Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, Nobile skrev:

Jeg synes det er skremmende lite gjennomtenkt at hun for noen måneder siden la ut adressen sin slik at hun kunne motta hyggelige gaver fra leserne i posten.

Motta gaver? :overrasket:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
8 timer siden, Mitral skrev:

Motta gaver? :overrasket:

CF80F679-4884-491C-A5C8-AE59E0BA8002.jpeg

Endret av Nobile
  • Liker 4
Skrevet
18 timer siden, Irja skrev:

Alle får våkenetter med babyer/barn. Ofte rolig de første ukene, så baller det på seg.

Kjenner mange med barn, men kjenner ingen som ikke har hatt noen/mange tøffe nettet.

Det kommer tenner, feber, omgangssyke, mareritt, behov for vann, melk osv. Har en baby på 6 måneder og en på 5 år. Barn våkner på natta, og det er helt normalt. 

Pilotfrue skal også få kjenne på dette, og jeg må innrømme at den tanken koser jeg meg litt med.

Vi har 2 stk men vet faktisk ikke hva en våkennatt er. Den yngste var ikke den enkleste å legge om kvelden men når hun sovnet så sov hun til morgenen. De fikk jo mat iløpet av natta men aldri våkne over lang tid med gråt.

Vi har begge sagt at vi har vært utrolig heldige. Så alle babyer er ikke som du beskriver over her

• Liker 6
Skrevet
På 7.5.2018 den 0.31, Jordbærogfløte skrev:

Dessuten har de jo ordna seg det opplegget med overvåking og porter rundt tomta. Klart man vil være i fred og ha et privatliv! Meeeen kan ikke askerrussen stå klin inntil porten deres da slik at de kan feste og kose seg, Pilotfrue? 

Jeg sier ikke at de ikke har ordnet porter rundt tomta men så en snapchat fra paret i går og det virket jo som det ikke var noe gjerde eller porter rundt tomta. Eller var ikke dette fra deres hage?

Skrevet

39 minutter siden, Nobile skrev:

CF80F679-4884-491C-A5C8-AE59E0BA8002.jpeg

Det er vel ikke her de bor nå?

• Liker 4
Skrevet

Hun nevnte på bloggen at de har bestilt porter og gjerde slik at ingen kommer seg inn på tomten.

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, Nobile skrev:

Jeg synes det er skremmende lite gjennomtenkt at hun for noen måneder siden la ut adressen sin slik at hun kunne motta hyggelige gaver fra leserne i posten.

For du tenker det var så vanskelig å finne ut adressen på nett, eller? Det skal ikke så veldig mye til. 

Der de bor nå var jo også veldig lett å finne, mtp at mange feks la ut link til finn annonsen her inne :)

• Liker 7
Skrevet

Først deler hun adressen, så skal huset beskyttes med porter, høye gjerder, koder, alarmer og fandens oldemor. Tror de at de er superkjendiser?🤔

• Liker 13
Skrevet
11 minutter siden, Bambi1995 skrev:

For du tenker det var så vanskelig å finne ut adressen på nett, eller? Det skal ikke så veldig mye til. 

Der de bor nå var jo også veldig lett å finne, mtp at mange feks la ut link til finn annonsen her inne :)

Det endrer vel ikke på at det stadig er dumt å legge ut adressen, selvom man kan finne den på nett? Det første minner hvertfall mer om en invitasjon i mine øyne.

• Liker 6
Skrevet
18 hours ago, BordetErSnudd said:

Haha her treffer du spikeren på hodet 😂 Blir sikkert den harry Chanel-smokken og Luis Vuitton-stellebagen også, slik som fotballfrue. Au Pair skal Julianne og Ulrik selvfølgelig ha, hun har jo allerede stylist og fotograf og lever virkelig det ekstravagante vestkantlivet helt ut til fingerspissene 🤣 Der er jo fotballfrue langt mer vanlig med et eldre hus og uten au pair (selv om besteforeldrene ser ut til å passe ungene veeeldig ofte).

Nå er dere bare teite. Herregud... Ungen er ikke født enda!

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, nyher skrev:

Først deler hun adressen, så skal huset beskyttes med porter, høye gjerder, koder, alarmer og fandens oldemor. Tror de at de er superkjendiser?🤔

De tror kanskje at folk ligger i buskene og tar snikbilder når de kommer ut 🙊

Skrevet
22 timer siden, Fotballflue skrev:

Hvordan kan du være så sikker på det? Er ikke sånn for alle.

Jeg tror ikke hun kommer til å slite med søvn pga hun jobber jo ikke. hun kan sove når babyen sover. Tviler på hun kommer til å klage. Syns det er litt creepy hun snakker babyspråk hele tiden

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, nyher skrev:

Det er jo tydeligvis noen som folk synes er verdt å oppsøke, så kjendiser kan man nok kalle dem.

Skrevet (endret)
4 timer siden, Bambi1995 skrev:

Tenker at man trenger ikke å dele ut adressen sin på nettet uten å tenke på at det kan føre til uønsket oppmerksomhet på flere nivåer.

En ting er leserne som vil sende hun baby ting, men man vet aldri hva folk sender med posten. Ved å legge ut adressen, alle bildene fra huset og hvor hun er (stort sett) så er det jo fritt frem for innbrudd også mener jeg. 

Og ja, adressen er til det gamle huset. 

Endret av Nobile
Skrivefeil
  • Liker 4
Gjest eksiltronder
Skrevet
1 time siden, Klappe skrev:

Jeg tror ikke hun kommer til å slite med søvn pga hun jobber jo ikke. hun kan sove når babyen sover. Tviler på hun kommer til å klage. Syns det er litt creepy hun snakker babyspråk hele tiden

Slik som alle andre i permisjon da mener du? :P

Vi har hatt én våkenatt (vel, et par timer midt på natta) siden lille ble født (7 mnd). Jeg sover allikevel lur sammen med ungen på dagtid.

Skrevet
33 minutter siden, Nobile skrev:

Tenker at man trenger ikke å dele ut adressen sin på nettet uten å tenke på at det kan føre til uønsket oppmerksomhet på flere nivåer.

En ting er leserne som vil sende hun baby ting, men man vet aldri hva folk sender med posten. Ved å legge ut adressen, alle bildene fra huset og hvor hun er (stort sett) så er det jo fritt frem for innbrudd også men jeg. 

Og ja, adressen er til det gamle huset. 

Jeg synes også at det er rart at de tør å ta i mot ting som andre har sendt til de i posten. Har sett flere youtubere gjør det samme. De filmer at de selv åpner opp pakkene de får fra følgerne sine, og oppfordrer følgerne til å sende flere, gjerne snacks som er vanlige i det landet de som sender kommer fra. Tenk på hva enkelte syke individ kan finne på å gjøre, man kan jo risikere at noen sender noe som gjør mottaker syke, eller verre :sjokkert: :sprettoy: Helt uforståelig.

• Liker 8
Gjest BordetErSnudd
Skrevet
2 timer siden, Potatopotato skrev:

Nå er dere bare teite. Herregud... Ungen er ikke født enda!

Du har rett i det, men om de fortsetter i samme bane som før så kommer det en au pair på plass rimelig kjapt 😁 Håper jeg tar feil da! 

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Gjest Citronella
Skrevet

Både Pilotfrue og mannen er så kjedelige. De virker mest opptatt av fasade og jeg lurer på om de har noen samtaler seg i mellom som handler om det som er større enn de selv? Leser de bøker for eksempel? Er de interessert i politikk og samfunn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...