Elevbruker Skrevet 17. mai 2018 #3921 Skrevet 17. mai 2018 13 minutter siden, xx girl xx skrev: Det er jeg enig i. Men samtidig så sier hun at det meste kan fikses på etter graviditeten. Gjør det noe? Er bare sunt å trene etter hun har født. 1
foreveralone Skrevet 17. mai 2018 #3922 Skrevet 17. mai 2018 3 minutter siden, Elevbruker skrev: Gjør det noe? Er bare sunt å trene etter hun har født. Er nok ikke trening hun mente... 🔪💉👨🏻⚕️ 23
Fatima Skrevet 17. mai 2018 #3923 Skrevet 17. mai 2018 1 time siden, Dorey skrev: Dagens antrekk var ikke helt heldig. Fikk litt assosiasjoner til en stripete ballong Det er kanskje denne typen kommentarer som gjør at mange gravide har vanskelig for å godta at magen vokser og kroppen endres. 28
Jordbærogfløte Skrevet 18. mai 2018 #3924 Skrevet 18. mai 2018 13 timer siden, BordetErSnudd skrev: Takke meg til en frodig, vakker og sprudlende blogger som omfavner svangerskapets forandringer fremfor fotballfrue som i begge svangerskap sto og poserte med innsugd mage og til og med redigerte vekk en del av gravidmagen i første svangerskapet. Man kan si mye om Julianne men én ting skal hun ha, hun prøver ikke å gi andre gravide følelsen av å være mislykket. Hvis hun samtidig mener at visse ting kan endres på etter svangerskapet er vel ikke det noe bedre... Og nei, som det ble nevnt over her, er det vel ikke bare trening som er i tankene. 5
Jordbærogfløte Skrevet 18. mai 2018 #3926 Skrevet 18. mai 2018 1 time siden, hollabackgirl skrev: Julianne er helt nydelig =) Ja, uten alt stæsjet er hun det. 5
Gjest xx girl xx Skrevet 20. mai 2018 #3928 Skrevet 20. mai 2018 Hun skriver i siste innlegg at hun vurderer å ta permisjon nå. Hvordan er det å ta permisjon, når man blogger? Økonomisk er greit. Men det høres veldig merkelig ut å forlate bloggen. For så å komme tilbake. Hvor mange lesere vil forsvinne da?
Jordbærogfløte Skrevet 20. mai 2018 #3929 Skrevet 20. mai 2018 5 timer siden, xx girl xx skrev: Hun skriver i siste innlegg at hun vurderer å ta permisjon nå. Hvordan er det å ta permisjon, når man blogger? Økonomisk er greit. Men det høres veldig merkelig ut å forlate bloggen. For så å komme tilbake. Hvor mange lesere vil forsvinne da? Tipper at reklameinnleggene vil dukke opp fra tid til annen, ved at hun tar ut gradert permisjon. Må jo smi mens jernet er varmt.
Glorious Skrevet 20. mai 2018 #3930 Skrevet 20. mai 2018 6 timer siden, xx girl xx skrev: Hun skriver i siste innlegg at hun vurderer å ta permisjon nå. Hvordan er det å ta permisjon, når man blogger? Økonomisk er greit. Men det høres veldig merkelig ut å forlate bloggen. For så å komme tilbake. Hvor mange lesere vil forsvinne da? Hun kan feks ta gardert permisjon, da kan hun jobbe noen dager og trekke hele permisjonsperioden ut over en lenger periode. I tillegg har hun jo en jobb hun stort sett kan gjennomføre selv om hun har baby så det er kanskje ikke så farlig når permisjonen starter og avslutter. Forøvrig er bloggere og folk som lever av SoMe en stor utfordring for NAV fordi regelverket ikke er tilpasset slike yrker og det er tilnærmet umulig å kontrollere arbeidsmengde, inntekt osv. 6
Christy89 Skrevet 20. mai 2018 #3931 Skrevet 20. mai 2018 På 16.5.2018 den 21.34, Miranda16 skrev: Spør du meg, så er hun ikke den skarpeste kniven i skuffen Det har vært en snooze fest å se dem på "Bloggerne". Hun er forferdelig kjedelig. Enig. De blir for kjedelig for Bloggerne. Virker som de prøver å fremstå så perfekt. Jeg synes det var kjedelig å følge de 2
Jordbærogfløte Skrevet 20. mai 2018 #3932 Skrevet 20. mai 2018 1 time siden, Glorious skrev: Hun kan feks ta gardert permisjon, da kan hun jobbe noen dager og trekke hele permisjonsperioden ut over en lenger periode. I tillegg har hun jo en jobb hun stort sett kan gjennomføre selv om hun har baby så det er kanskje ikke så farlig når permisjonen starter og avslutter. Forøvrig er bloggere og folk som lever av SoMe en stor utfordring for NAV fordi regelverket ikke er tilpasset slike yrker og det er tilnærmet umulig å kontrollere arbeidsmengde, inntekt osv. Det kan jeg tenke meg at er en utfordring for NAV, ja.. Når man tjener flere titalls tusen på et reklameinnlegg er det jo bare å lage et innlegg i ny og ned der det anbefales på det varmeste å kjøpe DEN varen eller DEN tjenesten. Også med et språk som er formulert av bedriften og ikke bloggeren selv. Så kaldt og upersonlig.. 1
terteskjell Skrevet 20. mai 2018 #3933 Skrevet 20. mai 2018 På 18.5.2018 den 10.18, Jordbærogfløte skrev: Hvis hun samtidig mener at visse ting kan endres på etter svangerskapet er vel ikke det noe bedre... Og nei, som det ble nevnt over her, er det vel ikke bare trening som er i tankene. hvor har hun skrevet at visse ting kan endres på etter svangerskap? kan ikke se det noen steder
smalls Skrevet 20. mai 2018 #3934 Skrevet 20. mai 2018 26 minutter siden, terteskjell skrev: hvor har hun skrevet at visse ting kan endres på etter svangerskap? kan ikke se det noen steder Tror hun sa det under en spørsmålsrunde. Men husker ikke helt 1
Jordbærogfløte Skrevet 20. mai 2018 #3935 Skrevet 20. mai 2018 24 minutter siden, smalls skrev: Tror hun sa det under en spørsmålsrunde. Men husker ikke helt Ja, jeg tror det var i forbindelse med det.
Moi04 Skrevet 20. mai 2018 #3936 Skrevet 20. mai 2018 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, jeg tror det var i forbindelse med det. Stemmer. 1
Moi04 Skrevet 20. mai 2018 #3937 Skrevet 20. mai 2018 http://pilotfrue.blogg.no/1517734100_ukens_sprsml_og_svar.html#comment Her svarer julianne at hun vil prøve trening og sunt kosthold, men om det stadig er ting hun ikke er fornøyd med fikser hun bare på det. 5
Jordbærogfløte Skrevet 20. mai 2018 #3938 Skrevet 20. mai 2018 7 minutter siden, Moi04 skrev: http://pilotfrue.blogg.no/1517734100_ukens_sprsml_og_svar.html#comment Her svarer julianne at hun vil prøve trening og sunt kosthold, men om det stadig er ting hun ikke er fornøyd med fikser hun bare på det. Flott, takk 1
Jordbærogfløte Skrevet 20. mai 2018 #3939 Skrevet 20. mai 2018 (endret) Det svaret der virker som om det er like enkelt å endre på utseendet som det er å ta seg en tur til butikken . Bare å fikse på det, liksom.. Endret 20. mai 2018 av Jordbærogfløte 12
Jordbærogfløte Skrevet 21. mai 2018 #3940 Skrevet 21. mai 2018 (endret) Headeren hennes er kanskje moden for et bytte? Hun står i vinterjakke med pelskrage fra en tidligere sponsor. Nå som hun er så flott og struttende så er det vel lett å finne et nytt bilde. Gir det maks to uker så tenker jeg det er et nytt et på bloggen hennes ;-) Nå er det vel snart på tide med et annonseinnlegg? Hele to innlegg hittil uten.. Tipper det blir et innlegg der hun reklamerer for (løs)hår . Endret 21. mai 2018 av Jordbærogfløte 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå