Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tre måneders venting på en stellebag fra Louis Vuitton må nok ha tatt både energi og krefter fra ekteparet Nygård. Det er jo den guttungen kommer til å huske når han blir eldre :fnise:. Minner meg litt om CBE i sin tid.. Merkeflashing :nordvesta:

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 31
Videoannonse
Annonse
Gjest ...sunny...
Skrevet
3 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Tre måneders venting på en stellebag fra Louis Vuitton må nok ha tatt både energi og krefter fra ekteparet Nygaard. Det er jo den guttungen kommer til å huske når han blir eldre :fnise:. Minner meg litt om CBE i sin tid.. Merkeflashing :nordvesta:

Uff ja, og den var sendt til Paris for å få sønnens initialer på. For å gjøre den mee personlig. Jeg synes ofte Julianne får ufortjent mye pes.  Men å bruke så mye penger på en bag synes jeg er kvalmt, når så mange barn på jorden lider 😥

Skrevet
1 minutt siden, ...sunny... skrev:

Uff ja, og den var sendt til Paris for å få sønnens initialer på. For å gjøre den mee personlig. Jeg synes ofte Julianne får ufortjent mye pes.  Men å bruke så mye penger på en bag synes jeg er kvalmt, når så mange barn på jorden lider 😥

Ja, og særlig når hun vier et helt innlegg til det.. Og, ja, de pengene kan utgjøre så mye for de som sliter og knapt har nålen i veggen. Med den mentaliteten at så lenge ikke det ikke angår henne direkte, ja da gjør det ikke noe at hun støtter opp om det som holder de destruktive hjulene i gang. Ja, jeg snakker om det hun skrev om destinasjonen Dubai.

• Liker 13
Skrevet

Det er så harry og glorete 🙈 og nei, jeg er faktisk ikke misunnelig. 

• Liker 22
Skrevet
7 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Det er så harry og glorete 🙈 og nei, jeg er faktisk ikke misunnelig. 

Den stellevesken var IKKE noe fin:P

• Liker 12
Skrevet

Får så utorlig nyrik-vibber av den stellevesken. Jeg er helt for at folk skal få bruke pengene sine som de vil altså, men syns det der blir helt på jordet. Husker CBE også hadde LV som stelleveske. Mange tusen kroner til å oppbevare gulp og bæsj... Jaja! De pengene hadde jeg brukt annerledes, men jeg er vel bare feit og sjalu 😂

• Liker 20
Gjest -Willow
Skrevet (endret)

Syns LV lager stygge nok ting fra før av, men den blåmalingen gjorde ikke akkurat saken bedre.

Endret av -Willow
Skrevet

LV må vel være det mest harrye merke som finnes. Fatter ikke at folk bruker tusenvis av penger på en stellebag.

• Liker 22
Skrevet

Altså! Den stellebagen! Den er jaggu beviset på at smaken er som baken! Som nevnt her er jo de klassiske LV veskene stygge og harry i seg selv, men med de stripene og initialene... jeg tror faktisk ikke jeg har sett noe verre 😂 helt usaklig og subjektiv kommentar selvfølgelig, men klarte ikke holde kjeft om den. Hvorfor??

også den vogna med fastmontert stellebag under? Er ikke det uhyre upraktisk? Jeg var jo i stellebagen hvert 2 minutt føler jeg. Men men, nå har hun jo 2, så kan jo ha sånt man egentlig ikke bruker i den som er under.

• Liker 14
Gjest BordetErSnudd
Skrevet

Den veska ser jo bare helt ødelagt ut! Hva har skrikende, lyseblå neonfarger å gjøre oppå ei brun og litt gammelmodig veske? 🤔 Verste er jo at dette har LV selv gjort for dem....

Båtliv med en nyfødt ja. Går sikkert fint det, men aldri i livet om jeg hadde turt å ha en nyfødt på en vannscooter eller i nærheten av rekka.... Plopp så er ungen borte 🤯😱

Gjest BordetErSnudd
Skrevet
På 22.5.2018 den 21.50, Gunvald skrev:

Går man til kosmetiske sykepleiere, eller hva de nå kalles, så vil mange fortelle deg at du bør begynne forebyggende (botox)-injeksjoner alt fra 20 års-alderen og utover. For å forebygge rynker og lignende. De som jobber der blir ofte "blindet" og ser kun på hva som kunne vært gjort med ansiktene de ser. Jeg påstår ikke at dette gjelder alle, men når man besøker disse stedene, så blir gjerne dette normalisert. Det er sykelig. I hvert fall for de som lar seg påvirke og ikke ser sin begrensning. 

Når det gjelder å ha permisjon fra å skrive et innlegg nå og da, så synes jeg det blir litt komisk. Men jeg håper nesten på at de mer eller mindre intetsigende bloggene faktisk dør ut, og tvinger de det gjelder ut i skole eller arbeidsliv. Det er helt åpenbart at enkelte har det for behagelig, og bør i hvert fall få et annet perspektiv på livet sitt. Jeg tror det er usunt for enkekte bloggere å leve i en boble som kun handler om dem selv dag ut og inn. Sveve rundt på møter, og spe på med ulike skjønnetsbehandlinger hver uke, og egentlig ikke bidra med noe som helst. Gjelder ikke bare pilotfruen. 

Ja når jeg skrev at hun tok det forebyggende så mente jeg ikke at det var en smart ting å gjøre altså. Jeg mener heller at om de misliker utseendet sitt så sterkt når de bare er 18 år at de velger å sprøyte inn nervegift, så kommer de til å hate seg selv når de "tipper" 40. Og se på seg selv som monstre når de blir 60... Med mindre de bruker millioner av kroner på operasjoner og fillers fra topp til tå altså. Så kan de se ut som voksfigurene på Madame Tussauds i stedet. *lekkert*

Gjest Vitting
Skrevet

Jeg jobber med arbeidssikkerhet, de siste bildene av Ulrik som jobber i hagen hyler "ikke arbeidssikkert" til meg. Piloter skal jo være litt mer "safety at mind" eller? :P Og iallefall burde man ikke publisere slike bilder til offentligheten, om man nå en gang gjorde noe man vet er usikkert men som man ikke orka gjøre annerledes, hvis man faktisk tenkte igjennom det. Det samlede bildet gir inntrykk av manglende arbeidssikkerhet og ingen tanker om at det kan være farlig.

Skrevet

Jeg har ikke noe i mot LV men jeg synes ikke det er fint som stelleveske/på en vogn og det blå var helt grusomt. 

• Liker 4
Skrevet

Har ingenting til overs for de som kler barna i designerklær og har tilbehør i LV, Chanel, Dior osv. Det er flere barn som sliter verden over. 😕 Også synes LV er et veldig harry merke. Bagen var helt forferdelig stygg. Men smak og behag 

• Liker 12
Gjest Picketfence
Skrevet
6 minutter siden, smalls skrev:

Har ingenting til overs for de som kler barna i designerklær og har tilbehør i LV, Chanel, Dior osv. Det er flere barn som sliter verden over. 😕 Også synes LV er et veldig harry merke. Bagen var helt forferdelig stygg. Men smak og behag 

Ser ikke helt sammenhengen mellom å kle barn (eller voksne?) i merkeklær, fordi barn i verden sliter? Er jo for eksempel ikke slik at H&M er mer etisk rett

Uansett, overrasket over stellevesken. Synes det ble veldig glorete. Men smak og behag, så lenge de er fornøyde selv. 

Skrevet
10 timer siden, BordetErSnudd skrev:

Ja når jeg skrev at hun tok det forebyggende så mente jeg ikke at det var en smart ting å gjøre altså. Jeg mener heller at om de misliker utseendet sitt så sterkt når de bare er 18 år at de velger å sprøyte inn nervegift, så kommer de til å hate seg selv når de "tipper" 40. Og se på seg selv som monstre når de blir 60... Med mindre de bruker millioner av kroner på operasjoner og fillers fra topp til tå altså. Så kan de se ut som voksfigurene på Madame Tussauds i stedet. *lekkert*

Var ikke ment som kritikk til deg, skrev bare hva de kosmetiske sykepleierne sier. Det høres liksom ut som noe man må ta stilling til etterhvert, nesten like viktig som celleprøver og denslags. Skummelt. 

• Liker 3
Skrevet
45 minutter siden, Picketfence skrev:

Ser ikke helt sammenhengen mellom å kle barn (eller voksne?) i merkeklær, fordi barn i verden sliter? Er jo for eksempel ikke slik at H&M er mer etisk rett

Uansett, overrasket over stellevesken. Synes det ble veldig glorete. Men smak og behag, så lenge de er fornøyde selv. 

Jeg er ikke den du siterte , men alle de pengene kunne de heller brukt til å støttet en veldedighet eller gitt penger til en god sak, enn bruke stor sum på en LV bag. Siden toppbloggere visst har ræva full av penger. Virker ikke som noen bloggere bruker pengene til en god sak. Bruker heller penger på andre ting, men de får nå bruke pengene som de vil, bare litt dumt de egentlig bare tenker på seg selv og sine.

• Liker 9
Gjest BordetErSnudd
Skrevet
9 minutter siden, Gunvald skrev:

Var ikke ment som kritikk til deg, skrev bare hva de kosmetiske sykepleierne sier. Det høres liksom ut som noe man må ta stilling til etterhvert, nesten like viktig som celleprøver og denslags. Skummelt. 

Ja det der er en spesiell og skremmende verden. Millioner av mennesker sulter og dør verden rundt mens det finnes egne miljøer i i-landene som bruker hundretusenvis av kroner i året på nervegift-og fillersinjeksjoner og plastikkoperasjoner av pupper og rumper. Sjukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...