Horisonten Skrevet fredag kl. 15:21 #14961 Skrevet fredag kl. 15:21 Maia3 skrev (1 time siden): Denne damen har nok aldri stresset i hele sitt liv. Hun måtte opp på takterrassen for ungene bråket i nederste etasje Spiser og later godt si! Det synes… unngår barna i aller høyeste grad. Alltid! Fysj. 2 6
Outandabout Skrevet fredag kl. 15:40 #14962 Skrevet fredag kl. 15:40 Alt for å provosere frem klikk. Do not follow! 5 9
Lajolla Skrevet fredag kl. 15:46 #14963 Skrevet fredag kl. 15:46 Outandabout skrev (3 minutter siden): Alt for å provosere frem klikk. Do not follow! Hun er ganske desperat nå…tydelig at hun sliter med å få nye følgere og klikk generelt. Sier det samme…ikke følg! 6 3
Horisonten Skrevet fredag kl. 18:00 #14964 Skrevet fredag kl. 18:00 Lajolla skrev (2 timer siden): Hun er ganske desperat nå…tydelig at hun sliter med å få nye følgere og klikk generelt. Sier det samme…ikke følg! Desperat ja! Gjør alt for å dekke kostnadene i Spania. Livredd for å måtte flytte hjem til Norge igjen. Alt er krampeaktig. Påtatte smilet, skrytingen og «jeg er så lykkelig av å bo i Spania». 5 2
Horisonten Skrevet lørdag kl. 18:26 #14965 Skrevet lørdag kl. 18:26 Anbefaler å se Mørkets Influenser på Netflix. Dokumentar om en influenser (Ruby Franke) som mishandlet barna sine grovt, men latet som at hun hadde et perfekt liv på sosiale media. 4 4
maryJane4 Skrevet i går, 07:12 #14966 Skrevet i går, 07:12 Der gikk nesten morgenkaffen rett i feil hull, gitt! 😳 Synet av fruen jukkende på en elektrisk okse dukket opp på utforsk... 🥴 Mer harry går det vel knapt an å bli?! Hjelpes meg! 🤦♀️ Når en må ty til lavmåls flatfylla for å få nye følgere, er det jo bare tragisk. Kort vei fra "lyx" til smakløs. 🤦♀️ 8 4
Leoline Skrevet i går, 10:23 #14967 Skrevet i går, 10:23 maryJane4 skrev (3 timer siden): Der gikk nesten morgenkaffen rett i feil hull, gitt! 😳 Synet av fruen jukkende på en elektrisk okse dukket opp på utforsk... 🥴 Mer harry går det vel knapt an å bli?! Hjelpes meg! 🤦♀️ Når en må ty til lavmåls flatfylla for å få nye følgere, er det jo bare tragisk. Kort vei fra "lyx" til smakløs. 🤦♀️ I dag var jeg så dum at jeg var inne å så på opplevelsen hennes i Benidorm 🙈 Hun sier at her må man passe på organene, det finnes ingen dokumentasjon på at folk blir fratatt organer i Benidorm, her sprer hun rykter å usannheter. Kjenner mange som har vært i Benidorm og har vært der selv, hennes beskrivelse stemmer overhodet ikke av utemiljøet der, men det så da ut som hun koste seg😅 2 1
Horisonten Skrevet i går, 11:09 #14968 Skrevet i går, 11:09 maryJane4 skrev (3 timer siden): Der gikk nesten morgenkaffen rett i feil hull, gitt! 😳 Synet av fruen jukkende på en elektrisk okse dukket opp på utforsk... 🥴 Mer harry går det vel knapt an å bli?! Hjelpes meg! 🤦♀️ Når en må ty til lavmåls flatfylla for å få nye følgere, er det jo bare tragisk. Kort vei fra "lyx" til smakløs. 🤦♀️ Ble ikke overrasket! Null klasse… Tenk å holde på sånn når man er gift og har barn. Men dette er ikke noe nytt… Hun sprader rundt i stringtruse foran svigers. Ulrik er sikkert stolt. 3 2
MacadamiaNut Skrevet 22 timer siden #14969 Skrevet 22 timer siden Har hun starta egen nettbutikk? Den linken i ig profilen hennes, leder meg rett til en nettbutikk med china-ware… 1 1
Korpsnerden Skrevet 21 timer siden #14970 Skrevet 21 timer siden MacadamiaNut skrev (26 minutter siden): Har hun starta egen nettbutikk? Den linken i ig profilen hennes, leder meg rett til en nettbutikk med china-ware… Tydligvis.... Nettbutikken er registrert med orgnummeret til Julianne Nygård AS. Ikke kjøp, man finner alt på Temu til en brøkdel av prisen. 13
Frk nysgjerrig Skrevet 21 timer siden #14971 Skrevet 21 timer siden Korpsnerden skrev (36 minutter siden): Tydligvis.... Nettbutikken er registrert med orgnummeret til Julianne Nygård AS. Ikke kjøp, man finner alt på Temu til en brøkdel av prisen. Er det mulig😂😂 1 7
Velinda Skrevet 21 timer siden #14972 Skrevet 21 timer siden Korpsnerden skrev (42 minutter siden): Tydligvis.... Nettbutikken er registrert med orgnummeret til Julianne Nygård AS. Ikke kjøp, man finner alt på Temu til en brøkdel av prisen. Fy fader,grenser til svindel,sikkert dropshipping også,usj 4 8
maryJane4 Skrevet 21 timer siden #14973 Skrevet 21 timer siden En ting er at hun er trang i hjelmen etter gårsdagen og ikke poster noe nytt, men dette?! 🤦♀️🤮 Dette er nok han god på, finne snikhull i systemet og importere og videreselge d..t fra kina til "egne priser"!? 🤮 Viser bare hvor råttent, desperat og risky hele livet deres er. 🤮 8 3
Korpsnerden Skrevet 21 timer siden #14974 Skrevet 21 timer siden Frk nysgjerrig skrev (7 minutter siden): Er det mulig😂😂 Velinda skrev (1 minutt siden): Fy fader,grenser til svindel,sikkert dropshipping også,usj Ja, det er drøyt og flaut. 2 7
Horisonten Skrevet 20 timer siden #14975 Skrevet 20 timer siden MacadamiaNut skrev (1 time siden): Har hun starta egen nettbutikk? Den linken i ig profilen hennes, leder meg rett til en nettbutikk med china-ware… Dette er helt sykt! Har de bestilt masse Temu varer hjem og åpnet nettbutikk for å selge det videre til en mye høyere sum på nett? Dette kan ikke skje i stillhet? Noen må rapportere det, og ikke minst opplyse folk slik at de ikke blir lurt. Håper dette kommer i avisa! Dette paret driver nytt nivå av kynisme og manipulasjon. 9 12
Horisonten Skrevet 20 timer siden #14976 Skrevet 20 timer siden Velinda skrev (21 minutter siden): Fy fader,grenser til svindel,sikkert dropshipping også,usj Måtte inn å se! Ja, det er Temu varer som er tatt bilde av på soverommet til pilotparet. Selger produkter til en mye høyere pris, enn hva det koster på Temu og Amazon. Dette er råttent! Håper virkelig noen tar opp dette i offentligheten. 3 9
Korpsnerden Skrevet 20 timer siden #14977 Skrevet 20 timer siden Og vipps var linken til nettsiden i IG-bioen hennes borte... og på nettstedet står det nå kun "opening soon" Men "butikken" har egen IG-side, der alle produktene vises. 4 6
Outandabout Skrevet 20 timer siden #14978 Skrevet 20 timer siden Neimen i alle dager! Er hun helt desperat? 2 5
Korpsnerden Skrevet 19 timer siden #14979 Skrevet 19 timer siden (endret) Outandabout skrev (11 minutter siden): Neimen i alle dager! Er hun helt desperat? Desperat og lat. Tror de virkelig at folk er så dumme at dette ikke ville bli gjennomskuet? Og nå ble jaggu "bedriftens" ig-side lukket, med 15 følgere... Endret 19 timer siden av Korpsnerden 2 9
Kristine79 Skrevet 19 timer siden #14980 Skrevet 19 timer siden De fortjener og måtte leve et mer moderat liv. Er et så ekstremt overforbruk at jeg blir uvel. Avfulgte for lenge siden. Nekter å gi de penger. 4 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå