
Jordbærogfløte Skrevet 24. mai 2018 #4003 Skrevet 24. mai 2018 7 minutter siden, LunaPuna1 skrev: Jeg leser så og si aldri denne bloggen, fordi jeg blir bare provosert over å se hvor lite hun gjør, annet enn å shoppe og stelle seg. La merke til at hun ved minst to anledninger den siste måneden har skrevet «hvis dere har et tips, send mail xxx». Dette gjaldt både privat fødekurs og solskjerming/aircondition. Jeg blir helt flau og kvalm jeg. Snakk om å fiske etter spons. At de ikke skammer seg, der se sitter oppe i borgen sin med alle de stygge LV-veskene sine! Ja, hele bloggen dreier seg om å bli sett og beundret. De vil ta seg godt ut og gi en illusjon om evig solskinn og latskap. De vil selge «drømmen» til leserne ved å bombardere dem med annonser fra firmaer som selger varer og tjenester. Til og med et vaskefirma som henter skitne klær i sekker.. Ta frem vaskefilla, eventuelt trykk på to knapper på vaskemaskinen ! 5
LunaPuna1 Skrevet 24. mai 2018 #4004 Skrevet 24. mai 2018 9 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, hele bloggen dreier seg om å bli sett og beundret. De vil ta seg godt ut og gi en illusjon om evig solskinn og latskap. De vil selge «drømmen» til leserne ved å bombardere dem med annonser fra firmaer som selger varer og tjenester. Til og med et vaskefirma som henter skitne klær i sekker.. Ta frem vaskefilla, eventuelt trykk på to knapper på vaskemaskinen ! Er det sant???? Vasker hun ikke sine egne klær engang? Hva driver hun med dag ut og dag inn da? 8
Jordbærogfløte Skrevet 24. mai 2018 #4005 Skrevet 24. mai 2018 10 minutter siden, LunaPuna1 skrev: Er det sant???? Vasker hun ikke sine egne klær engang? Hva driver hun med dag ut og dag inn da? Vel, hun har vel nok med å stelle seg, kose seg i båten og slappe av før den store dagen kommer 😉 5
Gjest O.G. Skrevet 25. mai 2018 #4007 Skrevet 25. mai 2018 På 24.5.2018 den 13.53, Hellokaty skrev: Jeg lurer på hvor mye penger de har klart å svi av på den ungen før den i det hele tatt er født...? Ganske så sjukt, etter min mening, og som tenåringsmor kjenner jeg allerede et visst ubehag ved tanken på hvordan dette lille sjarmtrollet kan ende opp om noen år. Det høres styggere ut enn det er ment, men jeg undres oppriktig over hvilke verdier de har tenkt å videreføre til neste generasjon. Forhåpentligvis klarer de å passe på at denne ungen ikke misliker overleppa si.
Jordbærogfløte Skrevet 25. mai 2018 #4008 Skrevet 25. mai 2018 15 minutter siden, O.G. skrev: Forhåpentligvis klarer de å passe på at denne ungen ikke misliker overleppa si. Ja, får håpe det. Nå skal hun snart lansere hår man kan feste på det eksistererende, så da er det i boks hvis en skulle trenge fyldigere manke. Visstnok kalt jomfruhår, direkte oversatt. Tror det ikke før jeg får se det 🤣 1
Gunvald Skrevet 25. mai 2018 #4009 Skrevet 25. mai 2018 Det er ifølge henne kvinnens "jobb" å stelle hjemme. Men det er jo snart ikke noe igjen å gjøre. 8
Vinglass Skrevet 25. mai 2018 #4010 Skrevet 25. mai 2018 Hun har alltid frontet overforbruk . Ser bare ut som det blir verre nå som hun får en å sløse bort alle pengene på. 2
Inocybe Skrevet 25. mai 2018 #4011 Skrevet 25. mai 2018 Er det extentions Pilotfrue skal reklamere for nå? Håper ikke det. For makan til kynisk utnyttelse av fattige kvinner skal man lete lenge etter. Ganske vist er pilofruen tydelig på hun ikke bryr seg om andre enn seg selv (ref Dubai) men hadde vært hyggelig om hun ikke hadde reklamert mere for slike uetiske produkter. 8
Jordbærogfløte Skrevet 25. mai 2018 #4012 Skrevet 25. mai 2018 37 minutter siden, Inocybe skrev: Er det extentions Pilotfrue skal reklamere for nå? Håper ikke det. For makan til kynisk utnyttelse av fattige kvinner skal man lete lenge etter. Ganske vist er pilofruen tydelig på hun ikke bryr seg om andre enn seg selv (ref Dubai) men hadde vært hyggelig om hun ikke hadde reklamert mere for slike uetiske produkter. Ja, det er det.. Ille! 2
Gjest BordetErSnudd Skrevet 25. mai 2018 #4013 Skrevet 25. mai 2018 2 timer siden, Gunvald skrev: Det er ifølge henne kvinnens "jobb" å stelle hjemme. Men det er jo snart ikke noe igjen å gjøre. Hun er så makelig anlagt at jeg får helt bakoversveis! Vasker de ikke engang skittentøyet sitt selv?? Og de er TO i husholdet?? 🤯 Jeg gir henne max 3 mnd som mamma før au pairen flytter inn...
Cookie123 Skrevet 25. mai 2018 #4014 Skrevet 25. mai 2018 3 timer siden, Gunvald skrev: Det er ifølge henne kvinnens "jobb" å stelle hjemme. Men det er jo snart ikke noe igjen å gjøre. Må da være en grei jobb det, når man til og med har noen til å vaske klærne sine!!! 12
Donout Skrevet 25. mai 2018 #4016 Skrevet 25. mai 2018 Bloggere må jo være de slappeste og lateste menneskene noen sinne. Tenk å kalle blogging en hard jobb. De gjør jo ikke en dritt om dagene annet enn å ta bilder og ligge på sofaen. Ikke vasker de sine egne klær heller. 17
Jordbærogfløte Skrevet 26. mai 2018 #4017 Skrevet 26. mai 2018 (endret) 9 timer siden, Donout skrev: Bloggere må jo være de slappeste og lateste menneskene noen sinne. Tenk å kalle blogging en hard jobb. De gjør jo ikke en dritt om dagene annet enn å ta bilder og ligge på sofaen. Ikke vasker de sine egne klær heller. I tillegg presterer hun å si at det blir mindre innlegg fremover. Når en nærmest får tildelt manus for å skrive et annonseinnlegg, da er det veldig vanskelig å tro at det er hardt å blogge når hun har nevnt at hun tjener rundt 40 000 kr på et samarbeid. . . Forstå det den som kan! Endret 26. mai 2018 av Jordbærogfløte 10
LeilaS Skrevet 26. mai 2018 #4018 Skrevet 26. mai 2018 8 timer siden, Donout skrev: Bloggere må jo være de slappeste og lateste menneskene noen sinne. Tenk å kalle blogging en hard jobb. De gjør jo ikke en dritt om dagene annet enn å ta bilder og ligge på sofaen. Ikke vasker de sine egne klær heller. At voksne mennesker ikke orker å vaske sine egne klær en gang er temmelig slapt. Isabel Raad får mora til å vaske hennes klær. 🙈 17
Donout Skrevet 26. mai 2018 #4019 Skrevet 26. mai 2018 1 time siden, LeilaS skrev: At voksne mennesker ikke orker å vaske sine egne klær en gang er temmelig slapt. Isabel Raad får mora til å vaske hennes klær. 🙈 Det er jo rett og slett utrolig pinlig! Blir de ikke flau av å si sånt høyt? 15
Malum Skrevet 26. mai 2018 #4020 Skrevet 26. mai 2018 1 time siden, LeilaS skrev: At voksne mennesker ikke orker å vaske sine egne klær en gang er temmelig slapt. Isabel Raad får mora til å vaske hennes klær. 🙈 21 minutter siden, Donout skrev: Det er jo rett og slett utrolig pinlig! Blir de ikke flau av å si sånt høyt? Vet ikke helt hvem jeg har mest lyst til å riste, Isabel eller moren.. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå