Outandabout Skrevet søndag kl. 20:19 #14981 Skrevet søndag kl. 20:19 Kristine79 skrev (Akkurat nå): De fortjener og måtte leve et mer moderat liv. Er et så ekstremt overforbruk at jeg blir uvel. Avfulgte for lenge siden. Nekter å gi de penger. Enig! Måtte flere se dette og avfølge 6 8
Horisonten Skrevet søndag kl. 20:41 #14982 Skrevet søndag kl. 20:41 Det er greit å drive butikk, om det er deres eget brand og varer som de har vært med å produsere innen nasjonale retningslinjer og lovverk. Når du selger varer som gjelder mat og drikke, så er det mange forhåndsregler med tanke på kjemikalier. Disse varene har de kjøpt på Temu og Amazon, og skal selge det videre i sin egen nettbutikk til flerdoblet pris? Temu selger mange varer med farlige midler og kjemikalier! Hvor korttenkt går det an å bli? Blir målløs! 3 17
Sol79 Skrevet mandag kl. 11:28 #14983 Skrevet mandag kl. 11:28 Friske priser for kinaræl. Bildene er mer lukseriøse og da kan man skru opp prisen mangegangen? Fins det virkelig folk som ikke klarer å handle på Temu selv? Det der funka ikke da Fotballfrue og mannen gjorde samme stuntet med smykker for noen år siden, og kommer ikke til å funke nå heller. At de i det hele tatt gidder å prøve. 5 10
Bellabellee Skrevet mandag kl. 14:37 #14984 Skrevet mandag kl. 14:37 Hvis noen vil bli nabo med herr og fru pilot https://www.finn.no/realestate/abroad/ad.html?finnkode=402592846&srsltid=AfmBOorjBYtVfc2rtfPw36QggbwYwzAnkTwENj4kXjRcASEgY1xTJrQB
Roadrunner Skrevet mandag kl. 14:45 #14985 Skrevet mandag kl. 14:45 Hentet fra Finn-annonsen over: Sitat Villas Orendella og Tauro er nye luksusvillaer med 4 soverom og 4 bad med basseng som ligger i Albir, et av de mest ettertraktede boligområdene på Costa Blanca på grunn av dets mange tjenester og dens nærhet til unike byer som Benidorm eller Altea. Var ikke navnet på nettbutikken linket til tidligere Orendella?? 1
Korpsnerden Skrevet mandag kl. 14:49 #14986 Skrevet mandag kl. 14:49 Roadrunner skrev (3 minutter siden): Hentet fra Finn-annonsen over: Var ikke navnet på nettbutikken linket til tidligere Orendella?? Stemmer det!
Roadrunner Skrevet mandag kl. 14:52 #14987 Skrevet mandag kl. 14:52 (endret) Bellabellee skrev (16 minutter siden): Hvis noen vil bli nabo med herr og fru pilot https://www.finn.no/realestate/abroad/ad.html?finnkode=402592846&srsltid=AfmBOorjBYtVfc2rtfPw36QggbwYwzAnkTwENj4kXjRcASEgY1xTJrQB Teksten på den annonsen er ganske festlig Der er mye "integrert", og en meget innholdsrik heis: Sitat Komforten ved å integrere hele huset i to etasjer er kombinert med en meget funksjonell romfordeling takket være en 3-stopps heis med et stort fellesrom og fire rom som har eget bad. Og hva skjer egentlig her?? Sitat Orienteringen av rommene og tilstedeværelsen av store vinduer favoriserer permanent sameksistens mellom interiøret og eksteriøret av huset, noe som tillater sammensmelting av miljøer og utgjør en del av et unikt visuelt rom. Beklager - skal gi meg nå - ramlet ned i et kaninhull... Endret mandag kl. 14:53 av Roadrunner 5 2 8
Odirf Skrevet mandag kl. 15:05 #14988 Skrevet mandag kl. 15:05 Nettsiden fungerer heller ikke lengre… 😅 vet en annen influenser som gjorde det stort på videresalg av Temu varer. Når Temu ble hype oppdaget folk det og hun måtte avslutte. Mye kritikk. Tenker at Pilotfrue må ha flere ben å stå på når det går nedover med følgere, men ikke beste sjakktrekk dette da. 🙈 4 1
Stjertmeis Skrevet mandag kl. 15:09 #14989 Skrevet mandag kl. 15:09 (endret) Roadrunner skrev (16 minutter siden): Teksten på den annonsen er ganske festlig Der er mye "integrert", og en meget innholdsrik heis: Og hva skjer egentlig her?? Beklager - skal gi meg nå - ramlet ned i et kaninhull... Noen har lært seg et nytt ord, og samtidig oppdaget ord hen enda ikke helt har forstått, men som hen har skikkelig lyst til å bruke. Alternativt har noen bedt ChatGPT om å skrive en voldsom pompøs beskrivelse av eiendommen. Uansett. Det der er jo bare pinlig 😆 Endret mandag kl. 15:09 av Stjertmeis 8 3
maryJane4 Skrevet mandag kl. 15:20 #14990 Skrevet mandag kl. 15:20 Carrer Orendella er gaten de bor i 😉 2 1
Horisonten Skrevet mandag kl. 16:03 #14991 Skrevet mandag kl. 16:03 De gjør nok alt for å «overleve» i Spania. Verste som kan skje fruen er å måtte flytte tilbake til Norge. Hva er greia med å filme seg selv med egen assistent hvor kamera følger fruen opp og ned i huset? Det er så pinlig. «Kjære dagbok, bli med meg ned på kjøkkenet for å si hei til familien, ta en proteinshake og følg etter ned på gymmet. Dette er min hverdag.» Veldig viktig å få med den firkantede rumpa på video. Ulrik som kommenterer hvor flott baken hennes er. Det er så kleint. Ingen lys hjemme i topplokket på noen av dem. Tenk at barna vokser opp i et slikt miljø hjemme. 5 11
Horisonten Skrevet mandag kl. 21:09 #14992 Skrevet mandag kl. 21:09 maryJane4 skrev (På 18.1.2026 den 8.12): Der gikk nesten morgenkaffen rett i feil hull, gitt! 😳 Synet av fruen jukkende på en elektrisk okse dukket opp på utforsk... 🥴 Mer harry går det vel knapt an å bli?! Hjelpes meg! 🤦♀️ Når en må ty til lavmåls flatfylla for å få nye følgere, er det jo bare tragisk. Kort vei fra "lyx" til smakløs. 🤦♀️ Litt for glad i alkohol og tabber seg ut hver gang! Husker en episode i Norge der hun poserte med en av lekene til barna i fylla (bensinkanne). Puttet den i munnen og skulle fremstille som at hun s…. Mads Hansen la det ut på Instagram. Hun drikker ofte. Madrid turen, jula, alle jentekveldene. Alkohol foran barna... Tar av. Men hun sier at hun sjeldent drikker da. Mhm. 10 2
Meg.no Skrevet mandag kl. 21:44 #14993 Skrevet mandag kl. 21:44 Horisonten skrev (5 timer siden): De gjør nok alt for å «overleve» i Spania. Verste som kan skje fruen er å måtte flytte tilbake til Norge. Hva er greia med å filme seg selv med egen assistent hvor kamera følger fruen opp og ned i huset? Det er så pinlig. «Kjære dagbok, bli med meg ned på kjøkkenet for å si hei til familien, ta en proteinshake og følg etter ned på gymmet. Dette er min hverdag.» Veldig viktig å få med den firkantede rumpa på video. Ulrik som kommenterer hvor flott baken hennes er. Det er så kleint. Ingen lys hjemme i topplokket på noen av dem. Tenk at barna vokser opp i et slikt miljø hjemme. Hvorfor er det lettere for dem å "overleve" i Norge? Ikke billigere å leve i Norge
Horisonten Skrevet mandag kl. 21:52 #14994 Skrevet mandag kl. 21:52 Meg.no skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det lettere for dem å "overleve" i Norge? Ikke billigere å leve i Norge Det er det nok ikke, men de har et høyt forbruk i Spania. Fruen shopper daglig. Det koster å leve slik. De har selv gått ut i media og sagt hva huset koster, utemøbler, biler osv. Prosjekter som ikke er ferdig på huset. Å opprettholde den livsstilen krever høy inntekt! 2 5
Meg.no Skrevet mandag kl. 22:17 #14995 Skrevet mandag kl. 22:17 Horisonten skrev (23 minutter siden): Det er det nok ikke, men de har et høyt forbruk i Spania. Fruen shopper daglig. Det koster å leve slik. De har selv gått ut i media og sagt hva huset koster, utemøbler, biler osv. Prosjekter som ikke er ferdig på huset. Å opprettholde den livsstilen krever høy inntekt! Endre livsstil kan de like gjerne gjøre i Spania som Norge. Handler om inntekter vs utgifter. Trenger ikke flytte til Norge om de vil leve billigere 2 2
Bellabellee Skrevet tirsdag kl. 10:42 #14996 Skrevet tirsdag kl. 10:42 Horisonten skrev (18 timer siden): De gjør nok alt for å «overleve» i Spania. Verste som kan skje fruen er å måtte flytte tilbake til Norge. Hva er greia med å filme seg selv med egen assistent hvor kamera følger fruen opp og ned i huset? Det er så pinlig. «Kjære dagbok, bli med meg ned på kjøkkenet for å si hei til familien, ta en proteinshake og følg etter ned på gymmet. Dette er min hverdag.» Veldig viktig å få med den firkantede rumpa på video. Ulrik som kommenterer hvor flott baken hennes er. Det er så kleint. Ingen lys hjemme i topplokket på noen av dem. Tenk at barna vokser opp i et slikt miljø hjemme. Firkantede rumpe.. den ho jobber SÅ hardt med hver uke.. sa hun etter å ha vist frem rumpa ved en feil på en ridende okse. 🙈 1 1
Stjertmeis Skrevet tirsdag kl. 10:46 #14997 Skrevet tirsdag kl. 10:46 Horisonten skrev (18 timer siden): De gjør nok alt for å «overleve» i Spania. Verste som kan skje fruen er å måtte flytte tilbake til Norge. Hva er greia med å filme seg selv med egen assistent hvor kamera følger fruen opp og ned i huset? Det er så pinlig. «Kjære dagbok, bli med meg ned på kjøkkenet for å si hei til familien, ta en proteinshake og følg etter ned på gymmet. Dette er min hverdag.» Veldig viktig å få med den firkantede rumpa på video. Ulrik som kommenterer hvor flott baken hennes er. Det er så kleint. Ingen lys hjemme i topplokket på noen av dem. Tenk at barna vokser opp i et slikt miljø hjemme. Har ho ansatt assistent? Eller er piloten?
Horisonten Skrevet tirsdag kl. 11:19 #14998 Skrevet tirsdag kl. 11:19 Bellabellee skrev (34 minutter siden): Firkantede rumpe.. den ho jobber SÅ hardt med hver uke.. sa hun etter å ha vist frem rumpa ved en feil på en ridende okse. 🙈 Hun må trene den så mye hun vil, hofter er genetisk. Hehe. Formen får hun ikke gjort så mye med. 1
Horisonten Skrevet tirsdag kl. 11:20 #14999 Skrevet tirsdag kl. 11:20 Stjertmeis skrev (33 minutter siden): Har ho ansatt assistent? Eller er piloten? Det er lillesøsteren som nylig flyttet ned til Spania for å jobbe. Fikk seg jobb ser det ut som. 1 1
Odirf Skrevet tirsdag kl. 12:33 #15000 Skrevet tirsdag kl. 12:33 Folket begynner å ta til vett, nå er hun nede i 61.600 følgere👏 6 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå