Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det innlegget om bilen ser så glatt og oppstilt ut. Skal ikke se bort fra at de har fått en god rabatt på den. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forsøkt veldig lenge å mislike pilotfrue, syns hun gjorde en dårlig figur før hun ble gravid, men nå syns jeg bare hun er søt og koselig. 

Men syns det er veldig mye spons ute og går der. Virker som all spons er god spons

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, Takida skrev:

Har forsøkt veldig lenge å mislike pilotfrue, syns hun gjorde en dårlig figur før hun ble gravid, men nå syns jeg bare hun er søt og koselig. 

Men syns det er veldig mye spons ute og går der. Virker som all spons er god spons

Hun gjør nok litt som Fotballfrue. Nytt hus = finne spons på det man trenger, som treningsrom, utendørs spa, ryddehjelp, flyttehjelp og oppussing.

• Liker 5
Skrevet
18 timer siden, Takida skrev:

Men er det noen bloggere i dag som ikke har mye spons på bloggen? Det handler kun om spons spons og enda mere spons

• Liker 5
Skrevet

De lever jo av all sponsen. Alt det andre de skriver om er jo bare for å forsterke relasjonen til leserne så de blir enda mer attraktive for sponsorer. 

Lesere er bare et middel for å nå målet. 

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, terteskjell skrev:

Men er det noen bloggere i dag som ikke har mye spons på bloggen? Det handler kun om spons spons og enda mere spons

Nei, de fleste bloggere har mye spons, men jeg syns faktisk Julianne er ekstrem iforhold til andre normale folk som henne selv. Jeg syns hun er et egentlig veldig normalt menneske og en jordnær blogger iforhold til andre på topplisten og reagerer nok ekstra på det. Innlegget om babybanden var veldig slitsomt å lese bl.a

• Liker 2
Skrevet
På 12.5.2018 den 10.44, Takida skrev:

Nei, de fleste bloggere har mye spons, men jeg syns faktisk Julianne er ekstrem iforhold til andre normale folk som henne selv. Jeg syns hun er et egentlig veldig normalt menneske og en jordnær blogger iforhold til andre på topplisten og reagerer nok ekstra på det. Innlegget om babybanden var veldig slitsomt å lese bl.a

Helt enig! Levende reklameplakat med et språk som ikke er hennes. Og når hun skriver at hun er så heldig at hun får LOV til å gi leserne rabatt. Det er jo kun et ledd i å gå fra å være leser til en som kjøper varer eller tjenester fra et firma via en blogger..

• Liker 3
Skrevet (endret)

Da en russebil dundra på med musikk kl 02 i natt tenkte jeg med avsky på hennes uttalelse om at det dummeste hun hører er folk som klager over russen. «De må jo få lov til å feste og kose seg», sier hun. Vel, med en baby på 6 mnd og underskudd på søvn er det noe av det verste jeg hører.. Jeg ringte tom politiet. Nå skjønner jeg at mange bloggere lever i sin egen boble... Helt til virkeligheten inntar dem.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 20
Skrevet
46 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Da en russebil dundra på med musikk kl 02 i natt tenkte jeg med avsky på hennes uttalelse om at det dummeste hun hører er folk som klager over russen. «De må jo få lov til å feste og kose seg», sier hun. Vel, med en baby på 6 mnd og underskudd på søvn er det noe av det verste jeg hører.. Jeg ringte tom politiet. Nå skjønner jeg at mange bloggere lever i sin egen boble... Helt til virkeligheten inntar dem.

var pilotfrue den første du tenkte på når russebilen var utenfor huset ditt i natt? 

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, terteskjell skrev:

var pilotfrue den første du tenkte på når russebilen var utenfor huset ditt i natt? 

:fnise: Nei, det var omtrent slik; 

Nr 1: Nå får jeg ikke sove

2: Huff, der våknet babyen

3: Nå våkner mannen min snart..

4: Jeg hadde ikke russebuss for seks år siden.. 

5: Jeg hater dunk-dunk-musikk!! :edie:

6: Søren heller, pilotfrue...

• Liker 32
Skrevet
4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

:fnise: Nei, det var omtrent slik; 

Nr 1: Nå får jeg ikke sove

2: Huff, der våknet babyen

3: Nå våkner mannen min snart..

4: Jeg hadde ikke russebuss for seks år siden.. 

5: Jeg hater dunk-dunk-musikk!! :edie:

6: Søren heller, pilotfrue...

Hun hadde nok gått bort til russen og gitt dem juling hun.

Skrevet
5 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Helt enig! Levende reklameplakat med et språk som ikke er hennes. Og når hun skriver at hun er så heldig at hun får LOV til å gi leserne rabatt. Det er jo kun et ledd i å gå fra å være leser til en som kjøper varer eller tjenester fra et firma via en blogger..

Jepp, føler det sklir mer og mer ut, og at hennes naturlige utrykk er helt borte i reklame

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Hun hadde nok gått bort til russen og gitt dem juling hun.

Ser det levende for meg :fnise:..

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun har en nedlatende holdning til leserne når hun stiller spørsmål tilbake til dem i svarene sine. Slik som; «gjør ikke alle det?», «ja, må ikke alle det?», «og/eller?», «vurdert?». Vel, leserne stiller ikke spørsmål for å få spørsmål tilbake. Kommentarfeltet ble stengt og da har toveiskommunikasjonen forsvunnet, skjønner du..

• Liker 6
Gjest xx girl xx
Skrevet
4 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg synes hun har en nedlatende holdning til leserne når hun stiller spørsmål tilbake til dem i svarene sine. Slik som; «gjør ikke alle det?», «ja, må ikke alle det?», «og/eller?», «vurdert?». Vel, leserne stiller ikke spørsmål for å få spørsmål tilbake. Kommentarfeltet ble stengt og da har toveiskommunikasjonen forsvunnet, skjønner du..

Jeg er uenig. Jeg synes hun svarer bra på spørsmålene. Hun nås på både snap og facebook. Så man kan kommunisere dersom man ønsker det. 

Skrevet
5 minutter siden, xx girl xx skrev:

Jeg er uenig. Jeg synes hun svarer bra på spørsmålene. Hun nås på både snap og facebook. Så man kan kommunisere dersom man ønsker det. 

For all del, men i et innlegg der hun svarer på spørsmål blir det ikke det.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Skikkelig reklamebonanza på snap for et blad for foreldre med barn.. Får bloggere beskjed om å intensivere annonseringen hvis salget er labert eller? :fnise:

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Skrevet

... og nå på insta.. 

Gjest BordetErSnudd
Skrevet
22 timer siden, xx girl xx skrev:

Hun mister 90 % av kontakten med leserne på denne måten. Rosabloggere er guilty pleasure på lik linje med paradise hotel og se & hør. Med forbilder som Anne Brit Davidsen vet man vel heller aldri om Julianne kan skjermdumpe og offentliggjøre snapchat-adressen på et spørsmål man sender inn heller. Offentliggjorde ikke Julianne navnene på folk som sjekket skatten hennes i fjor, slik Anne Brit gjorde i år? Selv om dette er helt lovlig å gjøre....

Men for all del, fint at Julianne aktivt skjermer seg for usaklige kommentarer som kan såre. Fremfor å krangle tilbake og å fabrikkere kommentarer à la fotballfrue.

Skrevet
3 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Hun mister 90 % av kontakten med leserne på denne måten. Rosabloggere er guilty pleasure på lik linje med paradise hotel og se & hør. Med forbilder som Anne Brit Davidsen vet man vel heller aldri om Julianne kan skjermdumpe og offentliggjøre snapchat-adressen på et spørsmål man sender inn heller. Offentliggjorde ikke Julianne navnene på folk som sjekket skatten hennes i fjor, slik Anne Brit gjorde i år? Selv om dette er helt lovlig å gjøre....

Men for all del, fint at Julianne aktivt skjermer seg for usaklige kommentarer som kan såre. Fremfor å krangle tilbake og å fabrikkere kommentarer à la fotballfrue.

:nordvesta:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...