Gjest xx girl xx Skrevet 15. mai 2018 #3901 Skrevet 15. mai 2018 57 minutter siden, BordetErSnudd skrev: Hun mister 90 % av kontakten med leserne på denne måten. Rosabloggere er guilty pleasure på lik linje med paradise hotel og se & hør. Med forbilder som Anne Brit Davidsen vet man vel heller aldri om Julianne kan skjermdumpe og offentliggjøre snapchat-adressen på et spørsmål man sender inn heller. Offentliggjorde ikke Julianne navnene på folk som sjekket skatten hennes i fjor, slik Anne Brit gjorde i år? Selv om dette er helt lovlig å gjøre.... Men for all del, fint at Julianne aktivt skjermer seg for usaklige kommentarer som kan såre. Fremfor å krangle tilbake og å fabrikkere kommentarer à la fotballfrue. Men hun svarte jo aldri/sjeldent i kommentarfeltet. Jeg er enig i at terskelen for å sende henne en melding er større. Men der svarer hun i det minste. Jeg var veldig i mot at hun stengte kommentarfeltet. Men nå synes jeg det er helt Ok. Det med skattelistene synes jeg er helt forferdelig at de publiserer. Det er helt lovlig å sjekke ligningen. De er ganske hårsåre disse bloggerne. Når det er nevnt så synes jeg Pilotfrue får mye merkelig kritikk. Fotballfrue får for det meste konstruktiv kritikk på eksponering av barn og feilmerking (eller manglende merking) av reklame. Tråden om Pilotfrue holder en betraktelig lavere standard enn CBE tråden.
Hummingbird2 Skrevet 15. mai 2018 #3902 Skrevet 15. mai 2018 (endret) Greit å vite at Pilotfrue ikke plages av russ! Det skal jeg bringe videre til nevøen min som blir russ på Slemmestad/Asker neste år! Er jo bare å blæste annlegget på Slemmestadveien, nedenfor huset til pilotfrue, der er de hjertelig velkomne 😬 *Ironi* Sorry, kunne ikke dy meg. Sikkert ikke lett for en blogger uten 8-16 jobb, uten barn, å skjønne hvor plagsom russefeiringen kan være for vanlige folk. Er ikke så gøy når unger og bikkjer vekkes klokka tre om natta på en ukedag. Tenker pipa får en annen lyd neste vår 😉 Endret 15. mai 2018 av Hummingbird2 14
Elhaym Skrevet 15. mai 2018 #3903 Skrevet 15. mai 2018 Tja, med tre barn, ett på vei, 8-16 jobb osv og russ utenfor huset ofte så må jeg si jeg overlever faktisk dette. Overlevd også russ da jeg var sliten nyfødtmamma. Javisst var det slitsomt men det går over. Russen blir borte. 12
Gjest margrit Skrevet 15. mai 2018 #3904 Skrevet 15. mai 2018 1 time siden, Hummingbird2 skrev: Greit å vite at Pilotfrue ikke plages av russ! Det skal jeg bringe videre til nevøen min som blir russ på Slemmestad/Asker neste år! Er jo bare å blæste annlegget på Slemmestadveien, nedenfor huset til pilotfrue, der er de hjertelig velkomne 😬 *Ironi* Sorry, kunne ikke dy meg. Sikkert ikke lett for en blogger uten 8-16 jobb, uten barn, å skjønne hvor plagsom russefeiringen kan være for vanlige folk. Er ikke så gøy når unger og bikkjer vekkes klokka tre om natta på en ukedag. Tenker pipa får en annen lyd neste vår 😉 Har både 8-16 jobb, hund og unger, blogger ikke (gud forby). Har blitt vekket av russen stort sett hver natt siden midten av april flere ganger mellom midnatt og 06.00 men klarer virkelig ikke å hisse meg opp.
Miss.Wildfox Skrevet 15. mai 2018 #3905 Skrevet 15. mai 2018 Skjønner ingenting av den dama etter å ha lest spørsmålsinnlegget. Hun drikker ikke én kaffekopp under svangerskapet engang fordi hun er redd for å skade barnet, men skal ta han med til utlandet allerede til vinteren. Håper hun vaksinerer han mot meslinger først, det kan gjøre hakket mer skade enn en kaffekopp under graviditeten. 22
Jordbærogfløte Skrevet 16. mai 2018 #3906 Skrevet 16. mai 2018 (endret) Klart man overlever bråk fra russen, men når hun retter blikket utover og sier at det er det dummeste hun hører, ja da settes ting i perspektiv. Ellers handler jo hennes liv gjennom bloggen om; Se på mitt flotte hus, bil, båt, negler, hår, hunder mm. Og når så mye handler om utseende og fasade blir resten av det hun skriver noe tynt. Jeg ser at hun ofte skriver syyyyykt og sinnsykt for å beskrive noe, og da lurer jeg på hvor godt språket hennes er.. Hun har jo tross alt studert journalistikk i noen måneder (år?), men de ble vel brukt på festing og kjøp av vesker. Når hun først har oppmerksomheten til leserne kan hun være en stor salgsplakat for varer og tjenester. Noe som forøvrig gjelder for andre bloggere som har høye lesertall. Hun har fått spalteplass i VG med sine meninger om bla toppløs soling, konservative holdninger om ekteskapet og den kronglete veien mot å få barn. Hun har fått mannen til å gifte seg i tights og synes at det er en selvfølge å ta seg av alle plikter i huset. Hun har selv innrømmet at hun har provosert med vilje. Slikt gjør at bloggen holder seg varm på topplistene. Likheten med fotballfrua er vel at bloggtittelen henspeiler deres menns yrker. Nå er begge med i fruenes bedrifter ved å ta bilder mm. Jeg oppfatter begge mennene som noe stakkarslige ved at de danser etter damenes pipe. Lars K var vel mer hot og spennende da han spilte på toppnivå, og ble etterhvert svært aktiv i konas kommentarfelt. Ulrik på sin side har bukket under for utseendepresset ved å la seg injisere av nåler i leppen.. Godt at han i det minste tar seg betalt av fruen sin . Endret 16. mai 2018 av Jordbærogfløte 10
Gjest BordetErSnudd Skrevet 16. mai 2018 #3907 Skrevet 16. mai 2018 Jeg syns at Julianne virker umoden. Hun har bastante meninger som det ligger lite refleksjon bak. De fremstår veldig overfladiske med restylane, Botox og hårtransplantasjoner og elsker å brife med dyre merker. Jeg trodde egentlig at man hadde et mer avslappet forhold til penger når man har råd til å kjøpe luksusvilla til 22 millioner. Da pleier man egentlig å være litt mer diskret. Men de oppfører seg jo som nyrike russere, selv om jeg personlig mener at Julianne har langt bedre stil enn Caroline Berg Eriksen.
Gjest BordetErSnudd Skrevet 16. mai 2018 #3908 Skrevet 16. mai 2018 10 timer siden, xx girl xx skrev: Men hun svarte jo aldri/sjeldent i kommentarfeltet. Jeg er enig i at terskelen for å sende henne en melding er større. Men der svarer hun i det minste. Jeg var veldig i mot at hun stengte kommentarfeltet. Men nå synes jeg det er helt Ok. Det med skattelistene synes jeg er helt forferdelig at de publiserer. Det er helt lovlig å sjekke ligningen. De er ganske hårsåre disse bloggerne. Når det er nevnt så synes jeg Pilotfrue får mye merkelig kritikk. Fotballfrue får for det meste konstruktiv kritikk på eksponering av barn og feilmerking (eller manglende merking) av reklame. Tråden om Pilotfrue holder en betraktelig lavere standard enn CBE tråden. Jeg kan ikke så mye om det, men jeg har fått inntrykk av at Julianne har vært flink på å merke reklame hele veien mens Caroline og mannen gjør alt de kan for å kverulere med forbrukerombudet og å slippe unna (gråsonemerking).
Gjest Vitting Skrevet 16. mai 2018 #3909 Skrevet 16. mai 2018 17 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Skikkelig reklamebonanza på snap for et blad for foreldre med barn.. Får bloggere beskjed om å intensivere annonseringen hvis salget er labert eller? En ting er sikkert: skal aldri kjøpe foreldre og barn-bladet
Jordbærogfløte Skrevet 16. mai 2018 #3910 Skrevet 16. mai 2018 6 minutter siden, Vitting skrev: En ting er sikkert: skal aldri kjøpe foreldre og barn-bladet Hehe, tenkte det samme 1
Gjest xx girl xx Skrevet 16. mai 2018 #3911 Skrevet 16. mai 2018 9 timer siden, BordetErSnudd skrev: Jeg kan ikke så mye om det, men jeg har fått inntrykk av at Julianne har vært flink på å merke reklame hele veien mens Caroline og mannen gjør alt de kan for å kverulere med forbrukerombudet og å slippe unna (gråsonemerking). Det er mitt inntrykk også.
Moi04 Skrevet 16. mai 2018 #3912 Skrevet 16. mai 2018 19 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Skjønner ingenting av den dama etter å ha lest spørsmålsinnlegget. Hun drikker ikke én kaffekopp under svangerskapet engang fordi hun er redd for å skade barnet, men skal ta han med til utlandet allerede til vinteren. Håper hun vaksinerer han mot meslinger først, det kan gjøre hakket mer skade enn en kaffekopp under graviditeten. Barnet skades heller ikke av litt tunfisk av og til.. men å farge håret sitt, DET er viktig jeg har fått vite av dietisten min at maks 2-3 kaffe/kopper med koffein om dagen, maks en boks tunfisk om uken, ost kan spises så lenge den er pasteurisert osv. Men jeg har blitt anbefalt å ikke farge håret mitt, selvom hårfarge også har blitt "snillere" med årene..ulike prioriteringer, si. 7
Gjest Vitting Skrevet 16. mai 2018 #3913 Skrevet 16. mai 2018 27 minutter siden, Moi04 skrev: Barnet skades heller ikke av litt tunfisk av og til.. men å farge håret sitt, DET er viktig jeg har fått vite av dietisten min at maks 2-3 kaffe/kopper med koffein om dagen, maks en boks tunfisk om uken, ost kan spises så lenge den er pasteurisert osv. Men jeg har blitt anbefalt å ikke farge håret mitt, selvom hårfarge også har blitt "snillere" med årene..ulike prioriteringer, si. Overflate er ALT....
Miranda16 Skrevet 16. mai 2018 #3914 Skrevet 16. mai 2018 12 timer siden, BordetErSnudd skrev: Jeg syns at Julianne virker umoden. Hun har bastante meninger som det ligger lite refleksjon bak. Spør du meg, så er hun ikke den skarpeste kniven i skuffen Det har vært en snooze fest å se dem på "Bloggerne". Hun er forferdelig kjedelig. 24
Gjest Dorey Skrevet 17. mai 2018 #3915 Skrevet 17. mai 2018 Dagens antrekk var ikke helt heldig. Fikk litt assosiasjoner til en stripete ballong
Gjest formula Skrevet 17. mai 2018 #3916 Skrevet 17. mai 2018 (endret) 11 minutter siden, Dorey skrev: Hva i all verden er det for en ting å si? Ærlig talt.... Endret 17. mai 2018 av formula
Gjest BordetErSnudd Skrevet 17. mai 2018 #3917 Skrevet 17. mai 2018 (endret) 10 minutter siden, Dorey skrev: Takke meg til en frodig, vakker og sprudlende blogger som omfavner svangerskapets forandringer fremfor fotballfrue som i begge svangerskap sto og poserte med innsugd mage og til og med redigerte vekk en del av gravidmagen i første svangerskapet. Man kan si mye om Julianne men én ting skal hun ha, hun prøver ikke å gi andre gravide følelsen av å være mislykket. Endret 17. mai 2018 av BordetErSnudd
Gjest formula Skrevet 17. mai 2018 #3918 Skrevet 17. mai 2018 2 minutter siden, BordetErSnudd skrev: Takke meg til en frodig, vakker og sprudlende blogger som omfavner svangerskapets forandringer fremfor fotballfrue som i begge svangerskap sto og poserte med innsugd mage og til og med redigerte vekk en del av gravidmagen i første svangerskapet. Man kan si mye om Julianne men én ting skal hun ha, hun prøver ikke å gi andre gravide følelsen av å være mislykket. Veldig enig med deg
Gjest Dorey Skrevet 17. mai 2018 #3919 Skrevet 17. mai 2018 Hun er veldig flott, men det ble litt uheldig med de brede stripene. Det er ikke alltid man treffer. Jeg synes hun er et godt forbilde når det kommer til måten hun fremstiller kropp på i svangerskapet.
Gjest xx girl xx Skrevet 17. mai 2018 #3920 Skrevet 17. mai 2018 2 minutter siden, Dorey skrev: Hun er veldig flott, men det ble litt uheldig med de brede stripene. Det er ikke alltid man treffer. Jeg synes hun er et godt forbilde når det kommer til måten hun fremstiller kropp på i svangerskapet. Det er jeg enig i. Men samtidig så sier hun at det meste kan fikses på etter graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå