Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Det handler om deg
Skrevet
Horisonten skrev (1 time siden):

Hun snakker om at hun har mistet følgerne og fått nye følgere. Tydelig at hun leser her inne. Fortsetter med selfiene i hvert eneste speil. Hva er greia med å filme seg selv i alle speil og vinduer hun går forbi? Ser at hun virkelig beundrer seg selv. Det er blitt noen kosekilo på den dama…. Nå er det faste som gjelder. Blitt inspirert av piloten? Han fastet i en kort uke og ga seg ganske raskt. 

Piloten hadde somefaste også. Men 3 uker??? Var det ikke bare 1?

Hvordan er det. Blir en regnet som følger om en bare åpner snapen i utforsk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Horisonten skrev (46 minutter siden):

Ja, det og enorme mengder med sukker og brus. Kostholdet er ille. Stakkars barna. Der er det vel godteri til frokost? 

Jeg synes ikke man skal kommentere utseende og kropp. Men helt enig med deg når det gjelder kostholdet der i gården,  vanvittige mengder godteri og ultraprossesert mat. Stakkars unger som vokser opp i ett hjem med så dårlig kosthold. Jeg er ikke for å nekte unger godteri, men de mengdene sukker disse ungene får til enhver anledning er helt horribelt. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
maryJane4 skrev (På 5.12.2025 den 19.00):

Tror ikke det er derfor de ikke har kontakt. Men at det dreier seg om penger eller en økonomisk støtte i mellom seg er nok en mulighet, ja. Blir bare antagelser da. Det man vet er at penger trumfer igjennom veldig mye hos dem. Det kommer foran en del verdier hos de folka der. Jeg tror ikke fruen vet hva verdier betyr engang, utenom materielle verdier da.

Endret av Horisonten
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Tror ikke det er derfor de ikke har kontakt. Men at det dreier seg om penger eller en økonomisk støtte i mellom seg er nok en mulighet, ja. Blir bare antagelser da. Det man vet er at penger trumfer veldig mye hos dem. Det kommer foran enn en del verdier hos de folka der. Jeg tror ikke fruen vet hva verdier betyr engang, utenom materielle verdier da.

Tviler meget sterkt på at straffedømt "svigers" får innpass du! 😉

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg driter i hva hun veier og hva de spiser, men hvorfor i all verden tjener dette paret som er prototypen på harry liksom-rikfolk som knapt løfter en finger og som ikke bidrar med noe vettug til hverken samfunnet eller sitt (ubegripelig nok) publikum annet enn å skryte av  og å vise frem et latmannsliv i en meningsløs hverdag? Jada jeg vet at mannen er pilot halvtid, men han nøyer seg jo med det for å leke harry influencer resten av tiden.

Det siste jeg har sett fra den kanten er fra Henrik Troy sin instagram, og det viser jo bare at de holder på som før hvor økonomisk selvskryt står i høysete.  

• Liker 7
  • Nyttig 10
Skrevet
K_mb skrev (3 timer siden):

Jeg driter i hva hun veier og hva de spiser, men hvorfor i all verden tjener dette paret som er prototypen på harry liksom-rikfolk som knapt løfter en finger og som ikke bidrar med noe vettug til hverken samfunnet eller sitt (ubegripelig nok) publikum annet enn å skryte av  og å vise frem et latmannsliv i en meningsløs hverdag? Jada jeg vet at mannen er pilot halvtid, men han nøyer seg jo med det for å leke harry influencer resten av tiden.

Det siste jeg har sett fra den kanten er fra Henrik Troy sin instagram, og det viser jo bare at de holder på som før hvor økonomisk selvskryt står i høysete.  

Fruen har aldri hatt en vanlig jobb. 35 år! Da får du både intelligens og ordforråd deretter… Hun sliter ofte med å ordlegge seg, er ikke god på å forklare ting, forstår svært lite som er veldig relevant… Ingen kunnskap om hvordan ting fungerer, alt fra mennesket selv, livet, samfunnet og verden. 

• Liker 3
  • Nyttig 18
Skrevet (endret)
Horisonten skrev (13 minutter siden):

.

Endret av Horisonten
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Fruen har aldri hatt en vanlig jobb. 35 år! Da får du både intelligens og ordforråd deretter… Hun sliter ofte med å ordlegge seg, er ikke god på å forklare ting, forstår svært lite som er veldig relevant… Ingen kunnskap om hvordan ting fungerer, alt fra mennesket selv, livet, samfunnet og verden. 

Hun er utdannet ca. journalist…

Skrevet (endret)
Det handler om deg skrev (26 minutter siden):

Hun er utdannet ca. journalist…

Eh er ikke det en sånn kjøpt og betalt utdannelse på ett år på en privat skole? Hun har ikke akkurat gått journalisthøyskolen 😅

Endret av Lillibetha
  • Liker 5
  • Nyttig 10
Gjest Det handler om deg
Skrevet (endret)

IMG_8054.thumb.png.f707dc546d375a027e94cc9881e68d8e.png

Lillibetha skrev (33 minutter siden):

Eh er ikke det en sånn kjøpt og betalt utdannelse på ett år på en privat skole? Hun har ikke akkurat gått journalisthøyskolen 😅

Sikkert 😬🤓

Endret av Det handler om deg
Skrevet
Det handler om deg skrev (1 time siden):

IMG_8054.thumb.png.f707dc546d375a027e94cc9881e68d8e.png

Sikkert 😬🤓

Hun har svart på spørsmål om utdannelse tidligere på Snapchat. Da sa hun at hun hadde studert 1 år eller noe. Fullførte ikke studiet.

• Liker 6
Skrevet

Det er da ikke så mange av denne typen masseforbruks-influencere som faktisk har en utdannelse? Og i alle fall ikke en utdannelse med tyngde. 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun er sikkert stressa nå. Kom borti «utforsk», og der sitter hun naken i badekaret. Med ryggen til altså mens hun jobber på spreng med alle slags mailer og annen jobb på pc. Nå er hun superblokkert!

Trodde jeg hadde gjort det, men dessverre🤮

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Treplussto skrev (2 timer siden):

Hun er sikkert stressa nå. Kom borti «utforsk», og der sitter hun naken i badekaret. Med ryggen til altså mens hun jobber på spreng med alle slags mailer og annen jobb på pc. Nå er hun superblokkert!

Ikke fall for fristelsen å klikk inn. 🤢

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Det handler om deg skrev (På 5.12.2025 den 22.26):

Piloten hadde somefaste også. Men 3 uker??? Var det ikke bare 1?

Hvordan er det. Blir en regnet som følger om en bare åpner snapen i utforsk?

Nei, blir ikke regnet som følger! MEN han får betalt om en ser på hans/hennes snap! 

«Betaling skjer basert på engasjement og hvor lenge folk ser innholdet  — ikke bare antall følgere. Det betyr at visningstid og hvor mange som faktisk ser videoene som teller mye.»

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Treplussto skrev (3 timer siden):

Hun filmer seg selv ofte naken. Gjorde hvert fall det i dusjen da hun snappet fra Norge. Da kunne du se rumpa helt bar. Dusjen, doen, badekaret. Sprader ofte i bikinistring i Spania. Foran svigers, faren sin, besteforeldre, vennene sine, familien sin. Filmer seg selv i stringtruse mens hun lager mat på kjøkkenet. Har et naturlig forhold til kropp har hun sagt. Huff. Klasse! 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Hun filmer seg selv ofte naken. Gjorde hvert fall det i dusjen da hun snappet fra Norge. Da kunne du se rumpa helt bar. Dusjen, doen, badekaret. Sprader ofte i bikinistring i Spania. Foran svigers, faren sin, besteforeldre, vennene sine, familien sin. Filmer seg selv i stringtruse mens hun lager mat på kjøkkenet. Har et naturlig forhold til kropp har hun sagt. Huff. Klasse! 

Halleluja 😩

Skrevet

Mangler totalt klasse - en ting penger ikke kan kjøpe…

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Mer desperat etter klikk enn naturlig forhold til kropp…🤣

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...