Jordbærogfløte Skrevet 7. mai 2018 #3821 Skrevet 7. mai 2018 40 minutter siden, Christy89 skrev: Neste sesong er barnet kommet og da får vi nok se en lykkelig og "perfekt" småbarnsfamilie. Synes de fort kan bli for kjedelig for Bloggerne. De er ganske enkle. Da ser jeg for meg oppstilte bilder i stua, i båten og på brygga i Se&Hør ;-), samt levende bilder om det samme i Bloggerne. Alle kledd i lyseblått. 8
Jolanda Skrevet 7. mai 2018 #3822 Skrevet 7. mai 2018 9 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Hun skriver at det dummeste hun hører er folk som klager på russen og at de må få lov til å feste i fred.. Ærlig talt! Når bassen dundrer i boligstrøk og klokka er tre på natta, er det vel greit å ønske seg ro og nattesøvn? Tydelig at hun ikke kan se lenger enn sin egen nese! Dessuten har de jo ordna seg det opplegget med overvåking og porter rundt tomta. Klart man vil være i fred og ha et privatliv! Meeeen kan ikke askerrussen stå klin inntil porten deres da slik at de kan feste og kose seg, Pilotfrue? Hun endrer nok mening når hun har en baby og sover mye mindre og dårligere enn hun gjør nå. 7
Jordbærogfløte Skrevet 7. mai 2018 #3823 Skrevet 7. mai 2018 4 minutter siden, Jolanda skrev: Hun endrer nok mening når hun har en baby og sover mye mindre og dårligere enn hun gjør nå. Ja, det kan hun nok ;-) Been there.. 1
Christy89 Skrevet 7. mai 2018 #3824 Skrevet 7. mai 2018 19 minutter siden, Jolanda skrev: Hun endrer nok mening når hun har en baby og sover mye mindre og dårligere enn hun gjør nå. God luck sier jeg bare. Kommer til å bli mange søvnløse netter. Da kommer det garantert klage inlegg på bloggen om lite søvn. Bare vent 3
Jordbærogfløte Skrevet 7. mai 2018 #3825 Skrevet 7. mai 2018 (endret) Jeg blir på mange måter bekymret når det snakkes om det perfekte liv i det intervjuet med nettavisen hun var så fornøyd med. Hvilke signaler sender hun og andre bloggere ut til unge og usikre følgere som nevner goals i annenhver setning når de skryter til disse fasadebloggerne på Instagram, kommentarfeltet på bloggen og Facebook. Couplegoals, bodygoals mm.. Drømmemannen, drømmebryllupet, drømmehuset.. Også viser det seg at de må fikse på ansiktet og kroppen fordi de aldri blir fornøyde med seg selv. De indre verdiene drukner i utseendefokus og fasadefiksing. Endret 7. mai 2018 av Jordbærogfløte 18
Fotballflue Skrevet 7. mai 2018 #3826 Skrevet 7. mai 2018 2 timer siden, Christy89 skrev: God luck sier jeg bare. Kommer til å bli mange søvnløse netter. Da kommer det garantert klage inlegg på bloggen om lite søvn. Bare vent Hvordan kan du være så sikker på det? Er ikke sånn for alle. 9
Gjest BordetErSnudd Skrevet 7. mai 2018 #3827 Skrevet 7. mai 2018 3 timer siden, Christy89 skrev: God luck sier jeg bare. Kommer til å bli mange søvnløse netter. Da kommer det garantert klage inlegg på bloggen om lite søvn. Bare vent Sånne innlegg er så unødvendige. Vi unner vel ingen nybakte mødre å få fæle netter uten søvn. Det er helt normalt å få sovebabyer som sover 20 t i døgnet og som kun grynter litt tredjehver time for å få pupp (slik var hvert fall alle babyene i barselgruppa bortsett fra mine 😂). Syns ikke man skal sitte å gni seg i hendene og si "bare vent". Håper ikke at hun velger å utlevere noe detaljert om babyen uansett.
Irja Skrevet 7. mai 2018 #3828 Skrevet 7. mai 2018 51 minutter siden, Fotballflue skrev: Hvordan kan du være så sikker på det? Er ikke sånn for alle. Alle får våkenetter med babyer/barn. Ofte rolig de første ukene, så baller det på seg. Kjenner mange med barn, men kjenner ingen som ikke har hatt noen/mange tøffe nettet. Det kommer tenner, feber, omgangssyke, mareritt, behov for vann, melk osv. Har en baby på 6 måneder og en på 5 år. Barn våkner på natta, og det er helt normalt. Pilotfrue skal også få kjenne på dette, og jeg må innrømme at den tanken koser jeg meg litt med. 3
Gjest Senil Skrevet 7. mai 2018 #3829 Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, Irja skrev: Alle får våkenetter med babyer/barn. Ofte rolig de første ukene, så baller det på seg. Kjenner mange med barn, men kjenner ingen som ikke har hatt noen/mange tøffe nettet. Det kommer tenner, feber, omgangssyke, mareritt, behov for vann, melk osv. Har en baby på 6 måneder og en på 5 år. Barn våkner på natta, og det er helt normalt. Pilotfrue skal også få kjenne på dette, og jeg må innrømme at den tanken koser jeg meg litt med. Helt off topic for tråden. Men mine barn hadde ikke våkenetter. Så nei, alle barn våkner ikke om natten og alle plages ikke av tenner mm.
Fotballflue Skrevet 7. mai 2018 #3830 Skrevet 7. mai 2018 16 minutter siden, Senil skrev: Helt off topic for tråden. Men mine barn hadde ikke våkenetter. Så nei, alle barn våkner ikke om natten og alle plages ikke av tenner mm. Samme her.. men det er tydeligvis ikke mulig 🙄 7
Irja Skrevet 7. mai 2018 #3831 Skrevet 7. mai 2018 57 minutter siden, Senil skrev: Helt off topic for tråden. Men mine barn hadde ikke våkenetter. Så nei, alle barn våkner ikke om natten og alle plages ikke av tenner mm. Wow! Aldri hørt om. Så deilig for deg/dere! De aller, aller fleste opplever noe annet.. 5
Miranda16 Skrevet 7. mai 2018 #3832 Skrevet 7. mai 2018 (endret) Dobbelpost Endret 7. mai 2018 av Miranda16
loffen Skrevet 7. mai 2018 #3833 Skrevet 7. mai 2018 9 minutter siden, Irja skrev: Wow! Aldri hørt om. Så deilig for deg/dere! De aller, aller fleste opplever noe annet.. Og jeg hadde en av hver... En som bare sov, og en med kolikk. 2
Gjest Ms. Daisy Skrevet 7. mai 2018 #3834 Skrevet 7. mai 2018 Poenget er vel at barn er forskjellige - noen er våkne andre sover. Man vet absolutt ingenting før man sitter der med en liten en selv. Skal finne egne rutiner etc. Så kan alle andre ha all verdens av meninger, men til slutt er det kun foreldrene som vet hvordan de skal håndtere og jobbe seg gjennom nyfødt perioden. Må nå la dama og mannen får en sjanse først da.....
gjest91 Skrevet 7. mai 2018 #3835 Skrevet 7. mai 2018 Har det vært folk inne i bakgården hennes for å knulle eller hva er greia? Er slik hun fremstiller det.. 8
Jordbærogfløte Skrevet 7. mai 2018 #3836 Skrevet 7. mai 2018 13 minutter siden, gjest91 skrev: Har det vært folk inne i bakgården hennes for å knulle eller hva er greia? Er slik hun fremstiller det.. 1
Nobile Skrevet 7. mai 2018 #3837 Skrevet 7. mai 2018 Jeg synes det er skremmende lite gjennomtenkt at hun for noen måneder siden la ut adressen sin slik at hun kunne motta hyggelige gaver fra leserne i posten. 25
Jordbærogfløte Skrevet 7. mai 2018 #3838 Skrevet 7. mai 2018 21 minutter siden, Nobile skrev: Jeg synes det er skremmende lite gjennomtenkt at hun for noen måneder siden la ut adressen sin slik at hun kunne motta hyggelige gaver fra leserne i posten. Det samme har jeg tenkt.. 6
Gjest BordetErSnudd Skrevet 7. mai 2018 #3839 Skrevet 7. mai 2018 1 time siden, Nobile skrev: Jeg synes det er skremmende lite gjennomtenkt at hun for noen måneder siden la ut adressen sin slik at hun kunne motta hyggelige gaver fra leserne i posten. Jeg syns det er skremmende at hun deler så mange private øyeblikk av livet sitt og likevel ikke forstår at noen av de fremmede som leser bloggen hennes derfor ikke respekterer privatlivet hennes i virkeligheten heller. Hun kan ikke fremstille seg som en god venninne som deler personlige ting på bloggen for så å bli sint når folk dukker opp på døra hennes. Det ER faktisk mange gærninger der ute Julianne, hvor vanskelig er det å forstå? Folk som ikke skjønner at grensa du setter i virkeligheten er en HELT annen enn den grensa du setter i bloggen. Det er ikke alle blogglesere der ute som har nok hjerneomløp til å skjønne det..
Rubella Skrevet 7. mai 2018 #3840 Skrevet 7. mai 2018 3 minutter siden, BordetErSnudd skrev: Jeg syns det er skremmende at hun deler så mange private øyeblikk av livet sitt og likevel ikke forstår at noen av de fremmede som leser bloggen hennes derfor ikke respekterer privatlivet hennes i virkeligheten heller. Hun kan ikke fremstille seg som en god venninne som deler personlige ting på bloggen for så å bli sint når folk dukker opp på døra hennes. Det ER faktisk mange gærninger der ute Julianne, hvor vanskelig er det å forstå? Folk som ikke skjønner at grensa du setter i virkeligheten er en HELT annen enn den grensa du setter i bloggen. Det er ikke alle blogglesere der ute som har nok hjerneomløp til å skjønne det.. Ikke bloggere heller, tydeligvis! 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå