Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kristine79 skrev (Akkurat nå):

De fortjener og måtte leve et mer moderat liv. Er et så ekstremt overforbruk at jeg blir uvel. 

Avfulgte for lenge siden. Nekter å gi de penger.

Enig! Måtte flere se dette og avfølge 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit å drive butikk, om det er deres eget brand og varer som de har vært med å produsere innen nasjonale retningslinjer og lovverk. Når du selger varer som gjelder mat og drikke, så er det mange forhåndsregler med tanke på kjemikalier. Disse varene har de kjøpt på Temu og Amazon, og skal selge det videre i sin egen nettbutikk til flerdoblet pris? Temu selger mange varer med farlige midler og kjemikalier! Hvor korttenkt går det an å bli? Blir målløs!

• Liker 3
  • Nyttig 17
Skrevet

Friske priser for kinaræl. Bildene er mer lukseriøse og da kan man skru opp prisen mangegangen?

Fins det virkelig folk som ikke klarer å handle på Temu selv? Det der funka ikke da Fotballfrue og mannen gjorde samme stuntet med smykker for noen år siden, og kommer ikke til å funke nå heller. At de i det hele tatt gidder å prøve.

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

Hentet fra Finn-annonsen over: 

Sitat

Villas Orendella og Tauro er nye luksusvillaer med 4 soverom og 4 bad med basseng som ligger i Albir, et av de mest ettertraktede boligområdene på Costa Blanca på grunn av dets mange tjenester og dens nærhet til unike byer som Benidorm eller Altea.

Var ikke navnet på nettbutikken linket til tidligere Orendella??

• Liker 1
Skrevet
Roadrunner skrev (3 minutter siden):

Hentet fra Finn-annonsen over: 

Var ikke navnet på nettbutikken linket til tidligere Orendella??

Stemmer det! 

Skrevet (endret)
Bellabellee skrev (16 minutter siden):

Teksten på den annonsen er ganske festlig :fnise:

Der er mye "integrert", og en meget innholdsrik heis: 

Sitat

Komforten ved å integrere hele huset i to etasjer er kombinert med en meget funksjonell romfordeling takket være en 3-stopps heis med et stort fellesrom og fire rom som har eget bad.

Og hva skjer egentlig her??

Sitat

Orienteringen av rommene og tilstedeværelsen av store vinduer favoriserer permanent sameksistens mellom interiøret og eksteriøret av huset, noe som tillater sammensmelting av miljøer og utgjør en del av et unikt visuelt rom.

Beklager - skal gi meg nå - ramlet ned i et kaninhull...

Endret av Roadrunner
  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Nettsiden fungerer heller ikke lengre… 😅 vet en annen influenser som gjorde det stort på videresalg av Temu varer. Når Temu ble hype oppdaget folk det og hun måtte avslutte. Mye kritikk. Tenker at Pilotfrue må ha flere ben å stå på når det går nedover med følgere, men ikke beste sjakktrekk dette da. 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Roadrunner skrev (16 minutter siden):

Teksten på den annonsen er ganske festlig :fnise:

Der er mye "integrert", og en meget innholdsrik heis: 

Og hva skjer egentlig her??

Beklager - skal gi meg nå - ramlet ned i et kaninhull...

Noen har lært seg et nytt ord, og samtidig oppdaget ord hen enda ikke helt har forstått, men som hen har skikkelig lyst til å bruke. 

Alternativt har noen bedt ChatGPT om å skrive en voldsom pompøs beskrivelse av eiendommen. 

Uansett. Det der er jo bare pinlig 😆

Endret av Stjertmeis
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Carrer Orendella er gaten de bor i 😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

De gjør nok alt for å «overleve» i Spania. Verste som kan skje fruen er å måtte flytte tilbake til Norge. Hva er greia med å filme seg selv med egen assistent hvor kamera følger fruen opp og ned i huset? Det er så pinlig. «Kjære dagbok, bli med meg ned på kjøkkenet for å si hei til familien, ta en proteinshake og følg etter ned på gymmet. Dette er min hverdag.» Veldig viktig å få med den firkantede rumpa på video. Ulrik som kommenterer hvor flott baken hennes er. Det er så kleint. Ingen lys hjemme i topplokket på noen av dem. Tenk at barna vokser opp i et slikt miljø hjemme. 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
maryJane4 skrev (På 18.1.2026 den 8.12):

Der gikk nesten morgenkaffen rett i feil hull, gitt! 😳 Synet av fruen jukkende på en elektrisk okse dukket opp på utforsk... 🥴  Mer harry går det vel knapt an å bli?! Hjelpes meg! 🤦‍♀️  

Når en må ty til lavmåls flatfylla for å få nye følgere, er det jo bare tragisk. Kort vei fra "lyx" til smakløs. 🤦‍♀️

Litt for glad i alkohol og tabber seg ut hver gang! Husker en episode i Norge der hun poserte med en av lekene til barna i fylla (bensinkanne). Puttet den i munnen og skulle fremstille som at hun s…. Mads Hansen la det ut på Instagram. Hun drikker ofte. Madrid turen, jula, alle jentekveldene. Alkohol foran barna... Tar av. Men hun sier at hun sjeldent drikker da. Mhm. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Horisonten skrev (5 timer siden):

De gjør nok alt for å «overleve» i Spania. Verste som kan skje fruen er å måtte flytte tilbake til Norge. Hva er greia med å filme seg selv med egen assistent hvor kamera følger fruen opp og ned i huset? Det er så pinlig. «Kjære dagbok, bli med meg ned på kjøkkenet for å si hei til familien, ta en proteinshake og følg etter ned på gymmet. Dette er min hverdag.» Veldig viktig å få med den firkantede rumpa på video. Ulrik som kommenterer hvor flott baken hennes er. Det er så kleint. Ingen lys hjemme i topplokket på noen av dem. Tenk at barna vokser opp i et slikt miljø hjemme. 

Hvorfor er det lettere for dem å "overleve" i Norge? Ikke billigere å leve i Norge 

Skrevet
Meg.no skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det lettere for dem å "overleve" i Norge? Ikke billigere å leve i Norge 

Det er det nok ikke, men de har et høyt forbruk i Spania. Fruen shopper daglig. Det koster å leve slik. De har selv gått ut i media og sagt hva huset koster, utemøbler, biler osv. Prosjekter som ikke er ferdig på huset. Å opprettholde den livsstilen krever høy inntekt!

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Horisonten skrev (23 minutter siden):

Det er det nok ikke, men de har et høyt forbruk i Spania. Fruen shopper daglig. Det koster å leve slik. De har selv gått ut i media og sagt hva huset koster, utemøbler, biler osv. Prosjekter som ikke er ferdig på huset. Å opprettholde den livsstilen krever høy inntekt!

Endre livsstil kan de like gjerne gjøre i Spania som Norge. Handler om inntekter vs utgifter. Trenger ikke flytte til Norge om de vil leve billigere

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Horisonten skrev (18 timer siden):

Firkantede rumpe.. den ho jobber SÅ hardt med hver uke.. sa hun etter å ha vist frem rumpa ved en feil på en ridende okse. 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Horisonten skrev (18 timer siden):

Har ho ansatt assistent? Eller er piloten? 

Skrevet
Bellabellee skrev (34 minutter siden):

Firkantede rumpe.. den ho jobber SÅ hardt med hver uke.. sa hun etter å ha vist frem rumpa ved en feil på en ridende okse. 🙈

Hun må trene den så mye hun vil, hofter er genetisk. Hehe. Formen får hun ikke gjort så mye med.

• Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (33 minutter siden):

Har ho ansatt assistent? Eller er piloten? 

Det er lillesøsteren som nylig flyttet ned til Spania for å jobbe. Fikk seg jobb ser det ut som. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Folket begynner å ta til vett, nå er hun nede i 61.600 følgere👏 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...