Horisonten Skrevet onsdag kl. 10:18 #15101 Skrevet onsdag kl. 10:18 Guris skrev (15 minutter siden): J og U kritiserer folk fordi de velger å bo i Norge og kritiserer folk som vil flytte til Spania men ikke har mulighet pga. økonomi eller annet. De latterliggjør folk som nevner at sukker er helseskadelig i så store mengder som de inntar, som det beviselig er. J later som hun skal ta abort og bruker det som kontent enda hun vet at mange ufrivillig barnsløse følger henne siden hun var så deprimert fordi hun ikke ble gravid fort nok og gjorde prøverør, J driter ut folk som må jobbe hver dag og kommer med masse kommentarer om hvor forferdelig det må være å ha en "vanlig" jobb, de kommenterer hele tiden hvor bra det er at de har kuttet ut gamle venner og noe familie da de ikke er bra folk, de blir aldri fornøyd med håndverkerene sine og finner hele tiden pirk de må komme å fikse. U blir sint hvis noen parkerer på offentlige parkeringsplasser ved siden av bilen hans og mener de ikke har rett til det siden hans bil er så dyr, U snakker veldig stygt om folk som er overvektige, de inngikk kontrakt om at en dame skulle flytte fra Philippines og bo hos de men etter en stund så synes de ikke det var noe kult lenger og ba henne dra fra de. Listen er laaaang med dritt de har gjort og gjør mot andre. Så en liten kommentar om nesen hennes er absolutt innenfor 🐖 🐷 🐽 Så sant, så sant! De kritiserer andre hele tiden og kan være skikkelig ufyselig mot andre! Det tok ikke mange månedene i Spania før Julianne klarte å få seg en uvenn. (Christine). I Norge har de kuttet flere relasjoner sier de, men hva om de i Norge har kuttet ut pilotparet først? Olderwiser, her inne i forumet diskuterer vi det som er reelt. Ros og skryt om Julianne finner man på Snapchat kanalen hennes. Der skryter hun om seg selv fra morgen til kveld. 5 5
OlderWiser Skrevet onsdag kl. 10:35 #15102 Skrevet onsdag kl. 10:35 Horisonten skrev (8 minutter siden): Så sant, så sant! De kritiserer andre hele tiden og kan være skikkelig ufyselig mot andre! Det tok ikke mange månedene i Spania før Julianne klarte å få seg en uvenn. (Christine). I Norge har de kuttet flere relasjoner sier de, men hva om de i Norge har kuttet ut pilotparet først? Olderwiser, her inne i forumet diskuterer vi det som er reelt. Ros og skryt om Julianne finner man på Snapchat kanalen hennes. Der skryter hun om seg selv fra morgen til kveld. Bare for å presisere så ikke det blir misforståelser. Jeg roser ikke henne eller støtter hennes syn på ulike ting. Jeg syns det er underholdene å følge henne (og andre) som i mine øyne har et helt utrolig syn på både pengebruk, livsstil og ja, mange ting.. jeg får på en måte bekreftet at mitt liv er veldig fint å leve 😂 Det jeg reagerer på er at så mange syns det er greit å kommentere kroppen og de ulike kroppsdelene hennes, istedenfor å diskutere sakene/tingene de fronter. Håper dette gir mening ☺️ Jeg har ikke fulgt hennes mange år så hva som er postet før vet jeg ikke, og jeg følger ikke U så han aner jeg lite om. 1 3
Josi1 Skrevet onsdag kl. 10:56 #15103 Skrevet onsdag kl. 10:56 Når jeg fant ut at x’n min egen var sammens med henne waaaay back🤮 1 1
Guris Skrevet onsdag kl. 10:58 #15104 Skrevet onsdag kl. 10:58 Horisonten skrev (27 minutter siden): Så sant, så sant! De kritiserer andre hele tiden og kan være skikkelig ufyselig mot andre! Det tok ikke mange månedene i Spania før Julianne klarte å få seg en uvenn. (Christine). I Norge har de kuttet flere relasjoner sier de, men hva om de i Norge har kuttet ut pilotparet først? Olderwiser, her inne i forumet diskuterer vi det som er reelt. Ros og skryt om Julianne finner man på Snapchat kanalen hennes. Der skryter hun om seg selv fra morgen til kveld. Jeg har lurt på det samme vedrørende alle vennene deres som skulle komme å besøke de. Det er vel en grunn til at alle plutselig ble borte ja. Det er vel ingen her inne som sender stygge kommentarer vedr. utseende til tilfeldige folk de ser på nettet eller snille å gode folk, men disse 2 har klart å latterliggjøre seg selv og mistet all respekt hos de aller fleste pga. av en forferdelig bøllete oppførsel. Hadde J vært en snill å god dame så hadde ingen sagt noe stygt om hverken pupper eller nese, men de kommentarene tror Jeg er mer pga. hvordan hun oppfører seg enn hvordan hun ser ut. Hun elsker å provosere folk og sier også at hun driter langt i hva folk sier til eller om henne ( tydeligvis inkludert både gamle venner og familie) så da synes Jeg litt småtull som de siste kommentarene om henne er lite å henge seg opp i. 1 3
Guris Skrevet onsdag kl. 11:00 #15105 Skrevet onsdag kl. 11:00 Josi1 skrev (3 minutter siden): Når jeg fant ut at x’n min egen var sammens med henne waaaay back🤮 Fortell!! 1
Guris Skrevet onsdag kl. 11:03 #15106 Skrevet onsdag kl. 11:03 (endret) OlderWiser skrev (5 timer siden): Bare for å presisere så ikke det blir misforståelser. Jeg roser ikke henne eller støtter hennes syn på ulike ting. Jeg syns det er underholdene å følge henne (og andre) som i mine øyne har et helt utrolig syn på både pengebruk, livsstil og ja, mange ting.. jeg får på en måte bekreftet at mitt liv er veldig fint å leve 😂 Det jeg reagerer på er at så mange syns det er greit å kommentere kroppen og de ulike kroppsdelene hennes, istedenfor å diskutere sakene/tingene de fronter. Håper dette gir mening ☺️ Jeg har ikke fulgt hennes mange år så hva som er postet før vet jeg ikke, og jeg følger ikke U så han aner jeg lite om. Kommentarene om utseende hennes tror Jeg kommer pga. oppførselen hennes og ville ikke bli nevnt hvis hun var en snill og respektabel person. Men hun fremstår som 🤬 og derfor slenger folk litt her og der. Endret onsdag kl. 16:01 av Guris 2 4
Guris Skrevet onsdag kl. 11:06 #15107 Skrevet onsdag kl. 11:06 OlderWiser skrev (28 minutter siden): Bare for å presisere så ikke det blir misforståelser. Jeg roser ikke henne eller støtter hennes syn på ulike ting. Jeg syns det er underholdene å følge henne (og andre) som i mine øyne har et helt utrolig syn på både pengebruk, livsstil og ja, mange ting.. jeg får på en måte bekreftet at mitt liv er veldig fint å leve 😂 Det jeg reagerer på er at så mange syns det er greit å kommentere kroppen og de ulike kroppsdelene hennes, istedenfor å diskutere sakene/tingene de fronter. Håper dette gir mening ☺️ Jeg har ikke fulgt hennes mange år så hva som er postet før vet jeg ikke, og jeg følger ikke U så han aner jeg lite om. Generelt sett så er nok alle enige i at man ikke skal kritisere folk for utseende, navnet sitt, talemåte og ting vi ikke kan noe for, men disse 2 🤡🤡 ber jo om det. 1 1
Josi1 Skrevet onsdag kl. 11:08 #15108 Skrevet onsdag kl. 11:08 Guris skrev (4 minutter siden): Fortell!! Ikke mye å fortelle, var før hun ble så kjent😅
Guris Skrevet onsdag kl. 11:27 #15109 Skrevet onsdag kl. 11:27 Josi1 skrev (17 minutter siden): Ikke mye å fortelle, var før hun ble så kjent😅 Hun sa jo at hun var sammen mange gifte menn og syntes det var spennende og kult, for er menneske. 🤦🏻 1 1
Guris Skrevet onsdag kl. 16:17 #15110 Skrevet onsdag kl. 16:17 (endret) OlderWiser skrev (20 timer siden): Jeg ble akkurat medlem her på KG jeg. Men har vært innom her ofte og lest hva folk skriver. Synes det er underholdende. Følger en del influensere også, fordi jeg synes det er underholdende. Er ikke alltid jeg er superimponert over verken innhold, livsstil eller meningene til disse influenserene. Men sånn er det. De skal tjene penger og lager innhold som gir mest klirr i kassa. Hadde sikkert jeg også gjort hvis det var det som var jobben min. Sjelden jeg lar meg provosere av innholdet. Jeg leser, ler litt, og så legger jeg bort telefonen. Men i dag kjente jeg at jeg ble så provosert at jeg opprettet en bruker her på KG. Ikke provosert av Pilotfrue, men av dere. For fy fader hvor usaklige og slemme folk som sitter og hamrer løs på tastaturet og lirer ut av seg kommentarer som går på utseende! Hun spiser for mye, stygg nese, firkanta rumpe, mage… and the list goes on! Er dere i det hele tatt klar over hva dere gjør? Skjønner dere hva slike kommentarer kan gjøre med et menneske? Hadde dere sagt det direkte til henne hvis dere hadde sjansen? Hvis nei, så bør dere ikke skrive det heller. Ærlig talt! Hun spiser sunt og næringsrikt. Heier på det! Hun spiser godteri! Heier på det! Hun trener variert! Heier på det! Hun har født to barn og ser sunn ut! Det er så bra! Hun tør å vise seg i topp og trenings tights! Heier på det! Det er jo slik det burde være for alle! Hvorfor trykke ned mennesker på den måten som mange her inne gjør? Jada, livsstil meg her og flashing meg der, men så slutt å følge henne da hvis det provoserer dere. Jeg skal ikke slutte å følge henne. Fordi jeg synes det er underholdende, og jeg heier på folk selvom de velger å gjøre ting på en annen måte enn jeg ville gjort. Og aldri! Aldri! Kommenterer jeg utseende deres. Det burde ikke noen gjøre! Det er lavmål! Sier mer om KG-mafian enn Pilotfrue (og andre influensere som får slike kommentarer) Når du nevner å ta hensyn til folk å ikke påføre andre noe negativt, hva tror du konene og barna til alle de gifte mennene J hadde s*x med følte ? J fortalte på bloggen sin hvor kult og spennende hun syntes det var at de gifte mennene ville være med henne istedenfor å dra hjem til familien sin og sa hun likte den makten hun følte hun hadde. Kanskje disse blogginleggene fortsatt er tilgjengelige så du kan lese om hvem hun er ? Når man virkelig vet hvem hun er og hva dritt hun har gjort mot andre så er det ingen som bryr seg om at noen skriver noen kritiske kommentarer om henne uansett om det er utseende eller oppførsel. Det er rett og slett ingen respekt for henne. Endret onsdag kl. 19:12 av Guris 2 8
Horisonten Skrevet onsdag kl. 16:42 #15111 Skrevet onsdag kl. 16:42 Vi må være greie med hverandre her inne. Pilotparet har skapt et dårlig image som er selvforskyldt! De er mislikt av mange. Ikke fordi de ble så vanvittig høye på seg selv etter at de flyttet til Spania - for det var de før også, men fordi Julianne sin oppførsel er på mange måter så respektløs. Ulrik er en bedreviter. Det stemmer det som er nevnt ovenfor her, hun likte å ligge med menn som var gift. Tenk at hun visste det. De mennene hadde sikkert barn også. Hvor gøy hadde det vært om Ulrik lå med andre damer? Hun bryr seg ikke om andre, kun seg selv. Sånn har det alltid vært. Man ser jo at hun setter seg selv fremover sine egne barn også. Det pleier å være omvendt når du er mamma. De opererer både kynisk og løgnaktig. Bryr seg null om andre. Kun penger, materialisme, mer mer mer, og fasade. Når har paret noen gang gjort noe varmt og fint for andre? Har de noen gang donert penger eller stilt opp for folk som trengte hjelp? En offentlig person med så stor innflytelse og inntekt har muligheten til å gjøre en vesentlig forskjell i samfunnet. Men nei, Julianne er opptatt av kroppen sin. Vise den frem, snakke om seg selv. Skryte av alt hun har og kjøper, og hvor flink hun er. Klapp på skulderen. Som hun alltid sier til seg selv. Ingen av nyttårsforsettene hennes handlet om å bli en bedre mor eller bruke mer tid på barna heller. Hun er så egosentrert. 3 9
Guris Skrevet onsdag kl. 17:32 #15112 Skrevet onsdag kl. 17:32 Horisonten skrev (50 minutter siden): Vi må være greie med hverandre her inne. Pilotparet har skapt et dårlig image som er selvforskyldt! De er mislikt av mange. Ikke fordi de ble så vanvittig høye på seg selv etter at de flyttet til Spania - for det var de før også, men fordi Julianne sin oppførsel er på mange måter så respektløs. Ulrik er en bedreviter. Det stemmer det som er nevnt ovenfor her, hun likte å ligge med menn som var gift. Tenk at hun visste det. De mennene hadde sikkert barn også. Hvor gøy hadde det vært om Ulrik lå med andre damer? Hun bryr seg ikke om andre, kun seg selv. Sånn har det alltid vært. Man ser jo at hun setter seg selv fremover sine egne barn også. Det pleier å være omvendt når du er mamma. De opererer både kynisk og løgnaktig. Bryr seg null om andre. Kun penger, materialisme, mer mer mer, og fasade. Når har paret noen gang gjort noe varmt og fint for andre? Har de noen gang donert penger eller stilt opp for folk som trengte hjelp? En offentlig person med så stor innflytelse og inntekt har muligheten til å gjøre en vesentlig forskjell i samfunnet. Men nei, Julianne er opptatt av kroppen sin. Vise den frem, snakke om seg selv. Skryte av alt hun har og kjøper, og hvor flink hun er. Klapp på skulderen. Som hun alltid sier til seg selv. Ingen av nyttårsforsettene hennes handlet om å bli en bedre mor eller bruke mer tid på barna heller. Hun er så egosentrert. 💯 5
Stjertmeis Skrevet onsdag kl. 18:08 #15113 Skrevet onsdag kl. 18:08 Guris skrev (1 time siden): Når du nevner å ta hensyn til folk å ikke påføre andre noe negativt, hva tror du konene og barna til alle de gifte mennene hun hadde s*x med følte ? J fortalte på bloggen sin hvor kult og spennende hun syntes det var at de gifte mennene ville være med henne istedenfor å dra hjem til familien sin og sa hun likte den makten hun følte hun hadde. Kanskje disse blogginleggene fortsatt er tilgjengelige så du kan lese om hvem hun er ? Når man virkelig vet hvem hun er og hva dritt hun har gjort mot andre så er det ingen som bryr seg om at noen skriver noen kritiske kommentarer om henne uansett om det er utseende eller oppførsel. Det er rett og slett ingen respekt for henne. Her er et par blogginnlegg etter er raskt google-søk: https://pilotfrue.blogg.no/1422563041_29012015.html https://pilotfrue.blogg.no/1422356671_the_other_woman.html 1 3
Horisonten Skrevet onsdag kl. 18:15 #15114 Skrevet onsdag kl. 18:15 Stjertmeis skrev (5 minutter siden): Her er et par blogginnlegg etter er raskt google-søk: https://pilotfrue.blogg.no/1422563041_29012015.html https://pilotfrue.blogg.no/1422356671_the_other_woman.html Shit, hun er virkelig fæl! Verre enn jeg trodde. Så skriver hun at hun egentlig er en snill jente med et stort hjerte ETTER at hun har ligget med disse menneske som var gift. Snakk om å gjøre seg selv uskyldig. Hun lyver jo til seg selv også. En lystløgner! 3 7
Taddah Skrevet onsdag kl. 18:33 #15115 Skrevet onsdag kl. 18:33 Horisonten skrev (7 minutter siden): Shit, hun er virkelig fæl! Verre enn jeg trodde. Så skriver hun at hun egentlig er en snill jente med et stort hjerte ETTER at hun har ligget med disse menneske som var gift. Snakk om å gjøre seg selv uskyldig. Hun lyver jo til seg selv også. En lystløgner! At hun ikke skjønner at disse mennene så på henne som en tømmestasjon. 1 7
Guris Skrevet onsdag kl. 19:27 #15116 Skrevet onsdag kl. 19:27 (endret) Stjertmeis skrev (1 time siden): Her er et par blogginnlegg etter er raskt google-søk: https://pilotfrue.blogg.no/1422563041_29012015.html https://pilotfrue.blogg.no/1422356671_the_other_woman.html Hun er ikke engang flau og snart blir barna hennes så store at de kan finne dette selv. Jeg husker at hun skrev hun hadde vært med disse gifte mennene sammen venninen sin Pia som hun ble kjent med på barne skolen men ikke har kontakt med lenger. Endret onsdag kl. 19:27 av Guris 3 1
Jadaomatte Skrevet onsdag kl. 19:50 #15117 Skrevet onsdag kl. 19:50 Synest denne tråden er blitt stygg. Kritikk av andres utseende er ikke greit. Om paret slenger med leppa om andres kropp og meninger så er det deres skam. Vi må passe på vår egen munn og prøve å ikke la oss provosere. 3 1
Maia3 Skrevet onsdag kl. 20:58 #15118 Skrevet onsdag kl. 20:58 (endret) Horisonten skrev (2 timer siden): Shit, hun er virkelig fæl! Verre enn jeg trodde. Så skriver hun at hun egentlig er en snill jente med et stort hjerte ETTER at hun har ligget med disse menneske som var gift. Snakk om å gjøre seg selv uskyldig. Hun lyver jo til seg selv også. En lystløgner! Jeg har ikke ord. Virker nesten som om hun er stolt av å ha vært gifte menns elskerinne. Fy flate MEN: pass dere damer, prøv dere for alle del ikke på Ulrik (hvem hadde villet det,forresten?) Da smeller det 💥💣 Kanskje noen hadde hatt godt av å smake sin egen medisin enkelte ganger? Endret onsdag kl. 21:00 av Maia3 1 4
Ellie25 Skrevet 17 timer siden #15119 Skrevet 17 timer siden Jeg har absolutt ingenting til overs for pilotfrue eller mannen hennes. Synes de er usmakelige og harry. Men denne tråden er jo enda verre? Kommentere at hun har hengepupper, nesa, kroppen.. utrolig ufint! Og det er slike innlegg som det som ødelegger for en seriøs debatt og som gjør at alle influensere kan avfeie kvinneguiden og dets debattanter på den måten de gjør. 3 1
Joiosa Skrevet 11 timer siden #15120 Skrevet 11 timer siden Håper takstmann og forsikring ser at fallet av kaktusen er selvforskyldt og at de får avkorting på forsikringsutbetaling. Den kaktusen har fått store mengder vann,såpe og kjemikalier nesten hver dag i et år!! Fordi de har spylt hellene foran den. Røttene på en kaktus råtner veldig lett av for mye vann. Når jorden er fuktig over så lang tid får ikke røttene oksygen og det fører til at de dør og råtner OG kaktusen faller! 2 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå