Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Moongirl skrev (52 minutter siden):

Synes ikke synd på de...med de summene bør man ha sikret seg både sparepenger og pensjon! Er huset i Spania gjeldfritt?

Det tviler jeg på! De hadde mye gjeld i Vollen. Hus, båt, båtfirma, biler og forbruksgjeld. Det som ble igjen av hussalget har de nok lagt inn på huset i Spania, samt tatt opp lån for å ha råd til det. Fruen trodde nok at inntekten på Snapchat kom til å vare evig.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sier overskriften var humoristisk. «Trenger penger fordi alle midler som var lagt av til «husprosjektet» er brukt opp, så nå bruker vi penger fra lønna fra mnd mnd til kinorommet/lekerommet/kjelleren» «JEG kan ikke styre hva avisene bruker i sin overskrift, de ønsker jo klikk de og» 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Bellabellee skrev (19 minutter siden):

Hun sier overskriften var humoristisk. «Trenger penger fordi alle midler som var lagt av til «husprosjektet» er brukt opp, så nå bruker vi penger fra lønna fra mnd mnd til kinorommet/lekerommet/kjelleren» «JEG kan ikke styre hva avisene bruker i sin overskrift, de ønsker jo klikk de og» 

Ikke sant. Men stiller opp gladelig til et intervju i VG for å utlevere seg selv, relasjonskonflikter, snakke om forbruk og penger, og posere foran hus og biler. «Veldig tilfeldig»!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Omg. Slutt å gi dette paret (og andre) oppmerksomhet!

Hadde støttet dem om dem ga en eneste krone til veldedighet. Spesielt i disse juletider!

Dem burde startet en spleis til dem rundt seg som faktisk ikke har noe slik som skolene og resten av nærmiljøet gjør.

Nei, dem trenger bare penger selv dem. Derfor folk rynker på nesa rundt dem. Dem bor ikke på Vollen lenger, de har maaange fattige rundt seg.

Får ingen klikk av meg!

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Døøøør🤣🤣🤣

Både av spleisen og kommentarene i den 🤣🤣😆

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Pultostfrue jeg dauer 🤣 Håper så inderlig de ser dette her, og kanskje ser galskapen !

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Men i hule... Noen har gitt penger også 🤪😵‍💫😲.... 

Skrevet

Jøje.. Om der finnes noe vettugt så håper jeg at fruen gir pengene videre til noen i nærmiljøet som trenger det. Og helst doble det!

Burde du ikke det, Julianne? Vise at du leser her og si du dobler og gir det til matbanken eller lignende?

• Nyttig 5
Skrevet

Jeg dør!!! Og de har sett det, til og med lagt det ut på snappen. Hun kom opp på utforsk hos meg, måtte da raskt bla gjennom hele storyen helt til jeg kom frem til spleisen 🤣🤣 «jeg tar meg ikke nær av det. Men syns det er en dårlig spøk med tanken på hvilken tid vi er i nå. Og som jeg sa i sta så er det såpass mange viktige spleiser som heller burde blitt løftet frem» 

og denne spleisen er det en komiker/skuespiller som har opprettet. 🤣Tipper hun gir pengene som kommer inn til noen som trenger det! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå tipper jeg pilotparet tror at alle er så sjalu på dem! De forstår virkelig ikke hvorfor folk reagerer som de gjør. Ekte narsissister med null selvinnsikt er skremmende. Ikke klikk inn på fruens snap. Hun klarte å bruke denne spleisen til å få folk til å klikke seg inn på Snapchat også. Lille kyniske……

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Flere som har lagt merke til at svigermor blir lite filmet? Kanskje hun har sagt ifra at det blir for mye?

Horisonten skrev (På 14.12.2025 den 13.45):
  • Liker 5
Skrevet
Bellabellee skrev (På 18.12.2025 den 2.09):

Jeg dør!!! Og de har sett det, til og med lagt det ut på snappen. Hun kom opp på utforsk hos meg, måtte da raskt bla gjennom hele storyen helt til jeg kom frem til spleisen 🤣🤣 «jeg tar meg ikke nær av det. Men syns det er en dårlig spøk med tanken på hvilken tid vi er i nå. Og som jeg sa i sta så er det såpass mange viktige spleiser som heller burde blitt løftet frem» 

og denne spleisen er det en komiker/skuespiller som har opprettet. 🤣Tipper hun gir pengene som kommer inn til noen som trenger det! 

Er det mulig å være så blåst i huet??!😅😵

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Svigermor er definitivt lei den konstante filmingen. Hun så oppgitt ut, og snudde seg bort. Svarte gjorde hun heller ikke. 

Dette forstår jeg veldig godt. Må være slitsomt å alltid få et kamera etter seg. 

Hørte svigermoren klage over at de var gjerrige med kålrotstappen. Ulrik svarte moren du skal få så mye du vil, mens Julianne svarte  svigermoren, du blir aldri fornøyd du. Ærlig talt, er det en måte å svare en gammel dame på? Men det var nok humor det også, som J alltid bortforklare ting på. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Tenk å kaste bort så mye penger på fasade, et falskt liv. 

I stedet kunne man ha hatt en vanlig fin bolig nedbetalt, uten lån. Levd et enkelt liv der man ikke kjøpte seg dyre ting man ikke trenger :) 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Det er så mange som har fått dette paret opp i halsen nå. Spesielt etter fruens overskrifter om abort og påtatte ting for content. Har snakket med fagfolk som jobber på sykehus og flere syns det er hårreisende med disse abort-overskriftene til fruen. Tenker hun ikke over at hun oppfordrer unge jenter til å ta abort? Nei, fruen har ikke den evnen dessverre. Tar altfor lett på ting. Hun er en kjent profil og har et ansvar. Det vet hun,  men penger er viktigere. Folk er så lei av disse to. Alt de legger ut er flaut, tomt og falskt. Bare tragisk rett og slett.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Horisonten skrev (2 minutter siden):

Det er så mange som har fått dette paret opp i halsen nå. Spesielt etter fruens overskrifter om abort og påtatte ting for content. Har snakket med fagfolk som jobber på sykehus og flere syns det er hårreisende med disse abort-overskriftene til fruen. Tenker hun ikke over at hun oppfordrer unge jenter til å ta abort? Nei, fruen har ikke den evnen dessverre. Tar altfor lett på ting. Hun er en kjent profil og har et ansvar. Det vet hun,  men penger er viktigere. Folk er så lei av disse to. Alt de legger ut er flaut, tomt og falskt. Bare tragisk rett og slett.

Hør hør! 👍 Lurer på hvor lenge det trommesettet blir værende?... 🤦‍♀️ Fy farao for en ekkel og ufrisk familie! 🤦‍♀️

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Really skrev (14 timer siden):

Svigermor er definitivt lei den konstante filmingen. Hun så oppgitt ut, og snudde seg bort. Svarte gjorde hun heller ikke. 

Dette forstår jeg veldig godt. Må være slitsomt å alltid få et kamera etter seg. 

Hørte svigermoren klage over at de var gjerrige med kålrotstappen. Ulrik svarte moren du skal få så mye du vil, mens Julianne svarte  svigermoren, du blir aldri fornøyd du. Ærlig talt, er det en måte å svare en gammel dame på? Men det var nok humor det også, som J alltid bortforklare ting på. 

Nå er jeg ikke fan av Pilotfrue, ikke så jeg dette med kålrotstappen heller. Men. Hun har svigermor boende hos seg flere måneder i året, også når Ulrik ikke er der. Det virker fruen til å håndtere fint. Med mindre svigermor er dement, så rettferdig gjør ikke alderen hennes kommentar på mengde mat. Fremstår utakknemlig og det fortjente hun en reaksjon på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...