Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Denne damen har nok aldri stresset i hele sitt liv. Hun måtte opp på takterrassen for ungene bråket i nederste etasje

Screenshot_20260115_220313_Snapchat.jpg

Spiser og later godt si! Det synes… unngår barna i aller høyeste grad. Alltid! Fysj. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for å provosere frem klikk. Do not follow! 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Outandabout skrev (3 minutter siden):

Alt for å provosere frem klikk. Do not follow! 

Hun er ganske desperat nå…tydelig at hun sliter med å få nye følgere og klikk generelt. Sier det samme…ikke følg! 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Lajolla skrev (2 timer siden):

Hun er ganske desperat nå…tydelig at hun sliter med å få nye følgere og klikk generelt. Sier det samme…ikke følg! 

Desperat ja! Gjør alt for å dekke kostnadene i Spania. Livredd for å måtte flytte hjem til Norge igjen. Alt er krampeaktig. Påtatte smilet, skrytingen og «jeg er så lykkelig av å bo i Spania». 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Anbefaler å se Mørkets Influenser på Netflix. Dokumentar om en influenser (Ruby Franke) som mishandlet barna sine grovt, men latet som at hun hadde et perfekt liv på sosiale media. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Der gikk nesten morgenkaffen rett i feil hull, gitt! 😳 Synet av fruen jukkende på en elektrisk okse dukket opp på utforsk... 🥴  Mer harry går det vel knapt an å bli?! Hjelpes meg! 🤦‍♀️  

Når en må ty til lavmåls flatfylla for å få nye følgere, er det jo bare tragisk. Kort vei fra "lyx" til smakløs. 🤦‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
maryJane4 skrev (3 timer siden):

Der gikk nesten morgenkaffen rett i feil hull, gitt! 😳 Synet av fruen jukkende på en elektrisk okse dukket opp på utforsk... 🥴  Mer harry går det vel knapt an å bli?! Hjelpes meg! 🤦‍♀️  

Når en må ty til lavmåls flatfylla for å få nye følgere, er det jo bare tragisk. Kort vei fra "lyx" til smakløs. 🤦‍♀️

I dag var jeg så dum at jeg var inne å så på opplevelsen hennes i Benidorm 🙈 Hun sier at her må man passe på organene, det finnes ingen dokumentasjon på at folk blir fratatt organer i Benidorm, her sprer hun rykter å usannheter. Kjenner mange som har vært i Benidorm og har vært der selv, hennes beskrivelse stemmer overhodet ikke av utemiljøet der, men det så da ut som hun koste seg😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
maryJane4 skrev (3 timer siden):

Ble ikke overrasket! Null klasse… Tenk å holde på sånn når man er gift og har barn. Men dette er ikke noe nytt… Hun sprader rundt i stringtruse foran svigers. Ulrik er sikkert stolt.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Har hun starta egen nettbutikk?

Den linken i ig profilen hennes, leder meg rett til en nettbutikk med china-ware…

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

MacadamiaNut skrev (26 minutter siden):

Den linken i ig profilen hennes, leder meg rett til en nettbutikk med china-ware…

Tydligvis.... Nettbutikken er registrert med orgnummeret til Julianne Nygård AS. 

Ikke kjøp, man finner alt på Temu til en brøkdel av prisen. 

Screenshot_2026-01-18-19-11-32-758_com.miui.gallery-edit.jpg

Screenshot_2026-01-18-19-11-46-600_com.miui.gallery-edit.jpg

Screenshot_2026-01-18-19-12-00-643_com.miui.gallery-edit.jpg

Screenshot_2026-01-18-19-11-19-117_com.miui.gallery-edit.jpg

Screenshot_2026-01-18-19-07-34-936_com.android.chrome.jpg

• Nyttig 13
Skrevet
Korpsnerden skrev (36 minutter siden):

Tydligvis.... Nettbutikken er registrert med orgnummeret til Julianne Nygård AS. 

Er det mulig😂😂 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Korpsnerden skrev (42 minutter siden):

Fy fader,grenser til svindel,sikkert dropshipping også,usj

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

En ting er at hun er trang i hjelmen etter gårsdagen og ikke poster noe nytt, men dette?! 🤦‍♀️🤮

Dette er nok han god på, finne snikhull i systemet og importere og videreselge d..t fra kina til "egne priser"!? 🤮

Viser bare hvor råttent, desperat og risky hele livet deres er. 🤮 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Frk nysgjerrig skrev (7 minutter siden):

Er det mulig😂😂 

Velinda skrev (1 minutt siden):

Ja, det er drøyt og flaut. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
MacadamiaNut skrev (1 time siden):

Dette er helt sykt! Har de bestilt masse Temu varer hjem og åpnet nettbutikk for å selge det videre til en mye høyere sum på nett? Dette kan ikke skje i stillhet? Noen må rapportere det, og ikke minst opplyse folk slik at de ikke blir lurt. Håper dette kommer i avisa! Dette paret driver nytt nivå av kynisme og manipulasjon. 

• Liker 9
  • Nyttig 12
Skrevet
Velinda skrev (21 minutter siden):

Måtte inn å se! Ja, det er Temu varer som er tatt bilde av på soverommet til pilotparet. Selger produkter til en mye høyere pris, enn hva det koster på Temu og Amazon. Dette er råttent! Håper virkelig noen tar opp dette i offentligheten. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Og vipps var linken til nettsiden i IG-bioen hennes borte... og på nettstedet står det nå kun "opening soon"

Men "butikken" har egen IG-side, der alle produktene vises.

Screenshot_2026-01-18-20-37-37-211_com.instagram.android.jpg

Screenshot_2026-01-18-20-37-24-720_com.instagram.android.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Neimen i alle dager! Er hun helt desperat? 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Outandabout skrev (11 minutter siden):

Neimen i alle dager! Er hun helt desperat? 

Desperat og lat. Tror de virkelig at folk er så dumme at dette ikke ville bli gjennomskuet?

Og nå ble jaggu "bedriftens" ig-side lukket, med 15 følgere... 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

De fortjener og måtte leve et mer moderat liv. Er et så ekstremt overforbruk at jeg blir uvel. 

Avfulgte for lenge siden. Nekter å gi de penger.

• Liker 4
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...